verrek zeg...wordt steeds gekker.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:25 schreef Suikermais het volgende:
*springt weer effe op de server*....
en who the fuck is [DLO]Solid-Snake ??!!!..zag net dat ie op onze TS-server zat
Vijanden vrees je meestal, dus ik kan de naam niet goedkeurenquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:21 schreef Incolumis het volgende:
we kunnen em niet echt een gast noemen, zullen we em maar enemy_of_the_state1 noemen?
ja het begon toen hij naar duitsland verkasttequote:Op dinsdag 15 november 2005 19:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik hoorde trouwens net op het nieuws dat Rudy Carell al lange tijd ziek is, nu snap ik ook waarom hij niet meer online is met BF2.
Beterschap Rudy![]()
Gebruik je Firefox ?quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
echter de knop "Nu bestellen" is nergens te vinden, althans niet voor mij. Zeker geblokkeerd door mijn huidige provider![]()
Ik ben 100% MS man. Zonder MS had ik nu geen baan => geen geld => geen pc => geen BF2.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:56 schreef Suikermais het volgende:
Gebruik je Firefox ?
:/ wees gerust.. als de nieuwe IE uit is stapt iedereen weer overquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik ben 100% MS man. Zonder MS had ik nu geen baan => geen geld => geen pc => geen BF2.
disconnected en opnieuw inloggenquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:03 schreef UnleashMitch het volgende:
Weet meteen weer waarom BF2 eigenlijk zo'n kutspel is. Net ingelogd en al m'n wapes lockedglobal score was wel normaal maar ik had geen unlocks
Had ik beter kunnen doen. Probeer nu al een half uur Star Wars Battlefront aan de gang te krijgenquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:38 schreef domolanglekker het volgende:
disconnected en opnieuw inloggen![]()
Nou, ben jij eindelijk blijquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:21 schreef Fillipe het volgende:
Zo heb weer sigaretten in huis en het gaat weer goed.
Net een goude medaille gehaald op Wake & m'n aerial service ribbon. Had aardig wat kills met m'n jet.
Haha ik had je ook serieus niet van de server afgegooid hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:18 schreef JK het volgende:
[..]
Dus niet meteen zeuren over dat je me tijdelijk van de server af wilt gooien, BOF of niet... ook ik heb wat meebetaald aan de server, als er 2x toevallig iets overkomt (want het waren ook maar net de 2 keren dat ik mezelf kapot vloog in de bijna hele tijd (40min ofzo) dat ik vloog) niet meteen daar mee gaan lopen dreigen. Daar wordt de sfeer niet echt beter op.
Kamikaze is irritant, maar dit was niet echt 100% kamikaze....... bovendien trok jij de 1e keer de helikopter omhoog wat ik niet had verwacht.. kan ik ook zien als kamikaze naar mij toe....
En nu weer fijn spelen met z'n allen![]()
Sarcasme is er zo moeilijk uit te halen, anders had ik 'm ook wel gesnaptquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:28 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Haha ik had je ook serieus niet van de server afgegooid hoor! Ik bedoelde het meer sarcastisch! Eigenlijk zou ik opnieuw een Headset moeten kopen want als je praat kan je er een soort toon mee aanslaan die met typen niet lukt
.
Waarom denkt iedereen hier nu toch dat ik gek ben...Alleen Brabanders weten het waarschijnlijk.It`s a way of life!quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:12 schreef Suikermais het volgende:
Gekke Jedi net. Zit ie met mij effe in een ander kanaal. Springt ie effe terug naar het kanaal waar Guest1 inzit..roept ie 1 keer Béeéééé..en verdwijnt weer uit zijn kanaal en komt weer terug in het kanaal waar ik in zat. Vertel mij...hoe gek kun je dan zijn ??????
Ik snap ook niet wat er mis mee isquote:Op woensdag 16 november 2005 06:49 schreef kievit19 het volgende:
idd wat is er mis met BEEEEE!!!! roepen?
Mijn ervaring na 3/4 jaar is heel goed. Ik heb ook speedlinq via BabyXL en nooit problemen gehad met datalimieten (niet dat ik constant veel download, maar toch) ook kan ik me niet herinneren dat ik ooit downtime heb gehad. Als je echter problemen hebt dan is het kut, aangezien je ze op 2 manieren kunt bereiken via de standaard formulieren en via de telefoon en die telefoon is heel duur (0,70 c/m) en het intro bandje duurt al minimaal 3 minuten en dan weet je nog niks nieuws.quote:heeft iemand hier trouwens ervaring met speedlinq???
want dat is hier in de straat pas geleden beschikbaar geworden (het bbnet netwerk)
en de prijs is op zich best lekker , voor het zelfde geld als wat ik nu betaal 4X zo snel Inet
maar als het dalijk zo'n klote provider is ofzo hebk er ook niks aan
Ik vind het ook geen stijl hebben om dit zo te posten zonder uitleg. Aangezien het hier gepost wordt ga je er in eerste instantie vanuit dat het onze Rudy Carell is.quote:
Beterschap..... kusje eropquote:Op woensdag 16 november 2005 13:49 schreef Incolumis het volgende:
vanmorgen een ongeluk gehad op werk, reed met een elektrische stapelaar over mijn hak met als gevolg dat het gekneust is. voordeeltje is dat ik nu 5 dagen lang kan gamen!
ehmm nou tjaquote:Op woensdag 16 november 2005 14:03 schreef Sickert het volgende:
GODVERDOMME nu heb ik dat programma'tje aan de praat gekregen kan ik niet inloggen GVD
waarom komt ea dan ook niet gewoon met iets! dat gewoon simpel werkt GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Ik wil.....quote:Op woensdag 16 november 2005 14:09 schreef Incolumis het volgende:
wie gaat er mee naar de server?
quote:Op woensdag 16 november 2005 14:37 schreef Atreidez het volgende:
Sicko's.. dit is gewoon frontpage news, aangezien er hier iemand zit die zijn nick aan deze man te danken heeft lijkt het bekendmaken van deze nieuwspost me op zich relevant, dan wel noodzakelijk..
Echt zielig dat alles voor jullie een grapje zou moeten zijn [afbeelding]
grap wie heeft het over een grap? Wat is de toegevoegde waarde om een nieuwsbericht te posten dat iemand met exact dezelfde nick uit onze clan kanker heeft? zonder verder er iets bij te vermelden? kom nou toch dan kun je toch verbolgen reacties verwachten?quote:Op woensdag 16 november 2005 14:37 schreef Atreidez het volgende:
Sicko's.. dit is gewoon frontpage news, aangezien er hier iemand zit die zijn nick aan deze man te danken heeft lijkt het bekendmaken van deze nieuwspost me op zich relevant, dan wel noodzakelijk..
Echt zielig dat alles voor jullie een grapje zou moeten zijn [afbeelding]
*mee eens is*quote:Op woensdag 16 november 2005 14:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
grap wie heeft het over een grap? Wat is de toegevoegde waarde om een nieuwsbericht te posten dat iemand met exact dezelfde nick uit onze clan kanker heeft? zonder verder er iets bij te vermelden? kom nou toch dan kun je toch verbolgen reacties verwachten?
Ik maakte wel een grapje door de link te leggen naar "onze" rudy. Echter ik wist niet dat hij kanker had, dat zeiden ze er op het nieuws niet bij.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik hoorde trouwens net op het nieuws dat Rudy Carell al lange tijd ziek is, nu snap ik ook waarom hij niet meer online is met BF2.
Beterschap Rudy![]()
Ben het met je eens. Beetje kinderachtig jongens om hier zo op te reageren, kom op zeg. Na 1 seconde kom je er al achter dat het om de 'echte' Rudy gaat.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:37 schreef Atreidez het volgende:
Jedi, doe eens niet zo moeilijk man na 1 klik op die link kom je er toch al achter dat het om iets totaal anders gaat.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
grap wie heeft het over een grap? Wat is de toegevoegde waarde om een nieuwsbericht te posten dat iemand met exact dezelfde nick uit onze clan kanker heeft? zonder verder er iets bij te vermelden? kom nou toch dan kun je toch verbolgen reacties verwachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |