Ja, 17.00 Eurosport.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:04 schreef SCH het volgende:
Wordt Trinidad ook uitgezonden dan?
:y zoals ik helaas, en vele andere nederlanders.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, 17.00 Eurosport.
Helaas kan ik Guus niet zien, Leo wel..
quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:01 schreef Elvislives het volgende:
hup uru! piss off bloody socceroos!
Ja dat zou ik ook wel willen weten...quote:Op woensdag 16 november 2005 07:54 schreef Hork het volgende:
Is de wedstrijd nog ergens op internet te volgen misschien ?
Inderdaad, te belachelijk voor woorden. Hij heeft tot op heden helemaal geen fuck bereikt met Australie, een ploeg die toch enkele grote namen heeft een een hand vol subtoppers.quote:Op woensdag 16 november 2005 07:53 schreef DIGGER het volgende:
In elk journaal nu "Australie" nieuws
En NL in 2002 maar lachen om die Koreanen die aan Guus z'n voeten lagen, de NOS doet nu exact het zelfde
Zou jij mij de link willen geven, ik heb namelijk geen idee hoe ik iets moet zoeken ofzo, want het is de eerste keer dat ik dit gebruik.quote:Op woensdag 16 november 2005 08:27 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook wel willen weten...
Al gevonden
Australia Vs Uruguay - WCQ!!! WMV-V 185 5 84.00% 100.00% Nov 16 15:14 play
SOPCAST!!!
http://www20.sbs.com.au/quote:Op woensdag 16 november 2005 07:54 schreef Hork het volgende:
Is de wedstrijd nog ergens op internet te volgen misschien ?
Euh pagina kan niet worden weergegevenquote:Op woensdag 16 november 2005 09:25 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
http://www20.sbs.com.au/![]()
graag gedaan![]()
raar, ik heb hem toch echt voor me neus staanquote:Op woensdag 16 november 2005 09:28 schreef Damzzz het volgende:
[..]
Euh pagina kan niet worden weergegeven![]()
eens kijken of dat werkt hier op kantoor.....quote:Op woensdag 16 november 2005 09:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
VI.nl, livescore.com, fifa WK site hebben allemaal live textverslag, net als eurosport.
Via de P2P channels zou het ook moeten kunnen. Linkje en Linkje 2
tijdzone-technisch gezien is Australie natuurlijk ideaal hiervoorquote:Op woensdag 16 november 2005 09:58 schreef Klingon het volgende:
Leuk dat de NOS dit laat zien en wat een ambiance! Hoop dat de Aussi's doorgaan, zou leuk zijn voor Guus. Moeten ze vaker doen trouwens, wedstrijdjes op de ochtend. Das pas lekker wakker worden.
Ik heb (nog) geen beeld, wat is er mee aan de hand?quote:Op woensdag 16 november 2005 10:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Fijn opgepompt die ballen...
Bedanktquote:Op woensdag 16 november 2005 09:48 schreef gebruikersnaam het volgende:
of nog beter,
open de volgende links ens met je media player
180kb/s - mms://wmt.streaming.telstra.com/ucs-wh_chiefe0live6
380kb/s - mms://wmt.streaming.telstra.com/ucs-wh_chiefe0live7
1gb/s - mms://wmt.streaming.telstra.com/ucs-wh_chiefe0live8
Waren al twee ballen te zacht/niet goed. Uruguay rekt tijd als het kan.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb (nog) geen beeld, wat is er mee aan de hand?
Ik vind het maar een zenuwachtige, kortfluitende mafketelquote:Op woensdag 16 november 2005 10:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Cantalejo uit Spanje.
Lijkt me ook sterk.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:21 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik geloof er niks van dat Australië dit gaat halen...
Ik weet niet welke wedstrijd jij kijkt, maar de Aussies staan vooral stijf van de spanning, en Uruguay is redelijk dominant bezigquote:Op woensdag 16 november 2005 10:24 schreef LuukBes het volgende:
Ik dicht ze wel kansen toe, Uruguay is nonchalant en Australie speelt met het mes tussen de tanden.
Nou, ik eerder 0-1.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:26 schreef Greetings het volgende:
Ik zie het nog wel 1-0 worden....
quote:Op woensdag 16 november 2005 10:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is wel een goede schoppartij
Australië - Uruguay. Live op Ned-1quote:Op woensdag 16 november 2005 10:30 schreef DeTolk het volgende:
stream ergens?
Ach die Aussies kunnen er ook wat van, 't gaat natuurlijk om een WK-plek, dan is er veel geoorloofd....quote:Op woensdag 16 november 2005 10:27 schreef Klingon het volgende:
De ware aard van Uruguay komt weer boven, zeer vervelende mannetjes.
Tja, maar het verschil wordt wel duidelijk als Australië de 1-0 scoort, dan moet Uruguay wel komenquote:Op woensdag 16 november 2005 10:31 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ach die Aussies kunnen er ook wat van, 't gaat natuurlijk om een WK-plek, dan is er veel geoorloofd....
Hup Uruguay
je kan maar beter snel ingrijpen voor het fout gaat....quote:
ik wel jaquote:Op woensdag 16 november 2005 10:36 schreef Vitalogy het volgende:
Moeten jullie niet werken?
O nee, briljante steekpass met links natuulkquote:Op woensdag 16 november 2005 10:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mooie schijnbeweging ook van Kewell
Nee.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:36 schreef Vitalogy het volgende:
Moeten jullie niet werken?
aanvallers die meeverdedigen he .....quote:Op woensdag 16 november 2005 10:39 schreef Klingon het volgende:
Domme overtreding zeg.
zat ik mij ook af te vragenquote:Op woensdag 16 november 2005 10:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zou appelsapje nou met zn backpeck op zo'n plein zitten?
quote:Op woensdag 16 november 2005 10:41 schreef LuukBes het volgende:
Proest, wat gaan die aussies toch af en toe lomp erin.
jaquote:Op woensdag 16 november 2005 10:43 schreef 2Drix het volgende:
Telt een uitdoelpunt dubbel zoals in de CL?
Ik neem aan van wel .....quote:Op woensdag 16 november 2005 10:43 schreef 2Drix het volgende:
Telt een uitdoelpunt dubbel zoals in de CL?
O daaaaarom trappen ze die ballen zo hoog overquote:Op woensdag 16 november 2005 10:43 schreef ozzietukker het volgende:
[..]Ja ze zijn Australian Footy gewend he... das rugby... en daar kan dat allemaal wel
![]()
zou nu eigelijk aan m'n studie moetenquote:Op woensdag 16 november 2005 10:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Dit zijn de wedstrijden waarvoor je ziek bent en thuis blijft.
Hopen dat het werkt en Australie met 2-0 wint
sop://sop.sopcast.org:3919/sports/MRCFootballquote:Op woensdag 16 november 2005 10:44 schreef hellmondunited het volgende:
er schijnt op internet een live stream rond te gaan.. iemand een link?
quote:Op woensdag 16 november 2005 10:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
O daaaaarom trappen ze die ballen zo hoog over
Over 20 minuten begint mijn eerste les.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:44 schreef DeTolk het volgende:
[..]
zou nu eigelijk aan m'n studie moeten
Ja, echt rugby mentaliteit bij die ploeg.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:43 schreef ozzietukker het volgende:
[..]Ja ze zijn Australian Footy gewend he... das rugby... en daar kan dat allemaal wel
![]()
Volgens mij spelen ze gewoon puur Engelse kick n rush ...quote:Op woensdag 16 november 2005 10:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Australie moet slimmer gaan spelen
Hoe meer NL'ers in Duitsland hoe beter. Allemaal ploegen die misschien de Duitsers pijn kunnen doen in eigen landquote:Op woensdag 16 november 2005 10:45 schreef snellejelle het volgende:
zijn jullie allemaal nou alleen voor australië door guus
ik persoonlijk zie liever Recoba en Co op het WK
Dan krijg je flashbacks van Andorriaanse postbodes?quote:Op woensdag 16 november 2005 10:46 schreef ozzietukker het volgende:
[..]Maar gelukkig ook een keer raak..
Als ik die overtredingen van de Ozzie's zie....![]()
Topic doorlezen kan geen kwaad hoor, staan er genoeg op de eerste pagina.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:44 schreef hellmondunited het volgende:
er schijnt op internet een live stream rond te gaan.. iemand een link?
Hou je mond je joh of ik kom je weer bezoeken en dan hoop ik voor je dat je meer in je kluis hebt liggen.....quote:Op woensdag 16 november 2005 10:45 schreef snellejelle het volgende:
Ik heb niks met Zuid-Amerikaanse en Afrikaanse landen.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:45 schreef snellejelle het volgende:
Ga dan maar vast de straat op.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als deze wedstrijd zonder rode kaart(en) eindigt ga ik naar bed met de eerste de beste hoer die ik tegenkom na afloop.
Tering, de FC Geniepig uit Zuid-Amerika vs. de VV Lomp uit de outback van Australie, ongelofelijk
Klinkt goed.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als deze wedstrijd zonder rode kaart(en) eindigt ga ik naar bed met de eerste de beste hoer die ik tegenkom na afloop.
Tering, de FC Geniepig uit Zuid-Amerika vs. de VV Lomp uit de outback van Australie, ongelofelijk
Ach kom, voetbal is geen mietjes-spelletje , geef mij maar zo'n goeie harde match vol inzet zoals nu. Vroeger zag je dit nog in bijna elke wedstrijd , maar tegenwoordig ...quote:Op woensdag 16 november 2005 10:49 schreef LuukBes het volgende:
Instant Poll : hoeveel rooie kaarten vallen ?
Ik zet in op 3.
Een overtreding is goed, en hoort erbij, maar dit is toch een puur slagveld aan het wordenquote:Op woensdag 16 november 2005 10:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ach kom, voetbal is geen mietjes-spelletje , geef mij maar zo'n goeie harde match vol inzet zoals nu. Vroeger zag je dit nog in bijna elke wedstrijd , maar tegenwoordig ...![]()
![]()
Das toch mooi, Guus als Braveheart voorop.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Een overtreding is goed, en hoort erbij, maar dit is toch een puur slagveld aan het worden
Mwah, ik heb geen moeite met keihard spel, maar heb het liever fair op de bal zoals in Engeland. Als NL tegen zo'n ploegen speelt erger ik me altijd rot omdat ons voetbal dan nooit uit de verf komt. Dan is het aan de scheids om alles in toom te houden door kaarten te strooien.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ach kom, voetbal is geen mietjes-spelletje , geef mij maar zo'n goeie harde match vol inzet zoals nu. Vroeger zag je dit nog in bijna elke wedstrijd , maar tegenwoordig ...![]()
![]()
Freedomquote:Op woensdag 16 november 2005 10:52 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Das toch mooi, Guus als Braveheart voorop.
Harriette Kewell?quote:Op woensdag 16 november 2005 10:52 schreef Dos37 het volgende:
Harry Kewell ziet eruit als een wijf.
Maar hij kan wel voetballen
Idd wat die gast toch met zijn haren doetquote:Op woensdag 16 november 2005 10:52 schreef Dos37 het volgende:
Leuk toch, heerlijke wedstrijd om in mee te doen. Eerst de bal en daarna een enkeltje hier of daar meepikkenquote:Op woensdag 16 november 2005 10:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Een overtreding is goed, en hoort erbij, maar dit is toch een puur slagveld aan het worden
aaach zit nich zo te neuln ewoutquote:Op woensdag 16 november 2005 10:52 schreef Dos37 het volgende:
Nee, "hoal me nau eraut" is leukquote:Op woensdag 16 november 2005 10:53 schreef Mindlight het volgende:
Het werd idd keihard net...
wat is die reclame van Frisia weer slecht, lachwekkend gewoon. Leen van de Frisia
Nou ja landenquote:Op woensdag 16 november 2005 10:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb niks met Zuid-Amerikaanse en Afrikaanse landen.
Dan nog liever een Canada dan een Brazilië.
En Australie spreekt mij wel aan. Zitten ook leuke spelers tussen
Ik ook.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:44 schreef DeTolk het volgende:
[..]
zou nu eigelijk aan m'n studie moeten
die van OHRA is ook leuk , maar weeer topic het was weldegelijk een eleboog willem hij keek naar de speler en gaf hem een beuk.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nee, "hoal me nau eraut" is leuk
Gelukkig ben ik vanmiddag thuis voor Bahrein-Trinidad.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:56 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik ook.
Dit is veelste leuk. Nog even duimen, kan nog goed gaan komen ook.
dan halen ze er gewoon europeanen bijquote:Op woensdag 16 november 2005 10:55 schreef rubbereend het volgende:
ik hoop niet dat Austalie ooit het wereldkampioenschap mag organiseren, ze kunnen het totaal niet in beeld brengen
4 Nederlandse Bondscoaches op een WK, goede reclame.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:58 schreef Mwanatabu het volgende:
Uruguay of Australië is me eigenlijk om het even qua "wat is leuk voor het WK". Maar Bahrein, dat mot eruit
Ik kijk nu, dan maar huiswerk. Moet werken vanmiddag, dus Trinidad kan ik niet kijken.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:58 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik vanmiddag thuis voor Bahrein-Trinidad.
Zoals Willem zelf ook ooit deedquote:Op woensdag 16 november 2005 10:58 schreef LuukBes het volgende:
Hanegem schei uit met zaniken en doceren, dit zijn werkersmatches waar weinig tactiek en verstand bij komt kijken omdat ze daar de speler sniet voor hebben. Lekker breinloos hollen.
hoelaat begint die wedstrijd op eurosport hèquote:Op woensdag 16 november 2005 10:58 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik voel de term kluitje-voetbal aankomenquote:Op woensdag 16 november 2005 10:58 schreef LuukBes het volgende:
Hanegem schei uit met zaniken en doceren, dit zijn werkersmatches waar weinig tactiek en verstand bij komt kijken omdat ze daar de speler sniet voor hebben. Lekker breinloos hollen.
Das waar. Hup Aussies!quote:Op woensdag 16 november 2005 10:59 schreef DeTolk het volgende:
[..]
4 Nederlandse Bondscoaches op een WK, goede reclame.
Frankrijk heeft nog het record met 5 geloof ik, tijdens '98
17:00.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:59 schreef maril het volgende:
[..]
hoelaat begint die wedstrijd op eurosport hè
ik ookquote:Op woensdag 16 november 2005 10:58 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hotsuhknotsuh-begonia.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik voel de term kluitje-voetbal aankomen
Doner Kebab is wel een goed idee. ff rennen dusquote:Op woensdag 16 november 2005 11:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben alleen een beetje bang voor Recoba.
Die man heeft een geweldig schot in zijn linker !
Nu even eten halen voor de 2de helft
"Flipperkast-voetbal", ook zo'n mooie.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik voel de term kluitje-voetbal aankomen
Dat vind ik dus ook. 1 Ticket voor die regio zou eerlijk zijn.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Australie hoort vind ik gewoon een vast WK ticket te krijgen.
Europa is met teveel landen dus is gewoon Zuid-Amerika de klos. ( een kut land minder om tegen te spelen)
Ik eet geen kabab. Vies Afrikaans voedselquote:Op woensdag 16 november 2005 11:01 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Doner Kebab is wel een goed idee. ff rennen dus
Maar als die Jakoba maar niet scoortquote:Op woensdag 16 november 2005 11:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik vind dat Uruguay van die enge gasten
Willem heeft zeker raar gedroomd vannacht
kabab is lekkerquote:Op woensdag 16 november 2005 11:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik eet geen kabab. Vies Afrikaans voedsel
Pizzatje op de vroege morgen, maar ik kijk nog even.
Eerst een sigaretje voor de spanning
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:01 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Doner Kebab is wel een goed idee. ff rennen dus
Dat was gewoon een competitie daar in die poule , iets van 10 teams ofzoquote:Op woensdag 16 november 2005 11:04 schreef JeroenV het volgende:
Australie moet tegen een land als Urugauy, terwijl zowel Mexico als USA wel gelijk mogen. Ook beetje raar.
Drugs are bad mmkay?.....quote:Op woensdag 16 november 2005 11:05 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Lekker om elf uur 's ochtends
Ik ben trouwens voor Uruguay ik heb nix met Aussies, laat ze toch met een ovale bal aan de slag gaan![]()
Wel ben ik vanmiddag voor Trinidad, datdanweerwel
Ja, maar als je Oceanië een direct ticket geeft dan is Australië elke editie bij voorbaat al geplaatst.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:04 schreef JeroenV het volgende:
Australie moet tegen een land als Urugauy, terwijl zowel Mexico als USA wel gelijk mogen. Ook beetje raar.
Ja, maar dat heb je bij Australie ook. Alleen moeten zij als ze eerste eindigen nog een keer tegen Uruguay.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:05 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat was gewoon een competitie daar in die poule , iets van 10 teams ofzo
Haha, zei Willem dat ??quote:Op woensdag 16 november 2005 11:03 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Maar als die Jakoba maar niet scoort![]()
En nu zijn Mexico en USA altijd standaard geplaatst toch?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar als je Oceanië een direct ticket geeft dan is Australië elke editie bij voorbaat al geplaatst..
Kun je ook redeneren dat in Zuid-Amerika Brazilië en Argentinië ook altijd standaard geplaatst zijn of in Azië Japan en Korea héquote:Op woensdag 16 november 2005 11:07 schreef JeroenV het volgende:
[..]
En nu zijn Mexico en USA altijd standaard geplaatst toch?
Maarja, ik ga weer kijken.
Zit hier achter laptopquote:Op woensdag 16 november 2005 11:10 schreef Jajong het volgende:
Waarom kijk je naar een stream als t gewoon live op Nederland 1 is.. ?
niet iedereen heeft TV op kantoorquote:Op woensdag 16 november 2005 11:10 schreef Jajong het volgende:
Waarom kijk je naar een stream als t gewoon live op Nederland 1 is.. ?
? vertel, stream is klotequote:Op woensdag 16 november 2005 11:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat wou die kerel dan doenEen deuk in het veld koppen of zo
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat wou die kerel dan doenEen deuk in het veld koppen of zo
hopelijk krijgen ze er een hoop kaarten meequote:Op woensdag 16 november 2005 11:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Uruguay bereikt niets met die valpartij'tjes.
Najah, tot op dit moment was het geluk toch vooral aan de zijde van de Aussies ...quote:Op woensdag 16 november 2005 11:16 schreef DeTolk het volgende:
Uruguay zal wel mazzelen 10 minuten voor tijd
De gedachte aan een sneaky, Duits-aandoende, laatste-minuut goal flitste ook al door mijn hoofdquote:Op woensdag 16 november 2005 11:16 schreef DeTolk het volgende:
Uruguay zal wel mazzelen 10 minuten voor tijd
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:18 schreef Klingon het volgende:
owowow de Australiers komen er toch steeds beter in
een wedstrijd duurt 90 minuten,en de Duitsers hebben genoeg aan de blessuretijdquote:Op woensdag 16 november 2005 11:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
De gedachte aan een sneaky, Duits-aandoende, laatste-minuut goal flitste ook al door mijn hoofd
En het irritante is, 2-0 maakt niet zo heel veel uit, bij 2-1 liggen ze eruit, dus als ze de 2de maken, moeten ze doorballen voor de 3de!quote:Op woensdag 16 november 2005 11:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
De gedachte aan een sneaky, Duits-aandoende, laatste-minuut goal flitste ook al door mijn hoofd
1-0quote:Op woensdag 16 november 2005 11:18 schreef Zwansen het volgende:
hoeveel staat het?
Supergoed, ondanks dat Donald hem weer dwars zat met Katrien laatst in Duckstad, ondanks dat hij zo veel geluk heeft. Maar hij won weer een loterij door toevallig een winkel binnen te lopen als 100000ste klant, waardoor hij een cruise won en op die reis won hij ook nog eens de bingo.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:18 schreef Lionheaad het volgende:
Hoe gaat het met ons Guus (Geluk)
Ernstig irritant inderdaadquote:Op woensdag 16 november 2005 11:19 schreef rubbereend het volgende:dat publiek wordt al gek als er iemand dicht bij de bal komt
En mn beeldscherm onder de koffiequote:Op woensdag 16 november 2005 11:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Supergoed, ondanks dat Donald hem weer dwars zat met Katrien laatst in Duckstad, ondanks dat hij zo veel geluk heeft. Maar hij won weer een loterij door toevallig een winkel binnen te lopen als 100000ste klant, waardoor hij een cruise won en op die reis won hij ook nog eens de bingo.
Je hebt pas van de Duisters gewonnen als ze in de bus naar huis zitten.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:19 schreef DeTolk het volgende:
[..]
een wedstrijd duurt 90 minuten,en de Duitsers hebben genoeg aan de blessuretijd
Ik denk dat Uruguay ze laat voeballen en zometeen keihard de 1-1 maaktquote:Op woensdag 16 november 2005 11:21 schreef Dos37 het volgende:
Australië is op dit moment gewoon beter daar moeten ze gebruik van maken.
of de tweede goal....quote:Op woensdag 16 november 2005 11:24 schreef DeTolk het volgende:
2e topic al in zicht?
Omdat je bij Kewell nooit weet welk lichaamsdeel er na een minuut of 10 af zal vallen.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:22 schreef Dos37 het volgende:
Waarom heeft ie hem erbuiten gelaten zonde van de wissel.
en dan dus nog wat langer )quote:Op woensdag 16 november 2005 11:24 schreef DeTolk het volgende:
nog een half uurtje volhouden.
Al schijnt hij het nu vol te houdenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:24 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat je bij Kewell nooit weet welk lichaamsdeel er na een minuut of 10 af zal vallen.
en dat voor een Spanjaard!quote:Op woensdag 16 november 2005 11:26 schreef Klingon het volgende:
Ik vind de scheids toch een sterke wedstrijd fluiten hoor.
maar wel uitermate goed voor de horeca-omzet!quote:Op woensdag 16 november 2005 11:27 schreef twi het volgende:
Ik ruik weer een volk wat niets van voetbal af weet op een WK
doel je op ZuidKorea 4 jaar geleden?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:27 schreef twi het volgende:
Maar wel een mooi feestje kan vierenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:27 schreef twi het volgende:
Dodelijke combinatie dus.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar wel uitermate goed voor de horeca-omzet!
hup, naar vorenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:28 schreef rubbereend het volgende:
wat Hiddink heeft gezegd in de rust werkt iig
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:27 schreef snellejelle het volgende:
URUGUAY
URUGUAY
URUGUAY
URUGUAY
URUGUAY
URUGUAY
URUGUAY
URUGUAY
URUGUAY
URUGUAY
URUGUAY
URUGUAY
URUGUAY
URUGUAY
Ik ruik weer een volk waarmee je lekker in de Duitse kroeg kan gaan zuipen.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:27 schreef twi het volgende:
en ze zijn donders gezelligquote:Op woensdag 16 november 2005 11:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar wel uitermate goed voor de horeca-omzet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |