quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:25 schreef jpjedi het volgende:
Mag er eerst censuur overheen?
Gisteren waren er een paar die ik niet hoef te zien hier..ik had met die Su-34 wel een strike van -28..
![]()
I3D is er druk mee bezig. Online krijgen we ook meldingen van missende bestanden op de I3D server.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:49 schreef Fillipe het volgende:
Pfff server & rcon doen het nog steeds niet.
hahahaha, toen zat ik naast je in de bomber, heb er helaas geen shot vanquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:25 schreef jpjedi het volgende:
Mag er eerst censuur overheen?
Gisteren waren er een paar die ik niet hoef te zien hier..ik had met die Su-34 wel een strike van -28..
![]()
Heb het ook ff op het Forum gezetquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
I3D is er druk mee bezig. Online krijgen we ook meldingen van missende bestanden op de I3D server.
We wachten met spanning af wanneer ze het weer vlot kunnen trekken. Rcon poorten staan ook dicht en we maken van de gelegenheid gebruik en op advies van I3D om over te stappen naar BF2CC remote admin.
Wanneer hij weer online is horen julie het meteen!
ja jammer idd dat je daar geen shot van hebt...quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:55 schreef escape_nl het volgende:
[..]
hahahaha, toen zat ik naast je in de bomber, heb er helaas geen shot van
Bij mij stond dit er "Op 22 mei 2003 is voor het laatst de dekking bepaald voor de centrale Europoort-Rozenburg (voor Versatel in september 2002)." Dus dan weet je waar dat verschil aan ligtquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zit 620 m van de centrale en volgens die site is BabyXL niet beschikbaar, terwijl ik daar nu toch echt gebruik van maak![]()
Ik kan wel op de server komen via ip en Jedi thnx voor het compliment van het vliegen maar kan je niet ff 1 uitzondering maken,???quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
I3D is er druk mee bezig. Online krijgen we ook meldingen van missende bestanden op de I3D server.
We wachten met spanning af wanneer ze het weer vlot kunnen trekken. Rcon poorten staan ook dicht en we maken van de gelegenheid gebruik en op advies van I3D om over te stappen naar BF2CC remote admin.
Wanneer hij weer online is horen julie het meteen!
ADSL2 heeft voor mij geen zin... ik woon 3,8 km van het schakelstation. Vandaar dat Versatel hier ook geen abbo`s aanbiedt...quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zit 620 m van de centrale en volgens die site is BabyXL niet beschikbaar, terwijl ik daar nu toch echt gebruik van maak![]()
Ik ga straks naar BBNed en dan ADSL 2 en dan ben ik nog goedkoper uit dan nu, dus da's wel lekker. Ik twijfel nog wel aangezien ze zeggen dat ik dan eerst 4 weken zonder internet zou zitten. Ze kunnen namelijk niet nu al mijn aanvraag accepteren en pas aan het einde van mijn huidige contract in laten gaan![]()
@Escape
Apart die 2 commanders, als je dan ook nog naar de ingame chat kijkt zie je dat het een gezellig avond was![]()
Er gebeuren dingen op TS waar jij nog te jong voor bent dus vandaarquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:09 schreef Drumpie het volgende:
Ik kan wel op de server komen via ip en Jedi thnx voor het compliment van het vliegen maar kan je niet ff 1 uitzondering maken,???
Onder andere?quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Er gebeuren dingen op TS waar jij nog te jong voor bent dus vandaar![]()
Niet lullig bedoeld overigens, ik heb toch geen stem binnen BoF.
Hoi Drumpie,quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:09 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Ik kan wel op de server komen via ip en Jedi thnx voor het compliment van het vliegen maar kan je niet ff 1 uitzondering maken,???
Key, maar wanneer is het verholpen dat de server maar op 1 map doet, kan je de map niet veranderen? zoals naar Wake Island 2007 dies vet maar ik zie welquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hoi Drumpie,
Nou het probleem is dat ik hier helemaal niks beslis maar alleen de regels hanteer. Wat ik kan doen is er een democratisch besluit van maken middels het voor te leggen bij de admins. Ik kom hier op terug.
En luister niet naar mensen zoals Postman. Daar word je alleen maar slecht van..![]()
En ja de server doet het wel maar volgens mij maar op 1 map....
nou we kunnen helemaal niks op het moment en dat is het probleem. Wordt hard aan gewerkt achter de schermen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:34 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Key, maar wanneer is het verholpen dat de server maar op 1 map doet, kan je de map niet veranderen? zoals naar Wake Island 2007 dies vet maar ik zie wel
Euh... lees het vorige topic en misschien trek je dezelfde conclusie als ik heb gedaan.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:28 schreef Drumpie het volgende:
Onder andere?
jawohl!quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:55 schreef Drumpie het volgende:
komen er nu wat mense op BoF server ff knalle?
Tis maar wat je gelukt noemtquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:22 schreef nlboy het volgende:
En BF2CC is gelukt, want ik zie dat staan bij de serverberichten.
suc6 daar bij omrop fryslan.. zorg dat je je warm houd want het is koud daar...quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
Download 336.3 KByte/sec
(=2690 kbps)
Upload
63.3 KByte/sec
(=506 kbps)
Connection
Klaar 919.0 Conn/min
Dus ik denk dat we hetzelfde hebben, hoever ik can een centrale zit?? Geen flauw idee !! maar dit jaar word de snelheid nog verdubbelt.
Ik ga naar het noorden, tot morgenavond weer![]()
![]()
Als hij daar gaat doen wat ik denk dat hij gaat doen, dan krijgt hij het zeker niet koudquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:07 schreef jpjedi het volgende:
suc6 daar bij omrop fryslan.. zorg dat je je warm houd want het is koud daar...![]()
Rot op met het opdringen van MS producten !quote:Thank you for your interest in obtaining updates from our site.
To use this site, you must be running Microsoft Internet Explorer 5 or later.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:42 schreef UnleashMitch het volgende:
BF2CC doet het hier ook geweldig
Stond ook op de site, dat je dat nodig hebt.quote:The .NET Framework 1.1 MUST be installed on your machine to run the Client or Daemon. Go to WindowsUpdate.Microsoft.com to install it. We recommend that you install ALL recommended updates and service packs from Windows Update. The .NET Framework 2.0 Beta will not work, you must get version 1.1
Kijk nog eens goed op dat linkjequote:Op dinsdag 15 november 2005 17:44 schreef nlboy het volgende:
Stond ook op de site, dat je dat nodig hebt.![]()
Hehequote:Op dinsdag 15 november 2005 17:45 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed op dat linkjeWindows geeft aan dat .net 1.1 is geinstalleerd
Ik download eigenlijk alleen torrents, maar daar haal ik meestal maar 50 kb/s.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:08 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Jezusdaar betaal ik geen 55,- in de maand voor zeg
Wat is je max snelheid die je hebt gehaald met Planet bij downloaden ? Ik zit echt geregeld boven de 300kb/s als ik meerdere albums tegelijk download. Haal je dat ook vaak ?
Klikquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:44 schreef nlboy het volgende:
Stond ook op de site, dat je dat nodig hebt.![]()
Je kunt die o.a. ook binnen krijgen via Windows Update.
Kijk dan ben je sapdrinkerdewijs goed bezigquote:
Wie is dat dan? I-Spy?quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:28 schreef Suikermais het volgende:
Hmm..gooi ik net effe TS aan om te kijken of daar nog wat te lullen valt...
Zie ik maar één iemand...Guest1. De meesten van jullie weten wel wie dat dan is.
-edit-
Diamond gaat zeker rellen bij Domino Day.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:53 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Wie is dat dan? I-Spy?
Juist omdat het zo slecht is verdien jij er je brood meequote:Op dinsdag 15 november 2005 17:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Geen slecht woord of die MS troep he, daar verdien ik wel mijn brood mee![]()
Misschien moet je ook de laatste hotfixen hebben voor het .net framework.
Meestal wel ja alleen gebeurde dat sinds versie 1.3 echt heeel weinig. 1.2 was idd een drama.quote:BF2ra is toch meestal een van de oorzaken dat die rcon poort dichtklapt?
Kijk dat is goed nieuws, als ik t dan nog niet werkende krijg kom ik jou wel even om hulp vragenquote:Kun je toch beter BF2CC gebruiken. Echter op dit moment heeft i3d zijn zaken niet op orde. Wij (FoD) wachten al sinds 27 oktober op onze server en nog steeds helemaal niks, nada nopes![]()
Verificatie valt uit te schakelen in windows zelfquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:42 schreef UnleashMitch het volgende:
Rot op met het opdringen van MS producten !en m'n Windows installatie verifieren ga ik natuurlijk niet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |