quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:25 schreef jpjedi het volgende:
Mag er eerst censuur overheen?
Gisteren waren er een paar die ik niet hoef te zien hier..ik had met die Su-34 wel een strike van -28..
![]()
I3D is er druk mee bezig. Online krijgen we ook meldingen van missende bestanden op de I3D server.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:49 schreef Fillipe het volgende:
Pfff server & rcon doen het nog steeds niet.
hahahaha, toen zat ik naast je in de bomber, heb er helaas geen shot vanquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:25 schreef jpjedi het volgende:
Mag er eerst censuur overheen?
Gisteren waren er een paar die ik niet hoef te zien hier..ik had met die Su-34 wel een strike van -28..
![]()
Heb het ook ff op het Forum gezetquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
I3D is er druk mee bezig. Online krijgen we ook meldingen van missende bestanden op de I3D server.
We wachten met spanning af wanneer ze het weer vlot kunnen trekken. Rcon poorten staan ook dicht en we maken van de gelegenheid gebruik en op advies van I3D om over te stappen naar BF2CC remote admin.
Wanneer hij weer online is horen julie het meteen!
ja jammer idd dat je daar geen shot van hebt...quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:55 schreef escape_nl het volgende:
[..]
hahahaha, toen zat ik naast je in de bomber, heb er helaas geen shot van
Bij mij stond dit er "Op 22 mei 2003 is voor het laatst de dekking bepaald voor de centrale Europoort-Rozenburg (voor Versatel in september 2002)." Dus dan weet je waar dat verschil aan ligtquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zit 620 m van de centrale en volgens die site is BabyXL niet beschikbaar, terwijl ik daar nu toch echt gebruik van maak![]()
Ik kan wel op de server komen via ip en Jedi thnx voor het compliment van het vliegen maar kan je niet ff 1 uitzondering maken,???quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
I3D is er druk mee bezig. Online krijgen we ook meldingen van missende bestanden op de I3D server.
We wachten met spanning af wanneer ze het weer vlot kunnen trekken. Rcon poorten staan ook dicht en we maken van de gelegenheid gebruik en op advies van I3D om over te stappen naar BF2CC remote admin.
Wanneer hij weer online is horen julie het meteen!
ADSL2 heeft voor mij geen zin... ik woon 3,8 km van het schakelstation. Vandaar dat Versatel hier ook geen abbo`s aanbiedt...quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zit 620 m van de centrale en volgens die site is BabyXL niet beschikbaar, terwijl ik daar nu toch echt gebruik van maak![]()
Ik ga straks naar BBNed en dan ADSL 2 en dan ben ik nog goedkoper uit dan nu, dus da's wel lekker. Ik twijfel nog wel aangezien ze zeggen dat ik dan eerst 4 weken zonder internet zou zitten. Ze kunnen namelijk niet nu al mijn aanvraag accepteren en pas aan het einde van mijn huidige contract in laten gaan![]()
@Escape
Apart die 2 commanders, als je dan ook nog naar de ingame chat kijkt zie je dat het een gezellig avond was![]()
Er gebeuren dingen op TS waar jij nog te jong voor bent dus vandaarquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:09 schreef Drumpie het volgende:
Ik kan wel op de server komen via ip en Jedi thnx voor het compliment van het vliegen maar kan je niet ff 1 uitzondering maken,???
Onder andere?quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Er gebeuren dingen op TS waar jij nog te jong voor bent dus vandaar![]()
Niet lullig bedoeld overigens, ik heb toch geen stem binnen BoF.
Hoi Drumpie,quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:09 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Ik kan wel op de server komen via ip en Jedi thnx voor het compliment van het vliegen maar kan je niet ff 1 uitzondering maken,???
Key, maar wanneer is het verholpen dat de server maar op 1 map doet, kan je de map niet veranderen? zoals naar Wake Island 2007 dies vet maar ik zie welquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hoi Drumpie,
Nou het probleem is dat ik hier helemaal niks beslis maar alleen de regels hanteer. Wat ik kan doen is er een democratisch besluit van maken middels het voor te leggen bij de admins. Ik kom hier op terug.
En luister niet naar mensen zoals Postman. Daar word je alleen maar slecht van..![]()
En ja de server doet het wel maar volgens mij maar op 1 map....
nou we kunnen helemaal niks op het moment en dat is het probleem. Wordt hard aan gewerkt achter de schermen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:34 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Key, maar wanneer is het verholpen dat de server maar op 1 map doet, kan je de map niet veranderen? zoals naar Wake Island 2007 dies vet maar ik zie wel
Euh... lees het vorige topic en misschien trek je dezelfde conclusie als ik heb gedaan.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:28 schreef Drumpie het volgende:
Onder andere?
jawohl!quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:55 schreef Drumpie het volgende:
komen er nu wat mense op BoF server ff knalle?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |