Ik ben idd nummer 2.quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:18 schreef Cee het volgende:
Gaan we Wie van de Drie spelen. "Mijn naam is Muisje26"
Leuk verhaal! Heb ook geen idee wie al die namen zijn alhoewel de naam Caro me bekend voorkomt, had ze vroeger geen Micro auto geval? En ze wint altijd overal kaartjes voor? Dan weet ik nog wie ze is uit m'n vroegere stalkerts-dagen.![]()
Wat rot voor Robbie dat ie lastig word gevallenquote:Robbie Williams zal binnenkort worden ontvoerd door buitenaardse wezens. Dat zegt een Duitse vrouw uit Düsseldorf. Al enkele maanden probeert ze de Britse popster daarvoor te waarschuwen door hem te mailen, schrijven en op te bellen. Williams zelf was daar niet blij mee en sleepte haar voor de rechter. Die heeft hem gelijk gegeven en de vrouw opgelegd 200 meter uit de buurt van de superster blijven.
De doorgedraaide fan wierp zichzelf op als 'levensadviseuse'. De buitenaardse wezens zouden Williams willen ontvoeren en vermoorden. Vooral nu de zanger afgelopen week ook in Duitsland verbleef, was de stalkster ongewenst in zijn buurt. Afgelopen donderdag was Robbie Williams ook in Nederland. Hij was te gast in het tv-programma 'RTL Boulevard'.
Ah, volgens mij heb ik 'r dan vaak gezien 'vroeger', leuk mens en had altijd de mooiste foto's.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:13 schreef muisje26 het volgende:
[..]
Ik ben idd nummer 2.
Caro heeft idd vaak geluk met het winnen van kaartjes, ik weet niet wat voor merk auto ze heeft, maar hij is groen. Ze is al heel lang fan al vanaf de TT tijd........ging/gaat ook altijd overal heen......
Kwalbertquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:30 schreef Nuna het volgende:
Vond het heel erg tegenvallen eerlijk gezegd. Ik denk dat het bij Jensen misschien beter was gegaan(Daphne had er dan ook wel bijgemogen, maar Albert
)
Dat was al duidelijk.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:45 schreef Duiveltja het volgende:
In een programma op de Duitse tv vertelde Robbie dat hij in Nederland verliefd was geworden op een dame met de naam Daphne (Bunskoek)
Hij heeft waarschijnlijk haar benen nog niet gezien.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:45 schreef Duiveltja het volgende:
In een programma op de Duitse tv vertelde Robbie dat hij in Nederland verliefd was geworden op een dame met de naam Daphne (Bunskoek)
Heeft ze voetbalknieen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:05 schreef static het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk haar benen nog niet gezien.
Gewoon enge knookjes. Niet om aan te zien.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |