verrek zeg...wordt steeds gekker.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:25 schreef Suikermais het volgende:
*springt weer effe op de server*....
en who the fuck is [DLO]Solid-Snake ??!!!..zag net dat ie op onze TS-server zat
Vijanden vrees je meestal, dus ik kan de naam niet goedkeurenquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:21 schreef Incolumis het volgende:
we kunnen em niet echt een gast noemen, zullen we em maar enemy_of_the_state1 noemen?
ja het begon toen hij naar duitsland verkasttequote:Op dinsdag 15 november 2005 19:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik hoorde trouwens net op het nieuws dat Rudy Carell al lange tijd ziek is, nu snap ik ook waarom hij niet meer online is met BF2.
Beterschap Rudy![]()
Gebruik je Firefox ?quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
echter de knop "Nu bestellen" is nergens te vinden, althans niet voor mij. Zeker geblokkeerd door mijn huidige provider![]()
Ik ben 100% MS man. Zonder MS had ik nu geen baan => geen geld => geen pc => geen BF2.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:56 schreef Suikermais het volgende:
Gebruik je Firefox ?
:/ wees gerust.. als de nieuwe IE uit is stapt iedereen weer overquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik ben 100% MS man. Zonder MS had ik nu geen baan => geen geld => geen pc => geen BF2.
disconnected en opnieuw inloggenquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:03 schreef UnleashMitch het volgende:
Weet meteen weer waarom BF2 eigenlijk zo'n kutspel is. Net ingelogd en al m'n wapes lockedglobal score was wel normaal maar ik had geen unlocks
Had ik beter kunnen doen. Probeer nu al een half uur Star Wars Battlefront aan de gang te krijgenquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:38 schreef domolanglekker het volgende:
disconnected en opnieuw inloggen![]()
Nou, ben jij eindelijk blijquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:21 schreef Fillipe het volgende:
Zo heb weer sigaretten in huis en het gaat weer goed.
Net een goude medaille gehaald op Wake & m'n aerial service ribbon. Had aardig wat kills met m'n jet.
Haha ik had je ook serieus niet van de server afgegooid hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:18 schreef JK het volgende:
[..]
Dus niet meteen zeuren over dat je me tijdelijk van de server af wilt gooien, BOF of niet... ook ik heb wat meebetaald aan de server, als er 2x toevallig iets overkomt (want het waren ook maar net de 2 keren dat ik mezelf kapot vloog in de bijna hele tijd (40min ofzo) dat ik vloog) niet meteen daar mee gaan lopen dreigen. Daar wordt de sfeer niet echt beter op.
Kamikaze is irritant, maar dit was niet echt 100% kamikaze....... bovendien trok jij de 1e keer de helikopter omhoog wat ik niet had verwacht.. kan ik ook zien als kamikaze naar mij toe....
En nu weer fijn spelen met z'n allen![]()
Sarcasme is er zo moeilijk uit te halen, anders had ik 'm ook wel gesnaptquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:28 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Haha ik had je ook serieus niet van de server afgegooid hoor! Ik bedoelde het meer sarcastisch! Eigenlijk zou ik opnieuw een Headset moeten kopen want als je praat kan je er een soort toon mee aanslaan die met typen niet lukt
.
Waarom denkt iedereen hier nu toch dat ik gek ben...Alleen Brabanders weten het waarschijnlijk.It`s a way of life!quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:12 schreef Suikermais het volgende:
Gekke Jedi net. Zit ie met mij effe in een ander kanaal. Springt ie effe terug naar het kanaal waar Guest1 inzit..roept ie 1 keer Béeéééé..en verdwijnt weer uit zijn kanaal en komt weer terug in het kanaal waar ik in zat. Vertel mij...hoe gek kun je dan zijn ??????
Ik snap ook niet wat er mis mee isquote:Op woensdag 16 november 2005 06:49 schreef kievit19 het volgende:
idd wat is er mis met BEEEEE!!!! roepen?
Mijn ervaring na 3/4 jaar is heel goed. Ik heb ook speedlinq via BabyXL en nooit problemen gehad met datalimieten (niet dat ik constant veel download, maar toch) ook kan ik me niet herinneren dat ik ooit downtime heb gehad. Als je echter problemen hebt dan is het kut, aangezien je ze op 2 manieren kunt bereiken via de standaard formulieren en via de telefoon en die telefoon is heel duur (0,70 c/m) en het intro bandje duurt al minimaal 3 minuten en dan weet je nog niks nieuws.quote:heeft iemand hier trouwens ervaring met speedlinq???
want dat is hier in de straat pas geleden beschikbaar geworden (het bbnet netwerk)
en de prijs is op zich best lekker , voor het zelfde geld als wat ik nu betaal 4X zo snel Inet
maar als het dalijk zo'n klote provider is ofzo hebk er ook niks aan
Ik vind het ook geen stijl hebben om dit zo te posten zonder uitleg. Aangezien het hier gepost wordt ga je er in eerste instantie vanuit dat het onze Rudy Carell is.quote:
Beterschap..... kusje eropquote:Op woensdag 16 november 2005 13:49 schreef Incolumis het volgende:
vanmorgen een ongeluk gehad op werk, reed met een elektrische stapelaar over mijn hak met als gevolg dat het gekneust is. voordeeltje is dat ik nu 5 dagen lang kan gamen!
ehmm nou tjaquote:Op woensdag 16 november 2005 14:03 schreef Sickert het volgende:
GODVERDOMME nu heb ik dat programma'tje aan de praat gekregen kan ik niet inloggen GVD
waarom komt ea dan ook niet gewoon met iets! dat gewoon simpel werkt GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Ik wil.....quote:Op woensdag 16 november 2005 14:09 schreef Incolumis het volgende:
wie gaat er mee naar de server?
quote:Op woensdag 16 november 2005 14:37 schreef Atreidez het volgende:
Sicko's.. dit is gewoon frontpage news, aangezien er hier iemand zit die zijn nick aan deze man te danken heeft lijkt het bekendmaken van deze nieuwspost me op zich relevant, dan wel noodzakelijk..
Echt zielig dat alles voor jullie een grapje zou moeten zijn [afbeelding]
grap wie heeft het over een grap? Wat is de toegevoegde waarde om een nieuwsbericht te posten dat iemand met exact dezelfde nick uit onze clan kanker heeft? zonder verder er iets bij te vermelden? kom nou toch dan kun je toch verbolgen reacties verwachten?quote:Op woensdag 16 november 2005 14:37 schreef Atreidez het volgende:
Sicko's.. dit is gewoon frontpage news, aangezien er hier iemand zit die zijn nick aan deze man te danken heeft lijkt het bekendmaken van deze nieuwspost me op zich relevant, dan wel noodzakelijk..
Echt zielig dat alles voor jullie een grapje zou moeten zijn [afbeelding]
*mee eens is*quote:Op woensdag 16 november 2005 14:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
grap wie heeft het over een grap? Wat is de toegevoegde waarde om een nieuwsbericht te posten dat iemand met exact dezelfde nick uit onze clan kanker heeft? zonder verder er iets bij te vermelden? kom nou toch dan kun je toch verbolgen reacties verwachten?
Ik maakte wel een grapje door de link te leggen naar "onze" rudy. Echter ik wist niet dat hij kanker had, dat zeiden ze er op het nieuws niet bij.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik hoorde trouwens net op het nieuws dat Rudy Carell al lange tijd ziek is, nu snap ik ook waarom hij niet meer online is met BF2.
Beterschap Rudy![]()
Ben het met je eens. Beetje kinderachtig jongens om hier zo op te reageren, kom op zeg. Na 1 seconde kom je er al achter dat het om de 'echte' Rudy gaat.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:37 schreef Atreidez het volgende:
Jedi, doe eens niet zo moeilijk man na 1 klik op die link kom je er toch al achter dat het om iets totaal anders gaat.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
grap wie heeft het over een grap? Wat is de toegevoegde waarde om een nieuwsbericht te posten dat iemand met exact dezelfde nick uit onze clan kanker heeft? zonder verder er iets bij te vermelden? kom nou toch dan kun je toch verbolgen reacties verwachten?
Nou ja, het is natuurlijk wel een BF2 topic.quote:
Wat een kut argumentquote:Op woensdag 16 november 2005 17:21 schreef Sickert het volgende:
als 4 man het denken is het geen leuke grap punt uit!
pssssst zet xfire ff aanquote:Op woensdag 16 november 2005 17:49 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Zou een van de admins mss een plaatsje vrij voor me willen maken?
zal je is veur je balle schuppe stuk schavuit!quote:
Kappen nou? Joh relaxed geef alleen maar mijn mening.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:59 schreef jpjedi het volgende:
Fillipe KAPPEN NOU.
Ik ga hier niet luchtig over doen. zulke zaken die met die ziekte verband houden hier posten zonder uitleg kan niet punt uit. Hoef ik geen fok mod voor te zijn om de ethiek hier op pijl te houden.
En ja ik heb prive met deze ziekte van doen...gehad.![]()
Euh nee, omdat jij zegt: "Ja 4 mensen vinden het, dus dan is het ook zo!" Is natuurlijk gelul. Of snap je dat soms niet?quote:Op woensdag 16 november 2005 18:10 schreef Sickert het volgende:
[..]
en waarom is het een kut argument? omdat jij dat vind?![]()
ja dat is mquote:Op woensdag 16 november 2005 18:13 schreef Suikermais het volgende:
OMG.....Guest1 ( I-Spy ? ) was weer eens op TS. Heb voor de gein een stukkie opgenomen. Die gast is vaaaaaaaaaaaaaaaaggggg klik hier dan maar
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:28 schreef Suikermais het volgende:
Wat een topdag....Guus en Leo naar 't WK. Turkije Out..Marokko out. Dat betekend geen last van toeterend gajes door de straat...
en geen rellen als ze verliezenquote:Op woensdag 16 november 2005 21:28 schreef Suikermais het volgende:
Wat een topdag....Guus en Leo naar 't WK. Turkije Out..Marokko out. Dat betekend geen last van toeterend gajes door de straat...
Of van het afbreken van zoveel mogelijk spullen zoals bij het WK in eigen landquote:Op woensdag 16 november 2005 21:28 schreef Suikermais het volgende:
Whehe hij praat ook nog.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:13 schreef Suikermais het volgende:
OMG.....Guest1 ( I-Spy ? ) was weer eens op TS. Heb voor de gein een stukkie opgenomen. Die gast is vaaaaaaaaaaaaaaaaggggg klik hier dan maar
vreemde knakker is het ook zeg. Heeft iemand een idee wat hij zegt? Ik kan er werkelijk niks van maken.quote:
Het is daar idd kouder!! Maar we hebben elkaar goed warm gehoudenquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
suc6 daar bij omrop fryslan.. zorg dat je je warm houd want het is koud daar...![]()
Jep, in ben in opstand gekomen voor de doodgeschoten mus!! Mensen killen op het bf front oke, maar een mus doodschieten gaat te verquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:28 schreef Suikermais het volgende:
Hmm..gooi ik net effe TS aan om te kijken of daar nog wat te lullen valt...
Zie ik maar één iemand...Guest1. De meesten van jullie weten wel wie dat dan is.
-edit-
Diamond gaat zeker rellen bij Domino Day.![]()
Hehe, nee dat heb ik het weinig gehadquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Als hij daar gaat doen wat ik denk dat hij gaat doen, dan krijgt hij het zeker niet koud![]()
Dacht dat het aan mij lag, dat ik opeens doofstom ben geworden ofzo maar dat is het dus nietquote:Op woensdag 16 november 2005 23:02 schreef jpjedi het volgende:
[..]
vreemde knakker is het ook zeg. Heeft iemand een idee wat hij zegt? Ik kan er werkelijk niks van maken.
All is clearquote:Op woensdag 16 november 2005 23:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ben trouwens weer terug,Neem aan dat de banlist is gewist en ik nietmeer gebanned bent (ben ben ben)..
Oftewel een soort voorbereiding op de expansie Special Forces.quote:Komende dinsdag, 22 november, komt een nieuwe BF2 patch uit. Deze patch fixt enkele kleine bugs en zorgt ervoor dat BF2 en de uitbreiding BF2 Special Forces van dezelfde serverversie gebruik kunnen maken.
Het zal op Ranked servers niet mogelijk zijn de BF2 en BF2 Special Forces mappen in dezelfde maplist te zetten. Uiteraard kan er wel eenvoudig gewisseld worden tussen de originele game en de uitbreiding.
De patch zal vanzelfsprekend te downloaden zijn vanaf battlefield2.nl en http://www.i3d.nl/files/!
Update:
Patch 1.12 heeft slechts enkele bugfixes en is primair bedoeld om de standaard BF2 installatie voor te bereiden op BF2: Special Forces. Wat veranderd er in deze patch:
BF2 crasht niet meer als een speler van wapen verwisselt mét het muiswiel terwijl hij vliegt in een bommenwerper
Tijdens de single-player missies krijg je nu het plaatje van de map te zien
Je kan in de BF2 HQ nu ook de onderscheidingen van BF2: Special Forces uitlezen
Special Forces servers worden weergegeven met een groene "2" in de serverbrowser
Bug opgelost die een foutief schade icoon liet zien als een kapotte artillery werd gerepareerd
LET OP: Als je deze patch installeert en daarna BF2 Special Forces installeert, dan die je daarna wéér de patch te installeren. De cd's en dvd's van BF2: Special Forces bevatten namelijk een oudere versie dan deze patch!
Zoals gebruikelijk is deze patch niet backwards compatible, dus je kan na installatie niet meer spelen op servers met versie 1.03 of lager. De patch is 280 mb groot, alvast veel download plezier!
Bron: http://www.battlefield2.nl/Index.php?id=179
Dat klopt eerste rondje hadden we niks, maar het 2de rondje hadden we vlaggen zat en toch kwam er weer een tank die even kwam hoeren. Gelukkig kon ik die snel opruimen met 1 mijntjequote:Op woensdag 16 november 2005 19:01 schreef Fillipe het volgende:
Jullie hadden het eerste potje op Oman geen vlaggen meer over Postman vandaar dat iedereen massaal naar jullie vaste basis ging
Heb ik al gedaan. Sterker nog ik heb een hele nieuwe BF2 account aangemaaktquote:Op donderdag 17 november 2005 12:41 schreef kievit19 het volgende:
even inschrijven op www.bandoffokkers.nl en dan w88 op het mailtje , en de rest hoor je wel
cool hoe heet je nu dan?quote:Op donderdag 17 november 2005 12:43 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Sterker nog ik heb een hele nieuwe BF2 account aangemaakt
Doe mij maar een kaas pannenkoek...quote:Op donderdag 17 november 2005 12:52 schreef kievit19 het volgende:
hehe, goed bezig
heb je er ook al aan gedacht 2 kistjes bier te doneren aan elk clanmember???
dat had je mischien eerst moeten doen , nu krijg je misschien een boete van 12 kistjes bier
Ik heet nu [BoF]King_of_cubesquote:Op donderdag 17 november 2005 12:45 schreef Sickert het volgende:
[..]
cool hoe heet je nu dan?
download ook ff Xfire en voeg wat admins toe
en kom op Teamspeak
Kaas pannekoekquote:Op donderdag 17 november 2005 13:09 schreef nlboy het volgende:
[..]
Doe mij maar een kaas pannenkoek...![]()
Paar Xfire-namen van leden: http://www.weescreatief.nl/BOFMembers.gifquote:Op donderdag 17 november 2005 13:20 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik heet nu [BoF]King_of_cubes
Xfire heb ik al, ik weet alleen de namen van de admins niet.TS heb ik al eens bezocht.
wat een leuke toepaselijke naamquote:Op donderdag 17 november 2005 13:20 schreef King_of_cubes het volgende:
Xfire heb ik al, ik weet alleen de namen van de admins niet.![]()
Welkom ...quote:Op donderdag 17 november 2005 13:20 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Xfire heb ik al, ik weet alleen de namen van de admins niet.TS heb ik al eens bezocht.
[..]
Kaas pannekoek
Wat een vreemde combinatie
quote:Op donderdag 17 november 2005 08:35 schreef Fillipe het volgende:
Volgende week dinsdag nieuwe Patch:
Deze patch fixt enkele kleine bugs. De patch is 280 mb groot.
fjdquote:Op donderdag 17 november 2005 13:20 schreef King_of_cubes het volgende:
12quote:Op donderdag 17 november 2005 12:52 schreef kievit19 het volgende:
hehe, goed bezig
heb je er ook al aan gedacht 2 kistjes bier te doneren aan elk clanmember???
dat had je mischien eerst moeten doen , nu krijg je misschien een boete van 12 kistjes bier
dat begin ik ook te geloven jaquote:We hebben straks meer mb aan patches geinstalleerd dan het spel in eerste instantie was
als je foto realisme verwacht welquote:Op donderdag 17 november 2005 14:00 schreef ROG het volgende:
Is het "licht krakende" geluid (in de demo) normaal?
De graphics vallen wel wat tegen in de demo?
(wacht nog braafjes op exemplaar BF2)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |