abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32271500
Hoi
pi_32271897
Hoi .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  Milf maandag 14 november 2005 @ 22:31:59 #3
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_32272434
Ik ben er al .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_32272448
quote:
Op maandag 14 november 2005 22:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
er wordt in Hondje opgehangen bij overval gehandicapte vrouw wel vreselijk krampachtig gemodereerd hoor
Het is toch echt heel simpel hoor. De vraag wat de afkomst van de daders is, wordt verwijderd. Dat is het. Niet zo zeer omdat deze vraag op zich strijdig is met de policy, maar omdat het antwoord hierop alleen maar de discussie kan verzieken. 50% zal suggereren welke groep dit wel niet op z'n geweten zal hebben, waarna de andere 50% die groep weer aanvalt met termen als generalisatie, discriminatie en racisme, waarop de eerste groep weer verwijst naar Pimmie, bagateliseren, slachtofferrol, politieke correctheid en censuur... waarna het topic verzandt in een flamewar.
pi_32272559
quote:
Op maandag 14 november 2005 22:32 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Het is toch echt heel simpel hoor. De vraag wat de afkomst van de daders is, wordt verwijderd. Dat is het. Niet zo zeer omdat deze vraag op zich strijdig is met de policy, maar omdat het antwoord hierop alleen maar de discussie kan verzieken. 50% zal suggereren welke groep dit wel niet op z'n geweten zal hebben, waarna de andere 50% die groep weer aanvalt met termen als generalisatie, discriminatie en racisme, waarop de eerste groep weer verwijst naar Pimmie, bagateliseren, slachtofferrol, politieke correctheid en censuur... waarna het topic verzandt in een flamewar.
Ooooh ja, daar heb je 't al. Ik ben zeker uit op een Moslim-hetze in dat topic. Ik probeer juist vooroordelen uit de wereld te helpen en deze minderheden in bescherming te nemen.
Suggestieve onzin wat je hier uitkraamt!

Zie hier bijvoorbeeld: Positieve ervaringen met Moslims
The gum you like, is coming back in style.
  Milf maandag 14 november 2005 @ 22:36:13 #6
16000 nikky
pi_32272587
Wij willen het dus niet.
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Milf maandag 14 november 2005 @ 22:37:07 #7
16000 nikky
pi_32272618
En is dan ook totaal niet relevant in het topic. Het gaat erom dat een invalide vrouw is mishandeld en haar hondje is gedood. Dan heb je het over de maatschappij in het algemeen. En niet over de afkomst van de daders.
pi_32272622
quote:
Op maandag 14 november 2005 22:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Ooooh ja, daar heb je 't al. Ik ben zeker uit op een Moslim-hetze in dat topic.
Dat zeg ik helemaal niet. Ik heb het totaal niet over jouw motivatie gehad, ik leg je slechts uit wat het gevolg is en waarom het geedit wordt.
pi_32272671
quote:
Op maandag 14 november 2005 22:36 schreef nikky het volgende:
Wij willen het dus niet.
Je kan mij niks verwijten daar. Pak mensen die speculeren over afkomst dan aan.

Belachelijk.
pi_32272707
quote:
Op maandag 14 november 2005 22:37 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Dat zeg ik helemaal niet. Ik heb het totaal niet over jouw motivatie gehad, ik leg je slechts uit wat het gevolg is en waarom het geedit wordt.
Maar er is helemaal geen gevolg! Het ging toch keurig in dat topic?
pi_32272759
quote:
Op maandag 14 november 2005 22:37 schreef nikky het volgende:
En is dan ook totaal niet relevant in het topic. Het gaat erom dat een invalide vrouw is mishandeld en haar hondje is gedood. Dan heb je het over de maatschappij in het algemeen. En niet over de afkomst van de daders.
Afkomst hoort bij signalement, en dat is toch behoooorlijk relevant bij een gepleegde misdaad.

Pas als ik ergens discrimineer, of een ander die dat doet, dan grijp je maar in.
pi_32272831
quote:
Op maandag 14 november 2005 22:39 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Maar er is helemaal geen gevolg! Het ging toch keurig in dat topic?
Ik heb nog nooit een topic in NWS gezien, waarbij die vraag anders is beantwoord dan ik hierboven schets. Daarbij heb je nu ook je antwoord. De afkomst is nog onbekend. De daders hadden een helm op en zijn nog niet aangehouden.
pi_32272876
quote:
Op maandag 14 november 2005 22:43 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een topic in NWS gezien, waarbij die vraag anders is beantwoord dan ik hierboven schets. Daarbij heb je nu ook je antwoord. De afkomst is nog onbekend. De daders hadden een helm op en zijn nog niet aangehouden.
Helmjosti's.

God, het hoge woord is eruit. Weer die helmjosti's. Het land uit!
pi_32272915
quote:
Op maandag 14 november 2005 22:44 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Helmjosti's.

Milf maandag 14 november 2005 @ 22:47:49 #15
16000 nikky
pi_32272970
quote:
Op maandag 14 november 2005 22:44 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Helmjosti's.

pi_32272974
We laten 't er maar bij.

Maar discriminatie is nooit de grond geweest, wat nog wel even verduidelijkt mag worden. Ik heb geen enkele negatieve ervaring met iemand van buitenlandse komaf.
pi_32273022
quote:
Op maandag 14 november 2005 22:48 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
We laten 't er maar bij.

Maar discriminatie is nooit de grond geweest, wat nog wel even verduidelijkt mag worden. Ik heb geen enkele negatieve ervaring met iemand van buitenlandse komaf.
Ik had dat andere topic van je allang gelezen hoor. .
pi_32273050
quote:
Op maandag 14 november 2005 22:49 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ik had dat andere topic van je allang gelezen hoor. .
Goed zo!
pi_32280627
Waarom mis ik altijd alle rellen
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 15 november 2005 @ 22:52:09 #20
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_32300254
kan een modje ff in Hondje opgehangen bij overval gehandicapte vrouw een mededeling zetten ofzo, om de haverklap begint er weer iemand te vragen of het allochtonen of autochtonen betreft.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  Milf dinsdag 15 november 2005 @ 22:58:57 #21
16000 nikky
pi_32300515
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 22:52 schreef DionysuZ het volgende:
kan een modje ff in Hondje opgehangen bij overval gehandicapte vrouw een mededeling zetten ofzo, om de haverklap begint er weer iemand te vragen of het allochtonen of autochtonen betreft.
Hondje opgehangen bij overval gehandicapte vrouw

En dat gaan we maar eens voor heel NWS en POL laten gelden.
Het is topic verpestend en voegt ab-so-luut niets toe.
  dinsdag 15 november 2005 @ 23:00:06 #22
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_32300569
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 22:58 schreef nikky het volgende:

[..]

□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 november 2005 @ 23:12:09 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_32301029
De bron was het Radio-1 journaal.

Britten gaan zich 24 uur per dag bezatten.

Had je er plaatjes bij gewild

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_32301133
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 22:58 schreef nikky het volgende:

[..]

pi_32301152
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 23:12 schreef tong80 het volgende:

quote:
een nieuwsdump van 1 zin, zonder bronvermelding of commentaar?
Als jij denkt dat ik daarmee bedoel dat je plaatjes toe moet voegen ben ik wellicht niet duidelijk genoeg geweest.

Ik zou graag het volledige nieuwsartikel zien, met bronvermelding (als het even kan in de vorm van een link naar het oorspronkelijke bericht) en verder jouw commentaar op het bericht, waarmee je een discussie probeert te starten. Zoals ook in de FAQ (van een regel of zes) staat zeg maar.
pi_32301157
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 23:12 schreef tong80 het volgende:

Je bent vergeten de link met Rita Verdonk aan te geven.
pi_32301623
Klowjow alweer een bericht geedit en verwijderd. Verwijder dan het hele bericht of laat de relevante delen staan. Het begint me een beetje te irriteren. Ik wil graag lezen wat iedereen te zeggen heeft. Maar nu lees ik constant klowjow bericht geedit,.

Vraag gewoon een BAN aan voor betreffende persoon of haal het hele bericht weg alsof die nooit bestaan heeft.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
  dinsdag 15 november 2005 @ 23:33:20 #28
12079 koele
The Koeler, the better
pi_32301663
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 23:31 schreef typtypo het volgende:
Klowjow alweer een bericht geedit en verwijderd. Verwijder dan het hele bericht of laat de relevante delen staan. Het begint me een beetje te irriteren. Ik wil graag lezen wat iedereen te zeggen heeft. Maar nu lees ik constant klowjow bericht geedit,.

Vraag gewoon een BAN aan voor betreffende persoon of haal het hele bericht weg alsof die nooit bestaan heeft.
ik weet niet waar dit om gaat, een ban is iets teveel van het goede in mijn geval, maar een goede mod ben je iig niet, denk dat je nog veel moet leren!
pi_32301695
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 23:31 schreef typtypo het volgende:

Een bericht wordt sowieso niet zomaar (volledig) verwijderd. Het is juist de bedoeling dat er een edit-message staat, zodat de plaatser van het bericht ziet dat zijn bericht is verwijderd en waarom. Dat is simpelweg moderator-policy. Dat kan jij irritant vinden, maar zo werkt het. Dat staat los van een eventuele banaanvraag die in dit geval helemaal niet aan de orde was.
pi_32301715
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 23:33 schreef koele het volgende:

[..]

ik weet niet waar dit om gaat, een ban is iets teveel van het goede in mijn geval, maar een goede mod ben je iig niet, denk dat je nog veel moet leren!
Hij heeft het niet over jouw bericht. Jouw bericht was gewoon ongepast. Zeiken over de topicstarter in een topic is niet gewenst. Zeker niet als het ook nog eens nergens op slaat.
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 november 2005 @ 23:35:51 #31
7889 tong80
Spleenheup
pi_32301726
Maar mag mijn topic weer open ? Ik noem je geen klojo enzo.Maar het wordt een item in hetv late avond journaal.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_32301736
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 23:35 schreef tong80 het volgende:
Maar mag mijn topic weer open ? Ik noem je geen klojo enzo.Maar het wordt een item in hetv late avond journaal.

Als je het van wat commentaar kan voorzien is dat prima.
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 november 2005 @ 23:38:43 #33
7889 tong80
Spleenheup
pi_32301813
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 23:36 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Als je het van wat commentaar kan voorzien is dat prima.
Ja hallo. Dat gaat mijj zelfs te ver

pi_32301843
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 23:34 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Een bericht wordt sowieso niet zomaar (volledig) verwijderd. Het is juist de bedoeling dat er een edit-message staat, zodat de plaatser van het bericht ziet dat zijn bericht is verwijderd en waarom. Dat is simpelweg moderator-policy. Dat kan jij irritant vinden, maar zo werkt het. Dat staat los van een eventuele banaanvraag die in dit geval helemaal niet aan de orde was.
Maar verhouding gewijs edit jij VEEL meer dan andere mods. Het is hier niet frontpage. Daar wordt veel strenger geedit. Hier kan in principe veel meer maar zoals jij er mee om gaat niet. Ik zeg niet dat alles maar gezegd mag worden maar ik kan daar nog altijd veel beter over oordelen dan een ander. Nu lijkt het alsof jij het collectief geweten van fok! bent.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_32301874
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 23:38 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ja hallo. Dat gaat mijj zelfs te ver

Tja, als je geen reden kunt bedenken waarom het nieuws een topic waard is heeft het weinig zin het te openen hè?
pi_32301962
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 23:39 schreef typtypo het volgende:

[..]

Maar verhouding gewijs edit jij VEEL meer dan andere mods.
Ik ben op het moment dan ook wat meer aanwezig.
quote:
Het is hier niet frontpage. Daar wordt veel strenger geedit. Hier kan in principe veel meer maar zoals jij er mee om gaat niet. Ik zeg niet dat alles maar gezegt mag worden maar ik kan daar nog altijd veel beter over oordelen dan een ander. Nu lijkt het alsof jij het collectief geweten van fok! bent.
Je zegt zelf dat je wil weten wat er stond. Dit weet je dus niet. Toch zeg je dat jij er beter over kunt oordelen. Ik snap niet hoe dat gezien het bovenstaande mogelijk is.
pi_32302208
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 23:44 schreef kLowJow het volgende:

[..]

[..]

Je zegt zelf dat je wil weten wat er stond. Dit weet je dus niet. Toch zeg je dat jij er beter over kunt oordelen. Ik snap niet hoe dat gezien het bovenstaande mogelijk is.
Verwijder dan gewoon het hele bericht. De poster kan dan hier aan kaarten waar zijn bericht is gebleven.
Nu zit ik mij af te vragen wat heeft poster nu gezegd. Misschien was het wel relevant. Misschien niet voor jou maar voor de discussie wel. Jij kan mij niet wijs maken dat alle berichten die jij edit niks aan de discussie toevoegen. Het valt mij gewoon op dat jij je daar, veel meer dan andere mods, mee bezig houdt.

Waarom is dat?
www.jihadwatch.org
pi_32302308
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 23:50 schreef typtypo het volgende:

[..]

Verwijder dan gewoon het hele bericht. De poster kan dan hier aan kaarten waar zijn bericht is gebleven.
quote:
Het is juist de bedoeling dat er een edit-message staat, zodat de plaatser van het bericht ziet dat zijn bericht is verwijderd en waarom. Dat is simpelweg moderator-policy.
quote:
Nu zit ik mij af te vragen wat heeft poster nu gezegd. Misschien was het wel relevant. Misschien niet voor jou maar voor de discussie wel. Jij kan mij niet wijs maken dat alle berichten die jij edit niks aan de discussie toevoegen.
Tja, dat is dan heel jammer hè. Dan zal ik het in ieder geval ook niet proberen.
quote:
Het valt mij gewoon op dat jij je veel meer dan andere mods mee bezig houdt.

Waarom is dat?
Nogmaal. Ik ben er meer.
  dinsdag 15 november 2005 @ 23:54:48 #39
12079 koele
The Koeler, the better
pi_32302343
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 23:33 schreef koele het volgende:

[..]

ach gelul, het was een hardstikke mooie zin, die in dat topic volledig tot zijn recht kwam! je komt net kijken en maakt het, zo te lezen in dit topic, voor een heleboel users minder leuk! (deze post heb ik zelf, voordat ik op invoeren heb gedrukt, al geedit op woorden, uitlatingen of adviezen die misschien niet zouden mogen)
pi_32302503
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 23:53 schreef kLowJow het volgende:

[..]

[..]

[..]

Tja, dat is dan heel jammer hè. Dan zal ik het in ieder geval ook niet proberen.
[..]

Nogmaal. Ik ben er meer.
Ok maar het komt niet altijd de discussie ten goede. Laat gewoon meningen staan.
Kijk als iemand iemand anders verrot scheld haal het dan weg. Het is goed dat er mods zijn maar wat ik al zei je moet niet doen alsof het frontpage is. -3 waarbij het bericht verwijderd wordt op FP is een erg extreme reactie en wordt zelfs op FP uiterst zelden toegepast.
www.jihadwatch.org
pi_32302555
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 23:54 schreef koele het volgende:

[..]

ach gelul, het was een hardstikke mooie zin, die in dat topic volledig tot zijn recht kwam! je komt net kijken en maakt het, zo te lezen in dit topic, voor een heleboel users minder leuk!
Ik begrijp dat jouw ervaring in NWS vele malen groter is dan de mijne. Toch moeten we het hier op dit moment helaas o.a. met mij doen. Naar mijn mening is het ongepast zonder enige aanleiding een andere user te beledigen. Ik besef me dat dit wellicht komt omdat ik hier nog zo nieuw ben, maar dat risico durf ik wel aan.
quote:
(deze post heb ik zelf, voordat ik op invoeren heb gedrukt, al geedit op woorden, uitlatingen of adviezen die misschien niet zouden mogen)
Zo kan het dus ook.
pi_32302633
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 23:59 schreef typtypo het volgende:

[..]

Ok maar het komt niet altijd de discussie ten goede. Laat gewoon meningen staan.
Kijk als iemand iemand anders verrot scheld haal het dan weg. Het is goed dat er mods zijn maar wat ik al zei je moet niet doen alsof het frontpage is. -3 waarbij het bericht verwijderd wordt op FP is een erg extreme reactie en wordt zelfs op FP uiterst zelden toegepast.
Het forum werkt wat dat aangaat dan ook heel anders dan de FP. Een bericht wordt niet slechts verwijderd wanneer het heel extreem (wat op de FP een -3 zou zijn) is. Er bestaat op het forum niet zoiets als gradaties in moderatie. Een offtopic-discussie, een flame, een troll, schelden enz. Het wordt allemaal (mits erg genoeg) verwijderd. Wanneer het een losse post betreft door middel van een edit. Wanneer het een hele (sub)discussie betreft worden de posts gewist.
  woensdag 16 november 2005 @ 00:06:38 #43
12079 koele
The Koeler, the better
pi_32302647
ik heb in die post niemand beledigd! absoluut niet, maargoed, ik ga slapen en denk niet dat ik over jou droom... slaap lekker straks!
pi_32302673
quote:
Op woensdag 16 november 2005 00:06 schreef koele het volgende:
ik heb in die post niemand beledigd! absoluut niet, maargoed, ik ga slapen en denk niet dat ik over jou droom...
Wie weet raak je nog aangenaam verrast.
quote:
slaap lekker straks!
Truste.
pi_32302713
quote:
Op woensdag 16 november 2005 00:02 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ik begrijp dat jouw ervaring in NWS vele malen groter is dan de mijne. Toch moeten we het hier op dit moment helaas o.a. met mij doen. Naar mijn mening is het ongepast zonder enige aanleiding een andere user te beledigen. Ik besef me dat dit wellicht komt omdat ik hier nog zo nieuw ben, maar dat risico durf ik wel aan.
[..]

Zo kan het dus ook. [afbeelding]
Het gaat niet om mijn ervaring (dat valt tegen) maar wat ik begrepen heb is er veel meer mogelijk op het forum dan op frontpage.
Ik zeg ook niet dat je alles moet laten staan maar stel je strengheid een beetje bij. Het is namelijk geen frontpage.

Nogmaals goed dat er mods zijn. Ook om mijzelf in toom te houden.
www.jihadwatch.org
pi_32302744
quote:
Op woensdag 16 november 2005 00:09 schreef typtypo het volgende:

[..]

Het gaat niet om mijn ervaring (dat valt tegen) maar wat ik begrepen heb is er veel meer mogelijk op het forum dan op frontpage.
Ik zeg ook niet dat je alles moet laten staan maar stel je strengheid een beetje bij. Het is namelijk geen frontpage.

Nogmaals goed dat er mods zijn. Ook om mijzelf in toom te houden.
Die post was geen reactie op jou .
pi_32302808
quote:
Op woensdag 16 november 2005 00:10 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Die post was geen reactie op jou .
tja nou je het zegt.

Die mag je wel verwijderen.
www.jihadwatch.org
pi_32302841
Deze wel trouwens:
quote:
Op woensdag 16 november 2005 00:05 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Het forum werkt wat dat aangaat dan ook heel anders dan de FP. Een bericht wordt niet slechts verwijderd wanneer het heel extreem (wat op de FP een -3 zou zijn) is. Er bestaat op het forum niet zoiets als gradaties in moderatie. Een offtopic-discussie, een flame, een troll, schelden enz. Het wordt allemaal (mits erg genoeg) verwijderd. Wanneer het een losse post betreft door middel van een edit. Wanneer het een hele (sub)discussie betreft worden de posts gewist.
  woensdag 16 november 2005 @ 00:18:17 #49
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32302912
Hallo.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_32302935
Ok maar het blijft irritant om je af te vragen wat die user heeft gezegd. Ik zou dan liever niet weten dat iemand een poging heeft gedaan om iets te posten. Wat ik niet zie bestaat niet.

Fuifduif heeft dan in dit geval iets gezegd dan wil ik ook weten wat.
www.jihadwatch.org
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')