quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga er weer even vandoor. Tot vanavond of zo
tot laterquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:48 schreef Isabeau het volgende:
Dagquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:48 schreef Isabeau het volgende:
Het is er erg vredig op het moment. Ze slijmen allemaal bij mekaar met het oog op de nominaties aanstaande woensdag.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:49 schreef Sloppy_Joe het volgende:
Goeiemiddag!![]()
Zit nog steeds op werk en heb ook nog steeds nergers zin in. Kan hier de streams niet aanzetten (anders worden mn collega's gek).
Mis ik iets? hebben Roel en Dido al ruzie?![]()
Ja, volgens mij zat-ie de handleiding van de koelkast te lezen.quote:
Dat is het hele probleem van deze BB, er zitten te veel slijmballen in, waardoor niemand meer iemand voor zijn hoofd durft te stoen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:53 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ze slijmen allemaal bij mekaar met het oog op de nominaties aanstaande woensdag.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:54 schreef teamlead het volgende:
Ik vind dat er een verbod moet komen op het posten van foto's van chantal in dit topic... ik schrik me iedere keer weer de pestpokken
Eigenlijk had er, zoals eerder besproken, na een vrijwillige exit Patty Brard erin gemoeten.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem van deze BB, er zitten te veel slijmballen in, waardoor niemand meer iemand voor zijn hoofd durft te stoen.
1 grote slappe hap daar in Aalsmeer![]()
![]()
quote:
Zeg je nee, dan krijg je er twee.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik geloof het ook wel als je gewoon zégt dat ze doucht..
Ja, samen met haar ex.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:59 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Eigenlijk had er, zoals eerder besproken, na een vrijwillige exit Patty Brard erin gemoeten.![]()
tsja.. Vroeger gaf BB nog wel eens opdrachten waardoor we de hele week wat te kijken haddenquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:02 schreef flugeltje het volgende:
Krijgen we nu de rest van de week van dit soort onderonsjes? Kunnen ze niet ook nog een 50.000 euro opdracht krijgen?
Moet je er ook nog 1 dat ze haar oksels scheertquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik geloof het ook wel als je gewoon zégt dat ze doucht..
Och ben jij nu moderatorquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:02 schreef flugeltje het volgende:
Krijgen we nu de rest van de week van dit soort onderonsjes? Kunnen ze niet ook nog een 50.000 euro opdracht krijgen?
dan wil ik geen douche-foto's van ingrid of lieske zien voortaanquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Moet je er ook nog 1 dat ze haar oksels scheert![]()
Kan hoor je zegt 't maar![]()
Okee... speciaal voor jou dan de laatste voor vandaagquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:54 schreef teamlead het volgende:
Ik vind dat er een verbod moet komen op het posten van foto's van chantal in dit topic... ik schrik me iedere keer weer de pestpokken
quote:
ja maar dan kunnen de arme bewoners niet 20 uur per dag slapenquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:03 schreef teamlead het volgende:
tsja.. Vroeger gaf BB nog wel eens opdrachten waardoor we de hele week wat te kijken hadden
quote:
OMFG! Welke MYTYL heeft jou moderatorprivileges gegeven? Nou kan ik wel inpakken want ik ben grof de Menno nuquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:02 schreef flugeltje het volgende:
Jawel hoor lieverd.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
Snaptnix.. vind je me niet meer aardig??
Heb ik geen van vandaag, maar hier een van Lieske in het bubbelbad:quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan wil ik geen douche-foto's van ingrid of lieske zien voortaan
![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
OMFG! Welke MYTYL heeft jou moderatorprivileges gegeven? Nou kan ik wel inpakken want ik ben grof de Menno nu:(
gefeli met je nieuwe baantje
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jawel hoor lieverd.![]()
Ik vraag het toch eerst beleefd voor ik hem plaats.![]()
Hahahaha ik had hem al gepost 1 post voor Snaptnix het vroeg.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
in dat geval: bedankt voor het aanbod, maar nee dank je
helaas wel jaquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:12 schreef frizti het volgende:
[..]
Hahahaha ik had hem al gepost 1 post voor Snaptnix het vroeg.![]()
Foeiquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:12 schreef frizti het volgende:
[..]
je bent blauw!.....trots op je...quote:
Ik heb nergens last van.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:14 schreef regenworm het volgende:
filedump is ook weer eens down jammer nou mis ik de leuke screenshots weer
Ik heb er dus ook last van, maar het schijnt dat ie het bij andere gewoon wel doetquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:14 schreef regenworm het volgende:
filedump is ook weer eens down jammer nou mis ik de leuke screenshots weer
Zolang ze niet naakt is heb ik er geen problemen meequote:Op dinsdag 15 november 2005 14:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Okee... speciaal voor jou dan de laatste voor vandaag
[afbeelding]
Foei toch, zomaar zonder waarschuwing iedereen hierlaten schrikken.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:12 schreef frizti het volgende:
[..]
Dank je....quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:14 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
je bent blauw!.....trots op je...![]()
succes.
Ik ben altijd blauwquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:14 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
je bent blauw!.....trots op je...![]()
succes.
En jij ook bedankt!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:17 schreef regenworm het volgende:
Help flugeltje is een modje geworden.![]()
Kom maar op ik lust je wel rauw![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd met je benoeming en ik wens je veel succes in je nieuwe rol![]()
![]()
Anders helpen we flugeltje tochquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:19 schreef Snaptnix het volgende:
flugel mod?
Veel succes meid, ik hoop dat het zooitje ongeregeld hier het je niet te moekijk maakt
van harte met je nieuwe functie![]()
Het valt hier in BB geloof ik wel mee...quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:19 schreef Snaptnix het volgende:
flugel mod? Verrek zie het nu pas![]()
Veel succes meid, ik hoop dat het zooitje ongeregeld hier het je niet te moekijk maakt
van harte met je nieuwe functie![]()
Hee een nieuwe smurfquote:
edit: persoonlijk vind ik het wel kunnen, maar als anderen er aanstoot aan nemen gaat ie toch maar weg.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:19 schreef frizti het volgende:
Sjankwal heeft een faceliftmasker opgedaan.
Ik zie geen verschil, bwahahaha.
[afbeelding]
maar alleen youp mag tquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:23 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
<knip>
(ik weet 't, is op het randje, maar als Youp het mag mag ik het ook...)
DAT ZULLEN WE NOG WEL EENS ZIEN!!!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het valt hier in BB geloof ik wel mee...
moest het foutje van zijn "koninginnetje" goedmaken...quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:23 schreef Foreverblue het volgende:
Roel heeft het stuk glas weer opgedoken.
Go Roel!!
Je wilt hem de eerste BAN geven.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:20 schreef flugeltje het volgende:
Waar hangt LekkerSimpel eigenlijk uit?
Het feit dat er mediastilte van zijn zijde is doet haast vermoeden dat hij een ronde verder is gekomen....
Hoezo? Heeft ze allemaal poeder onder d'r neus?quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
DAT ZULLEN WE NOG WEL EENS ZIEN!!!!
![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:23 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
<knip>
Zou maar oppassen voor je weet heb je een BAN te pakken.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
DAT ZULLEN WE NOG WEL EENS ZIEN!!!!
![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoezo? Heeft ze allemaal poeder onder d'r neus?
wel een erge grove opmerking vind het niet kunnen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:23 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
<knip>
jij begon, 't was jouw foto!quote:
Tja die maken ook wel eens fouten:quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:24 schreef Mike1964 het volgende:
moest het foutje van zijn "koninginnetje" goedmaken...
asjij nou eens begint?quote:
Een cap is heel wat anders dan zo'n walgelijke ondoordachte kutopmerking.quote:
Kan ik tenminste eens 48 uur verder met de verbouwing..door dat hele bb gedoe kom ik er maar niet meer aan toequote:Op dinsdag 15 november 2005 14:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou maar oppassen voor je weet heb je een BAN te pakken.
Poeder wordt het hele jaar door gebruikt en niet alleen met oud en nieuw.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:27 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
zo kan je hem ook zien natuurlijk...
Meiden relax ff, Mike was nog zoekende naar de grenzen en die heeft hij nu gevonden. Einde discussie kee?quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Poeder wordt het hele jaar door gebruikt en niet alleen met oud en nieuw.
Blijf het een schandelijke opmerking vinden
eensch isquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Meiden relex ff, Mike was nog zoekende naar de grenzen en die heeft hij nu gevonden. Einde discussie kee?
Dan voel ik me als man niet aangesproken.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Meiden relex ff, Mike was nog zoekende naar de grenzen en die heeft hij nu gevonden. Einde discussie kee?
wat zagen ze?quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
Rob en Roel in de bubbel gelukkig heb ik geen geluid
Hoi hoiquote:
nou en? Wor toch niet mee geknoeid?quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:46 schreef Mike1964 het volgende:
Volgens mij zit Rob zich af te trekken in de Jacuzzi
ach.. laat die man lekker.. anders zit er nooit iemand aan hemquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:46 schreef Mike1964 het volgende:
Volgens mij zit Rob zich af te trekken in de Jacuzzi
Mike, denk dat je beter ff snel een photobucket.com accountje aan kan maken want ik zie er geen reet vanquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:47 schreef Mike1964 het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/rob.jpg]afbeelding][/URL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |