Nou ik moet er ook niet aandenken om tot eind december met rob chantal roel en dido opgescheept te zitten. Dan staan de streams bij mij al lang uit.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:31 schreef scanman01 het volgende:
Weer wordt er gesproken over de datum 15 december en over demogelijkheid dat het misschien toch langer gaat duren. Dat valt niet in goede aarde bij een aantal bewoners volgens mij. Ze moeten er niet aan denken.
[afbeelding]
Dat zijn kletskoppenquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:59 schreef Kleintje het volgende:
HELP HELP
Ik zoek de naam van bepaalde koekjes maar ik kan er niet opkomen...
Het zijn grote ronde roomboterkoekjes met van die hardere stukken erin... hoe heten die???
Het ligt er maar aan wie in de finale staat?quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zeiden zelf dat ze wel verplicht tot 3 weken na het programma beschikbaar moeten zijn en denken dat BB daardoor misschien de mogelijkheid heeft het programma langer te laten duren. Maar ze houden er toch eigenlijk geen rekening mee, omdat er op 30 of 31 December toch niemand naar een finale gaat kijken
Is er een nieuwe mod gevraagd dan?quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:42 schreef regenworm het volgende:
Scanman vind je niet jammer dat ze jouw niet als Mod hebben gevraagd?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is er een nieuwe mod gevraagd dan?
jah, scanman for modquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:42 schreef regenworm het volgende:
Scanman vind je niet jammer dat ze jouw niet als Mod hebben gevraagd?
Als Scanman gesolliciteerd had was hij het vast gewordenquote:
Aha...quote:
kom nou! Dan heeft ie geen tijd meer om al die mooie caps te maken...quote:
Waarom heb je dan in hemelsnaam zelf niet even gemaild?quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Aha...
Nou, om dan even op regenworm te antwoorden: dat vind ik best wel enigszins triest ja.
Maar gefeliciteerd flugeltje
LOL.. ik wist niet eens dat er een 'vacature' was.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als Scanman gesolliciteerd had was hij het vast geworden
rare combinatie Lieske & Nathalie & trictracquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:55 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie en Lieske vervelen zich en spelen een spelletje trictrac
Die heeft in feedback gestaan....quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. ik wist niet eens dat er een 'vacature' was.
Beide dus niet gezien. En ik had ook altijd het idee dat ze je wel vragen als ze je als mod willen hebbenquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die heeft in feedback gestaan....
En ook in MED => [BB5] Sanne, alsnog bedankt!
sorry flugeltje is vind het hartstikke leuk dat je modje bent geworden.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Aha...
Nou, om dan even op regenworm te antwoorden: dat vind ik best wel enigszins triest ja.
Maar gefeliciteerd flugeltje
Zoals ik al zei, als hij de 'vacature' wel gezien had en een mail had gestuurd was ik waarschijnlijk kansloos geweest...quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
sorry flugeltje is vind het hartstikke leuk dat je modje bent geworden.
Maar vond het gewoon vreemd dat Scanman het niet was geworden.
Het is mij nu duidelijk waarom.
Discussie is voor mij gesloten.
Onzin, laat ze lekker lullen, jij was gewoon de beste kandidaat.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, als hij de 'vacature' wel gezien had en een mail had gestuurd was ik waarschijnlijk kansloos geweest...
excuses niet nodig hoor, ik snap wat je bedoelde....![]()
Oké prima maar het kwam zo lullig over van mij zodoende mijn opmerkingquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, als hij de 'vacature' wel gezien had en een mail had gestuurd was ik waarschijnlijk kansloos geweest...
excuses niet nodig hoor, ik snap wat je bedoelde....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |