Sterf alfa-kind sterf?quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:11 schreef Salvad0R het volgende:
wat een kansarm topic
een schokgolf veroorzaken, die door een muur gaat?
Dwaas
Aan zo'n alternatief had ik ook al gedacht.. gewoon mensen die toch al van rellen houden (een handje vol voetbalsupporters) daarheen sturen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:31 schreef Kresj het volgende:
Gewoon Ajax & feyenoord supporters loslaten in de omgeving. Opgelost.
Boeie... Ze slaan elkaar alleen maar. Dat doen ze normaal ook al dus das niks nieuws. Alleen nu op locatie. Soort Joling en Gordon over de vloer met hooligans zeg maar.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:34 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Aan zo'n alternatief had ik ook al gedacht.. gewoon mensen die toch al van rellen houden (een handje vol voetbalsupporters) daarheen sturen.
Maar niet rellen, want er moet niemand geslagen worden, behalve de schutter.
Dit gaat over oplossingen niet over jouw waardeloze mening, overbodige luxe dus.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:40 schreef Oosthoek het volgende:
wat een gezeik om zo'n kutmus. had ie er maar niet moeten vliegen.
Naar ik mij meen te herrineren is de beveiliging rond dat gebouw erg streng.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:38 schreef steve2003 het volgende:
als je die lawinepeilen nou eens naar binnen schiet, ben je toch wat sneller klaar...
Het hele concept van steentjes om laten vallen is IMO nogal dom...quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:51 schreef MadMarine het volgende:
waarom wil je de dominostenen omgooien? dát is juist waarvoor de mus is doodgeschoten. dus met zo'n actie zou je de dood van deze mus totaal zinloos maken, omdat de stenen dan alsnog te vroeg omvallen...
denk er nog eens goed over na, ík denk dat je een beetje dom bent...
quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:51 schreef MadMarine het volgende:
waarom wil je de dominostenen omgooien? dát is juist waarvoor de mus is doodgeschoten. dus met zo'n actie zou je de dood van deze mus totaal zinloos maken, omdat de stenen dan alsnog te vroeg omvallen...
Slet.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:03 schreef Doffy het volgende:
Het lijkt mij goed dat dit topic op korte termijn een WFL-wending neemt, want anders zal het zich elders moeten gaan vermaken
Overigens denk ik dat je geen schokgolf dóór een muur heen kunt krijgen zonder de muur te slopen. Dat betekent dus dynamiet, oid. En dat noemen we tegenwoordig 'terrorisme'
Ey! De mus had gelijk!quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:51 schreef MadMarine het volgende:
Dan kan het dus beter naar ONZ, begrijp ik?quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:06 schreef OldJeller het volgende:
Slet.
Dit is geen terrorisme, dit is een ludieke actie.
Want als het om gaat voor de eigenlijke datum is het al ludiek, maakt niet uit hoe.
Nee, het ging op de manier hoe je iets moet doen..quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:13 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dan kan het dus beter naar ONZ, begrijp ik?
het is een excuus om te zeiken.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:21 schreef Wokkel1982 het volgende:
Wat is dit weer voor hypocriet gezeik. Iedere dag worden duizenden beesten afgeslacht in de bioindustrie en nu vinden we het ineens erg dat er een lullig vogeltje geschoten wordt.![]()
![]()
Ik hou van vlees!quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:21 schreef Wokkel1982 het volgende:
Wat is dit weer voor hypocriet gezeik. Iedere dag worden duizenden beesten afgeslacht in de bioindustrie en nu vinden we het ineens erg dat er een lullig vogeltje geschoten wordt.![]()
![]()
750 beveiligers voor wat plasticquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:07 schreef thefunny het volgende:
Er zijn ongeveer 750 beveiligingen, stel dat je met 4 lawinepijlen 1 portie stenen kan laten vallen door ze allemaal tegelijk te laten ontploffen, dan heb je dus 3000 lawinepijlen nodig.
Andere oplossing: Carbid. Geeft ook een geweldige dreun en als je genoeg in een pot stopt, kan het de grond laten trillen.
Nee kneus. 750 beveiligingen. M.a.w. 750 stukjes waar een paar steentjes missen zodat indien er een 'attractie' in gang wordt gezet NIET het hele veld omvalt....omdat dus die paar steentjes missen.quote:Op woensdag 16 november 2005 07:09 schreef Yildiz het volgende:
[..]
750 beveiligers voor wat plastic
Gaat Hart van Nederland ook 750 beveiligers op invaliden zetten?
Misschien zat die mus er al lang en breed voordat ze begonnen te bouwenquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:45 schreef OldJeller het volgende:
Ontopic:
Ze denken dat de mus via een gat in het dak naar binnen is gevlogen, gezien de veiligheidsvoorschriften waaraan gehouden wordt. (Dubbele deuren, gesloten ramen etc.) Het is dus onwaarschijnlijk dat die mus door een deur of raam naar binnen is gekomen. Er is dus wellicht een gat in het dak.
Gat waar een mus doorheen kan, kan ook een lawinepijl doorheen?
Als een lawinepijl afgaat in die hal ligt echt wel alles om!
Behalve dat dat gat waarschijnlijk niet direct in het zicht zit (m.a.w. een pijl er doorheen heeft geen zin) is het natuurlijk ook wel flink mongool om die truuk uit te halenquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:45 schreef OldJeller het volgende:
Ontopic:
Ze denken dat de mus via een gat in het dak naar binnen is gevlogen, gezien de veiligheidsvoorschriften waaraan gehouden wordt. (Dubbele deuren, gesloten ramen etc.) Het is dus onwaarschijnlijk dat die mus door een deur of raam naar binnen is gekomen. Er is dus wellicht een gat in het dak.
Gat waar een mus doorheen kan, kan ook een lawinepijl doorheen?
Als een lawinepijl afgaat in die hal ligt echt wel alles om!
Het gaat toch al lang niet meer om de mus, maar om die pauper endemol met zn pauper steentjes.quote:Op woensdag 16 november 2005 09:41 schreef Nembrionic het volgende:
Persoonlijk vind ik het hele gebeure TÉ triest voor woorden. De weblogs en radiostations proberen lekker een graantje mee te pikken van de publiciteit.
Hypocriet volkje hoor. Tuft lekker de hele dag in de auto, eet 's avonds een lekkere legbatterijkipfilet. Maar o wee als er zo'n kutmus wordt afgeschoten
Zonder die mus had NIEMAND er aandacht aan besteed, hadden er niet 5000000 topics bestaan en zou er geen geldprijzen worden uitgereikt. Het heeft ALLES met die mus te maken.quote:Op woensdag 16 november 2005 09:46 schreef Reloaded het volgende:
[..]
Het gaat toch al lang niet meer om de mus, maar om die pauper endemol met zn pauper steentjes.
Ik zeg: Omtiefen die dingen en Nance verkrachten [afbeelding]
Die mus was een slappe smoes om het hele gebeuren te beginnen... Als die mus er niet was was het hier inderdaad niet van gekomen, maar nu draait het al lang niet meer om die mus.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zonder die mus had NIEMAND er aandacht aan besteed, hadden er niet 5000000 topics bestaan en zou er geen geldprijzen worden uitgereikt. Het heeft ALLES met die mus te maken.
Nee hoor. De schokgolf van een lawinepijl verplaatst zich bolvormig en zal dus in alle richtingen effect hebben. Zeker als de golf nog eens weerkaatst tegen de murenquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:07 schreef thefunny het volgende:
Er zijn ongeveer 750 beveiligingen, stel dat je met 4 lawinepijlen 1 portie stenen kan laten vallen door ze allemaal tegelijk te laten ontploffen, dan heb je dus 3000 lawinepijlen nodig.
Andere oplossing: Carbid. Geeft ook een geweldige dreun en als je genoeg in een pot stopt, kan het de grond laten trillen.
quote:Op woensdag 16 november 2005 10:30 schreef Keiichi het volgende:
Ik denk dat je wel moet oppassen dat niet niet gelyncht word als je bijvoorbeeld knikkers in die hal gooit.Die lui die die steentje omhoog zetten lijken me redelijk fanatiek![]()
Inderdaad.. waarom heeft men zoveel over voor die tyfus steentjes..quote:Op woensdag 16 november 2005 09:46 schreef Reloaded het volgende:
[..]
Het gaat toch al lang niet meer om de mus, maar om die pauper endemol met zn pauper steentjes.
jij bent echt zielig hequote:Op woensdag 16 november 2005 12:16 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Inderdaad.. waarom heeft men zoveel over voor die tyfus steentjes..
Als het voortijdig wordt omgegooid helpen we die mensen weer aan een leven...
Opnieuw steentjes bouwen voor een half jaar?
Nu gaat het alleen nog om de steentjes eigenlijk. Schutter neerschieten.. hmm nee, wel slaag geven als ik de gelegenheid krijg.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:22 schreef bonke het volgende:
[..]
jij bent echt zielig he![]()
wat nou veel ? tis een stomme mus
jij wil veel. je wilt al die steentjes voortijdig omver gooienje wilt op de schutter schieten
![]()
en dat allemaal vanwege een dooie mus
waarom zou je in godsnaam de persoon die z'n werk doet willen aftuigen omdat ie een mus doodschiet. Na de mus ging ie waarschijnlijk verder met z'n werk en zijn d'r al tig mollen, ratten en ander grut aangegaan. Je moet je prioriteiten eens een beetje bijstellen.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:27 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nu gaat het alleen nog om de steentjes eigenlijk. Schutter neerschieten.. hmm nee, wel slaag geven als ik de gelegenheid krijg.
Maar het gaat dus om de steentjes.
Omdat Dominoday overrated is, en veel te vaak een poging wordt gedaan om het record te verbreken.
Het moet eens afgelopen zijn!
De dood van de mus is gewoon een teken dat dit keer, dé keer daarvoor is, om het te beëindigen.
En alle andere dominorecordpogingen in de toekomst in NL
We shall have our victory!![]()
Dit record is sowieso nutteloos aangezien de Japanners niet meer meedoen en het record nog steeds in onze handen ligt.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:27 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nu gaat het alleen nog om de steentjes eigenlijk. Schutter neerschieten.. hmm nee, wel slaag geven als ik de gelegenheid krijg.
Maar het gaat dus om de steentjes.
Omdat Dominoday overrated is, en veel te vaak een poging wordt gedaan om het record te verbreken.
Het moet eens afgelopen zijn!
De dood van de mus is gewoon een teken dat dit keer, dé keer daarvoor is, om het te beëindigen.
En alle andere dominorecordpogingen in de toekomst in NL
We shall have our victory!![]()
Gebeurt inderdaad waarschijnlijk 24/7.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:40 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
[..]
waarom zou je in godsnaam de persoon die z'n werk doet willen aftuigen omdat ie een mus doodschiet. Na de mus ging ie waarschijnlijk verder met z'n werk en zijn d'r al tig mollen, ratten en ander grut aangegaan. Je moet je prioriteiten eens een beetje bijstellen.
Is maar 67500 Watt bij elkaar...quote:Op woensdag 16 november 2005 13:36 schreef YuckFou het volgende:
misschien een stuk of dertig van deze dingen:
[[url=http://www.meyersound.com/products/concertseries/600hp/elements/600hp_quickfly.jpg]afbeelding][/url]
en dan maar leuke muziekjes draaien
ghehehe en die kneuzen zo van.... M'n steentjes wat doe jequote:Op woensdag 16 november 2005 14:19 schreef MouseOver het volgende:
Je zegt dat er een bom verstopt is, midden in dat pand. De EOD heeft vast niet zo'n boodschap aan "voorzichtig met m'n steentjes"
Het was een huismus.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:40 schreef Oosthoek het volgende:
wat een gezeik om zo'n kutmus. had ie er maar niet moeten vliegen.
anarchy cookbookquote:Op woensdag 16 november 2005 14:21 schreef Killaht het volgende:
Opties:
-Een truck jatten en op t gebouw met volgas laten rijden
-kijk op internet zoeken naar hoe je bommen moet maken met huis en keuken spullen..
ik heb ooit iets daar gevonden dat je met kunstmest, ammoniak en nog andere spullen een blok van 150m kan weg vagen duss...haha
-Straaljager jatten ja idd.
-Indien er ramen zijn gesloten of open stuiterballen naar binnen gooien bowling ballen etc.
Ik heb hier een kleinere versie van en ik verwacht dat die al krachtig genoeg is om dominosteentjes om te blazen. Je moet alleen binnen een meter of 5 zien te komen (zo'n beetje de maximale afstand waarover mijn Airzooka actief is)quote:Op woensdag 16 november 2005 00:40 schreef DiLDoG_ het volgende:
misschien zon ding:
[afbeelding]
http://www.thinkgeek.com/geektoys/warfare/729d/
alleen dan groter
Dit is het beste plan tot nu toe.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:19 schreef MouseOver het volgende:
Je zegt dat er een bom verstopt is, midden in dat pand. De EOD heeft vast niet zo'n boodschap aan "voorzichtig met m'n steentjes"
JBL Ver-tecquote:Op woensdag 16 november 2005 13:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Is maar 67500 Watt bij elkaar...
Denk dat 30 van onderstaande wel het gewenste effect hebben:
[afbeelding]
4600 watt per stuk![]()
Je hebt wel verstand van installaties of niet?quote:Op woensdag 16 november 2005 18:33 schreef YuckFou het volgende:
[..]
JBL Ver-tec![]()
da's geen match voor Meyer![]()
[mierenneuken]zonder al teveel off line te willen gaan, het koppelend vermogen van Meyer is zo fuckin' goed dat 30 van die kasten bij elkaar die steentjes wel omkrijgen, JBL blijft altijd wat slordig in 't laag[/mierenneuken]
Jouw avatar van iemand die ernstig ziek is.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:43 schreef DrDentz het volgende:
sukkels, laat die medenerds toch
wat is nou kanslozer, fok onder spammen of steentjes achter elkaar zetten
Als die honden ook maar aanslaan mag je ze omleggenquote:Op woensdag 16 november 2005 21:16 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Jouw avatar van iemand die ernstig ziek is.
Ontopic:
Er lopen nu bewakers met honden daar, dus zo snel kom je daar niet zo snel binnen als het vogeltje.
jouw gevoel voor realiteit heeft je even verlaten denk ik...quote:Op woensdag 16 november 2005 14:21 schreef Killaht het volgende:
Opties:
-Een truck jatten en op t gebouw met volgas laten rijden
-kijk op internet zoeken naar hoe je bommen moet maken met huis en keuken spullen..
ik heb ooit iets daar gevonden dat je met kunstmest, ammoniak en nog andere spullen een blok van 150m kan weg vagen duss...haha
-Straaljager jatten ja idd.
-Indien er ramen zijn gesloten of open stuiterballen naar binnen gooien bowling ballen etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |