Ok, op naar de 14% dus?quote:
Nee dat is waar. Jij niet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:03 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ik breek geen spieren af met spinning![]()
ze heeft gelijkquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:30 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ok, op naar de 14% dus?
[..]
Nee dat is waar. Jij niet.
gaat het over spierpijn?quote:Op maandag 21 november 2005 15:48 schreef Mr.J het volgende:
DOMS is een teken dat je weefsel beschadigd is en het zich nu wil gaan herstellen (= groei).
Wordt je alsnog groot. Sta je over een jaar op 140kg bij 8%.
mooi toch?quote:Op maandag 21 november 2005 20:40 schreef Mr.J het volgende:
"Delayed Onset Muscle Soreness". Spierpijn ja.
Meer spieren zorgt alleen maar voor een verhoogd metabolisme en dus kan een toename van spiermassa ervoorzorgen dat je makkelijker lager in je bf komt.
Ja is goed.. hoe laat is 't dan? Kan ik dan gewoon een proefles meedoen of zo?quote:Op donderdag 1 december 2005 00:06 schreef snowqueen911 het volgende:
Ben nu al 5 keer geweest goed heEn Mrys ga jij nog n x mee?
leuk! Er zitten wat mindere dingen in, zoals het nummer voor de triceps, Satisfaction, dat ligt mij niet zo. Wel leuk dat de kickbacks weer terug zijn. Schouders vind ik weer behoorlijk zwaar, volgens mij went dat nooit. En de buik met die hovers erinquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:01 schreef PowerPoes het volgende:
Wat vinden we van de nieuwe release?
Ohwquote:Op woensdag 14 december 2005 22:48 schreef TearSong het volgende:
[..]
leuk! Er zitten wat mindere dingen in, zoals het nummer voor de triceps, Satisfaction, dat ligt mij niet zo. Wel leuk dat de kickbacks weer terug zijn. Schouders vind ik weer behoorlijk zwaar, volgens mij went dat nooit. En de buik met die hovers erin![]()
Een stuk beter dan 55, IMHO. De muziek en de choreografie...
ja, de squads. 1 van de betere nummers ook, voodoo child. Bottom halfs zijn pittig maar ik vind hem wel lekker om te doen.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:37 schreef PowerPoes het volgende:
[..]
Ik vind de squads echt helemaal geweldig. Onwijs lekker liedje, zwaarder door die vele bottomhalfs.
Even voor de duidelijkheid: bij Body Pump bepaal je zelf hoeveel gewicht je aan de stang hangt. En als je vooruit wil maak je het jezelf niet te makkelijk door te weinig gewicht te gebruiken. Er zijn gewichten tot 10 kg waardoor je in theorie de stang tot 60 kg kunt laden. Een aardige koning die dat bij zelfs maar de squads volhoudt, zeker in de nieuwe release... (Scighera uitgezonderd wellicht)quote:[..]
Als je gaat om te babbelen moet je op cafe ipv te fitnessen
Muziek is heb je in mp3 speler ook, en een "echte" pump ga je van wat met 2 kilo te zwaaien niet krijgen
Doen er veel mannen aan mee of gaan die voor het echte werk?
Dan pak je toch een losse dumbell van 3? Doe ik ook; werkt prima.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:37 schreef PowerPoes het volgende:
[..]
Jammer alleen met die kickbacks is dat een schijf van 2.5 te weinig is en 5 kg een beetje onhandelbaar wordt...loop nu te kutten om 2.5 + 1kg bij elkaar te houden.
In welke stad ga jij? Ik sport ook bij CS.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:09 schreef Videopac het volgende:
[..]
M.b.t. mannen: bij ons wisselt dat: soms ben ik de enige man, soms zijn het er zes, meestal een paar.
Je krijgt snel resultaat. Maar 70% houdt het niet vol. Bouw eerst een redelijke conditie op voor je begint en je maximaal resultaat wilt hebben.quote:Op dinsdag 15 november 2005 08:35 schreef snowqueen911 het volgende:
Wie hier doet al een tijdje aan Bodypump?
Zien jullie resultaat? (fotos voor en na...:P)
ben er zelf net mee begonnen, vandaag 2e les
hmm, heb bij BP 53 (Beds are burning) 50kg gedaan bij squats; probleem wat je gaat krijgen is dat je de stang niet meer over je hoofd heen krijgt....quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:09 schreef Videopac het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: bij Body Pump bepaal je zelf hoeveel gewicht je aan de stang hangt. En als je vooruit wil maak je het jezelf niet te makkelijk door te weinig gewicht te gebruiken. Er zijn gewichten tot 10 kg waardoor je in theorie de stang tot 60 kg kunt laden. Een aardige koning die dat bij zelfs maar de squads volhoudt, zeker in de nieuwe release... (Scighera uitgezonderd wellicht)
M.b.t. mannen: bij ons wisselt dat: soms ben ik de enige man, soms zijn het er zes, meestal een paar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |