Ik dat warschijnlijk ook gaan doen als ze me toch 80 dagen lang van leesvoer zouden onthoudenquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:25 schreef Isabeau het volgende:
Leest Joost nu de gebruikshandleiding van de koelkast?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:25 schreef Isabeau het volgende:
Leest Joost nu de gebruikshandleiding van de koelkast?
Wauw... een videokaart met kunstfunctiequote:Op dinsdag 15 november 2005 13:28 schreef Isabeau het volgende:
[afbeelding]
Zo zien al mijn streams eruit![]()
dan zou ik toch liever dan van Isabeau hebbenquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:32 schreef Foreverblue het volgende:
En zo zien mijn streams eruit![]()
[afbeelding]
Jij wel een beige forum pagina hebben ??quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:28 schreef Isabeau het volgende:
[afbeelding]
Zo zien al mijn streams eruit![]()
zou wel fijn zijn als Rob onscreen isquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:35 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Jij wel een beige forum pagina hebben ??![]()
Middagquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:34 schreef debuurvrouw het volgende:
goeiemiddag allemaal...![]()
wegens veel visite niet op fok geweest, gelukkig doen ze het even rustig aan in het huis...
da's dan wel weer lief...
Blij met mijn virusscanner trouwens, ik voel me (nog) prima...![]()
Die van mij nog engerquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:37 schreef F4iTH het volgende:
Mijn streams zien er ook eng uit.
[afbeelding]
Bedoel je die van mij? Grrrr dan ligt Filedump er dus weer uit... ik zie hem wel, maar komt door de cache dan.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:39 schreef Peter6000 het volgende:
Best wel eng idd, zo`n rood kruis in een wit vlakje..en daar ook nog eens grijs omheen
ik zie hem ook helaas... dus ligt niet aan Filedumpquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bedoel je die van mij? Grrrr dan ligt Filedump er dus weer uit... ik zie hem wel, maar komt door de cache dan.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik zie hem ook helaas... dus ligt niet aan Filedump
Ik zie m ook en idd eng brrrrrrrrrquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bedoel je die van mij? Grrrr dan ligt Filedump er dus weer uit... ik zie hem wel, maar komt door de cache dan.
Weet niet wat een cache is, maar filedump doet het niet (goed) in ieder geval.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:41 schreef Foreverblue het volgende:
Met cache bedoel ik dat foto's worden opgeslagen op je pc... Tijdelijke Internet bestanden dus... dan laad hij een foto niet opnieuw in, maar haalt het uit de cache van je pc.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Weet niet wat een cache is, maar filedump doet het niet (goed) in ieder geval.
Ik gebruik nu maar weer tijdelijk http://www.myfilestash.com
Oke, dan zal het wel daaraan liggen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:46 schreef Foreverblue het volgende:
Met cache bedoel ik dat foto's worden opgeslagen op je pc... Tijdelijke Internet bestanden dus... dan laad hij een foto niet opnieuw in, maar haalt het uit de cache van je pc.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga er weer even vandoor. Tot vanavond of zo
tot laterquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:48 schreef Isabeau het volgende:
Dagquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:48 schreef Isabeau het volgende:
Het is er erg vredig op het moment. Ze slijmen allemaal bij mekaar met het oog op de nominaties aanstaande woensdag.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:49 schreef Sloppy_Joe het volgende:
Goeiemiddag!![]()
Zit nog steeds op werk en heb ook nog steeds nergers zin in. Kan hier de streams niet aanzetten (anders worden mn collega's gek).
Mis ik iets? hebben Roel en Dido al ruzie?![]()
Ja, volgens mij zat-ie de handleiding van de koelkast te lezen.quote:
Dat is het hele probleem van deze BB, er zitten te veel slijmballen in, waardoor niemand meer iemand voor zijn hoofd durft te stoen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:53 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ze slijmen allemaal bij mekaar met het oog op de nominaties aanstaande woensdag.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:54 schreef teamlead het volgende:
Ik vind dat er een verbod moet komen op het posten van foto's van chantal in dit topic... ik schrik me iedere keer weer de pestpokken
Eigenlijk had er, zoals eerder besproken, na een vrijwillige exit Patty Brard erin gemoeten.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem van deze BB, er zitten te veel slijmballen in, waardoor niemand meer iemand voor zijn hoofd durft te stoen.
1 grote slappe hap daar in Aalsmeer![]()
![]()
quote:
Zeg je nee, dan krijg je er twee.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik geloof het ook wel als je gewoon zégt dat ze doucht..
Ja, samen met haar ex.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:59 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Eigenlijk had er, zoals eerder besproken, na een vrijwillige exit Patty Brard erin gemoeten.![]()
tsja.. Vroeger gaf BB nog wel eens opdrachten waardoor we de hele week wat te kijken haddenquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:02 schreef flugeltje het volgende:
Krijgen we nu de rest van de week van dit soort onderonsjes? Kunnen ze niet ook nog een 50.000 euro opdracht krijgen?
Moet je er ook nog 1 dat ze haar oksels scheertquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik geloof het ook wel als je gewoon zégt dat ze doucht..
Och ben jij nu moderatorquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:02 schreef flugeltje het volgende:
Krijgen we nu de rest van de week van dit soort onderonsjes? Kunnen ze niet ook nog een 50.000 euro opdracht krijgen?
dan wil ik geen douche-foto's van ingrid of lieske zien voortaanquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Moet je er ook nog 1 dat ze haar oksels scheert![]()
Kan hoor je zegt 't maar![]()
Okee... speciaal voor jou dan de laatste voor vandaagquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:54 schreef teamlead het volgende:
Ik vind dat er een verbod moet komen op het posten van foto's van chantal in dit topic... ik schrik me iedere keer weer de pestpokken
quote:
ja maar dan kunnen de arme bewoners niet 20 uur per dag slapenquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:03 schreef teamlead het volgende:
tsja.. Vroeger gaf BB nog wel eens opdrachten waardoor we de hele week wat te kijken hadden
quote:
OMFG! Welke MYTYL heeft jou moderatorprivileges gegeven? Nou kan ik wel inpakken want ik ben grof de Menno nuquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:02 schreef flugeltje het volgende:
Jawel hoor lieverd.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
Snaptnix.. vind je me niet meer aardig??
Heb ik geen van vandaag, maar hier een van Lieske in het bubbelbad:quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan wil ik geen douche-foto's van ingrid of lieske zien voortaan
![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
OMFG! Welke MYTYL heeft jou moderatorprivileges gegeven? Nou kan ik wel inpakken want ik ben grof de Menno nu:(
gefeli met je nieuwe baantje
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jawel hoor lieverd.![]()
Ik vraag het toch eerst beleefd voor ik hem plaats.![]()
Hahahaha ik had hem al gepost 1 post voor Snaptnix het vroeg.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
in dat geval: bedankt voor het aanbod, maar nee dank je
helaas wel jaquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:12 schreef frizti het volgende:
[..]
Hahahaha ik had hem al gepost 1 post voor Snaptnix het vroeg.![]()
Foeiquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:12 schreef frizti het volgende:
[..]
Hahahaha ik had hem al gepost 1 post voor Snaptnix het vroeg.![]()
je bent blauw!.....trots op je...quote:
Ik heb nergens last van.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:14 schreef regenworm het volgende:
filedump is ook weer eens down jammer nou mis ik de leuke screenshots weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |