Coolquote:Robbie Williams presenteert RTL Boulevard
Robbie Williams schuift binnenkort eenmalig aan als deskundige bij RTL Boulevard. Hij wordt bijgestaan door presentatrice Daphne Bunskoek en showbizzkenner Albert Verlinde. Tevens brengt Williams twee nummers van zijn nieuwe album Intensive Care ten gehore. Wanneer de excentrieke zanger te zien is in het programma, wordt later bekend gemaakt.
RTL Boulevard geeft fans de gelegenheid om bij de uitzending aanwezig te zijn. Er worden honderd kaarten verloot door het programma en de radio- en televisiezenders van RTL Nederland. Onlangs was de zanger ook te gast bij Paul de Leeuw in het programma Pauls Parenavond.
Op 21 en 22 juni volgend jaar geeft Williams twee concerten in de Amsterdam ArenA. De voorverkoop van deze optredens gaat aanstaande zaterdag van start.
Klopt toch?quote:Op woensdag 16 november 2005 18:32 schreef PLAE@ het volgende:
Doe toch verdomme eens wat aan die domme topictitels.
Dat was bij Pulse.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:57 schreef Nuna het volgende:
Robbie Williams is leukMet welk programma was dat toch, waar hij zomaar met een fan ging zoenen? Pulse?
Het komt morgenavond om 20.30 -extra boulevard met Robbie Williams.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wordt het nog herhaald?
Zou leuk zijn als Muisje26 hier even zou reagerenquote:Aanstaande donderdag is het eindelijk zover. Dan zit niemand minder dan Robbie Williams achter de bekende desk in de studio van RTL Boulevard.
Hij is een van de presentatoren van een extra uitzending om half negen 's avonds. De vaste RTL Boulevard-gezichten Daphne Bunskoek en Albert Verlinde voelen de wereldster aan de tand. Maar hij mag natuurlijk niet weg zonder gezongen te hebben. Robbie brengt dan ook twee nummers van zijn nieuwe cd ten gehore.
Onvoorspelbaar
Daphne ziet het gesprek wel zitten: 'Robbie Williams staat garant voor spraakmakende interviews. Hij is onvoorspelbaar dus we wachten in spanning af'. Ze sprak Robbie al eerder toen ze nog Veejay was bij TMF.
Compliment
Albert Verlinde: 'Het is niet in te schatten wat er gaat gebeuren, het kan straks alle kanten uit. Maar dat Robbie Williams RTL Boulevard aandoet, zie ik als een compliment voor het programma. Ik heb er heel veel zin in.'
Mag je foto's schieten?quote:Op donderdag 8 december 2005 10:32 schreef gr8w8 het volgende:
Zijn er trouwens nog meer FOK!kers aanwezig in de studio?
Maw, ik heb een kaartje!
Ja ik ookquote:Op donderdag 8 december 2005 16:29 schreef B.A.Trix het volgende:
Ga wel ff kijken....
Nee, is niet live.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:32 schreef Italo het volgende:
Ik vraag me af of het live is.... Kunnen de Fok!kers die gaan zeggen hoe laat ze daar moeten zijn?
Even terugscrollen op deze pagina en al je vragen zijn beantwoord...quote:Op donderdag 8 december 2005 16:32 schreef Italo het volgende:
Ik vraag me af of het live is.... Kunnen de Fok!kers die gaan zeggen hoe laat ze daar moeten zijn?
quote:Op donderdag 8 december 2005 11:12 schreef gr8w8 het volgende:
Vanmiddag, ´t wordt van te voren opgenomen zodat het nog ondertiteld kan worden.
Nee, maar het is nu een uitzondering.quote:Op donderdag 8 december 2005 17:30 schreef MissBliss het volgende:
Oh, wat leuk
Maar wordt Boulevard altijd met publiek opgenomen dan? Nee toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |