Ga dan gewoon mensen toevoegen op MSN als je zo graag wilt neuken met een gespierde gastquote:Op dinsdag 15 november 2005 08:35 schreef snowqueen911 het volgende:
Zien jullie resultaat? (fotos voor en na...:P)
ben er zelf net mee begonnen, vandaag 2e les
Ga dan gewoon naar ONZ, als je niet verder komt dan puberale reacties als deze.quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:30 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ga dan gewoon mensen toevoegen op MSN als je zo graag wilt neuken met een gespierde gast
Nee vragen om foto's met een kwijlsmiley getuigd van opperste volwassenheid.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ga dan gewoon naar ONZ, als je niet verder komt dan puberale reacties als deze.![]()
.....quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:30 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ga dan gewoon mensen toevoegen op MSN als je zo graag wilt neuken met een gespierde gast
Iemand vraagt gewoon om voor en na foto's om voorbeelden van het effect van Bodypump te kunnen zien, dat jouw kortzichtige, oversexte mindje daar allerlei dingen achterzoekt geeft geen vrijbrief om zo kinderachtig te reageren. Overigens is er altijd nog een verschil tussenquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:13 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nee vragen om foto's met een kwijlsmiley getuigd van opperste volwassenheid.
ik richtte dit topic trouwens voornamelijk op vrouwen, dusssquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:30 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
ik zal binnekort wel even een foto maken, en dan over een aantal maanden weer. Als er verschil te zien is, post ik ze op FOK!quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:25 schreef whoops het volgende:
Nee, maar ben erg benieuwd naar jouw foto's...
Heeey! Maar waar ga je dat doen dan???quote:Op woensdag 16 november 2005 17:50 schreef MaRySe het volgende:
Oja dat ging ik ook doen
Maak maar even snel een foto van jezelf in een zwarte bikini of zo
Dan kan je het beste beoordelen.
uhm...bikini ...quote:Op woensdag 16 november 2005 17:50 schreef MaRySe het volgende:
Oja dat ging ik ook doen
Maak maar even snel een foto van jezelf in een zwarte bikini of zo
Dan kan je het beste beoordelen.
ja bij jou tochquote:Op woensdag 16 november 2005 21:34 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
Heeey! Maar waar ga je dat doen dan???![]()
het is op muziek en in een groep, dus stukken leuker dan aan apparaten hangen, jaquote:Op donderdag 17 november 2005 19:34 schreef Genjuro het volgende:
dus bodypump is gewoon low-intensity fitness als ik het goed versta...
Als je gaat om te babbelen moet je op cafe ipv te fitnessenquote:Op donderdag 17 november 2005 22:53 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
het is op muziek en in een groep, dus stukken leuker dan aan apparaten hangen, ja![]()
Lees; Stukken minder inspannend.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:53 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
het is op muziek en in een groep, dus stukken leuker dan aan apparaten hangen, ja![]()
ze is een meisje wist je nogquote:Op donderdag 17 november 2005 23:11 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Als je gaat om te babbelen moet je op cafe ipv te fitnessen
Muziek is heb je in mp3 speler ook, en een "echte" pump ga je van wat met 2 kilo te zwaaien niet krijgen
Doen er veel mannen aan mee of gaan die voor het echte werk?
zoveel onwetendheid makes genjuro a sad little boyquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:21 schreef gexxz het volgende:
uhh, na 2 keer toch maar overgestapt op pilates...ik wil niet super gespierd worden
Sad but true.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:51 schreef Genjuro het volgende:
voor elke vrouw met teveel spieren, zijn er 200000 vrouwen met een reet van 40 kilo
Krachttoename gaat bij jou gepaard zonder hypertrophie. Knap.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:52 schreef MaRySe het volgende:
Als ik sport dan krijg ik sterke spieren geen dikke
Spinning = hartslag boven 85% van je max = geen mogelijkheid tot benutten van vetreserves aangezien er te snel ernergie moet worden geleverd = spierafbraak.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:58 schreef Del_Toro het volgende:
great net zoals spinning => kots kots kots
en das iedere keer dezelfde liedjes dat ze spelen gvd, iedere fuckin week
Poste ik hier niet eerder?quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:59 schreef Del_Toro het volgende:
zeg mr J ik ben geen centaur hé, niet stalken aub
En HIIT?quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:59 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Spinning = hartslag boven 85% van je max = geen mogelijkheid tot benutten van vetreserves aangezien er te snel ernergie moet worden geleverd = spierafbraak.
Heb me daar niet in verdiept, maar schijnt wat ik hoor wel voor vetvebranding te zorgen ookal is het zeer intensief.quote:
60-85% is het beste.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:03 schreef Del_Toro het volgende:
wat raadt je aan dan tov van cardio? tss de 50-60% te zitten?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:58 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Krachttoename gaat bij jou gepaard zonder hypertrophie. Knap.
Precies, bij vrouwen lijkt krachttraining de spieren enkel strakker te maken, niet groter. Broeken worden ook ruimer ipv. strakker na geruime tijd (mits je een gezond voedingspatroon hebt).quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:15 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ik heb een half jaar aan krachttraining gedaan.. ik werd echt veel sterker maar ik werd niet breeder of zo..
Heb je waarschijnlijk ook vet verloren.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:15 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ik heb een half jaar aan krachttraining gedaan.. ik werd echt veel sterker maar ik werd niet breeder of zo..
Neequote:Op vrijdag 18 november 2005 13:20 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Heb je waarschijnlijk ook vet verloren.
Je hebt het ook daadwerkelijk gemeten?quote:
Spieren afbreken dus. Leuk.quote:Dus nu doe ik spinning![]()
uhu.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:45 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Je hebt het ook daadwerkelijk gemeten?
[..]
Spieren afbreken dus. Leuk.
ik breek geen spieren af met spinningquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:45 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Je hebt het ook daadwerkelijk gemeten?
[..]
Spieren afbreken dus. Leuk.
Ok, op naar de 14% dus?quote:
Nee dat is waar. Jij niet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:03 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ik breek geen spieren af met spinning![]()
ze heeft gelijkquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:30 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ok, op naar de 14% dus?
[..]
Nee dat is waar. Jij niet.
gaat het over spierpijn?quote:Op maandag 21 november 2005 15:48 schreef Mr.J het volgende:
DOMS is een teken dat je weefsel beschadigd is en het zich nu wil gaan herstellen (= groei).
Wordt je alsnog groot. Sta je over een jaar op 140kg bij 8%.
mooi toch?quote:Op maandag 21 november 2005 20:40 schreef Mr.J het volgende:
"Delayed Onset Muscle Soreness". Spierpijn ja.
Meer spieren zorgt alleen maar voor een verhoogd metabolisme en dus kan een toename van spiermassa ervoorzorgen dat je makkelijker lager in je bf komt.
Ja is goed.. hoe laat is 't dan? Kan ik dan gewoon een proefles meedoen of zo?quote:Op donderdag 1 december 2005 00:06 schreef snowqueen911 het volgende:
Ben nu al 5 keer geweest goed heEn Mrys ga jij nog n x mee?
leuk! Er zitten wat mindere dingen in, zoals het nummer voor de triceps, Satisfaction, dat ligt mij niet zo. Wel leuk dat de kickbacks weer terug zijn. Schouders vind ik weer behoorlijk zwaar, volgens mij went dat nooit. En de buik met die hovers erinquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:01 schreef PowerPoes het volgende:
Wat vinden we van de nieuwe release?
Ohwquote:Op woensdag 14 december 2005 22:48 schreef TearSong het volgende:
[..]
leuk! Er zitten wat mindere dingen in, zoals het nummer voor de triceps, Satisfaction, dat ligt mij niet zo. Wel leuk dat de kickbacks weer terug zijn. Schouders vind ik weer behoorlijk zwaar, volgens mij went dat nooit. En de buik met die hovers erin![]()
Een stuk beter dan 55, IMHO. De muziek en de choreografie...
ja, de squads. 1 van de betere nummers ook, voodoo child. Bottom halfs zijn pittig maar ik vind hem wel lekker om te doen.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:37 schreef PowerPoes het volgende:
[..]
Ik vind de squads echt helemaal geweldig. Onwijs lekker liedje, zwaarder door die vele bottomhalfs.
Even voor de duidelijkheid: bij Body Pump bepaal je zelf hoeveel gewicht je aan de stang hangt. En als je vooruit wil maak je het jezelf niet te makkelijk door te weinig gewicht te gebruiken. Er zijn gewichten tot 10 kg waardoor je in theorie de stang tot 60 kg kunt laden. Een aardige koning die dat bij zelfs maar de squads volhoudt, zeker in de nieuwe release... (Scighera uitgezonderd wellicht)quote:[..]
Als je gaat om te babbelen moet je op cafe ipv te fitnessen
Muziek is heb je in mp3 speler ook, en een "echte" pump ga je van wat met 2 kilo te zwaaien niet krijgen
Doen er veel mannen aan mee of gaan die voor het echte werk?
Dan pak je toch een losse dumbell van 3? Doe ik ook; werkt prima.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:37 schreef PowerPoes het volgende:
[..]
Jammer alleen met die kickbacks is dat een schijf van 2.5 te weinig is en 5 kg een beetje onhandelbaar wordt...loop nu te kutten om 2.5 + 1kg bij elkaar te houden.
In welke stad ga jij? Ik sport ook bij CS.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:09 schreef Videopac het volgende:
[..]
M.b.t. mannen: bij ons wisselt dat: soms ben ik de enige man, soms zijn het er zes, meestal een paar.
Je krijgt snel resultaat. Maar 70% houdt het niet vol. Bouw eerst een redelijke conditie op voor je begint en je maximaal resultaat wilt hebben.quote:Op dinsdag 15 november 2005 08:35 schreef snowqueen911 het volgende:
Wie hier doet al een tijdje aan Bodypump?
Zien jullie resultaat? (fotos voor en na...:P)
ben er zelf net mee begonnen, vandaag 2e les
hmm, heb bij BP 53 (Beds are burning) 50kg gedaan bij squats; probleem wat je gaat krijgen is dat je de stang niet meer over je hoofd heen krijgt....quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:09 schreef Videopac het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: bij Body Pump bepaal je zelf hoeveel gewicht je aan de stang hangt. En als je vooruit wil maak je het jezelf niet te makkelijk door te weinig gewicht te gebruiken. Er zijn gewichten tot 10 kg waardoor je in theorie de stang tot 60 kg kunt laden. Een aardige koning die dat bij zelfs maar de squads volhoudt, zeker in de nieuwe release... (Scighera uitgezonderd wellicht)
M.b.t. mannen: bij ons wisselt dat: soms ben ik de enige man, soms zijn het er zes, meestal een paar.
Een van de dames die ons lesgeeft doet 30kg en aan haar kun je prima zien dat ze spieren gekweekt heeft. En allemaal door pump en niet door de fitnesszaal. Dus het kan welquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:17 schreef Scighera het volgende:
[..]
hmm, heb bij BP 53 (Beds are burning) 50kg gedaan bij squats; probleem wat je gaat krijgen is dat je de stang niet meer over je hoofd heen krijgt....
wil je resultaat bereiken bij BP; dan is het inderdaad noodzakelijk om een uitdagend gewicht te nemen, je moet het nl wel voelen en de spieren stimuleren; en dan doe je niet met een gewicht wat je niet halverwege goed gaat voelen
k ben ook meteen helemaal verslaafd eraan geraaktquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:44 schreef PowerPoes het volgende:
Doet iemand hier ook nog aan Bodystep? Dat is echt mijn favo programma!
Van pump kan je inderdaad afvallen. Maar je gaat er vooral gedefinieerder uitzien, strakker in je vel.quote:ps ik wil afvallen,val van je body pump af?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:21 schreef gexxz het volgende:
uhh, na 2 keer toch maar overgestapt op pilates...ik wil niet super gespierd worden
precies, met me biceps en triceps zit ik nu echt op me max, rest lukt nog wel met gewicht erbijquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:10 schreef diep-in-de-war het volgende:
je kunt ook moeilijk bij elke oefening elke week 1 kg erbij doen, sommige spiergroepen zijn vele malen sterker dan anderen.
terwijl die een minuut korter is dan de vorige? Ik kan nou juist een kilo meer doenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:58 schreef PowerPoes het volgende:
Wat ik dus echt heel schraal vind is dat bij de vorige release ik 3kg meer kon hebben voor me bicep dan de huidige. Komt door de singels die er nu inzitten, dat nekt me gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |