Ik weet niet. Denk dat ik gewoon wil dat ze er zelf achter komt dat ik afstand wil.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:11 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Oke,..
waarom geef je niet gewoon aan dat je wat afstand wilt? hetzij tijdelijk?
Ik denk dat je reacties van haar wil, aangezien het veel simpeler is om gewoon te zeggen:quote:Op woensdag 16 november 2005 13:19 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ik weet niet. Denk dat ik gewoon wil dat ze er zelf achter komt dat ik afstand wil.
Uit mijn msn heb ik haar al gegooit, alleen niet geblokkeert.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:21 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ik denk dat je reacties van haar wil, aangezien het veel simpeler is om gewoon te zeggen:
Ik wil geen contact met je. Je verwijdert haar uit je MSN-lijst, uit je telefoongeheugen, en klaar.
Tsja, alleen nuttig voor het goed kunnen loslaten is het niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:29 schreef partyyboyy het volgende:
Het geeft toch een beetje een beter gevoel als ze toch probeert steeds contact met je te krijgen.
Script. Het is niet zo dat ik de dagen tel.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:18 schreef het.ismij het volgende:
@VD Kap is joh,.. dat je zelfs de precieze dagen weet vin k wel een tikje ziekelijk,..![]()
Denk het?quote:Op woensdag 16 november 2005 10:30 schreef Jumparound het volgende:
Wil jij het?
Ik ga wel door hoor. Maar normaal met je ex om kunnen gaan is ook wel handig.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:18 schreef VaLkyRie het volgende:
Ik vind ook dat je ff moet kappen nu VD, je helpt jezelf echt niet verder zo. Misschien stom om te zeggen maar ik heb eerder het idee dat je jezelf tegenhoudt op deze manier...
Tsja goed! naja tot een half uurtje geleden goed!quote:Op woensdag 16 november 2005 20:08 schreef Emel het volgende:
Hoe gaat het met iedereen?
Jij bent dus ook mijn manier aan het toepassenquote:Op woensdag 16 november 2005 20:17 schreef Slaapje het volgende:
[..]
Tsja goed! naja tot een half uurtje geleden goed!
Heb een dag dat ik erg weinig aan haar heb gedacht, relatief vrolijk was etc.
Tot ze net op msn mij aanspreekt (had haar niet meer in mijn lijst, maar ook niet geblokt)
Dus dat was wel even schrikken... maargoed niet gereageerd en weggeklikt.
Hehe goed zoquote:Op woensdag 16 november 2005 20:17 schreef Slaapje het volgende:
[..]
Tsja goed! naja tot een half uurtje geleden goed!
Heb een dag dat ik erg weinig aan haar heb gedacht, relatief vrolijk was etc.
Tot ze net op msn mij aanspreekt (had haar niet meer in mijn lijst, maar ook niet geblokt)
Dus dat was wel even schrikken... maargoed niet gereageerd en weggeklikt.
En hoe gaat het met het groene ogen meisje?
Redelijk goed hoorquote:Op woensdag 16 november 2005 20:08 schreef Emel het volgende:
uhh..ja, je weet wel ...feestje van iemandquote:Op woensdag 16 november 2005 20:53 schreef Emel het volgende:
Fijn dat het met iedereen goed gaat
plannen in het weekend?
ohjaquote:Op woensdag 16 november 2005 22:16 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
uhh..ja, je weet wel ...feestje van iemand
en verder lekker rondhangen met vrienden
Ik wil vriendschap gewoon graag een kans geven. En misschien ga ik wel weer op m'n bek, so be it. Ik heb het in ieder geval geprobeerd.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:21 schreef VaLkyRie het volgende:
ik zou niet weten waarom VD, iig voor jou niet
Beetje moe, verder wel goed. Vind het fijn dat m'n ex normaal/sociaal doet.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:08 schreef Emel het volgende:
Welterusten en sterkte ermee.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:01 schreef Slaapje het volgende:
Nu wil ik slapen want voel me weer klote
En nu vasthouden dat gevoel!quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:50 schreef partyyboyy het volgende:
Maar wel volhouden hoor om niks terug te zeggen. Ik weet dat het moeilijk is, maar toen ik uiteindelijk toch iets terug zei had ik echt een gevoel dat ik toch weer aan haar toegegeven had.
Het voelt inderdaad goed.quote:Op donderdag 17 november 2005 02:42 schreef -Delta- het volgende:
[..]
en wat denk ik een deel van het "loslaten" bevordert, is een ex die jou steeds aanspreekt op Msn of sms't, en dat je dan de macht hebt (doordat je niet reageert) en dus de touwtjes in handen hebt....
And it feels so damn good![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |