Echt moddervet worden zit vooral in de genen... Als je niet buitensporig veel eet zal t bij sommige best mee vallen... Anderen zijn al dik zonder te eten..quote:Op maandag 14 november 2005 21:52 schreef alwaysleft het volgende:
Ja heken het wel, is ook logisch want het avondeten is alweer een paar uur geleden. Niet aan toegeven anders zal je echt moddervet worden, of ben je dat al![]()
Is niet waar, heeft vaak te maken met te weinig beweging en te veel eten, natuurlijk heeft iemand er meer aanbouw voor maar dan pas je je stijl van leven er maar op aan.quote:Op maandag 14 november 2005 22:03 schreef Market_Garden het volgende:
[..]
Echt moddervet worden zit vooral in de genen... Als je niet buitensporig veel eet zal t bij sommige best mee vallen... Anderen zijn al dik zonder te eten..
Augurkenquote:Op maandag 14 november 2005 22:02 schreef Mirage het volgende:
![]()
Ik heb in de 2e helft van de avond ook verschrikkelijke trek en als ik dan niet eet, dan word ik ontzettend chagerijnig en ik kan niet slapen.
maar in mijn geval kan het ook met de zwangerschap te maken hebben
klopt, het kan ook zijn dat je lichaam het gewoon nodig heeft of aankan.quote:Op maandag 14 november 2005 22:03 schreef Market_Garden het volgende:
[..]
Echt moddervet worden zit vooral in de genen... Als je niet buitensporig veel eet zal t bij sommige best mee vallen... Anderen zijn al dik zonder te eten..
quote:Op maandag 14 november 2005 21:52 schreef eric_cartman het volgende:
Meld
het mc donalds dieet..quote:Op maandag 14 november 2005 22:08 schreef snoekiesnoek het volgende:
ik heb het ook, altijd rond 23:00, heb voor vanavond al super tijgernoten en bugles ingekocht en een paar blikken cola light (we denken aan de lijn)...
Je kunt ook gezonde dingen eten. Ik wil ook nog wel eens een beschuit met kaas eten of zo, om net even dat gevoel te laten weg gaan.quote:Op maandag 14 november 2005 21:52 schreef alwaysleft het volgende:
Ja herken het wel, is ook logisch want het avondeten is alweer een paar uur geleden. Niet aan toegeven anders zal je echt moddervet worden, of ben je dat al![]()
Wacht maar tot je de 30 gepasseerd bent...quote:Op maandag 14 november 2005 22:14 schreef MYND het volgende:
Haha leuk om te lezen dat ik niet de enige ben. Het gekke is ik kom ook geen kilo aan wat ik ook eet voor het slapengaan. Ik ben overigens niet dik ofzo gewoon normaal figuur, maar ik sport en werk daarnaast ook![]()
Das dus niet echt gezond, mijn broertje vreet ook elke avond een zak chips leeg in zijn eentje.. ook heel slechtquote:Op maandag 14 november 2005 22:20 schreef kippiej het volgende:
Ja inderdaad ik heb ook tering scheurhonger 's avonds
En het enigste wat er te vreten is hier zijn zouteloze dropjes en koekjes
en morgen, hoe ziet de wang er dan uit?quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:43 schreef Baleog het volgende:
frituren is echt een uitkomst 's avonds/'s nachts, heb net al weer een bord patat met heel veel saus naar binnen gewerkt
hitlerjugendworst? ik heb nooit sorry voor die lullige opmerking van je gehoord.quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:39 schreef RijstNatie het volgende:
ik ga nu een broodje leverworst eten
twas weer eens voortreffelijkquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:00 schreef MoChe het volgende:
niks frituur hier... een lekkere gezonde sandwich maak ik dan
straks weer denk
ik ben geen naziquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hitlerjugendworst? ik heb nooit sorry voor die lullige opmerking van je gehoord.
je snapt het niet omdat je geen geheugen hebtquote:Op dinsdag 15 november 2005 02:07 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
ik ben geen nazi
er staat natie ei....
nation? Ring any bells?![]()
zoek maar is op google: Tabaknatie, katoennatie
pepersaus zekerquote:Op dinsdag 15 november 2005 02:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je snapt het niet omdat je geen geheugen hebtanyhow veel plezier met stigmatiseren voortaan.
nee een opmerking van jou over mij die je niet aanstond en je meteen mij benoemde als hitlerjugend. maar zo te zien is mijn geheugen beter dan de jouwe.quote:
haha dat moet wel lang geleden zijn....quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee een opmerking van jou over mij die je niet aanstond en je meteen mij benoemde als hitlerjugend. maar zo te zien is mijn geheugen beter dan de jouwe.![]()
![]()
nee ik heb niks tegen buitenlanders als ze normaal doen. heb jij iets tegen niet-buitenlanders als ze normaal doen?quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:23 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
haha dat moet wel lang geleden zijn....
ik kan me er nog wel iets van herinneren![]()
hebje iets tegen buitenlanders dan![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:55 schreef BlueEyed het volgende:
Ik ken het. Standaard tegen n uur of 11 slaat de honger toe
Net dan ook een pak spinazie a la creme paraat gemaakt!![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:55 schreef BlueEyed het volgende:
Ik ken het. Standaard tegen n uur of 11 slaat de honger toe
Net dan ook een pak spinazie a la creme paraat gemaakt!![]()
I knowquote:
Zie mijn bovenstaande postquote:Op dinsdag 15 november 2005 03:04 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
WTF
Ga eens een frikandel eten ofzo?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en morgen, hoe ziet de wang er dan uit?
jij hebt standaard wat crackers op je nachtkastjequote:Op dinsdag 15 november 2005 03:15 schreef DaMook het volgende:
Ik heb het soms wel soms nietMeestal heb ik wel wat crackers naast mijn bed die genoeg zijn om de ergste honger te stillen en een flesje water om het weg te spoelen
D'r onder wel jaquote:Op dinsdag 15 november 2005 03:32 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
jij hebt standaard wat crackers op je nachtkastje![]()
Ik eet mijn Groningers altijd met mayo en zonder worst.quote:Op maandag 14 november 2005 23:00 schreef gathering_storm het volgende:
Check!
*Heeft zojuist chipjes en een stukje Groninger metworst op*
Ligt er aan welke. Ik vind de rundvlees en pittig varken ofzo wel te kanen (de bruine en rode verpakkingen in ieder geval)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:51 schreef ChicaneBT het volgende:
Bapao's![]()
. Man wat zijn die dingen ranzig.
Dat kleffe brood is altijd maar zo, zo. Dan dat vlees je weet nooit met zekerheid wat ze erin hebben gestoptquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:52 schreef MREn het volgende:
[..]
Ligt er aan welke. Ik vind de rundvlees en pittig varken ofzo wel te kanen (de bruine en rode verpakkingen in ieder geval)
Pizza in de magnetronquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:08 schreef Maikuuul het volgende:
Snachts etendalijk denk ik maar ff een pizza in de magnetron gooien
Alsof ik 7 euro ga betalen voor een gare pizza, en dan hebje ook nog een wat klein isquote:
Pizza die je zelf in de oven pleurt kost geen 7 euro.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alsof ik 7 euro ga betalen voor een gare pizza, en dan hebje ook nog een wat klein is
Neequote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:17 schreef Flem het volgende:
[..]
Pizza die je zelf in de oven pleurt kost geen 7 euro.
Jong, ik heb het er gewoon over dat als je een pizza besteld het tering duur is in vergelijking met een magnetron pizza :/ was dat nou echt zo moeilijk ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:31 schreef Flem het volgende:
Je bestelt toch ook geen - goedkope - pizza die je vervolgens in de magnetron gooit?
ik vind het juist zonde dat als ik een vreetkick krijg er geen lekkers te vinden is.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:36 schreef t0y het volgende:
Tering, na 3 joints heb je wel honger gek.
Uit voorzorg haal ik geen vreetkick voedsel in huis, want dat is zonde.
Heb je anorexia danquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind het juist zonde dat als ik een vreetkick krijg er geen lekkers te vinden is.
nee ik heb geen anorexiaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:37 schreef t0y het volgende:
[..]
Heb je anorexia dan
Dat je veel wilt aankomen...
Ik eigenlijk ook, ik heb vanavond per ongeluk in een uur tijd een heel pak jodenkoeken opquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee ik heb geen anorexia![]()
ik kom niet zo snel aan en hou wel van die sporadische vreetkicken.
ahh die zijn lekker, met chocolademelk van nutricia.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:43 schreef t0y het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, ik heb vanavond per ongeluk in een uur tijd een heel pak jodenkoeken op![]()
Daar zeg je me wat, ik dacht dat ik niets meer had, maar zie zo een pak koekjes hier liggen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:43 schreef t0y het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, ik heb vanavond per ongeluk in een uur tijd een heel pak jodenkoeken op![]()
Geef mij maar eten, hele nacht opstaan voor kleine boodschappen is pas ongezondquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:52 schreef boekenworm het volgende:
Als ik niet kan slapen en honger krijg, drink ik meestal gewoon heel veel water. Want 's avonds en 's nachts eten voor het slapen is niet echt bevordelijk voor de gezondheid.
Als er iets kut is dan is het wel met een volle blaas in bed liggen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:52 schreef boekenworm het volgende:
Als ik niet kan slapen en honger krijg, drink ik meestal gewoon heel veel water. Want 's avonds en 's nachts eten voor het slapen is niet echt bevordelijk voor de gezondheid.
dat telt niet das geen eten. of heb je geslikt?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:35 schreef Duder het volgende:
ik heb net een dikke worst in mijn mond gehad
alleen de voorhuid afgeknabbeltquote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:35 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dat telt niet das geen eten. of heb je geslikt?
Oh MUUS, ik zou momenteel echt een moord doen voor een gegrilde hamburger met uienringen!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:50 schreef MUUS het volgende:
Xenniaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
Dat helpt toch niet tegen lekkere trekquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:47 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik heb het ook!En ik eet dan meestal ook ongezond. Je zou eigenlijk een appel moeten eten ofzo.
Om die reden heb ik het vet al een half jaar niet meer vervangen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:11 schreef EmjaY het volgende:
en uit zelfbescherming heb ik geen frituurpan in mn huis![]()
quote:
heb jij bier?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:49 schreef Houniet het volgende:
geroosterd brood met pindakaas staat voor me neus! en een biertje
quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:27 schreef Gollemrulez het volgende:
Stokbroodje ham-kaas-tomaat-ananas uit de oven....
en ja ik had honger....
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:27 schreef Gollemrulez het volgende:
Stokbroodje ham-kaas-tomaat-ananas uit de oven....
en ja ik had honger....
ik niet meerquote:
Jah maar om daar te komen moet ik auto rijden en dat mag ik niet meerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 03:24 schreef Tommeke het volgende:
FEBO! op de Grote Markt, is nog open, net nog gegeten
Ik ook niet, maar ik moest lopend naar huis, door de sneeuwquote:Op dinsdag 7 maart 2006 03:36 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Jah maar om daar te komen moet ik auto rijden en dat mag ik niet meer![]()
Tandpasta is dé dikmaker!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:17 schreef Met-Yvana het volgende:
OH dus ik ben niet de enige met de behoefte om s'avonds iets te snaaien? Ik heb er al een paar weken een oplossing op ! Poets je tanden ! met een tandpastasmaak in mn mond heb ik gewoon geen trek in iets hartigs..WEG MET DE CALORIEËN
![]()
Dat hoort!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:20 schreef Met-Yvana het volgende:
nee toch? IK slik dat spul in ieder geval nooit door![]()
Ik heb nét vanille en appel/kaneel op!quote:
That's my girl!quote:Op woensdag 19 april 2006 23:59 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb nét vanille en appel/kaneel op!
ook als het een tosti is?quote:
het is zo simpel om je boterham te pimpen tot tasty tosti. beetje boter aan beide kanten en in de koekenpan.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan is het wel goed, maar dan wel met een beetje kruiden erbij en het liefst chorizo
Ik sta altijd ontzettend brak op na een jointje, jij geen problemen mee? Ik zit aan de chips en bier.quote:Op donderdag 20 april 2006 01:30 schreef zoalshetis het volgende:
mijn trek op dit moment bestaat uit een jointje en morgen weer fris op.
alleen het eerste uur na opstaan. daarna kom ik in een energie flow die duurt tot ik de puzzel hebt opgelost.quote:Op donderdag 20 april 2006 01:31 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik sta altijd ontzettend brak op na een jointje, jij geen problemen mee? Ik zit aan de chips en bier.
watte?quote:Op donderdag 22 juni 2006 01:10 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga zo maar es wat rofls te eten maken.
ja... ik heb het ook wel eens, maar I dont carequote:Op maandag 14 november 2005 21:46 schreef MYND het volgende:
Iedere dag zo rond 11 a 12 uur krijg ik verschrikkelijke trek!Ik weet dat het niet goed is om laat te eten maar met een knorrende maag naar bed gaan is helemaal erg. Dan kom ik dus nooit in slaap en zit ik steeds aan lekkere dingen te denken.
Gisternacht weer! Dus heb ik maar een paar lekkere biefstukje gebraden en mezelf volgevreten voor het slapen gaan. Achteraf denk ik dan van waar ben je mee bezig??![]()
Meer mensen die dit hebben?Die verschrikkelijke trek voor het slapengaan??
Gewoon een zacht bolletje met kaas en parma (of serrano)ham is ook heerlijk!quote:Op donderdag 20 april 2006 00:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan is het wel goed, maar dan wel met een beetje kruiden erbij en het liefst chorizo
Eet dan een paar boterhammen i.p.v. snacken. Je moet toch ergens energie vandaan halen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 02:16 schreef Xennia het volgende:
Ik eet overdags nauwelijks de laatste weken en krijg 's nachts ineens trek. Ik ga er niet aan toegeven. Wel heb ik wat heksendrop gegeten om snel misselijk te zijn![]()
quote:
Combineer het de volgende keer en pak ham kaas croissants van Bakkerij Bartquote:
Heb ze van de super de boer,goedkoper en lekkerderquote:Op donderdag 3 augustus 2006 07:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Combineer het de volgende keer en pak ham kaas croissants van Bakkerij BartDie zijn echt heerlijk
.
Ruilen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:30 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Kaasbroodje! Lekker![]()
Ik heb al 2 festini aardbeienijsjes op![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:20 schreef zoalshetis het volgende:
broodje unox.
Net een broodje knakworst opquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:20 schreef zoalshetis het volgende:
broodje unox.
geef die taart dan maar aan mijquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:18 schreef Loontjah het volgende:
Hmm we hadden alleen appeltaart... ik wil frikandellen
Kep niets meerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:23 schreef PsyCha het volgende:
[..]
geef die taart dan maar aan mij![]()
kep alleen snoepjes![]()
Hoe gay.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:28 schreef petre86 het volgende:
ik ben hier nu chocolate-chip koekjes aan het bakken
Beter dan duitse saucijzen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:34 schreef petre86 het volgende:
[..]
er zijn ook nog gehaktballetjes hoor![]()
Ik mag jou nietquote:
*kaasbroodje serveert*quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik mag jou niet![]()
* Maraca wil nu ook een kaasbroodje
Geen afbakbroodjes meer?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:32 schreef DaMook het volgende:
Gelukkig welquote:
Saksische leverworst?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gelukkig welMaar ik postte iets waar ik achter kwam dat ik niet meer had
.
Nu worden het idd afbakbroodjes met waarschijnlijk leverworst ofzo.
Nope ik geloof c1000 leverworstquote:
Hier hebben we geen C1000quote:
Ik ben nu iig die broodjes af aan het bakken (AH) en doeer zo iets opquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:09 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hier hebben we geen C1000
Wel lekkere kipkluifjes van de Supercoop
Jij eet iedere dag(nacht) kippekluifjes?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:09 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hier hebben we geen C1000
Wel lekkere kipkluifjes van de Supercoop
Smakelijk eten en voor zometeen slaap lekkerquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben nu iig die broodjes af aan het bakken (AH) en doeer zo iets op. Kom na deze post iig ook niet meer op fok
.
Truste PS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel heel vaak jaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:11 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Jij eet iedere dag(nacht) kippekluifjes?![]()
Ben je een negerin?![]()
Whehe, neen, maar die eten het wel veel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wel heel vaak ja
Eten alleen negerinnen kipkluifjes?
Dat worden extra minuten dalijk op de band, vriend.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:19 schreef MoChe het volgende:
net een broodje op met laagje mayo, kaas, tomaat, slaa, vlees, tomaat, saus, kaas, mayo
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:20 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Dat worden extra minuten dalijk op de band, vriend.![]()
Juist dat knapperige is iddquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:17 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Whehe, neen, maar die eten het wel veel.
Ik haal ze ook vaak bij mijn plaatselijke turkse poelier.
Eet je de helft op, snachts gooi je ze in de oven, worden ze nog knappiger.![]()
Oplossing is best simpel: drink van die slaapverwekkende thee met een dikke lepel honing: t vult EN je krijgt slaap. Van eten word je alleen wakkerderquote:Op maandag 14 november 2005 21:46 schreef MYND het volgende:
Iedere dag zo rond 11 a 12 uur krijg ik verschrikkelijke trek!Ik weet dat het niet goed is om laat te eten maar met een knorrende maag naar bed gaan is helemaal erg. Dan kom ik dus nooit in slaap en zit ik steeds aan lekkere dingen te denken.
Gisternacht weer! Dus heb ik maar een paar lekkere biefstukje gebraden en mezelf volgevreten voor het slapen gaan. Achteraf denk ik dan van waar ben je mee bezig??![]()
Meer mensen die dit hebben?Die verschrikkelijke trek voor het slapengaan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |