abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32308481
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:
En ik zou dat als overdreven aandacht beschouwen.
Ja, en daarom blijven activisten niks meer dan activisten.
Het gaat namelijk om rellen, zeiken en zeuren. Dat mag in deze maatschappij, maar dan ook niet janken als er iemand ergens tegen een kogel oploopt.
pi_32308550
quote:
Werkgroep
Seveke richtte de werkgroep Steunpunt Informatiedienst Politie Nijmegen (SIP Nijmegen) op. Deze werkgroep heeft met succes talloze processen gevoerd tegen het onnodig bijhouden van dossiers van politiek actieve mensen door wat toen nog de Binnenlandse Veiligheids Dienst (BVD) heette.
Nou als ie geslaagd is kunnen we hetr dosiertje op de dader wel vergeten

[ Bericht 10% gewijzigd door desiredbard op 16-11-2005 11:05:27 ]
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_32308581
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:57 schreef What het volgende:

[..]

Het gaat namelijk om rellen, zeiken en zeuren. Dat mag in deze maatschappij, maar dan ook niet janken als er iemand ergens tegen een kogel oploopt.
Kijk, dat is nu zo grappig he. Het rechtse kamp kent ook wat rellertjes, zeikerdjes en zeurpietjes en toen dat mis ging mocht er wel worden gejankt.
Dat is meten met 2 maten, Whatje.

Wie brulden het hardste dat vrijheid van meningsuiting het grootste goed is?
pi_32308607
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:53 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ten eerste ben ik niet eens links..........
Was ook niet op jou gericht.

trouwens, zou Balkenende, of Cohen gezien zijn expertise, in het geval dat de ''kogel inderdaad van rechts kwam'' bij Stormfront op de koffie gaan?
  woensdag 16 november 2005 @ 11:01:42 #55
126614 Guns_n_Roses
Hadj Brahim Khaled.
pi_32308618
quote:
Op woensdag 16 november 2005 08:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mag ik het roepen? Ja? Ja?

De kogel kwam van rechts!
Van mij mag je het roepen, het lijkt me echter nog al voorbarig. Gezien de handel en wandel van dit heerschap lijkt het mij net zo waarschijnlijk dat ie door iemand anders omgelegd is dan de rechtse politiek. Vijanden genoeg lijkt me. Denk bijvoorbeeld eens aan de onroerend goed wereld.

En zelfs als de moordenaar "toevallig" van een rechtse signatuur was, lijkt het me overtrokken om te brallen dat de kogel van rechts kwam. Tenzij dat dit louter het motief zou zijn natuurlijk. Anders krijg je een beetje hetzelfde verhaal als het verhaal Horst Wessel - Albrecht Höhler.
pi_32308620
quote:

[..]

Dus als iemand relt of zeikt of zeurt is het terecht, of in elk geval verdient, dat deze een kogel krijgt? Want dan heeft hij of zij er zelf omgevraagd ofzo? Goh, zou leuk zijn als de samenleving zo in elkaar zou zitten,.. Gelukkig is het nog niet zover.
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
pi_32308648
quote:
Theo was nou nioet echt een standaardactivist hoor, maar toch is ook hij doodgeschoten omdat hij relde, zeikte en zeurde.

godzijdank wordt dat nog niet als normaal gezien, ondanks wat jij zegt.
pi_32308707
quote:
Op woensdag 16 november 2005 11:01 schreef Godslasteraar het volgende:
trouwens, zou Balkenende, of Cohen gezien zijn expertise, in het geval dat de ''kogel inderdaad van rechts kwam'' bij Stormfront op de koffie gaan?
Nee, want SF is een haatdragende organisatie. De gemiddelde allochtoon is niet haatdragend.
pi_32308988
-edit: onzinnige reactie-

[ Bericht 89% gewijzigd door kLowJow op 16-11-2005 11:39:42 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_32308990
Misschien moeten we ff op SF rondsnuffelen. Of op linkse-extremistische splintergroeperingen.
Most of the change we think we see in life is due to truths being in and out of favor.
pi_32308991
quote:
Op woensdag 16 november 2005 11:04 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Nee, want SF is een haatdragende organisatie. De gemiddelde allochtoon is niet haatdragend.
Als Balkje en Cohen nu op de koffie gingen met de gemiddelde allochtoon was er niets aan de hand, het zou je zelfs zomaar een tweede koekje!!! kunnen opleveren . Of mischien zelfs een koektrommel die open blijft
Er is wel iets aan de hand als Balkje en Cohen op de koffie gaan bij moskeeën en vergelijkbare onfrisse clubhuisjes als leden en geestverwanten van die clubjes aanslagen en moorden plegen.
pi_32309029
Strijdend ten onder gegaan

Ik vermoed een aanslag van de AIVD.

Hijj zal zich wel hebben bezig gehouden met minder koosjer zaken.
pi_32309161
quote:
Op woensdag 16 november 2005 11:15 schreef Godslasteraar het volgende:
Er is wel iets aan de hand als Balkje en Cohen op de koffie gaan bij moskeeën en vergelijkbare onfrisse clubhuisjes als leden en geestverwanten van die clubjes aanslagen en moorden plegen.
Godzijdank weten Balkje en Cohen wel beter; di ezien prima in dat de overgrote meerderheid van de moskees wel gewoon normaal is. Of misschien hadden ze gewoon trek in wat Baklava ofzo en kwam het Hollandia Bier hun neus uit.

Maar dit is teveel offtopic gezeur
pi_32309197
Even opschonen
pi_32309993
En weer open.

De volgende die hier komt vertellen hoe geweldig het wel niet is wanneer mensen op straat worden afgeschoten kan direct uit NWS vertrekken. Wat een walgelijke reacties. .
  woensdag 16 november 2005 @ 11:48:16 #66
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32310059
riv (linkse) activist
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_32310108
-edit: weg dus-

[ Bericht 87% gewijzigd door kLowJow op 16-11-2005 11:56:30 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  † In Memoriam † woensdag 16 november 2005 @ 11:57:57 #68
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_32310386
quote:
Op woensdag 16 november 2005 11:49 schreef Abdul-Jabbar van de Ven het volgende:
-edit: weg dus-
Goh, jij hier ook?
pi_32310421
Ik vind het behoorlijk angstaanjagend dit! En het was niet eens zo laat....
Lijkt me sterk dat het een junk is geweest. Dit is gewoon een koelbloedige afrekening.
Ik geloof er niks van dat de politie erachter zit, dit vind ik een typische drugsafrekening, zeker gezien de buurt waar het is gebeurd. Thaleia zei het al zag ik
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  woensdag 16 november 2005 @ 11:59:56 #70
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32310455
quote:
Op woensdag 16 november 2005 11:57 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Goh, jij hier ook?
grinnek. sorry kon het niet laten...
pi_32310597
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:51 schreef Croupouque het volgende:
De dader was vast weer een albino.
Een SUV-rijder denk ik.
pi_32310666
quote:
Op woensdag 16 november 2005 11:58 schreef Thisbe het volgende:
Ik vind het behoorlijk angstaanjagend dit! En het was niet eens zo laat....
Lijkt me sterk dat het een junk is geweest. Dit is gewoon een koelbloedige afrekening.
Ik geloof er niks van dat de politie erachter zit, dit vind ik een typische drugsafrekening, zeker gezien de buurt waar het is gebeurd. Thaleia zei het al zag ik
Haha gezien de buurt waar het is gebeurt? Van welderstraat is gewoon middenin het centrum en toch niet ech een criminele buurt vind ik. Er zit van alles, boekenwinkels, cafe;s, restaurants, een normale straat middenin het centrum. Drugsafrekening lijkt me sterk zeker omdat hij hier in Nijmegen ook niet bekend stond als iemand die veel in de drugsscene deed.
pi_32310708
Gatsie. En dat in mijn stadje...

Sowieso geen fijne straat trouwens, die van Welderenstraat. Hij zal wel 'bepaalde vijanden' hebben gehad die hem de mond wilden snoeren en tegenwoordig gebeurt dat in Nederland uiteraard door middel van een kogel.

Triest.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_32310758
quote:
Op woensdag 16 november 2005 12:07 schreef EvilFaith het volgende:

[..]

Haha gezien de buurt waar het is gebeurt? Van welderstraat is gewoon middenin het centrum en toch niet ech een criminele buurt vind ik. Er zit van alles, boekenwinkels, cafe;s, restaurants, een normale straat middenin het centrum. Drugsafrekening lijkt me sterk zeker omdat hij hier in Nijmegen ook niet bekend stond als iemand die veel in de drugsscene deed.
Er hangt daar 's avonds altijd een boel onguur en bedenkelijk volk rond.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_32310822
quote:
Op woensdag 16 november 2005 12:07 schreef EvilFaith het volgende:

[..]

Een straat erachter zitten de coffeeshops, vandaaruit kan iemand hem wel achtervolgd zijn.
Ook bij het postkantoor is het ' s avonds niet prettig vertoeven met die junks daar.
Maar goed, dat is allemaal speculatie, laten we hopen dat de dader wordt gepakt!
  woensdag 16 november 2005 @ 12:16:52 #76
126614 Guns_n_Roses
Hadj Brahim Khaled.
pi_32310961
quote:
Op woensdag 16 november 2005 11:14 schreef Unlike het volgende:
Misschien moeten we ff op SF rondsnuffelen. Of op linkse-extremistische splintergroeperingen.
Ik denk niet dat deze man echt een vijand was van extreem-rechts ofzo. Zijn speerpunten lagen bij het aanvechten van politie en betrokken instanties.

Als er nou iemand omgebracht was die zich voortdurend bezig hield met anti-facistische demonstraties of het aanpakken van extreem-rechts, leek met het een reeëlere optie dat er nazi's achter zaten.

Ik kan me haast niet voorstellen dat er overheidsgerelateerd instanties achter zitten, maar je weet maar nooit tegenwoordig.

RIP in ieder geval, en sterkte voor de nabestaanden.
  woensdag 16 november 2005 @ 12:22:40 #77
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32311150
ik hoop niet voor de nabestaanden dat ze net zoveel mensen op deze zaak zetten als ze hebben gedaan bij de moordaanslag op wijlen janmaat.
pi_32311295
Ik hoorde net op het nieuws dat de geditineerden-organisatie waar hij was bij aangesloten al werd bedreigd na het pleiten voor betere voorzieningen in de cel van Mohammed B.
Most of the change we think we see in life is due to truths being in and out of favor.
pi_32311378
quote:
Politie hoopt op foto's schietpartij Nijmegen

NIJMEGEN - De politie hoopt dat getuigen dinsdagavond foto's hebben gemaakt van de schietpartij in de Van Welderenstraat in Nijmegen, waarbij de 41-jarige politieke activist Louis Seveke om het leven kwam. Diverse buurtbewoners zeggen dat zij gezien hebben dat mensen foto's maakten met hun mobiele telefoon.

De politie heeft, aldus een woordvoerster woensdag, een speciaal telefoonnummer (024 - 3276000) geopend waar getuigen zich kunnen melden. Ook zijn 25 rechercheurs woensdagmorgen begonnen met een uitgebreid buurtonderzoek in het centrum van Nijmegen.

Volgens de zegsvrouw van de politie is het nog volstrekt onduidelijk of er sprake is geweest van een gerichte aanslag op de activist of een liquidatie. In het onderzoek wordt voorlopig niets uitgesloten, zegt zij.
  woensdag 16 november 2005 @ 12:33:32 #80
126614 Guns_n_Roses
Hadj Brahim Khaled.
pi_32311546
quote:
Op woensdag 16 november 2005 12:29 schreef kLowJow het volgende:

[..]
Uit de oogverslagen blijkt toch wel degelijk dat het om een koelbloedige gerichte aanslag gaat. Verkeerde plaats, verkeerde tijd lijkt me dus onzin.

Het zal dus ongetwijfeld om een gerichte aanslag gaan. Zoals gezegd kunnen er vele daders/motieven zijn.
pi_32311686
Hij is dus doodgeschoten in het bijzijn van getuigen?
pi_32311837
Ja maar depolitie had niets meer in het archief over de mogenlijke daders
  woensdag 16 november 2005 @ 12:43:10 #83
126614 Guns_n_Roses
Hadj Brahim Khaled.
pi_32311907
http://wakkerworden.blogspot.com/

Hier een oogetuigenverslag op internet.
pi_32311916
quote:
Op woensdag 16 november 2005 12:10 schreef nozem het volgende:

[..]

Er hangt daar 's avonds altijd een boel onguur en bedenkelijk volk rond.
Nouja ik woon al 20jaar in Nmgn en heb me daar echt nooit begreid gevoeld. Ook niet 's nachts om 2.00, er zijn andere plekken in Nijmegen waar ik dan liever niet alleen als meisje loop.
Maargoed ook al zit de Vlaamse gas (de coffeeshop steeg van Nijmegen) er niet ver vandaan dan nog lijkt het me sterk dat het hier om een drugsafrekening gaat.
  woensdag 16 november 2005 @ 12:46:37 #85
126614 Guns_n_Roses
Hadj Brahim Khaled.
pi_32312027
quote:
Op woensdag 16 november 2005 12:41 schreef desiredbard het volgende:
Ja maar depolitie had niets meer in het archief over de mogenlijke daders
pi_32312098
quote:
Op woensdag 16 november 2005 12:46 schreef Guns_n_Roses het volgende:

[..]

Zie OT
quote:
Werkgroep
Seveke richtte de werkgroep Steunpunt Informatiedienst Politie Nijmegen (SIP Nijmegen) op. Deze werkgroep heeft met succes talloze processen gevoerd tegen het onnodig bijhouden van dossiers van politiek actieve mensen door wat toen nog de Binnenlandse Veiligheids Dienst (BVD) heette.
pi_32312222
de nos kan weer niet inspelen opzoiets he.. er zou om 12.45 een persconferentie komen
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  woensdag 16 november 2005 @ 12:52:54 #88
126614 Guns_n_Roses
Hadj Brahim Khaled.
pi_32312227
quote:
Op woensdag 16 november 2005 12:48 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Zie OT
[..]
Ah, en nu vind je het "net goed" voor de overledene als de dader niet gepakt wordt ofzo? Of vind je het slechts ironisch?
pi_32312334
Ik vind het Ironisch......
Ik ken de man niet...uit de ot blijkt het een bijdehand lulletje, maar ik weet niet of hij Volkert materiaal was.
Indien hij volkert materiaal was zal mijn glimlach overgaan naar schaterlachen
  woensdag 16 november 2005 @ 12:57:45 #90
78918 SeLang
Black swans matter
pi_32312348
Hij is waarschijnlijk omgelegd door andere linksen.
Nederland heeft tenslotte een rijke geschiedenis van links terrorisme en deze man wist waarschijnlijk teveel.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  woensdag 16 november 2005 @ 13:00:01 #91
126614 Guns_n_Roses
Hadj Brahim Khaled.
pi_32312405
quote:
Op woensdag 16 november 2005 12:57 schreef SeLang het volgende:
Nederland heeft tenslotte een rijke geschiedenis van links terrorisme en deze man wist waarschijnlijk teveel.
Motieven?
  woensdag 16 november 2005 @ 13:02:29 #92
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32312454
quote:
Op woensdag 16 november 2005 12:57 schreef desiredbard het volgende:
Ik vind het Ironisch......
Ik ken de man niet...uit de ot blijkt het een bijdehand lulletje, maar ik weet niet of hij Volkert materiaal was.
Indien hij volkert materiaal was zal mijn glimlach overgaan naar schaterlachen
Hoezo bijdehand lulletje? Wat is dat nu weer voor achterlijke opmerking .

Hie kom je aan de vergelijking met Vokert

M.a.w. wat zit je te zwetsen als een infantiel mannetje?
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_32312456
quote:
Op woensdag 16 november 2005 12:57 schreef SeLang het volgende:
Ja hoor, jij weet het wel even.
pi_32312538
Nou, nu weten we nog niets. " Men tast in het duister "

dit is 'm
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  woensdag 16 november 2005 @ 13:07:01 #95
78918 SeLang
Black swans matter
pi_32312560
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:00 schreef Guns_n_Roses het volgende:

[..]

Motieven?
Wist waarschijnlijk teveel over andere linksen.
Hij publiceerde regelmatig negatieve dingen over de AIVD. De andere zijde van die medaille is natuurlijk dat je dan zelf kennelijk contacten onderhoudt met de AIVD, hoe kom je anders aan die info? Ik kan me voorstellen dat linksen zich daardoor bedreigd voelen - er zijn tenslotte diverse linkse aanslagen nooit opgehelderd (aanslag op Kosto, Shell, Macro, etc )
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  woensdag 16 november 2005 @ 13:12:37 #96
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32312715
quote:
Op woensdag 16 november 2005 12:48 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Zie OT
[..]
Anders lees je even wat je wilt lezen?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  woensdag 16 november 2005 @ 13:15:31 #97
126614 Guns_n_Roses
Hadj Brahim Khaled.
pi_32312789
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:07 schreef SeLang het volgende:

[..]

Wist waarschijnlijk teveel over andere linksen.
Hij publiceerde regelmatig negatieve dingen over de AIVD. De andere zijde van die medaille is natuurlijk dat je dan zelf kennelijk contacten onderhoudt met de AIVD, hoe kom je anders aan die info?
Het is leuk plot voor een film, maar het lijkt me nog onwaarschijnlijker dan wanneer de AIVD of gerelateerde instantie er zelf achter zouden zitten.
  woensdag 16 november 2005 @ 13:16:43 #98
133952 sarkasper
en zijn arrogasme
pi_32312821
kutzooi, kom er net achter dat het ws een kennis van mij en veel vrienden van me is.
[Second-Opinion] maar kijk ook op metalmeeting.nl
pi_32312925
Welkom op FOK! hoor, mensen mensen, wat kúnnen jullie toch ouwehoeren over rechts - links. On-ge-loof-lijk. Als de papegaai van Vanessa van z'n stok flikkert vraagt men zich nog af of het een links dan wel rechts complot was, want,complotten zijn het altijd. En voor de gemiddelde VVD puber hier (die zelf meestal nog door paps en mams onderhouden wordt) zijn de GroenLinksen de vertegenwoordiging van Satan. En de SP'ers hier (die gelijkheid bepleiten maar er zelf gigantisch in falen) halen weer uit naar alles wat met geld te maken heeft, en zo katten we door.

Hebben jullie nou zelf niet door hoe verschrikkelijk zielig je bezig bent hier af en toe?
[GEZ] Messias, die liefde en vrede komt brengen in verwarde wereld. Betere behandeling beloofd ivm vorige malen. Spoed.
  woensdag 16 november 2005 @ 13:22:01 #100
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_32312962
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:00 schreef Guns_n_Roses het volgende:

[..]

Motieven?
Ik ken de krakerswereld al een jaar of 25, daar lopen veel paranoide gekken rond.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')