Ja?quote:Op woensdag 16 november 2005 00:18 schreef Dagonet het volgende:
Hallo.
Ik snap wel dat je nieuwsgierig bent hoor, maar zo werkt het nu eenmaal op het forum.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:19 schreef typtypo het volgende:
Ok maar het blijft irritant om je af te vragen wat die user heeft gezegd. Ik zou dan liever niet weten dat iemand een poging heeft gedaan om iets te posten. Wat ik niet zie bestaat niet.
Fuifduif heeft dan in dit geval iets gezegd dan wil ik ook weten wat.
Nog efkes, straks lekker slapie doen. Et toi? 7x11?quote:
Ik kom buurten in m'n favo subforum.quote:
Nog even een filmpje kijken ofzo, wat lezen en naar bed.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nog efkes, straks lekker slapie doen. Et toi? 7x11?
Lees je nu? Ik de gebruikershandleiding Finstreamquote:Op woensdag 16 november 2005 00:30 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nog even een filmpje kijken ofzo, wat lezen en naar bed.
Ik lees nog steeds alleen ebooksquote:Op woensdag 16 november 2005 00:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Lees je nu? Ik de gebruikershandleiding Finstreamrrrr
Thuis niet natuurlijk, daar ben ik nu bezig in de set van het NRC over mythen
Welke ebooksquote:Op woensdag 16 november 2005 00:35 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik lees nog steeds alleen ebooks. Maar nu 7x13 aan het kijken.
Ah, daar heb ik alleen de papieren versie van film 8 van gelezen, is eht wat of slechts trashy sci-fi?quote:
Heel verschillend. Sommige zijn best goed, andere matig. Het is natuurlijk niet te vergelijken met echte echte sci-fi, maar leuk om bijvoorbeeld op het werk te lezen als er even niets te doen is, of vlak voor het slapen gaan. Het is vrij 'licht'.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ah, daar heb ik alleen de papieren versie van film 8 van gelezen, is eht wat of slechts trashy sci-fi?
OHHHquote:Op woensdag 16 november 2005 00:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik kom buurten in m'n favo subforum.
Nah, jullie zijn mild.quote:
Dat is niet zo mooi voor een discussie.quote:
Ja, die is zeker goed. Ik moet nog steeds de vervolgen op Perdido Street Station een keer kopen.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:48 schreef Dagonet het volgende:
Als je echte sci-fi wil kan ik je China Miéville aanraden, een schrijver uit het genre new weird.
The Scar en Iron Council zijnquote:Op woensdag 16 november 2005 00:51 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, die is zeker goed. Ik moet nog steeds de vervolgen op Perdido Street Station een keer kopen.
Wat is een banaanvraag?quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:34 schreef kLowJow het volgende:
....... banaanvraag ...........
Dergelijk gelul kwam toch ook voor in het Theo topic en Pimmetje topic?quote:Op woensdag 16 november 2005 09:41 schreef Verbal het volgende:
Zou dat linkse activistentopic gemodereerd kunnen worden?
Zijn wat losers die selectief tranen plengen als kale rechtse flikkers worden afgeknald, maar mensen van een ander signatuur mogen gewoon dood.
V.
O? Ik wist niet dat dat werd getolereerd^... Voor mij is dat nieuwquote:Op woensdag 16 november 2005 09:42 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dergelijk gelul kwam toch ook voor in het Theo topic en Pimmetje topic?
Bespottelijk. Er zat niks in dit topic wat er niet hoorde.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:22 schreef kLowJow het volgende:
Even opschonen
Inderdaad, om hem daarvoor op slot te gooien....quote:Op woensdag 16 november 2005 11:24 schreef What het volgende:
[..]
Bespottelijk. Er zat niks in dit topic wat er niet hoorde.
Oh jawel hoor. Ik snap bijvoorbeeld niet wat jij er te zoeken had.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:24 schreef What het volgende:
[..]
Bespottelijk. Er zat niks in dit topic wat er niet hoorde.
Laat je schroefjes weer eens vastdraaien a.u.b.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:45 schreef JohnDope het volgende:
KlowJow gooi dat prachtige topic weer is open over die linkse activist met hoofdpijn.
De schutter verdient in ieder geval een standbeeld
Jij bent niet bij machte om dat te beoordelen.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:34 schreef What het volgende:
[..]
Ja, en jouw bijdragen helpen daarbij. Enorm!. Goed zo Verbal!![]()
Maar zelf vind je wel dat je spoort?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:45 schreef JohnDope het volgende:
KlowJow gooi dat prachtige topic weer is open over die linkse activist met hoofdpijn.
De schutter verdient in ieder geval een standbeeld![]()
Ook niet om te reageren, dus laten we het hier maar bij laten.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:15 schreef Verbal het volgende:
[..]
Jij bent niet bij machte om dat te beoordelen.
V.
Hij is ook niet door jouw actie gesloten ofzoquote:Op woensdag 16 november 2005 15:20 schreef OpenYourMind het volgende:
Het was niet mijn bedoeling om het topic dicht te laten gaan eigenlijk...
Peak oil tussen 2010 en 2020
Dit is nieuw nieuws en krijgt eigenlijk veel te weinig bekendheid in de media.
Wat ben je laat? Ik had je om 12:00 al unbanned.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:01 schreef Meki het volgende:
daar ben ik weer
Om 18:01quote:Op donderdag 17 november 2005 18:01 schreef Meki het volgende:
daar ben ik weer
ik had me alarm om 11.11 al gedaanquote:Op donderdag 17 november 2005 18:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat ben je laat? Ik had je om 12:00 al unbanned.
Maar ik had het je niet verteld, wilde kijken hoe lang het duurde voor je erachter kwam.
ik heb 7 dagen NWS gemistquote:Op donderdag 17 november 2005 18:06 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Om 18:01! Dat is toch veel te laat?
oow dit zou erg zijnquote:Op donderdag 17 november 2005 18:17 schreef kLowJow het volgende:
[..]
En wij 7 dagen Meki... wat zou erger zijn?.
MEKI en NWS zijn een onmiskenbare combinatie die nimmer gescheiden mag worden, hij hoort gewoon bij het meubilair.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
MEKI en NWS zijn een onmiskenbare combinatie die nimmer gescheiden mag worden, hij hoort gewoon bij het meubilair.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |