Ja, 17.00 Eurosport.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:04 schreef SCH het volgende:
Wordt Trinidad ook uitgezonden dan?
:y zoals ik helaas, en vele andere nederlanders.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, 17.00 Eurosport.
Helaas kan ik Guus niet zien, Leo wel..
quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:01 schreef Elvislives het volgende:
hup uru! piss off bloody socceroos!
Ja dat zou ik ook wel willen weten...quote:Op woensdag 16 november 2005 07:54 schreef Hork het volgende:
Is de wedstrijd nog ergens op internet te volgen misschien ?
Inderdaad, te belachelijk voor woorden. Hij heeft tot op heden helemaal geen fuck bereikt met Australie, een ploeg die toch enkele grote namen heeft een een hand vol subtoppers.quote:Op woensdag 16 november 2005 07:53 schreef DIGGER het volgende:
In elk journaal nu "Australie" nieuws
En NL in 2002 maar lachen om die Koreanen die aan Guus z'n voeten lagen, de NOS doet nu exact het zelfde
Zou jij mij de link willen geven, ik heb namelijk geen idee hoe ik iets moet zoeken ofzo, want het is de eerste keer dat ik dit gebruik.quote:Op woensdag 16 november 2005 08:27 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook wel willen weten...
Al gevonden
Australia Vs Uruguay - WCQ!!! WMV-V 185 5 84.00% 100.00% Nov 16 15:14 play
SOPCAST!!!
http://www20.sbs.com.au/quote:Op woensdag 16 november 2005 07:54 schreef Hork het volgende:
Is de wedstrijd nog ergens op internet te volgen misschien ?
Euh pagina kan niet worden weergegevenquote:Op woensdag 16 november 2005 09:25 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
http://www20.sbs.com.au/![]()
graag gedaan![]()
raar, ik heb hem toch echt voor me neus staanquote:Op woensdag 16 november 2005 09:28 schreef Damzzz het volgende:
[..]
Euh pagina kan niet worden weergegeven![]()
eens kijken of dat werkt hier op kantoor.....quote:Op woensdag 16 november 2005 09:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
VI.nl, livescore.com, fifa WK site hebben allemaal live textverslag, net als eurosport.
Via de P2P channels zou het ook moeten kunnen. Linkje en Linkje 2
tijdzone-technisch gezien is Australie natuurlijk ideaal hiervoorquote:Op woensdag 16 november 2005 09:58 schreef Klingon het volgende:
Leuk dat de NOS dit laat zien en wat een ambiance! Hoop dat de Aussi's doorgaan, zou leuk zijn voor Guus. Moeten ze vaker doen trouwens, wedstrijdjes op de ochtend. Das pas lekker wakker worden.
Ik heb (nog) geen beeld, wat is er mee aan de hand?quote:Op woensdag 16 november 2005 10:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Fijn opgepompt die ballen...
Bedanktquote:Op woensdag 16 november 2005 09:48 schreef gebruikersnaam het volgende:
of nog beter,
open de volgende links ens met je media player
180kb/s - mms://wmt.streaming.telstra.com/ucs-wh_chiefe0live6
380kb/s - mms://wmt.streaming.telstra.com/ucs-wh_chiefe0live7
1gb/s - mms://wmt.streaming.telstra.com/ucs-wh_chiefe0live8
Waren al twee ballen te zacht/niet goed. Uruguay rekt tijd als het kan.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb (nog) geen beeld, wat is er mee aan de hand?
Ik vind het maar een zenuwachtige, kortfluitende mafketelquote:Op woensdag 16 november 2005 10:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Cantalejo uit Spanje.
Lijkt me ook sterk.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:21 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik geloof er niks van dat Australië dit gaat halen...
Ik weet niet welke wedstrijd jij kijkt, maar de Aussies staan vooral stijf van de spanning, en Uruguay is redelijk dominant bezigquote:Op woensdag 16 november 2005 10:24 schreef LuukBes het volgende:
Ik dicht ze wel kansen toe, Uruguay is nonchalant en Australie speelt met het mes tussen de tanden.
Nou, ik eerder 0-1.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:26 schreef Greetings het volgende:
Ik zie het nog wel 1-0 worden....
quote:Op woensdag 16 november 2005 10:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is wel een goede schoppartij
Australië - Uruguay. Live op Ned-1quote:Op woensdag 16 november 2005 10:30 schreef DeTolk het volgende:
stream ergens?
Ach die Aussies kunnen er ook wat van, 't gaat natuurlijk om een WK-plek, dan is er veel geoorloofd....quote:Op woensdag 16 november 2005 10:27 schreef Klingon het volgende:
De ware aard van Uruguay komt weer boven, zeer vervelende mannetjes.
Tja, maar het verschil wordt wel duidelijk als Australië de 1-0 scoort, dan moet Uruguay wel komenquote:Op woensdag 16 november 2005 10:31 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ach die Aussies kunnen er ook wat van, 't gaat natuurlijk om een WK-plek, dan is er veel geoorloofd....
Hup Uruguay
je kan maar beter snel ingrijpen voor het fout gaat....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |