Dan kijken ze dit jaar toch niet. Who the fuck cares. ALsof er nooit een ander tv programma geannuleerd is.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:04 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Waarom worden mensen betaald om te zingen? Of om tegen een bal aan te schoppen? Het is vermaak en de mensen die dit klaar maken zijn de entertainers. Ok, ik vind er ook geen klap aan maar elk jaar kijken er toch weer miljoenen mensen naar.
Kom op hee, je ziet toch wel in dat een mus in een zaal vol met dominostenen mensen tot last is?quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, die wilde alleen maar weer naar buiten.
in tegenstelling tot die vlieg die er op uit is om je te pestenquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, die wilde alleen maar weer naar buiten.
Leer eens lezen... Ik zei dat je die mus met wat geduld met eten vast wel (nee ik ben er niet zeker van) wel gelokt had. Ik zei niet dat die wel even gelokt zou worden.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Flauwekul? Veronderstellen dat je een mus die in paniek binnen rondladdert even lokt met wat eten is pas flauwekul.
Juist ja, ze gaan even een miljoenenproject annuleren omdat een musje belangrijker is.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:07 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dan kijken ze dit jaar toch niet. Who the fuck cares. ALsof er nooit een ander tv programma geannuleerd is.
Het ging over een mug... en die is er op uit om je te steken. Is heel wat anders.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:08 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
in tegenstelling tot die vlieg die er op uit is om je te pesten![]()
kutbeest![]()
Who the fuck cares? Wat dacht je van al die technici, sponsoren, publiek, studenten etc? Is één mus zoveel geld waard?quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:07 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dan kijken ze dit jaar toch niet. Who the fuck cares. ALsof er nooit een ander tv programma geannuleerd is.
Beginnen met heisa? Wie begint er nou te schieten om wat dominosteentjes?quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
Sowieso, watt ben je als man zijnde voor een mietje als je een heisa gaat schoppen om een stomme mus???
Kleine kinderen doen zoiets.![]()
Wie schopt er heisa? ik niet hoor.. ik discusieer, dat is wat anders lijkt mij.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
Sowieso, watt ben je als man zijnde voor een mietje als je een heisa gaat schoppen om een stomme mus???
Kleine kinderen doen zoiets.![]()
Ja hé, wat vind je dan van zo'n irritante plakvlieg die steeds weer op je komt zitten? Wat doe je daarmee?quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het ging over een mug... en die is er op uit om je te steken. Is heel wat anders.
dus vliegen sla je niet dood?quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het ging over een mug... en die is er op uit om je te steken. Is heel wat anders.
Wanneer zie je eens in dat ze geen geduld hadden? Ze hebben gewoon zo snel mogelijk dat risico uitgeschakeld.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Leer eens lezen... Ik zei dat je die mus met wat geduld met eten vast wel (nee ik ben er niet zeker van) wel gelokt had. Ik zei niet dat die wel even gelokt zou worden.
nee over het algemeen niet.quote:
Dat is ook het punt natuurlijk. Maar dat maakt het nog niet goed ofzo.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:10 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Wanneer zie je eens in dat ze geen geduld hadden? Ze hebben gewoon zo snel mogelijk dat risico uitgeschakeld.
De hal staat in het noorden van nederland. Aardbevingsgebied.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:09 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Who the fuck cares? Wat dacht je van al die technici, sponsoren, publiek, studenten etc? Is één mus zoveel geld waard?
Ik vind dat het dat neerknallen van dat beest volkomen begrijpelijk maakt. En daarom ook al die ophef niet waard maakt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is ook het punt natuurlijk. Maar dat maakt het nog niet goed ofzo.
Ik word liever gestoken door een mug dan dat ik een megaproject cancel voor een mus.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:09 schreef peaceman het volgende:
Leeuwarden ligt niet boven de gasbelquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
De hal staat in het noorden van nederland. Aardbevingsgebied.
Men heeft bewust het risico genomen dat een schok van de gasbel het zaakje om kan laten kletteren. Dan moet je ook accepteren dat het om andere redenen mis kan gaan.
Geloof je ongetwijfeld niet, maar toch is het zo. Ik sla ze wel weg, maar niet zo snel dood. Enfin het ging over een musquote:
Aardbevingsgebied.. natuurlijk. Het is hiuer geen fucking Japan.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
De hal staat in het noorden van nederland. Aardbevingsgebied.
Men heeft bewust het risico genomen dat een schok van de gasbel het zaakje om kan laten kletteren. Dan moet je ook accepteren dat het om andere redenen mis kan gaan.
Ik niet, maar ja, we wisten al dat wij op dat punt verschilden van meningquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:13 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik vind dat het dat neerknallen van dat beest volkomen begrijpelijk maakt. En daarom ook al die ophef niet waard maakt.
Zoals sommige mensen reageren is inderdaad absurd, maar een leuke discussie heeft niets te maken met ophef..quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:17 schreef One_of_the_few het volgende:
De ophef rond de mus is natuurlijk lekker selectief. Moord en brand schreeuwen om 1 mus. Ik vind wel dat het niet had gehoeven. Ik vind het nut ervan ook raar. Pomp een mus vol lood omdat anders steentjes omvallen. Beetje aaprt. maar al die ophef om 1 mus gat nergens over. Andere dierenmishandelingen hoor je niks over. Makkelijk scoren dit. vindt het beetje telegraaf nieuws. Dat de partij van de Dieren zich er druk over maakt kan je verwachten, maar dit..
Overigens vind ik dat je hem ook had kunnen verdoven of vangen. Het doden van dieren vind ik zinloos, maar deze ophef is echt hypocriet.
quote:Wel hoop ik het gezicht van die organisator te zien als er een paar mensen met een mobiele hij-machine net buiten het terrein gaat hijen.
Weet je wat ik denk? SBS is nu gewoon een makkelijk doelwit; het maakt toch alleen maar pulp, kant en klaar opgediend voor het proletariaat. Daarom is het makkelijk prijsschieten, je kan toch niets verliezen, er zijn geen wetenschappelijke belangen, je kan mensen niet persoonlijk beledigen (zoals dat in de bio-industrie het geval is), en daarom groeit dit uit tot dit.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:07 schreef Pool het volgende:
Ik denk dat vele Nederlanders, waaronder ik, een diepe innerlijke wens hebben om een keertje Domino D-day totaal te verpesten. Alleen al de gedachte aan honderden beteuterde gezichten van steentjeszetters geeft mij een warm sadistisch gevoel.![]()
Vergelijk het met de lol die je als kind had, wanneer je zag dat een hond het zandkasteel van een ander jochie sloopte. En waarom is het in elk stripeinde weer grappig als Donald Duck duizenden woeste Duckstadbewoners achter zich aan heeft? Mensen vinden het gewoon grappig als iets totaal misgaat (mits de gevolgen niet té erg zijn). Dat is gezond sadisme.![]()
Die dode mus wordt slechts aangegrepen om dit sadistische gevoel te rechtvaardigen! Ineens heeft iedereen een goede reden om hardop te hopen dat de recordpoging totaal mislukt. Maar mensen, daar hebben we die mus toch niet voor nodig?!
Bij deze geef ik toe dat die mus me geen zier interesseert, maar dat ik toch hoop dat het lukt om de D-Day totaal te verknallen. Ik wens alle pogingen tot het vervroegd omgooien van steentjes veel succes!Of wat nog mooier zou zijn: het lukt SBS om de spelbrekers tegen te houden, maar de domino loopt tóch halverwege vast.
is jouw kat nog niet bedreigd dan? Wow,quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:42 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik schat dat de kat van m'n ma zo'n 50 mussen dit jaar heeft gekilled. En elke keer als'ie weer trots een lijkje voor m'n voeten deponeert geef ik 'm als beloning een snoepje. Ik vraag me af wanneer m'n kat bedreigd gaat worden.
Die mus hoefde dus niet doodquote:Op woensdag 16 november 2005 14:00 schreef Bonobo11 het volgende:
Wat een onzin,
een musje dood,
ik doe niet anders als ze in m'n aardbeien zitten.
Dominodayis erg triest,
maar kennelijk is er een markt voor en wie zijn wij om daar niet aan te voldoen.
Er is veel geld mee gemoeid (liveuitzending vrijdag) dus die mus moest dood.
Boeiend
Voeg daar bij woord zou ik zeggen.....quote:Een zak stuiterballen die hal in knallen is al jaren een fantasie van me.
Jawel, want hij dreigde de liveuitzending $ in de war te gooien (eb dat kost poen)quote:Op woensdag 16 november 2005 14:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die mus hoefde dus niet dood![]()
[..]
Ik zou graag elk mens dat me irriteert willen afschieten, maar dat doe ik toch ook niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:00 schreef Bonobo11 het volgende:
Wat een onzin,
een musje dood,
ik doe niet anders als ze in m'n aardbeien zitten.
Als we dat met elk beest of mens doen wat een tv-uitzending dreigt te verstoren doen, wordt het een slagveld...quote:Op woensdag 16 november 2005 14:22 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Jawel, want hij dreigde de liveuitzending $ in de war te gooien (eb dat kost poen)
Hallo, ze vreten m'n aardbeien op. Een mus is wel wat anders dan een mens. Ik eet in ieder geval nooit mens, maar een lekker kipje gaat er wel inquote:Op woensdag 16 november 2005 14:30 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik zou graag elk mens dat me irriteert willen afschieten, maar dat doe ik toch ook niet.![]()
En even los van deze discussie over of het wel of niet terecht is. Vind jij het normaal dat er een mus afgeknald wordt zonder vergunning (die ze wel hadden moeten hebben)?quote:Op woensdag 16 november 2005 16:10 schreef Toewan het volgende:
Pfff, wat een ophef over een mus.. Kom op zeg, als er nu een stuk of 50 afgeknalt waren was het wel anders, maar 1 mus.![]()
Is het dan daadwerkelijk ZO veel erger dan een dode veldmuis die in een klem zit ? In mijn ogen niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
En even los van deze discussie over of het wel of niet terecht is. Vind jij het normaal dat er een mus afgeknald wordt zonder vergunning (die ze wel hadden moeten hebben)?
Je geeft geen antwoord op mijn vraag....quote:Op woensdag 16 november 2005 16:21 schreef Toewan het volgende:
[..]
Is het dan daadwerkelijk ZO veel erger dan een dode veldmuis die in een klem zit ? In mijn ogen niet.
Dat er misschien 200 muizen zijn gevangen in klemmen zal niemand iets boeien, waarom die ene mus dan wel ?
quote:Text: Het Fec - De Mus (Radio)
Domino Steentjes in het friesche land
Ik kwam daar als musje, k vond het wel interessant
Ik zong elke morgen wat is het hier fijn
maar dat bleek niet goed voor de steentjes te zijn
Ik ben een mus
waar .....
hier in het FEC
waar in 't FEC...
nou hier....
hier bij die steentjes!!
hier in 't FEC, van je tiketiktiktik, in 't FEC
De mensen die bouwen vonden het niet zo fijn
om samen met mij in 't FEC hier te zijn
Ze belden een jager uit het friesche land
om mij te bestrijden waar zit je verstand
Ik ben een mus
waar .....
daar in het FEC
waar in 't FEC...
nou daar....
daar bij die steentjes!!
daar in 't FEC, van je tiketiktik, in 't FEC
Hjir bin ik, de jager, mei myn grut gewear
hwat lytser dan my is sjit ik dea
De stienen sille falle, no freed ien foar ien
Dan bin ik in held en de mosk is dea
Ik was een mus
waar .....
daar in het FEC
waar in 't FEC...
nou daar....
daar bij die steentjes!!
daar in 't FEC, van je tiketiktik, in 't FEC
Text: Het Musje - Domino Steentjes
Weet je wat ik zie als ik vlieg in het FEC ? (Nou nou ?)
Allemaal steentjes, domino steentjes, om me heen
Oh ik weet wel dat ik nou mezelf nep (Nou nou !)
Niet zomaar steentjes, maar domino steentjes, om me heen
steentjes, steentjes,
allerlei patronen liggen hier over de vloer
net een the-ater-show met ge-ouwe-hoer
meer dan vier miljoen gekleurde
steentjes, steentjes,
Hele rijen liggen daar over de grond
Alle kleuren in t vierkant en in t rond
En het FEC draait maar in het rond, oh
Weet je wat ik zie als ik gevlogen heb ? (Nou, nou ?)
Omgevallen steentjes, domino steentjes, om me heen
steentjes, steentjes,
Langs de drempel in een hele lange rij
Via tunnels komen ze dichterbij
En ze vallen allemaal om door mij
steentjes, steentjes
Blauwe, gele, rooie alles zit er bij
daar een groene en die schiet op mij
ojee het is de jager en die hoort er niet bij
Weet je wat ik zie nu ik neergeschoten ben ? (Ja, ja ?)
Ik vraag me af wat voor steentje ik heb (Ja, ja !)
Ik hoop op een mooi steentje, een domino steentje, over me heen.
(Solo)
steentjes, steentjes,
Langs de drempel in een hele lange rij
Via tunnels komen ze dichterbij
En ze vallen allemaal om door mij
steentjes, steentjes
Blauwe, gele, rooie alles zit er bij
daar een groene en die schiet op mij
het is de jager en die hoort er niet bij
Weet je wat ik zie nu ik neergeschoten ben ? (Ja, ja ?)
Met dank aan Lex Timmerman, Wout vd Meer, Roel Timmerman, De Jager (Piter Wilkens) en Radio Eenhoorn.
dat is imho net zo erg.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:21 schreef Toewan het volgende:
[..]
Is het dan daadwerkelijk ZO veel erger dan een dode veldmuis die in een klem zit ? In mijn ogen niet.
Dat er misschien 200 muizen zijn gevangen in klemmen zal niemand iets boeien, waarom die ene mus dan wel ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |