Als zelfverminking een ideetje van Wilders is, laat dan zeker maar zittenquote:Op woensdag 16 november 2005 10:53 schreef McCarthy het volgende:
wilders klinkt mij nog steeds goed: hij had het over belastingverlaging en snijden in eigen vlees.
Weet ik, maar het was een leuk inkoppertjequote:Op woensdag 16 november 2005 11:02 schreef McCarthy het volgende:
de overheid moet drastisch kleiner Vhiper, dat bedoelde hij
inderdaad, dat is heel apart, zowat alles en iedereen wordt weggeautomatiseerd in het bedrijfsleven, alleen de overheid blijft maar groeien en groeien qua manshaft.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:02 schreef McCarthy het volgende:
Ik denk dat het überhaupt bij elke partij zo is. Er moet gewoon een charismatisch figuur zijn die de hele kar trekt - maar vaak is die moeilijk te vinden en als die gevonden is dan zit die vaak niet helemaal op dezelfde politieke lijn. Kijk naar Balkenende, Zalm, Bos, dan steken Halsema, Marijnesen en Rouvoet. er beter vanaf. Ditrich is een apart verhaal - maar dat is sowieso dat hele D66, want dat is een protespartij waarvan de voortrekkers eigenlijk geen protestpartij willen maar een links-liberale volkspartij.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:49 schreef pberends het volgende:
Meest hilarische was nog wel dat Palestina-platform van PvdA Rotterdam. PvdA Rotterdam goes international.
Er zit gewoon een onzettend verschil in Wouter Bos en de PvdA.
Goed ideequote:Op woensdag 16 november 2005 11:02 schreef McCarthy het volgende:
je weet iig hoe ik het wilquote:Op woensdag 16 november 2005 17:37 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Goed idee, heeft hij er ook bijverteld hoe ?
Geen rare vragen stellen, je weet toch zolangzamerhand wel dat Wilders alleen in 'punten' doet.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:37 schreef LangeTabbetje het volgende:
Lijkt mij ook een goede zaak als er intern gediscussierd wordt in een partij, alleen partijen als de Ba'ath of de Koreaanse Arbeiders Partij zijn het altijd met elkaar eens.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:49 schreef Notoire_Gek het volgende:
Bij elke grote partij is er verdeeldheid, ze slaan elkaar nog net niet de hersens in
Gewoon de helft ontslaanquote:Op woensdag 16 november 2005 17:37 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
of we krijgen een twee partijen stelsel.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:15 schreef Pracissor het volgende:
Het is interessant te zien dat de kloof tussen de linker en rechter vleugel in de toekomst steeds groter wordt. Wie weet scheid een deel zich af en sluit zich aan bij de SP of GL en een ander deel gaat een verbond aan met D66 of een opzichzelf staande partij.
hey zoalshetis, ben weer terugquote:Op donderdag 17 november 2005 01:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
of we krijgen een twee partijen stelsel.
Dat zie ik er nog niet echt van komen (hoop er ook niet op). Maar een herschikking zit er wel aan te komen. de VVD laat haar linkervleugel geheel ongedekt dus daar ligt wel ruimte voor de PvdA.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
of we krijgen een twee partijen stelsel.
hey gozer, wb.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:16 schreef Pracissor het volgende:
[..]
hey zoalshetis, ben weer terug
opzich zou dat geen negatieve ontwikkeling te hoeven zijn, een progressief en conservatief blok die beide rekening moet houden met haar linker en rechtervleugel.
het rekening houden aan de linker en rechter vleugel binnen de regering kan juist voor die nuances zorgen.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey gozer, wb.
het lijkt mij ook geen slechte zaak alleen ben ik wel iemand die erg van nuances houdt.
Die raak je dan wel kwijt inderdaad. Het effect is een erg zwallkend beleid. Dat kan een frisse kijk op de zaken gevenmaar het heeft ook nadelen.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey gozer, wb.
het lijkt mij ook geen slechte zaak alleen ben ik wel iemand die erg van nuances houdt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |