hopelijk wel tegen jou.........quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Ow ja: had ik al gezegd dat de mascotte Papa zegt?![]()
![]()
kijk dat zijn berichten !quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Ow ja: had ik al gezegd dat de mascotte Papa zegt?![]()
![]()
En tegen haar moederquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hopelijk wel tegen jou.........
Ik ben eerst. Mama is wat aarzelender, het hangt er een beetje tussenin. Soms is het Apa, soms baba etc.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:01 schreef Suijk het volgende:
En goed nieuws DD. Zegt ze ook al mama of ben jij eerst?
oud....hééél oud...quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:00 schreef Bjoro het volgende:
Telefoongesprek:
Louis v Gaal (LvG) belt naar Danny Blind (DB).
LvG: Goededag, ik ben op zoek naar dhr Arveladze
DB: Dhr Arveladze werkt hier niet meer !
LvG: sorry wat zegt u ?
LvG: u bent heeeeel slecht te verstaan !
.......
Je bedoelt toch 2 weken hoop ik??quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:10 schreef Gollemrulez het volgende:
mooi is net een boek gekocht geschreven door de lesgevende docent voor 63E. 63E!!! is ie nou helemaal gek geworden.... daar kan ik 2 dagen van eten
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zo hoort het ook, aanpakken die handel, beetje domweg zo'n mus neerknallen
misschien bedoelt hij UIT etenquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:13 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Je bedoelt toch 2 weken hoop ik??
bij een vrij standaard restaurant danquote:
Die goede man heeft gewoon gelijkquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:38 schreef DarkShine het volgende:
Net een lekkere discussie met een klant. Meneer heeft een pc spywarenest bomvol spyware/rootkits/virussen voor reparatie gebracht.
Meneer vindt dat wij niks kunnen aangezien wij dat niet 1/2/3 eraf krijgen en een format hebben voorgesteld, de huidige Windows moet erop blijven staan van hem...
Verder was het onze schuld dat dit allemaal erop zat, wij hebben deze pc immers toch geassambleerd...
Dat hij geen sex heeft is mijn probleem niet!
2 dagen? Daar kan ik 2 weken goed van levenquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:10 schreef Gollemrulez het volgende:
mooi is dat, net een boek gekocht geschreven door de lesgevende docent voor 63E. 63E!!! is ie nou helemaal gek geworden.... daar kan ik 2 dagen van eten
Misschien neukt hij wel gewoon te weinigquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:38 schreef DarkShine het volgende:
Net een lekkere discussie met een klant. Meneer heeft een pc spywarenest bomvol spyware/rootkits/virussen voor reparatie gebracht.
Meneer vindt dat wij niks kunnen aangezien wij dat niet 1/2/3 eraf krijgen en een format hebben voorgesteld, de huidige Windows moet erop blijven staan van hem...
Verder was het onze schuld dat dit allemaal erop zat, wij hebben deze pc immers toch geassambleerd...
Dat hij geen sex heeft is mijn probleem niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |