Ik denk dat Beau het wel leuker had gemaakt.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Ze hadden veel beter in kunnen spelen op de maffe spontane improvisatie opmerkingen van Robbie, dat zorgt voor leuke TV.
Maar nee, ze moesten per se alle suffe onderwerpen van de redactie er doorheen rammen.
Ja volgens mij ziet hij haar ook wel zitten.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:11 schreef MUUS het volgende:
[..]
Als hij tegen haar praat, gaat ze idd in elkaar zitten en stotteren..
Als hij over haar privé leven begint, zegt ze ook standaard dat ze daar later wel over praten. Hallo Daphne, schatje, hij vindt je leuk. Nú je piercing laten zien en vooral niet over je vriend en zijn dartbord praten. Dan komt het allemaal goed..
quote:Op donderdag 8 december 2005 21:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik denk dat Beau het wel leuker had gemaakt.
Precies. Welkom bij commerciële tvquote:Op donderdag 8 december 2005 21:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Ze hadden veel beter in kunnen spelen op de maffe spontane improvisatie opmerkingen van Robbie, dat zorgt voor leuke TV.
Maar nee, ze moesten per se alle suffe onderwerpen van de redactie er doorheen rammen.
Misschien wel, hoewel ik vond dat Daphne het nog best aardig deed.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Albertquote:Op donderdag 8 december 2005 21:15 schreef TrenTs het volgende:
Het kan aan mijn studie liggen, maar iedere keer als Alberrrrrt en Daphne gaan praten voel ik wat afsterven.
Ze hadden Robbie het programma moeten laten 'leiden'.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:14 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ja volgens mij ziet hij haar ook wel zitten.
Die opmerking dat de ex van haar vriend 'zeker dartbord heette omdat ze graag geprikt werd' vond ik geweldig.![]()
Dat kun je merken als ze heel hard lacht en vaak.quote:
Mischien wel jaquote:Op donderdag 8 december 2005 21:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat klopt met Paul de leeuw was leuker,quote:Tsja, Paul de Leeuw was leuker, maartoch... heb me best vermaakt .![]()
Mee eens. Nou zou was het meer een veredeld interview zonder echt iets van diepgang. Zonde, had wel leuk kunnen worden want je kan veel van 'm zeggen, maar een saaie humorloze lul is het niet.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ze hadden Robbie het programma moeten laten 'leiden'.
Als hij het overnam, was het namelijk wel leuk. De standaard praatjes over zijn album en oh-wat-zal-je-overdonderd-zijn-door-het-succes-praatje kennen we nu wel.
Ergens maakte Robbie ook een opmerking waardoor Alberrrrt echt hard op zijn desk moest slaan en Daphne net te laat inhaakt met lachen.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat kun je merken als ze heel hard lacht en vaak.
Dat had ze ook toen ze voor het eerst Boulevard presenteerde.
Verders deed ze het leuk, mischien was Albert ook beetje nerveus![]()
Wat is dat nou voor een bekrompen reactie, de moeizame interactie lag echt niet aan het feit dat er geld verdiend moet worden, maar aan het feit dat er twee geiten achter de desk zaten...quote:Op donderdag 8 december 2005 21:15 schreef Nolius het volgende:
[..]
Precies. Welkom bij commerciële tv
En dat verhaal over die cd dan?quote:Op donderdag 8 december 2005 21:53 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een bekrompen reactie, de moeizame interactie lag echt niet aan het feit dat er geld verdient moet worden
Dat reclameblok, was helemaal niksquote:Op donderdag 8 december 2005 22:04 schreef Nolius het volgende:
[..]
En dat verhaal over die cd dan?
En dat reclameblok van 10 minuten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |