quote:Op woensdag 16 november 2005 10:30 schreef Keiichi het volgende:
Ik denk dat je wel moet oppassen dat niet niet gelyncht word als je bijvoorbeeld knikkers in die hal gooit.Die lui die die steentje omhoog zetten lijken me redelijk fanatiek![]()
Inderdaad.. waarom heeft men zoveel over voor die tyfus steentjes..quote:Op woensdag 16 november 2005 09:46 schreef Reloaded het volgende:
[..]
Het gaat toch al lang niet meer om de mus, maar om die pauper endemol met zn pauper steentjes.
jij bent echt zielig hequote:Op woensdag 16 november 2005 12:16 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Inderdaad.. waarom heeft men zoveel over voor die tyfus steentjes..
Als het voortijdig wordt omgegooid helpen we die mensen weer aan een leven...
Opnieuw steentjes bouwen voor een half jaar?
Nu gaat het alleen nog om de steentjes eigenlijk. Schutter neerschieten.. hmm nee, wel slaag geven als ik de gelegenheid krijg.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:22 schreef bonke het volgende:
[..]
jij bent echt zielig he![]()
wat nou veel ? tis een stomme mus
jij wil veel. je wilt al die steentjes voortijdig omver gooienje wilt op de schutter schieten
![]()
en dat allemaal vanwege een dooie mus
waarom zou je in godsnaam de persoon die z'n werk doet willen aftuigen omdat ie een mus doodschiet. Na de mus ging ie waarschijnlijk verder met z'n werk en zijn d'r al tig mollen, ratten en ander grut aangegaan. Je moet je prioriteiten eens een beetje bijstellen.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:27 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nu gaat het alleen nog om de steentjes eigenlijk. Schutter neerschieten.. hmm nee, wel slaag geven als ik de gelegenheid krijg.
Maar het gaat dus om de steentjes.
Omdat Dominoday overrated is, en veel te vaak een poging wordt gedaan om het record te verbreken.
Het moet eens afgelopen zijn!
De dood van de mus is gewoon een teken dat dit keer, dé keer daarvoor is, om het te beëindigen.
En alle andere dominorecordpogingen in de toekomst in NL
We shall have our victory!![]()
Dit record is sowieso nutteloos aangezien de Japanners niet meer meedoen en het record nog steeds in onze handen ligt.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:27 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nu gaat het alleen nog om de steentjes eigenlijk. Schutter neerschieten.. hmm nee, wel slaag geven als ik de gelegenheid krijg.
Maar het gaat dus om de steentjes.
Omdat Dominoday overrated is, en veel te vaak een poging wordt gedaan om het record te verbreken.
Het moet eens afgelopen zijn!
De dood van de mus is gewoon een teken dat dit keer, dé keer daarvoor is, om het te beëindigen.
En alle andere dominorecordpogingen in de toekomst in NL
We shall have our victory!![]()
Gebeurt inderdaad waarschijnlijk 24/7.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:40 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
[..]
waarom zou je in godsnaam de persoon die z'n werk doet willen aftuigen omdat ie een mus doodschiet. Na de mus ging ie waarschijnlijk verder met z'n werk en zijn d'r al tig mollen, ratten en ander grut aangegaan. Je moet je prioriteiten eens een beetje bijstellen.
Is maar 67500 Watt bij elkaar...quote:Op woensdag 16 november 2005 13:36 schreef YuckFou het volgende:
misschien een stuk of dertig van deze dingen:
[[url=http://www.meyersound.com/products/concertseries/600hp/elements/600hp_quickfly.jpg]afbeelding][/url]
en dan maar leuke muziekjes draaien
ghehehe en die kneuzen zo van.... M'n steentjes wat doe jequote:Op woensdag 16 november 2005 14:19 schreef MouseOver het volgende:
Je zegt dat er een bom verstopt is, midden in dat pand. De EOD heeft vast niet zo'n boodschap aan "voorzichtig met m'n steentjes"
Het was een huismus.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:40 schreef Oosthoek het volgende:
wat een gezeik om zo'n kutmus. had ie er maar niet moeten vliegen.
anarchy cookbookquote:Op woensdag 16 november 2005 14:21 schreef Killaht het volgende:
Opties:
-Een truck jatten en op t gebouw met volgas laten rijden
-kijk op internet zoeken naar hoe je bommen moet maken met huis en keuken spullen..
ik heb ooit iets daar gevonden dat je met kunstmest, ammoniak en nog andere spullen een blok van 150m kan weg vagen duss...haha
-Straaljager jatten ja idd.
-Indien er ramen zijn gesloten of open stuiterballen naar binnen gooien bowling ballen etc.
Ik heb hier een kleinere versie van en ik verwacht dat die al krachtig genoeg is om dominosteentjes om te blazen. Je moet alleen binnen een meter of 5 zien te komen (zo'n beetje de maximale afstand waarover mijn Airzooka actief is)quote:Op woensdag 16 november 2005 00:40 schreef DiLDoG_ het volgende:
misschien zon ding:
[afbeelding]
http://www.thinkgeek.com/geektoys/warfare/729d/
alleen dan groter
Dit is het beste plan tot nu toe.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:19 schreef MouseOver het volgende:
Je zegt dat er een bom verstopt is, midden in dat pand. De EOD heeft vast niet zo'n boodschap aan "voorzichtig met m'n steentjes"
JBL Ver-tecquote:Op woensdag 16 november 2005 13:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Is maar 67500 Watt bij elkaar...
Denk dat 30 van onderstaande wel het gewenste effect hebben:
[afbeelding]
4600 watt per stuk![]()
Je hebt wel verstand van installaties of niet?quote:Op woensdag 16 november 2005 18:33 schreef YuckFou het volgende:
[..]
JBL Ver-tec![]()
da's geen match voor Meyer![]()
[mierenneuken]zonder al teveel off line te willen gaan, het koppelend vermogen van Meyer is zo fuckin' goed dat 30 van die kasten bij elkaar die steentjes wel omkrijgen, JBL blijft altijd wat slordig in 't laag[/mierenneuken]
Jouw avatar van iemand die ernstig ziek is.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:43 schreef DrDentz het volgende:
sukkels, laat die medenerds toch
wat is nou kanslozer, fok onder spammen of steentjes achter elkaar zetten
Als die honden ook maar aanslaan mag je ze omleggenquote:Op woensdag 16 november 2005 21:16 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Jouw avatar van iemand die ernstig ziek is.
Ontopic:
Er lopen nu bewakers met honden daar, dus zo snel kom je daar niet zo snel binnen als het vogeltje.
jouw gevoel voor realiteit heeft je even verlaten denk ik...quote:Op woensdag 16 november 2005 14:21 schreef Killaht het volgende:
Opties:
-Een truck jatten en op t gebouw met volgas laten rijden
-kijk op internet zoeken naar hoe je bommen moet maken met huis en keuken spullen..
ik heb ooit iets daar gevonden dat je met kunstmest, ammoniak en nog andere spullen een blok van 150m kan weg vagen duss...haha
-Straaljager jatten ja idd.
-Indien er ramen zijn gesloten of open stuiterballen naar binnen gooien bowling ballen etc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |