Coolquote:Robbie Williams presenteert RTL Boulevard
Robbie Williams schuift binnenkort eenmalig aan als deskundige bij RTL Boulevard. Hij wordt bijgestaan door presentatrice Daphne Bunskoek en showbizzkenner Albert Verlinde. Tevens brengt Williams twee nummers van zijn nieuwe album Intensive Care ten gehore. Wanneer de excentrieke zanger te zien is in het programma, wordt later bekend gemaakt.
RTL Boulevard geeft fans de gelegenheid om bij de uitzending aanwezig te zijn. Er worden honderd kaarten verloot door het programma en de radio- en televisiezenders van RTL Nederland. Onlangs was de zanger ook te gast bij Paul de Leeuw in het programma Pauls Parenavond.
Op 21 en 22 juni volgend jaar geeft Williams twee concerten in de Amsterdam ArenA. De voorverkoop van deze optredens gaat aanstaande zaterdag van start.
Klopt toch?quote:Op woensdag 16 november 2005 18:32 schreef PLAE@ het volgende:
Doe toch verdomme eens wat aan die domme topictitels.
Dat was bij Pulse.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:57 schreef Nuna het volgende:
Robbie Williams is leukMet welk programma was dat toch, waar hij zomaar met een fan ging zoenen? Pulse?
Het komt morgenavond om 20.30 -extra boulevard met Robbie Williams.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wordt het nog herhaald?
Zou leuk zijn als Muisje26 hier even zou reagerenquote:Aanstaande donderdag is het eindelijk zover. Dan zit niemand minder dan Robbie Williams achter de bekende desk in de studio van RTL Boulevard.
Hij is een van de presentatoren van een extra uitzending om half negen 's avonds. De vaste RTL Boulevard-gezichten Daphne Bunskoek en Albert Verlinde voelen de wereldster aan de tand. Maar hij mag natuurlijk niet weg zonder gezongen te hebben. Robbie brengt dan ook twee nummers van zijn nieuwe cd ten gehore.
Onvoorspelbaar
Daphne ziet het gesprek wel zitten: 'Robbie Williams staat garant voor spraakmakende interviews. Hij is onvoorspelbaar dus we wachten in spanning af'. Ze sprak Robbie al eerder toen ze nog Veejay was bij TMF.
Compliment
Albert Verlinde: 'Het is niet in te schatten wat er gaat gebeuren, het kan straks alle kanten uit. Maar dat Robbie Williams RTL Boulevard aandoet, zie ik als een compliment voor het programma. Ik heb er heel veel zin in.'
Mag je foto's schieten?quote:Op donderdag 8 december 2005 10:32 schreef gr8w8 het volgende:
Zijn er trouwens nog meer FOK!kers aanwezig in de studio?
Maw, ik heb een kaartje!
Ja ik ookquote:Op donderdag 8 december 2005 16:29 schreef B.A.Trix het volgende:
Ga wel ff kijken....
Nee, is niet live.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:32 schreef Italo het volgende:
Ik vraag me af of het live is.... Kunnen de Fok!kers die gaan zeggen hoe laat ze daar moeten zijn?
Even terugscrollen op deze pagina en al je vragen zijn beantwoord...quote:Op donderdag 8 december 2005 16:32 schreef Italo het volgende:
Ik vraag me af of het live is.... Kunnen de Fok!kers die gaan zeggen hoe laat ze daar moeten zijn?
quote:Op donderdag 8 december 2005 11:12 schreef gr8w8 het volgende:
Vanmiddag, ´t wordt van te voren opgenomen zodat het nog ondertiteld kan worden.
Nee, maar het is nu een uitzondering.quote:Op donderdag 8 december 2005 17:30 schreef MissBliss het volgende:
Oh, wat leuk
Maar wordt Boulevard altijd met publiek opgenomen dan? Nee toch?
Wat een leuk mini-verslag van je middagquote:Op donderdag 8 december 2005 18:08 schreef gr8w8 het volgende:
Normaal is het gewoon live, zonder publiek. Dat merk je soms ook wel, als het nog niet helemaal duidelijk is of er een bandje binnen is, of dat er een nieuwtje komt tijdens de uitzending. Dit met Robbie was dan ook speciaal. Ontvangst was zo rond 1330 en de bedoeling was dat rond 1430 de opnames zouden beginnen. Dat werd dus kort na 1500. Op de voorste rij ook Wendy van Dijk, Jeroen KidV, Mark, en nog was deskundigen natuurlijk. Maar verder op wat crew na waren het alleen prijswinnaars.![]()
Robbie nam de show zelf wel praktisch over en stelde uiteindelijk zelf de vragen. Wegens tijdsgebrek zag hij (en wij als publiek) de filmpjes niet, maar het liep verder wel soepel. Hij begon meteen daarna aan het mini optreden, twee nummertjes die hij ook eveneens live zong. Zowel vooraf, tijdens als na bleef hij grappen maken en ingaan op publiek en omgeving. Zeker in een goed humeur dus! Waarschijnlijk wel de moeite waard van het kijken.Ik zit ook in het publiek, vrijwel in het midden, wit shirt met print.
quote:Robbie Williams in bed met Ellemieke Vermolen.
RTL-Boulevard mag dan de primeur hebben door Robbie Williams in de studio te krijgen, SBS6-Shownieuws heeft een nog veel grotere scoop: Presentatrice Ellemieke Vermolen gaat naar bed met Robbie Williams. Ook stelt ze Robbie voor samen een bad te nemen.
Dit alles is te zien in de vroege editie van Shownieuws, om 19:25 uur op SBS6. De Boulevard- aflevering met Williams in de studio begint om 20:30 uur op RTL 4.
SBS 6 blijft een namaakzender! RTL 4 heeft Robbie, dan willen wij ook iets over Robbie!quote:
Tja, dat was Albert Verlinden niet gelukt.quote:Presentatrice Ellemieke Vermolen gaat naar bed met Robbie Williams. Ook stelt ze Robbie voor samen een bad te nemen.
Hij ziet eruit alsof zijn tampeloeris als een warm plekje heeft gevonden.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:54 schreef Posdnous het volgende:
Ze ziet er uit alsof ze Robbies tampeloeris wel even wil vastpakken.
Neem jij Ellemieke, dan neem ik Robbie welquote:Op donderdag 8 december 2005 19:49 schreef Triangeljosti het volgende:
Ik wil ook in bad met Ellemieke!![]()
Ik denk dat wij gewoon beter met elkaar in bad kunnen...quote:Op donderdag 8 december 2005 19:50 schreef MaLo het volgende:
[..]
Neem jij Ellemieke, dan neem ik Robbie wel![]()
Dat doet hij altijd alquote:Op donderdag 8 december 2005 20:40 schreef Duiveltja het volgende:
Albert lacht veel te hard om zijn grappen :no
Inderdaad. Hij begint als een gek te meppen op zijn desk als Robbie een grap maakt...quote:Op donderdag 8 december 2005 20:40 schreef Duiveltja het volgende:
Albert lacht veel te hard om zijn grappen
Albert, de schijnheilige inlik-nichtquote:Op donderdag 8 december 2005 20:40 schreef Duiveltja het volgende:
Albert lacht veel te hard om zijn grappen
'beetje'quote:Op donderdag 8 december 2005 20:55 schreef Copycat het volgende:
Zijn kuif is wel een beetje suf.
Maar wat een charisma heeft die gozer.
Ik wilde de fans niet direct in de kuif pikkenquote:
Het is ronduit saai.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:01 schreef detulp050 het volgende:
Ik vind het erg tegenvallen, daar hadden ze iets veel leukers van kunnen maken
Dat vond ik dan ook een veel leukere uitzending dan dit.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:57 schreef Duiveltja het volgende:
Robbie probeert ook gewoon een gesprek te beginnen over iets totaal anders. Dat deed hij bij Paul de Leeuw ook al. Toen begon zijn management alleen erover te zeiken, die hij daarna overrulde
Als hij tegen haar praat, gaat ze idd in elkaar zitten en stotteren.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Heeft Daphne kramp in d'r nek ofzo? Trek dat hoofd eens recht.
Verder best leuk trouwens.![]()
Ik denk dat Beau het wel leuker had gemaakt.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Ze hadden veel beter in kunnen spelen op de maffe spontane improvisatie opmerkingen van Robbie, dat zorgt voor leuke TV.
Maar nee, ze moesten per se alle suffe onderwerpen van de redactie er doorheen rammen.
Ja volgens mij ziet hij haar ook wel zitten.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:11 schreef MUUS het volgende:
[..]
Als hij tegen haar praat, gaat ze idd in elkaar zitten en stotteren..
Als hij over haar privé leven begint, zegt ze ook standaard dat ze daar later wel over praten. Hallo Daphne, schatje, hij vindt je leuk. Nú je piercing laten zien en vooral niet over je vriend en zijn dartbord praten. Dan komt het allemaal goed..
quote:Op donderdag 8 december 2005 21:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik denk dat Beau het wel leuker had gemaakt.
Precies. Welkom bij commerciële tvquote:Op donderdag 8 december 2005 21:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Ze hadden veel beter in kunnen spelen op de maffe spontane improvisatie opmerkingen van Robbie, dat zorgt voor leuke TV.
Maar nee, ze moesten per se alle suffe onderwerpen van de redactie er doorheen rammen.
Misschien wel, hoewel ik vond dat Daphne het nog best aardig deed.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Albertquote:Op donderdag 8 december 2005 21:15 schreef TrenTs het volgende:
Het kan aan mijn studie liggen, maar iedere keer als Alberrrrrt en Daphne gaan praten voel ik wat afsterven.
Ze hadden Robbie het programma moeten laten 'leiden'.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:14 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ja volgens mij ziet hij haar ook wel zitten.
Die opmerking dat de ex van haar vriend 'zeker dartbord heette omdat ze graag geprikt werd' vond ik geweldig.![]()
Dat kun je merken als ze heel hard lacht en vaak.quote:
Mischien wel jaquote:Op donderdag 8 december 2005 21:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat klopt met Paul de leeuw was leuker,quote:Tsja, Paul de Leeuw was leuker, maartoch... heb me best vermaakt .![]()
Mee eens. Nou zou was het meer een veredeld interview zonder echt iets van diepgang. Zonde, had wel leuk kunnen worden want je kan veel van 'm zeggen, maar een saaie humorloze lul is het niet.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ze hadden Robbie het programma moeten laten 'leiden'.
Als hij het overnam, was het namelijk wel leuk. De standaard praatjes over zijn album en oh-wat-zal-je-overdonderd-zijn-door-het-succes-praatje kennen we nu wel.
Ergens maakte Robbie ook een opmerking waardoor Alberrrrt echt hard op zijn desk moest slaan en Daphne net te laat inhaakt met lachen.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat kun je merken als ze heel hard lacht en vaak.
Dat had ze ook toen ze voor het eerst Boulevard presenteerde.
Verders deed ze het leuk, mischien was Albert ook beetje nerveus![]()
Wat is dat nou voor een bekrompen reactie, de moeizame interactie lag echt niet aan het feit dat er geld verdiend moet worden, maar aan het feit dat er twee geiten achter de desk zaten...quote:Op donderdag 8 december 2005 21:15 schreef Nolius het volgende:
[..]
Precies. Welkom bij commerciële tv
En dat verhaal over die cd dan?quote:Op donderdag 8 december 2005 21:53 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een bekrompen reactie, de moeizame interactie lag echt niet aan het feit dat er geld verdient moet worden
Dat reclameblok, was helemaal niksquote:Op donderdag 8 december 2005 22:04 schreef Nolius het volgende:
[..]
En dat verhaal over die cd dan?
En dat reclameblok van 10 minuten?
Wat echt niet nodig was, want hij zat er niet bij zoals die losers van Oasis er normaal bij zitten.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:09 schreef dolfg het volgende:
Ze waren veel te onderdanig. Apetrots dat de grote Robbie het kleine Boulevard uit heeft gezocht om zijn gezicht weer te laten zien.
Het leverde tenenkrommende glij tv op.
Thanksquote:Op donderdag 8 december 2005 19:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Gr8w8, leuk verslagje,![]()
Het word vanavond om 23.15 herhaald op rtl5...Zei Daphne !
Niet de reguliere uitzending, maar met Robbie Williams dus.
Ik vond met Paul de Leeuw ook veel beter en leukerquote:Op donderdag 8 december 2005 23:31 schreef Roi het volgende:
Omg, ik kijk nu herhaling voor 5 minuten maar jezus wat een kut-tv. Interview met Paul de Leeuw was 10x beter.. Wat een drama.
Hou je grote muil over Oasis jaquote:Op donderdag 8 december 2005 22:16 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Wat echt niet nodig was, want hij zat er niet bij zoals die losers van Oasis er normaal bij zitten.
Er werken bij Boulevard 40 redacteuren !quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:56 schreef gr8w8 het volgende:
Alsof Beau wel iets te zeggen heeft over de teksten, dan was NSE niet ook zo´n bagger.
Oasis..quote:
Dat kuifje was de hele show al raar aan het doenquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:47 schreef gr8w8 het volgende:
Zou het ook wat te maken hebben kunnen gehad met het management van Robbie? Toe hij nog op de foto ging met Albert en Daphne op het einde, na het interview, sprong er bijna een man voor de camera. Stop stop! Zijn kuifje was een beetje ingezakt.
Ja, ik vond het bij Paul de Leeuw ook veel beter als bij Albert en Daphne.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:10 schreef linebear het volgende:
Ze hebben niet kunnen tippen aan Paul de Leeuw.
Ik dacht dat je tegen mij had, sorrie danquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:03 schreef DrDentz het volgende:
heb je het tegen mij? ik reageerde nog ff op de aflevering van gisteren
Leukquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:39 schreef muisje26 het volgende:
Tssssssssssss, zitten jullie hier verstopt, post ik alles netjes in muziek is er hier nog een Rbbie topic............okay, ik ga ff mijn verslag zoeken en dan plaats ik het hier, op verzoek..........hehe
Wat hij zegt!quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:59 schreef static het volgende:
Geen idee over wie je het allemaal hebt, maar een leuk verhaal.
Wat een meesterlijke reactie, ik lach me he-le-maal ziek, je zou cabaretier moeten worden, echt!quote:
Jij bent er toch geweestquote:Op zaterdag 10 december 2005 06:12 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Wat een meesterlijke reactie, ik lach me he-le-maal ziek, je zou cabaretier moeten worden, echt!
Inmiddels de slaap uit je ogen gewreven/de drank uit je lijf geslapen zodat je ziet dat dat ik, net als static, het een erg leuk verhaal (hint :quote:Op zaterdag 10 december 2005 06:12 schreef gr8w8 het volgende:
Wat een meesterlijke reactie, ik lach me he-le-maal ziek, je zou cabaretier moeten worden, echt!
quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:37 schreef muisje26 het volgende:
http://www.rtl.nl/(channe(...)_plain.xml/wm364.wvx
deel 1
http://www.rtl.nl/(channe(...)_plain.xml/wm364.wvx
deel 2
[afbeelding]
Je ziet mij hier in het midden van de foto zitten, achter de man op de 1e rij....
Ik ben idd nummer 2.quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:18 schreef Cee het volgende:
Gaan we Wie van de Drie spelen. "Mijn naam is Muisje26"
Leuk verhaal! Heb ook geen idee wie al die namen zijn alhoewel de naam Caro me bekend voorkomt, had ze vroeger geen Micro auto geval? En ze wint altijd overal kaartjes voor? Dan weet ik nog wie ze is uit m'n vroegere stalkerts-dagen.![]()
Wat rot voor Robbie dat ie lastig word gevallenquote:Robbie Williams zal binnenkort worden ontvoerd door buitenaardse wezens. Dat zegt een Duitse vrouw uit Düsseldorf. Al enkele maanden probeert ze de Britse popster daarvoor te waarschuwen door hem te mailen, schrijven en op te bellen. Williams zelf was daar niet blij mee en sleepte haar voor de rechter. Die heeft hem gelijk gegeven en de vrouw opgelegd 200 meter uit de buurt van de superster blijven.
De doorgedraaide fan wierp zichzelf op als 'levensadviseuse'. De buitenaardse wezens zouden Williams willen ontvoeren en vermoorden. Vooral nu de zanger afgelopen week ook in Duitsland verbleef, was de stalkster ongewenst in zijn buurt. Afgelopen donderdag was Robbie Williams ook in Nederland. Hij was te gast in het tv-programma 'RTL Boulevard'.
Ah, volgens mij heb ik 'r dan vaak gezien 'vroeger', leuk mens en had altijd de mooiste foto's.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:13 schreef muisje26 het volgende:
[..]
Ik ben idd nummer 2.
Caro heeft idd vaak geluk met het winnen van kaartjes, ik weet niet wat voor merk auto ze heeft, maar hij is groen. Ze is al heel lang fan al vanaf de TT tijd........ging/gaat ook altijd overal heen......
Kwalbertquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:30 schreef Nuna het volgende:
Vond het heel erg tegenvallen eerlijk gezegd. Ik denk dat het bij Jensen misschien beter was gegaan(Daphne had er dan ook wel bijgemogen, maar Albert
)
Dat was al duidelijk.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:45 schreef Duiveltja het volgende:
In een programma op de Duitse tv vertelde Robbie dat hij in Nederland verliefd was geworden op een dame met de naam Daphne (Bunskoek)
Hij heeft waarschijnlijk haar benen nog niet gezien.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:45 schreef Duiveltja het volgende:
In een programma op de Duitse tv vertelde Robbie dat hij in Nederland verliefd was geworden op een dame met de naam Daphne (Bunskoek)
Heeft ze voetbalknieen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:05 schreef static het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk haar benen nog niet gezien.
Gewoon enge knookjes. Niet om aan te zien.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |