quote:
Oh, te gek!quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:10 schreef Kleintje het volgende:
DAY!!!!!!!!!!!!!
Het is gelukt!
Ik heb hem binnen!
Zo even dvd'tjes halen en dan ga ik hem branden!
Dus.... ik mail je straks voor je adres, dan komt ie jouw kant op!!!!
Nope, ik heb onwijs slecht geslapen. En maar hoesten!quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:13 schreef frizti het volgende:
[..]
![]()
Voel je je al weer wat beter vandaag?
Da's niet zo mooi. Lekker heet bad/douche nemen en weer onder de wol kruipen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:15 schreef Day het volgende:
[..]
Nope, ik heb onwijs slecht geslapen. En maar hoesten!
Ik heb geen hekel aan U2, en dat heb je nergens kunnen teruglezen. Ik vind alleen dat je best U2 eens mag vergeten op te lepelen daar waar grootmachten als Thin Lizzy en CCR genoemd worden. Hekel....nee ik heb die cd's en dvd's allemaal in de kast van ze omdat me toiletpapier op is DUHUH!quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:06 schreef Kleintje het volgende:
Radiohead is ook verdomd goed... damn...
Ik had je misschien maar 1 minpunt moeten geven!
Maar... je redenatie.... een hekel aan U2 omdat ie met de paus op de foto mag...
Pfffff
Nee, sta toch nog achter mijn -2
Ik begrijp niet dat sommigen niet tegen de muren oplopen...je kan toch niet al die tijd helemaal nix doen ....quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:16 schreef Peter6000 het volgende:
Dido demotiveert Lieske om te gaan sporten.
Lieske laat zich er niet door van de wijs brengen.
Rob gaat ook sporten, Dido kan het nauwelijks bevatten.
Zoiets doe je toch niet, na de inspanning van gisteren
Led zepelin is ook waanzinnig..maar die staat ook niet in mijn lijstje omdat ik gewoon niet elke keer hetzelfde lijstje oplepel...quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:19 schreef Radobe het volgende:
the Doors blijven ook leuk
Over wat voor lijstje hebben we 't?quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Led zepelin is ook waanzinnig..maar die staat ook niet in mijn lijstje omdat ik gewoon niet elke keer hetzelfde lijstje oplepel...
Ok, ok, maar ik zag the Doors nergens dus ik dacht, ik gooi die er eens tussenquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Led zepelin is ook waanzinnig..maar die staat ook niet in mijn lijstje omdat ik gewoon niet elke keer hetzelfde lijstje oplepel...
Nou Kleintje stelde me twee vragen aan de hand waarvan ze met me wilde trouwen. Sneaky als ze is, was dit een verkapte methode om sjankwal aan de man te helpen. Vraag 1 was favo muziek en vraag 2 was hou je van formule 1. Godzijdank schijt ik echt op formule 1 en kan ik er ook niet om liegen, ik zou niet weten hoe ik anders thuis had moeten komen met een hyperactief opdondertje, m'n vrouw zou me direct onttestikelen. Vraag 1 kon ik niet zo makkelijk beantwoorden, aangezien ik op zich een vrij brede smaak heb, ik heb excessen als ravel en hazes buiten beschouwing gelaten en heb goden als Thin Lizzy en CCR genoemd in combi met mindere goden als radiohead etc. Ging die kleine relsmurf over de zeik omdat U2 er niet tussen zat. Vragen om U2 terwijl de ierse goden vanThin Lizzy er al tussen stonden, dat kan toch gewoonweg niet??quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Over wat voor lijstje hebben we 't?
Maar ga je nu 't huis in dan?quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:28 schreef versabommie het volgende:
Nou Kleintje stelde me twee vragen aan de hand waarvan ze met me wilde trouwen. Sneaky als ze is, was dit een verkapte methode om sjankwal aan de man te helpen. Vraag 1 was favo muziek en vraag 2 was hou je van formule 1. Godzijdank schijt ik echt op formule 1 en kan ik er ook niet om liegen, ik zou niet weten hoe ik anders thuis had moeten komen met een hyperactief opdondertje, m'n vrouw zou me direct onttestikelen. Vraag 1 kon ik niet zo makkelijk beantwoorden, aangezien ik op zich een vrij brede smaak heb, ik heb excessen als ravel en hazes buiten beschouwing gelaten en heb goden als Thin Lizzy en CCR genoemd in combi met mindere goden als radiohead etc. Ging die kleine relsmurf over de zeik omdat U2 er niet tussen zat. Vragen om U2 terwijl de ierse goden vanThin Lizzy er al tussen stonden, dat kan toch gewoonweg niet??
Ik zou zo'n ding eigenlijk best in de tuin willen hebben eerlijk gezegd.quote:
NEEN!quote:
Okee, duidelijk.quote:
Is dat vandaag?quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:40 schreef Kleintje het volgende:
Beterschap Day!
quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Is dat vandaag?
Oh, happy beterschap day, allemaal!
[..]
Is dat vandaag?
*proest...quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Is dat vandaag?
[..]
Is dat vandaag?
shit, ik ben écht ziek geloof ik... Moest wel drie keer lezen en de reacties van de anderen bekijken voor ik 'm snaptequote:Op dinsdag 15 november 2005 12:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Is dat vandaag?
Humor dit !quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Is dat vandaag?
die uitdrukking vind ik eigenlijk best apart. er zitten toch geen punten aan een stoel? ja of aan de zijkant, maar dan zou je stoel toch scheef moeten staan?quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:49 schreef Falco het volgende:
Wat een spanning tussen Roel en Dido, ik zit op mijn puntje van mijn stoel
Zie editquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:51 schreef Sassefras het volgende:
[..]
die uitdrukking vind ik eigenlijk best apart. er zitten toch geen punten aan een stoel? ja of aan de zijkant, maar dan zou je stoel toch scheef moeten staan?![]()
maar eh... geen spanning tussen die 2 dus?![]()
Tis voornamelijk Lieske die aan het babbelen is momenteel. Voornamelijk prietpraat....quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:55 schreef farceman het volgende:
Waar gaan de gesprekken tussen roel en dido over, heb hier geen streams.....![]()
quote:
ah gadverdamme , zit die erook bij? Laat die twee toch eens alleen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tis voornamelijk Lieske die aan het babbelen is momenteel. Voornamelijk prietpraat....
hey beeb, gezellig dat je er ook weer bentquote:
Je bent blauw.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
shit, ik ben écht ziek geloof ik... Moest wel drie keer lezen en de reacties van de anderen bekijken voor ik 'm snapte![]()
Nah op zich is het wel gezellig hoor. Ik vind die 3 bij mekaar best grappig eigenlijkquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:59 schreef farceman het volgende:
[..]
ah gadverdamme , zit die erook bij? Laat die twee toch eens alleen.
Lieske en Chantal snappen nooit wanneer ze niet gewenst zijn
Ach die 2 hebben tijd zat om nog ruzie te maken en goed temakenquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:59 schreef farceman het volgende:
[..]
ah gadverdamme , zit die erook bij? Laat die twee toch eens alleen.
Lieske en Chantal snappen nooit wanneer ze niet gewenst zijn
Hoi beertjequote:
quote:
Vind ook gezelliequote:Op dinsdag 15 november 2005 13:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
hey beeb, gezellig dat je er ook weer bent![]()
![]()
![]()
quote:
MMz misschieb verstandig een BB Fok ziekenboegje in te richtenquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
Vind ook gezellie![]()
Ben alleen een btje ziek vandaag, dus ben wat trager![]()
hey liefie!quote:
Ach gossie. Meissie tochquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
Vind ook gezellie![]()
Day ziek, Lovebear ziek, flugel ziek..quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
Vind ook gezellie![]()
Tnxquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach gossie. Meissie toch
Beterschap hoor en snel weer de oude![]()
We moeten alleen kijken wie er begonnen is ziek te zijn, die is de aanstichterquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Day ziek, Lovebear ziek, flugel ziek..
That's it, we zitten te dicht op elkaar mensen, we steken elkaar aan....
quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
We moeten alleen kijken wie er begonnen is ziek te zijn, die is de aanstichter![]()
thnx daju de klappen ff opvangt voor mequote:
En ik maar mijn vriendin kwalijk nemen dat ze me heeft aangestokenquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de schuldigequote:Op dinsdag 15 november 2005 13:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
We moeten alleen kijken wie er begonnen is ziek te zijn, die is de aanstichter![]()
moest ff in je profiel kijken om zeker te zijn dat je niet de dochter van rob zou zijnquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:09 schreef Michelle-74 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de schuldigeKben anderhalve week ziek nu en nog steeds niet opgeknapt.
voor iedereen die ziek is : Beterschap!![]()
Jij ook beterschapquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:09 schreef Michelle-74 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de schuldigeKben anderhalve week ziek nu en nog steeds niet opgeknapt.
voor iedereen die ziek is : Beterschap!![]()
Achja joh, ik voel me langzamerhand de Menno van het forum!quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:11 schreef Day het volgende:
En Bommie is ook ziek geweest, toch?
Daar begon de ellende!!
Als dat zo zou zijn ging ik me ergens in een hoekje diep schamen .... met zo'n vader Jergh!quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
moest ff in je profiel kijken om zeker te zijn dat je niet de dochter van rob zou zijn![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:05 schreef flugeltje het volgende:
Ik dat warschijnlijk ook gaan doen als ze me toch 80 dagen lang van leesvoer zouden onthoudenquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:25 schreef Isabeau het volgende:
Leest Joost nu de gebruikshandleiding van de koelkast?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:25 schreef Isabeau het volgende:
Leest Joost nu de gebruikshandleiding van de koelkast?
Wauw... een videokaart met kunstfunctiequote:Op dinsdag 15 november 2005 13:28 schreef Isabeau het volgende:
[afbeelding]
Zo zien al mijn streams eruit![]()
dan zou ik toch liever dan van Isabeau hebbenquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:32 schreef Foreverblue het volgende:
En zo zien mijn streams eruit![]()
[afbeelding]
Jij wel een beige forum pagina hebben ??quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:28 schreef Isabeau het volgende:
[afbeelding]
Zo zien al mijn streams eruit![]()
zou wel fijn zijn als Rob onscreen isquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:35 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Jij wel een beige forum pagina hebben ??![]()
Middagquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:34 schreef debuurvrouw het volgende:
goeiemiddag allemaal...![]()
wegens veel visite niet op fok geweest, gelukkig doen ze het even rustig aan in het huis...
da's dan wel weer lief...
Blij met mijn virusscanner trouwens, ik voel me (nog) prima...![]()
Die van mij nog engerquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:37 schreef F4iTH het volgende:
Mijn streams zien er ook eng uit.
[afbeelding]
Bedoel je die van mij? Grrrr dan ligt Filedump er dus weer uit... ik zie hem wel, maar komt door de cache dan.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:39 schreef Peter6000 het volgende:
Best wel eng idd, zo`n rood kruis in een wit vlakje..en daar ook nog eens grijs omheen
ik zie hem ook helaas... dus ligt niet aan Filedumpquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bedoel je die van mij? Grrrr dan ligt Filedump er dus weer uit... ik zie hem wel, maar komt door de cache dan.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik zie hem ook helaas... dus ligt niet aan Filedump
Ik zie m ook en idd eng brrrrrrrrrquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bedoel je die van mij? Grrrr dan ligt Filedump er dus weer uit... ik zie hem wel, maar komt door de cache dan.
Weet niet wat een cache is, maar filedump doet het niet (goed) in ieder geval.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:41 schreef Foreverblue het volgende:
Met cache bedoel ik dat foto's worden opgeslagen op je pc... Tijdelijke Internet bestanden dus... dan laad hij een foto niet opnieuw in, maar haalt het uit de cache van je pc.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Weet niet wat een cache is, maar filedump doet het niet (goed) in ieder geval.
Ik gebruik nu maar weer tijdelijk http://www.myfilestash.com
Oke, dan zal het wel daaraan liggen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:46 schreef Foreverblue het volgende:
Met cache bedoel ik dat foto's worden opgeslagen op je pc... Tijdelijke Internet bestanden dus... dan laad hij een foto niet opnieuw in, maar haalt het uit de cache van je pc.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga er weer even vandoor. Tot vanavond of zo
tot laterquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:48 schreef Isabeau het volgende:
Dagquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:48 schreef Isabeau het volgende:
Het is er erg vredig op het moment. Ze slijmen allemaal bij mekaar met het oog op de nominaties aanstaande woensdag.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:49 schreef Sloppy_Joe het volgende:
Goeiemiddag!![]()
Zit nog steeds op werk en heb ook nog steeds nergers zin in. Kan hier de streams niet aanzetten (anders worden mn collega's gek).
Mis ik iets? hebben Roel en Dido al ruzie?![]()
Ja, volgens mij zat-ie de handleiding van de koelkast te lezen.quote:
Dat is het hele probleem van deze BB, er zitten te veel slijmballen in, waardoor niemand meer iemand voor zijn hoofd durft te stoen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:53 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ze slijmen allemaal bij mekaar met het oog op de nominaties aanstaande woensdag.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:54 schreef teamlead het volgende:
Ik vind dat er een verbod moet komen op het posten van foto's van chantal in dit topic... ik schrik me iedere keer weer de pestpokken
Eigenlijk had er, zoals eerder besproken, na een vrijwillige exit Patty Brard erin gemoeten.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem van deze BB, er zitten te veel slijmballen in, waardoor niemand meer iemand voor zijn hoofd durft te stoen.
1 grote slappe hap daar in Aalsmeer![]()
![]()
quote:
Zeg je nee, dan krijg je er twee.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik geloof het ook wel als je gewoon zégt dat ze doucht..
Ja, samen met haar ex.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:59 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Eigenlijk had er, zoals eerder besproken, na een vrijwillige exit Patty Brard erin gemoeten.![]()
tsja.. Vroeger gaf BB nog wel eens opdrachten waardoor we de hele week wat te kijken haddenquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:02 schreef flugeltje het volgende:
Krijgen we nu de rest van de week van dit soort onderonsjes? Kunnen ze niet ook nog een 50.000 euro opdracht krijgen?
Moet je er ook nog 1 dat ze haar oksels scheertquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik geloof het ook wel als je gewoon zégt dat ze doucht..
Och ben jij nu moderatorquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:02 schreef flugeltje het volgende:
Krijgen we nu de rest van de week van dit soort onderonsjes? Kunnen ze niet ook nog een 50.000 euro opdracht krijgen?
dan wil ik geen douche-foto's van ingrid of lieske zien voortaanquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Moet je er ook nog 1 dat ze haar oksels scheert![]()
Kan hoor je zegt 't maar![]()
Okee... speciaal voor jou dan de laatste voor vandaagquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:54 schreef teamlead het volgende:
Ik vind dat er een verbod moet komen op het posten van foto's van chantal in dit topic... ik schrik me iedere keer weer de pestpokken
quote:
ja maar dan kunnen de arme bewoners niet 20 uur per dag slapenquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:03 schreef teamlead het volgende:
tsja.. Vroeger gaf BB nog wel eens opdrachten waardoor we de hele week wat te kijken hadden
quote:
OMFG! Welke MYTYL heeft jou moderatorprivileges gegeven? Nou kan ik wel inpakken want ik ben grof de Menno nuquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:02 schreef flugeltje het volgende:
Jawel hoor lieverd.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
Snaptnix.. vind je me niet meer aardig??
Heb ik geen van vandaag, maar hier een van Lieske in het bubbelbad:quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan wil ik geen douche-foto's van ingrid of lieske zien voortaan
![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
OMFG! Welke MYTYL heeft jou moderatorprivileges gegeven? Nou kan ik wel inpakken want ik ben grof de Menno nu:(
gefeli met je nieuwe baantje
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jawel hoor lieverd.![]()
Ik vraag het toch eerst beleefd voor ik hem plaats.![]()
Hahahaha ik had hem al gepost 1 post voor Snaptnix het vroeg.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
in dat geval: bedankt voor het aanbod, maar nee dank je
helaas wel jaquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:12 schreef frizti het volgende:
[..]
Hahahaha ik had hem al gepost 1 post voor Snaptnix het vroeg.![]()
Foeiquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:12 schreef frizti het volgende:
[..]
je bent blauw!.....trots op je...quote:
Ik heb nergens last van.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:14 schreef regenworm het volgende:
filedump is ook weer eens down jammer nou mis ik de leuke screenshots weer
Ik heb er dus ook last van, maar het schijnt dat ie het bij andere gewoon wel doetquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:14 schreef regenworm het volgende:
filedump is ook weer eens down jammer nou mis ik de leuke screenshots weer
Zolang ze niet naakt is heb ik er geen problemen meequote:Op dinsdag 15 november 2005 14:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Okee... speciaal voor jou dan de laatste voor vandaag
[afbeelding]
Foei toch, zomaar zonder waarschuwing iedereen hierlaten schrikken.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:12 schreef frizti het volgende:
[..]
Dank je....quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:14 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
je bent blauw!.....trots op je...![]()
succes.
Ik ben altijd blauwquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:14 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
je bent blauw!.....trots op je...![]()
succes.
En jij ook bedankt!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:17 schreef regenworm het volgende:
Help flugeltje is een modje geworden.![]()
Kom maar op ik lust je wel rauw![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd met je benoeming en ik wens je veel succes in je nieuwe rol![]()
![]()
Anders helpen we flugeltje tochquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:19 schreef Snaptnix het volgende:
flugel mod?
Veel succes meid, ik hoop dat het zooitje ongeregeld hier het je niet te moekijk maakt
van harte met je nieuwe functie![]()
Het valt hier in BB geloof ik wel mee...quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:19 schreef Snaptnix het volgende:
flugel mod? Verrek zie het nu pas![]()
Veel succes meid, ik hoop dat het zooitje ongeregeld hier het je niet te moekijk maakt
van harte met je nieuwe functie![]()
Hee een nieuwe smurfquote:
edit: persoonlijk vind ik het wel kunnen, maar als anderen er aanstoot aan nemen gaat ie toch maar weg.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:19 schreef frizti het volgende:
Sjankwal heeft een faceliftmasker opgedaan.
Ik zie geen verschil, bwahahaha.
[afbeelding]
maar alleen youp mag tquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:23 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
<knip>
(ik weet 't, is op het randje, maar als Youp het mag mag ik het ook...)
DAT ZULLEN WE NOG WEL EENS ZIEN!!!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het valt hier in BB geloof ik wel mee...
moest het foutje van zijn "koninginnetje" goedmaken...quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:23 schreef Foreverblue het volgende:
Roel heeft het stuk glas weer opgedoken.
Go Roel!!
Je wilt hem de eerste BAN geven.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:20 schreef flugeltje het volgende:
Waar hangt LekkerSimpel eigenlijk uit?
Het feit dat er mediastilte van zijn zijde is doet haast vermoeden dat hij een ronde verder is gekomen....
Hoezo? Heeft ze allemaal poeder onder d'r neus?quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
DAT ZULLEN WE NOG WEL EENS ZIEN!!!!
![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:23 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
<knip>
Zou maar oppassen voor je weet heb je een BAN te pakken.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
DAT ZULLEN WE NOG WEL EENS ZIEN!!!!
![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoezo? Heeft ze allemaal poeder onder d'r neus?
wel een erge grove opmerking vind het niet kunnen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:23 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
<knip>
jij begon, 't was jouw foto!quote:
Tja die maken ook wel eens fouten:quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:24 schreef Mike1964 het volgende:
moest het foutje van zijn "koninginnetje" goedmaken...
asjij nou eens begint?quote:
Een cap is heel wat anders dan zo'n walgelijke ondoordachte kutopmerking.quote:
Kan ik tenminste eens 48 uur verder met de verbouwing..door dat hele bb gedoe kom ik er maar niet meer aan toequote:Op dinsdag 15 november 2005 14:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou maar oppassen voor je weet heb je een BAN te pakken.
Poeder wordt het hele jaar door gebruikt en niet alleen met oud en nieuw.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:27 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
zo kan je hem ook zien natuurlijk...
Meiden relax ff, Mike was nog zoekende naar de grenzen en die heeft hij nu gevonden. Einde discussie kee?quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Poeder wordt het hele jaar door gebruikt en niet alleen met oud en nieuw.
Blijf het een schandelijke opmerking vinden
eensch isquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Meiden relex ff, Mike was nog zoekende naar de grenzen en die heeft hij nu gevonden. Einde discussie kee?
Dan voel ik me als man niet aangesproken.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Meiden relex ff, Mike was nog zoekende naar de grenzen en die heeft hij nu gevonden. Einde discussie kee?
wat zagen ze?quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
Rob en Roel in de bubbel gelukkig heb ik geen geluid
Hoi hoiquote:
nou en? Wor toch niet mee geknoeid?quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:46 schreef Mike1964 het volgende:
Volgens mij zit Rob zich af te trekken in de Jacuzzi
ach.. laat die man lekker.. anders zit er nooit iemand aan hemquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:46 schreef Mike1964 het volgende:
Volgens mij zit Rob zich af te trekken in de Jacuzzi
Mike, denk dat je beter ff snel een photobucket.com accountje aan kan maken want ik zie er geen reet vanquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:47 schreef Mike1964 het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/rob.jpg]afbeelding][/URL]
Bij mij is hij gewoon zichtbaar, maar 't schijnt dat filedump.nl bij de één wel en bij de ander niet plat ligt. Kan me overigens niet voorstellen maar ja...quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mike, denk dat je beter ff snel een photobucket.com accountje aan kan maken want ik zie er geen reet van
ik zie iig heel weinig foto's vandaagquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:52 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Bij mij is hij gewoon zichtbaar, maar 't schijnt dat filedump.nl bij de één wel en bij de ander niet plat ligt. Kan me overigens niet voorstellen maar ja...
Ik zie 'm ook gewoon hoor...quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:52 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Bij mij is hij gewoon zichtbaar, maar 't schijnt dat filedump.nl bij de één wel en bij de ander niet plat ligt. Kan me overigens niet voorstellen maar ja...
zie m ook gewoon hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:52 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:55 schreef teamlead het volgende:
ik ga er ff van tussen
tot laters als flugel dan tenminste nog niet alle topics heeft gesloten
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:55 schreef teamlead het volgende:
ik ga er ff van tussen
Dan staat de loadbalancer niet goed afgesteld.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:52 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Doei doeiquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:55 schreef teamlead het volgende:
ik ga er ff van tussen
Roomboterkoeken die over de datum zijn?quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:59 schreef Kleintje het volgende:
HELP HELP
Ik zoek de naam van bepaalde koekjes maar ik kan er niet opkomen...
Het zijn grote ronde roomboterkoekjes met van die hardere stukken erin... hoe heten die???
Chocolaquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:59 schreef Kleintje het volgende:
HELP HELP
Het zijn grote ronde roomboterkoekjes met van die hardere stukken erin... hoe heten die???
ehh...gevulde koeken? Rondo's?quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:59 schreef Kleintje het volgende:
HELP HELP
chocolate chip koekies koekiesquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:04 schreef Kleintje het volgende:
Mike, dat zie ik dan graag terug in de punten
En nee, jullie komen niet met de juiste koekjes.
Alhoewel, chocolate chip koekies lijken me nu ook wel lekker
Zijn ook lekkerquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:04 schreef Kleintje het volgende:
Zijn dat koekjes met harde stukjes koek/noot of chocoladequote:Op dinsdag 15 november 2005 15:04 schreef Kleintje het volgende:
Je kont...niet je punten...quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:04 schreef Kleintje het volgende:
Bastogne koeken?quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:08 schreef Kleintje het volgende:
Het zijn een soort spritsen, maar dan met iets knapperigs erin...
Die zijn zo lekker...
En daar heb ik nu zo'n trek in..
Die ingeving had ik net ook, volgens mij zijn dat ze...quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:08 schreef GraafD het volgende:
kletsmajoors..? ik bedoel de koekies
quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:07 schreef lovebear het volgende:
pinda rotsjes
Jezus dat plakken wordt met de dag erger.quote:
Truus de miet tutututuutquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:14 schreef flugeltje het volgende:
Rob heeft trouwens gelijk... Het is TRUUS de mier
En Juffrouw Ooievaar....
Ik ga hier nog 1 keer wat van zeggen en daarna is het klaar...quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:09 schreef Mike1964 het volgende:
Overigens vind ik het inzetten van pikante foto's als "wapen" om punten binnen te krijgen ietwat discutabel...maar daar is al meer over gezegd geloof ik.![]()
Jochie, maak je toch niet zo druk!quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:18 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik ga hier nog 1 keer wat van zeggen en daarna is het klaar...
Die foto's hebben al op Fok gestaan, in de Userfoto's categorie en dan sexy & gewaagd.
Daarna heb ik die foto's in mijn fotoboek geplaatst. Sommige inderdaad op het moment dat ik me ook voor the servival game inschreef, maar ik heb er NOOIT reclame gemaakt voor mijn fotoboek.
Dat anderen ernaar kijken en me daarom punten gunnen... sja.. dat is aan hun.
Heb hier in het BB forum bij userfoto's ook een normale neergezet.
Dus.....
Beetje flauw om mij dus daarop aan te spreken...
(ja... na 20 keer voel ik me dus inderdaad wel een keer wat aangevallen)
Je kunt beter in een kletsmajoor gaan happen...quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:18 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik ga hier nog 1 keer wat van zeggen en daarna is het klaar...
Die foto's hebben al op Fok gestaan, in de Userfoto's categorie en dan sexy & gewaagd.
Daarna heb ik die foto's in mijn fotoboek geplaatst. Sommige inderdaad op het moment dat ik me ook voor the servival game inschreef, maar ik heb er NOOIT reclame gemaakt voor mijn fotoboek.
Dat anderen ernaar kijken en me daarom punten gunnen... sja.. dat is aan hun.
Heb hier in het BB forum bij userfoto's ook een normale neergezet.
Dus.....
Beetje flauw om mij dus daarop aan te spreken...
(ja... na 20 keer voel ik me dus inderdaad wel een keer wat aangevallen)
Ach je moet gewoon de meest wijze man zijn in deze en er geen aandacht aan schenken, ok pik?quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:24 schreef Kleintje het volgende:
Ik maakte me dus wel een keer druk. Sorry daarvoor.
Ben ook maar mens en iedere keer weer dezelfde woorden word ik toch een keer zat.
Vooral omdat ik de foto's niet heb geplaatst voor dit forum....
quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach je moet gewoon de meest wijze man zijn in deze en er geen aandacht aan schenken, ok pik?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:28 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben weer weg.
Ik ga even wat met mijn paardje doen.
Tot later!!!
Ze zullen er toch voor getekend hebben lijkt mij ?quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:31 schreef scanman01 het volgende:
Weer wordt er gesproken over de datum 15 december en over demogelijkheid dat het misschien toch langer gaat duren. Dat valt niet in goede aarde bij een aantal bewoners volgens mij. Ze moeten er niet aan denken.
[afbeelding]
ze moeten niet zeuren en gewoon iets gaan doen voor de kostquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:31 schreef scanman01 het volgende:
Weer wordt er gesproken over de datum 15 december en over demogelijkheid dat het misschien toch langer gaat duren. Dat valt niet in goede aarde bij een aantal bewoners volgens mij. Ze moeten er niet aan denken.
[afbeelding]
Was nog niet weg, heb mezelf omgekleed en las toen dit nog.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:29 schreef Mike1964 het volgende:
Ik vond het al een hele stap om een foto'tje van mezelf onder mijn naam te plakken. Iemand die zich (leterlijk en figuurlijk) zo bloot durft te geven als jij kan ik alleen maar respect voor hebben. Al weet jij natuurlijk donders goed dat je er goed uitziet...
Overigens heb ik er net zoveel respect voor als mensen ervoor kiezen anoniem te blijven...
Ze zeiden zelf dat ze wel verplicht tot 3 weken na het programma beschikbaar moeten zijn en denken dat BB daardoor misschien de mogelijkheid heeft het programma langer te laten duren. Maar ze houden er toch eigenlijk geen rekening mee, omdat er op 30 of 31 December toch niemand naar een finale gaat kijkenquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze zullen er toch voor getekend hebben lijkt mij ?
Waarschijnlijk is er tegen ze gezegd dat het programma in eerste instantie loopt tot 15 december en bij voldoende afname tot eind december.
later!quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:35 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Was nog niet weg, heb mezelf omgekleed en las toen dit nog.
Sja.... wat moet ik hierover zeggen. Ik heb ook mijn mindere punten in mijn lichaam hoor. Ben ook verre van perfect.
Maar het kan altijd 'slechter'.
En dat ik me zo bloot durf te geven... dat komt door mijn werk. Heb pas mijn coming out hier op het forum gehad en nu heb ik er letterlijk schijt aan. Ben wie ik ben en ik verander niet door het werk wat ik doe!
Later!
Nou ik moet er ook niet aandenken om tot eind december met rob chantal roel en dido opgescheept te zitten. Dan staan de streams bij mij al lang uit.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:31 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Dat zijn kletskoppenquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:59 schreef Kleintje het volgende:
HELP HELP
Het ligt er maar aan wie in de finale staat?quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zeiden zelf dat ze wel verplicht tot 3 weken na het programma beschikbaar moeten zijn en denken dat BB daardoor misschien de mogelijkheid heeft het programma langer te laten duren. Maar ze houden er toch eigenlijk geen rekening mee, omdat er op 30 of 31 December toch niemand naar een finale gaat kijken
Is er een nieuwe mod gevraagd dan?quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:42 schreef regenworm het volgende:
Scanman vind je niet jammer dat ze jouw niet als Mod hebben gevraagd?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is er een nieuwe mod gevraagd dan?
jah, scanman for modquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:42 schreef regenworm het volgende:
Scanman vind je niet jammer dat ze jouw niet als Mod hebben gevraagd?
Als Scanman gesolliciteerd had was hij het vast gewordenquote:
Aha...quote:
kom nou! Dan heeft ie geen tijd meer om al die mooie caps te maken...quote:
Waarom heb je dan in hemelsnaam zelf niet even gemaild?quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Aha...
Nou, om dan even op regenworm te antwoorden: dat vind ik best wel enigszins triest ja.
Maar gefeliciteerd flugeltje
LOL.. ik wist niet eens dat er een 'vacature' was.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als Scanman gesolliciteerd had was hij het vast geworden
rare combinatie Lieske & Nathalie & trictracquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:55 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie en Lieske vervelen zich en spelen een spelletje trictrac
Die heeft in feedback gestaan....quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. ik wist niet eens dat er een 'vacature' was.
Beide dus niet gezien. En ik had ook altijd het idee dat ze je wel vragen als ze je als mod willen hebbenquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die heeft in feedback gestaan....
En ook in MED => [BB5] Sanne, alsnog bedankt!
sorry flugeltje is vind het hartstikke leuk dat je modje bent geworden.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Aha...
Nou, om dan even op regenworm te antwoorden: dat vind ik best wel enigszins triest ja.
Maar gefeliciteerd flugeltje
Zoals ik al zei, als hij de 'vacature' wel gezien had en een mail had gestuurd was ik waarschijnlijk kansloos geweest...quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
sorry flugeltje is vind het hartstikke leuk dat je modje bent geworden.
Maar vond het gewoon vreemd dat Scanman het niet was geworden.
Het is mij nu duidelijk waarom.
Discussie is voor mij gesloten.
Onzin, laat ze lekker lullen, jij was gewoon de beste kandidaat.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, als hij de 'vacature' wel gezien had en een mail had gestuurd was ik waarschijnlijk kansloos geweest...
excuses niet nodig hoor, ik snap wat je bedoelde....![]()
Oké prima maar het kwam zo lullig over van mij zodoende mijn opmerkingquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, als hij de 'vacature' wel gezien had en een mail had gestuurd was ik waarschijnlijk kansloos geweest...
excuses niet nodig hoor, ik snap wat je bedoelde....![]()
Tot nu toe wel.... Het zijn af en toe nét twee pubersquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:10 schreef scanman01 het volgende:
Blijft dat beeld op Dido en Roel de hele dag zo
Ze liggen al uren in de bubbel en van dat kleven wordt ik echtquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:10 schreef scanman01 het volgende:
Blijft dat beeld op Dido en Roel de hele dag zo
Wat gebeurt er dan? Kan geen streams op mijn werk volgen en er wordt maar niks over gesprekken geschreven....quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tot nu toe wel.... Het zijn af en toe nét twee pubers
edit:quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:08 schreef PH52 het volgende:
[..]
Onzin, laat ze lekker lullen, jij was gewoon de beste kandidaat.![]()
niks neem ik aan anders wordt het wel gemeldquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:16 schreef farceman het volgende:
Wat gebeurt er dan? Kan geen streams op mijn werk volgen en er wordt maar niks over gesprekken geschreven....![]()
Moeten er wel gesprkken zijn om over te schrijven.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:16 schreef farceman het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan? Kan geen streams op mijn werk volgen en er wordt maar niks over gesprekken geschreven....![]()
Als dit zo doorgaat tussen Dido en Roel kan het extra stemmen van de bewoners opleveren.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tot nu toe wel.... Het zijn af en toe nét twee pubers
En dan te bedenken dat Dido juist Ingrid verweet te veel met Menno bezig te zijn....quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als dit zo doorgaat tussen Dido en Roel kan het extra stemmen van de bewoners opleveren.
Ze zijn alleen maar met ze tweeën bezig
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Dido juist Ingrid verweet te veel met Menno bezig te zijn....
De kwaliteit van de streams wordt met de dag minder.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:26 schreef flugeltje het volgende:
Alle streams eruit?
Lijkt me dat jij helemaal geen tijd hebt om streams in de gaten te houden, AAN JE WERRUK!quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:26 schreef flugeltje het volgende:
Alle streams eruit?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:08 schreef PH52 het volgende:
[..]
Onzin, laat ze lekker lullen, jij was gewoon de beste kandidaat.![]()
Nu nog ff wachten en Dido is er klaar meequote:Op dinsdag 15 november 2005 16:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Moeten er wel gesprkken zijn om over te schrijven.
Dido en Roel lagen erg close in de jacuzzi. Roel kreeg het er warm van. Vond dat Dido hem gekmaakte Dido vond van niet. Het gebruikelijke dus.....
Boeiend he![]()
Heyquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:34 schreef teamlead het volgende:
[..]Flugel was zonder twijfel de beste
ben er weer even (altijd leuk als ik op bezoek kom.. ben je meteen je pc kwijt
)
quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:34 schreef BlaBlub het volgende:
Ik schrik me rot, flugeltje ineens blauwGefeliciteerd meid
Goede middag trouwens![]()
Dank je...quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:45 schreef bunnyma het volgende:
Gefeliciteerd flugeltje!
En succes met modder eten.
Volgens mij niet, t is nogal een saaie dag int BB huisquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:46 schreef Day het volgende:
Middag![]()
We zitten nog steed in SC 752 (die overigens vol witte vierkantje met rode kruis staat), dus ik neem aan dat ik niks gemist hebt?
Wie wat waar waarom????quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |