quote:Op woensdag 16 november 2005 15:41 schreef Streetracer het volgende:
Vul je naam hierbij als je ook vindt dat de 80-km zones weg moeten.
Als je vindt dat ze moeten blijven, open dan je eigen topic!![]()
knip
....
quote:Op woensdag 16 november 2005 15:42 schreef Herkauwer het volgende:
* Streetracer
* Googolplexian
* Herkauwer
* lipje
*
quote:Op woensdag 16 november 2005 15:42 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Streetracer Googolplexian Herkauwer Lipje MrWes molletje84 Gargoylesla dennistd Steve-O Speed-Addicted MPG
Liever een adviessnelheid-van-130-zone.quote:Liever een 180 km zone
ik ben eigenlijk vooral tegen die trajectcontrole. want als ik dan ff niet oplet rijd ik te hard, en moet ik dat gaan compenseren op de rest van het stuk. dat irriteert mij.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:24 schreef livEliveD het volgende:Streetracer Googolplexian Herkauwer Lipje MrWes molletje84 Gargoylesla dennistd Streetracer Steve-O MPG Broertje van MissyMirjaM Mystery1980 Plae@ Oosthoek DiRadical Speed-Addicted Ridocar yup Gabberhead Salvad0R livEliveD Ferryfan4ever
Wie van de 20 users? Werkt dus niet dus je moet zelf ff die lijst knippen en plakken en dan je naam toevoegen. Onhandig bedacht idd maar ok, tis niet anders.quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:24 schreef livEliveD het volgende:Streetracer Googolplexian Herkauwer Lipje MrWes molletje84 Gargoylesla dennistd Streetracer Steve-O MPG Broertje van MissyMirjaM Mystery1980 Plae@ Oosthoek DiRadical Speed-Addicted Ridocar yup Gabberhead Salvad0R livEliveD -Muse-
quote:Op woensdag 16 november 2005 18:09 schreef Youp het volgende:
# Streetracer
# Googolplexian
# Herkauwer
# Lipje
# MrWes
# molletje84
# Gargoylesla
# dennistd
# Streetracer
# Steve-O
# MPG
# Broertje van MissyMirjaM
# Mystery1980
# Plae@
# Oosthoek
# DiRadical
# Speed-Addicted
# Ridocar
# yup
# Gabberhead
# Salvad0R
# livEliveD
# Robbiej
# stinkie
# Steijn
# Impry
# Goldhorn
# Koewam
# Rool.and.the.gang
# BroesWillems
# Shreyas
# Eer-ik
# ACT-F
# Jalu
#Youp
#BaraCuda
quote:Op woensdag 16 november 2005 18:18 schreef BaraCuda het volgende:
# Streetracer
# Googolplexian
# Herkauwer
# Lipje
# MrWes
# molletje84
# Gargoylesla
# dennistd
# Streetracer
# Steve-O
# MPG
# Mystery1980
# Plae@
# Oosthoek
# DiRadical
# Speed-Addicted
# Ridocar
# yup
# Gabberhead
# Salvad0R
# livEliveD
# Robbiej
# stinkie
# Steijn
# Impry
# Goldhorn
# Koewam
# Rool.and.the.gang
# BroesWillems
# Shreyas
# Eer-ik
# ACT-F
# Jalu
# Youp
# BaraCuda
# Ferryfan4ever
# just me
# JosvG
dit gaat over die zones op de snelweg volgens mij.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:51 schreef ploderus het volgende:
Gaat dit om binnen of buiten de bebouwde kom 80km/u? Want binnen de bbk ben ik voor 80km/u!
Anders tegen![]()
ja want daarin wordt er alleen ruzie gemaakt over waarom wel of niet 80. hier posten mensen alleen als ze ook tegen zijn.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:56 schreef k_man het volgende:
Het topic vóór 80 km/u-zones loopt harder.
Ik ben best bereid een handtekening te zetten, maar dat gaat nou eenmaal moeilijk.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:32 schreef StefanP het volgende:
Zinloos topic maar goed...
Ik kan zo al twee redenen opnoemen:quote:Op donderdag 17 november 2005 16:04 schreef innovative het volgende:
Hoe iemand op het idee komt dat je minder files krijgt als je eenzelfde hoeveelheid auto's 40 km per uur laat minderen in snelheid met eenzelfde aantal banen is mij echt een raadsel...
't Is leuk bedacht dat er meer auto's op een baan passen, maar ergens heb ik het idee dat de gemiddelde automobilist niet de afstand houdt die hij zou moeten houden bij 120: met andere woorden, als er ineens 80 moet worden gereden verandert er eigenlijk maar weinig aan die onderlinge afstand. Foutje van de automobilist, dat zeker, maar dit zijn wel van die praktische feitjes die de theorie helemaal in de war schoppen.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:07 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik kan zo al twee redenen opnoemen:
Onderlinge afstand (er passen meer auto's op een baanvak bij lagere snelheid) en de snelheidsverschillen zijn kleiner.
maar die auto's bezetten de weg langerquote:Op donderdag 17 november 2005 16:07 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Onderlinge afstand (er passen meer auto's op een baanvak bij lagere snelheid) en de snelheidsverschillen zijn kleiner.
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:01 schreef coz het volgende:
[snip]
# Streetracer
[snip]
# Streetracer 2x![]()
[snip]
# Vitalogy
# CoZ
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:42 schreef Sharkdoggie het volgende:
# Streetracer
[snip]
# Streetracer 2x
[snip]
# Sharkdoggie
quote:Op donderdag 17 november 2005 12:51 schreef MikeyMan het volgende:
#Streetracer
[snip]
# Streetracer
[snip]
#MikeyMan
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:28 schreef GREED het volgende:
#Streetracer
# Googolplexian
# Herkauwer
# Lipje
# MrWes
# molletje84
# Gargoylesla
# dennistd
# Streetracer
# Steve-O
# MPG
# Mystery1980
# Plae@
# Oosthoek
# DiRadical
# Speed-Addicted
# Ridocar
# yup
# Gabberhead
# Salvad0R
# livEliveD
# Robbiej
# stinkie
# Steijn
# Impry
# Goldhorn
# Koewam
# Rool.and.the.gang
# BroesWillems
# Shreyas
# Eer-ik
# ACT-F
# Jalu
#Youp
#BaraCuda
#MikeyMan
#knarfmk1
#Pikkebaas (die te lui is om te lezen)
#Scalle-- (Ook al ben ik een Belg )
#Metro2005
#wazzi_razzi
#MewBie
#innovative
# ijsmeis
#Tho_Omas
#GREED
#itsontoday
De pret wordt er niet minder omquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:32 schreef Herr.Flick het volgende:
Ik sta d'r niet op, en dat wens ik ook zo te houden!
Leuke theorie, alleen jammer dat ze die 80 km zones hebben toegepast bij knooppunten. Daar moeten dus mensen in- en uitvoegen. Daar gaat je kleine onderlinge afstand. En daarbij durven mensen ook geen gas meer te geven om vlot in- en uit te voegen, omdat ze bang zijn voor een boete. In plaats daarvan stappen ze op de rem... Ideaal recept voor een file.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:07 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
80 km/u is juist ideaal bij invoegen, omdat dan mensen beter/sneller de snelheid kunnen aanpassen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:06 schreef Gabberhead het volgende:
[..]
Leuke theorie, alleen jammer dat ze die 80 km zones hebben toegepast bij knooppunten. Daar moeten dus mensen in- en uitvoegen. Daar gaat je kleine onderlinge afstand. En daarbij durven mensen ook geen gas meer te geven om vlot in- en uit te voegen, omdat ze bang zijn voor een boete. In plaats daarvan stappen ze op de rem... Ideaal recept voor een file.
Ach als jij er lol in hebt dan mag je van me!!quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:29 schreef Streetracer het volgende:
[..]
De pret wordt er niet minder om![]()
wat op Fok wel?quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:43 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ach als jij er lol in hebt dan mag je van me!!
het zal helaas niets uithalen vrees is..
In de theorie misschien, maar in de praktijk dus niet. Mensen rijden bij 80 dichter op elkaar en laten dus geen ruimte over voor invoegers. Die wil er toch tussen en gaat alsnog naar links. Daar moet dan iemand hard op z'n rem.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:09 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
80 km/u is juist ideaal bij invoegen, omdat dan mensen beter/sneller de snelheid kunnen aanpassen.
# Streetracerquote:
Dat helpt vastquote:Op woensdag 7 december 2005 17:20 schreef Speed-Addicted het volgende:
Gister weer lekker een file veroorzaakt door demonstratief 60 in zijn 3 te rijden op de A12.
Einde 80 zone tot in het rood door getrokken naar 160.
En bedanktquote:Op woensdag 7 december 2005 17:20 schreef Speed-Addicted het volgende:
Gister weer lekker een file veroorzaakt door demonstratief 60 in zijn 3 te rijden op de A12.
Dah past toch nie, met z'n allen in de trein. Bovendien is de trein in de spits nog kutter want dan moet je staan enzoquote:Op woensdag 7 december 2005 20:36 schreef ook_gek het volgende:
hoe kansloos dit. Als of dit gaat helpen![]()
Al haal je 13.000.000 handtekeningen op. Het verranderd toch niet. Want de regering zegt dan lekker van. He dan pak je toch lekker de trein als je geen 80 wilt rijden![]()
Oh en laat dat nou net iets zijn wat ze dol graag willen.
Stoere jongen hoor.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:20 schreef Speed-Addicted het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |