abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32317843
quote:
Op woensdag 16 november 2005 15:54 schreef Fillipe het volgende:
Jeeesus, make love not war
Nou ja, het is natuurlijk wel een BF2 topic.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_32319419
als 4 man het denken is het geen leuke grap punt uit!

en nu naar de orde van de dag ik heb vanavond zin in een leuk potje bf2 aangezien het wachten om mariokart nog wel even gaat duren.!
Narf!
pi_32319738
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:21 schreef Sickert het volgende:
als 4 man het denken is het geen leuke grap punt uit!
Wat een kut argument
pi_32320164
Zou een van de admins mss een plaatsje vrij voor me willen maken?
pi_32320417
Fillipe KAPPEN NOU.

Ik ga hier niet luchtig over doen. zulke zaken die met die ziekte verband houden hier posten zonder uitleg kan niet punt uit. Hoef ik geen fok mod voor te zijn om de ethiek hier op pijl te houden.

En ja ik heb prive met deze ziekte van doen...gehad.
pi_32320466
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:49 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Zou een van de admins mss een plaatsje vrij voor me willen maken?
pssssst zet xfire ff aan
pi_32320672
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:32 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Wat een kut argument
zal je is veur je balle schuppe stuk schavuit!

en waarom is het een kut argument? omdat jij dat vind?
Narf!
pi_32320783
OMG.....Guest1 ( I-Spy ? ) was weer eens op TS. Heb voor de gein een stukkie opgenomen. Die gast is vaaaaaaaaaaaaaaaaggggg klik hier dan maar
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_32321282
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:59 schreef jpjedi het volgende:
Fillipe KAPPEN NOU.

Ik ga hier niet luchtig over doen. zulke zaken die met die ziekte verband houden hier posten zonder uitleg kan niet punt uit. Hoef ik geen fok mod voor te zijn om de ethiek hier op pijl te houden.

En ja ik heb prive met deze ziekte van doen...gehad.
Kappen nou? Joh relaxed geef alleen maar mijn mening.

En ik doe niet over het algemeen luchtig over de ziekte ik zeg alleen dat ik het een beetje overdreven vind hoe mensen erop reageerde. That's all.

En zeer spijtig dat je er mee te doen heb gehad ik ken ook zat mensen die er mee te maken hebben gehad, maar erover praten kunnen we toch altijd.
pi_32321313
quote:
Op woensdag 16 november 2005 18:10 schreef Sickert het volgende:

[..]
en waarom is het een kut argument? omdat jij dat vind?
Euh nee, omdat jij zegt: "Ja 4 mensen vinden het, dus dan is het ook zo!" Is natuurlijk gelul. Of snap je dat soms niet?

Maar goed laten we maar weer Ontopic gaan, dit heeft toch geen zin
pi_32321369
quote:
Op woensdag 16 november 2005 18:13 schreef Suikermais het volgende:
OMG.....Guest1 ( I-Spy ? ) was weer eens op TS. Heb voor de gein een stukkie opgenomen. Die gast is vaaaaaaaaaaaaaaaaggggg klik hier dan maar
ja dat is m
Narf!
  woensdag 16 november 2005 @ 18:53:06 #162
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_32321718
Ik had iets meer verwacht van het wavje, maar goed.
Net toch maar even gespeeld en ging best lekker.
het begon klote, aangezien ik bij de MEC kwam op oman en toch ik erbij kwam we alleen nog maar onze home base hadden.
@de ronde kwamen de gebruikelijke spawnrapers langs op de basis, maar dat is gewoon standaard op oman. We verloren wel, maar dit keer maar met 42-0.
Daarna 1 rondje Dragon Valley gespeeld en goud gehaald. Was wel weer leuk. 1 Vaag iets was dat ik iemand C4 achterop me zag plakken dus ik trap het gas in naar achteren en rij dus gewoon door hem heen? Hij stond tot de helft in mijn apc en toen dacht hij laat ik maar detoneren.
Beetje vaag, maar goed.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_32321996
Jullie hadden het eerste potje op Oman geen vlaggen meer over Postman vandaar dat iedereen massaal naar jullie vaste basis ging
pi_32322888
Veteran medic combat gehaald \o/
  woensdag 16 november 2005 @ 20:14:53 #165
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_32324056
eindelijk mijn basic sniper (was op karkand, bij die brug ) ging best lekker (maar nog steeds mijn knife niet )
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_32326340
Wat een topdag....Guus en Leo naar 't WK. Turkije Out..Marokko out. Dat betekend geen last van toeterend gajes door de straat...
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_32326820
quote:
Op woensdag 16 november 2005 21:28 schreef Suikermais het volgende:
Wat een topdag....Guus en Leo naar 't WK. Turkije Out..Marokko out. Dat betekend geen last van toeterend gajes door de straat...
Narf!
pi_32327621
quote:
en geen rellen als ze verliezen
pi_32327656
quote:
Of van het afbreken van zoveel mogelijk spullen zoals bij het WK in eigen land
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_32327883
ach nu mogen ze weer allemaal doen of ze geintegreerd zijn en fan worden van oranje L)
  woensdag 16 november 2005 @ 22:20:11 #171
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_32328023
quote:
Op woensdag 16 november 2005 18:13 schreef Suikermais het volgende:
Whehe hij praat ook nog.
pi_32329359
quote:
Op woensdag 16 november 2005 22:20 schreef nlboy het volgende:

[..]

Whehe hij praat ook nog.
vreemde knakker is het ook zeg. Heeft iemand een idee wat hij zegt? Ik kan er werkelijk niks van maken.
pi_32331174
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 17:07 schreef jpjedi het volgende:

[..]

suc6 daar bij omrop fryslan.. zorg dat je je warm houd want het is koud daar...
Het is daar idd kouder!! Maar we hebben elkaar goed warm gehouden
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 17:28 schreef Suikermais het volgende:
Hmm..gooi ik net effe TS aan om te kijken of daar nog wat te lullen valt...
Zie ik maar één iemand...Guest1. De meesten van jullie weten wel wie dat dan is.

-edit-
Diamond gaat zeker rellen bij Domino Day.
Jep, in ben in opstand gekomen voor de doodgeschoten mus!! Mensen killen op het bf front oke, maar een mus doodschieten gaat te ver
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 17:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Als hij daar gaat doen wat ik denk dat hij gaat doen, dan krijgt hij het zeker niet koud
Hehe, nee dat heb ik het weinig gehad
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:02 schreef jpjedi het volgende:

[..]

vreemde knakker is het ook zeg. Heeft iemand een idee wat hij zegt? Ik kan er werkelijk niks van maken.
Dacht dat het aan mij lag, dat ik opeens doofstom ben geworden ofzo maar dat is het dus niet

Ben trouwens weer terug, Neem aan dat de banlist is gewist en ik nietmeer gebanned bent (ben ben ben)..
Ben morgen weer op de server nu eerst de hh van Jensen kijken die heb ik gemist, ben net pas thuis.
BF2: Diamond3d
pi_32334618
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ben trouwens weer terug, Neem aan dat de banlist is gewist en ik nietmeer gebanned bent (ben ben ben)..
All is clear

@Jedi: Dat getweakte news is echt cool Blij dat m'n datalimiet pleite is
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_32335046
Volgende week dinsdag nieuwe Patch:
quote:
Komende dinsdag, 22 november, komt een nieuwe BF2 patch uit. Deze patch fixt enkele kleine bugs en zorgt ervoor dat BF2 en de uitbreiding BF2 Special Forces van dezelfde serverversie gebruik kunnen maken.

Het zal op Ranked servers niet mogelijk zijn de BF2 en BF2 Special Forces mappen in dezelfde maplist te zetten. Uiteraard kan er wel eenvoudig gewisseld worden tussen de originele game en de uitbreiding.

De patch zal vanzelfsprekend te downloaden zijn vanaf battlefield2.nl en http://www.i3d.nl/files/!

Update:

Patch 1.12 heeft slechts enkele bugfixes en is primair bedoeld om de standaard BF2 installatie voor te bereiden op BF2: Special Forces. Wat veranderd er in deze patch:

BF2 crasht niet meer als een speler van wapen verwisselt mét het muiswiel terwijl hij vliegt in een bommenwerper
Tijdens de single-player missies krijg je nu het plaatje van de map te zien
Je kan in de BF2 HQ nu ook de onderscheidingen van BF2: Special Forces uitlezen
Special Forces servers worden weergegeven met een groene "2" in de serverbrowser
Bug opgelost die een foutief schade icoon liet zien als een kapotte artillery werd gerepareerd
LET OP: Als je deze patch installeert en daarna BF2 Special Forces installeert, dan die je daarna wéér de patch te installeren. De cd's en dvd's van BF2: Special Forces bevatten namelijk een oudere versie dan deze patch!

Zoals gebruikelijk is deze patch niet backwards compatible, dus je kan na installatie niet meer spelen op servers met versie 1.03 of lager. De patch is 280 mb groot, alvast veel download plezier!
Bron: http://www.battlefield2.nl/Index.php?id=179
Oftewel een soort voorbereiding op de expansie Special Forces.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')