ieder zo z'n leed met het vervoer !quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Een aflopende achterband van je fiets is ook niet leuk met dit weer
ach ja, alles beter dan het GVB in ieder gevalquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ieder zo z'n leed met het vervoer !
klopt ! de 2x per jaar dat ik er gebruik van moet maken (over anderssoortig OV) heb ik altijd ellende !quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach ja, alles beter dan het GVB in ieder geval
ik moet zeggen dat ik de afgelopen twee weken eigenlijk geen problemen heb gehad. Maar ik fiets veel liever. En dat is meestal nog sneller ook, terwijl er een rechtstreekse metroverbinding tussen mijn huis en kantoor is.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:24 schreef Suijk het volgende:
Het GVB brengt mij toch vaak gewoon waar ik wezen moet.
de NS bij mij ook. af en toe iets verlaat maar tochquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:24 schreef Suijk het volgende:
Het GVB brengt mij toch vaak gewoon waar ik wezen moet.
Da's naar inderdaad...quote:
zie tt 805.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:28 schreef Lionheaad het volgende:
Wat is er met Seedorf??
quote:Gewapende overvallers beroven Seedorf
Uitgegeven: 15 november 2005 10:43
Laatst gewijzigd: 15 november 2005 11:18
ROME - Clarence Seedorf is donderdagavond in zijn huis in Robecco sul Naviglio, vlakbij Milaan, overvallen. Dat schrijft de Italiaanse krant Corriere della Sera dinsdag. De politie hield de zaak al die tijd stil in verband met het onderzoek.
Drie gemaskerde mannen, gewapend met messen, drongen de villa van de voetballer van AC Milan binnen en eisten geld en juwelen. Seedorf opende de kluis voor de overvallers, die er met een buit van ruim 100.000 euro vandoor gingen. Falk AdSolution
Kalm
Seedorf was thuis met zijn Braziliaanse vrouw en hun dochter van drie jaar. Ook de huishoudster van het echtpaar was aanwezig, toen iets na tien uur de overvallers de villa binnendrongen. Volgens de krant bleef Seedorf kalm. Niemand raakte gewond. De voetballer keerde pas dinsdag terug bij de club, waar hij de training hervatte.
Overvallen
Noord-Italië wordt al lange tijd geplaagd door overvallen. Eind september wist de politie een bende Albanezen te arresteren, die tussen oktober 2004 en februari 2005 ongeveer vijftig van dit soort overvallen pleegde. Er werden veertien personen gearresteerd. De politie zoekt nog negen verdachten. De overvallen, waarbij soms geweld wordt gebruikt, worden vrijwel altijd gepleegd in dure villawijken.
Clarence Seedorf kocht zijn villa in de buitenwijk van Milaan niet lang geleden. Toen hij nog bij Inter Milaan speelde, huurde hij een huis aan het Comomeer.
nou ja zullen o.a. wel sieraden enzo zijn he. en miss een auto ofzo?quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:43 schreef Lionheaad het volgende:
Wie legt er dan ook een ton euro in huis neer![]()
in een kluisquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:43 schreef Lionheaad het volgende:
Wie legt er dan ook een ton euro in huis neer![]()
quote:Dode mus houdt massa mensen aan het werk
Uitgegeven: 15 november 2005 11:54
Laatst gewijzigd: 15 november 2005 11:55
LEEUWARDEN - De mus die maandag zonder pardon werd doodgeschoten, krijgt een staartje, althans het verhaal daaromtrent. Zeker zeven organisaties zijn inmiddels betrokken bij de klucht rond het vogeltje.
Een bijzondere opsporingsambtenaar van zowel de Dierenbescherming als de provincie Friesland onderzoekt de dood van de mus. Dat hebben beide partijen dinsdag bevestigd.
Maandagochtend schrokken de medewerkers van Domino Day zich rot toen bleek dat de mus eigenhandig een wereldrecordpoging dominostenen omgooien was begonnen. Het Frisian Expo Centre (FEC) is gevuld met meer dan vier miljoen steentjes om vrijdag een wereldrecordpoging te doen. De mus gooide uiteindelijk 23.000 steentjes om.
Het met spoed ingehuurde ongediertebestrijdingbedrijf Ware Care probeerde het vogeltje te vangen. Toen dit niet lukte werd de mus met een luchtbuks doodgeschoten.
een mus is toch helemaal geen ongedierte?quote:Het met spoed ingehuurde ongediertebestrijdingbedrijf Ware Care probeerde het vogeltje te vangen. Toen dit niet lukte werd de mus met een luchtbuks doodgeschoten.
hopelijk wel tegen jou.........quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Ow ja: had ik al gezegd dat de mascotte Papa zegt?![]()
![]()
kijk dat zijn berichten !quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Ow ja: had ik al gezegd dat de mascotte Papa zegt?![]()
![]()
En tegen haar moederquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hopelijk wel tegen jou.........
Ik ben eerst. Mama is wat aarzelender, het hangt er een beetje tussenin. Soms is het Apa, soms baba etc.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:01 schreef Suijk het volgende:
En goed nieuws DD. Zegt ze ook al mama of ben jij eerst?
oud....hééél oud...quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:00 schreef Bjoro het volgende:
Telefoongesprek:
Louis v Gaal (LvG) belt naar Danny Blind (DB).
LvG: Goededag, ik ben op zoek naar dhr Arveladze
DB: Dhr Arveladze werkt hier niet meer !
LvG: sorry wat zegt u ?
LvG: u bent heeeeel slecht te verstaan !
.......
Je bedoelt toch 2 weken hoop ik??quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:10 schreef Gollemrulez het volgende:
mooi is net een boek gekocht geschreven door de lesgevende docent voor 63E. 63E!!! is ie nou helemaal gek geworden.... daar kan ik 2 dagen van eten
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zo hoort het ook, aanpakken die handel, beetje domweg zo'n mus neerknallen
misschien bedoelt hij UIT etenquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:13 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Je bedoelt toch 2 weken hoop ik??
bij een vrij standaard restaurant danquote:
Die goede man heeft gewoon gelijkquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:38 schreef DarkShine het volgende:
Net een lekkere discussie met een klant. Meneer heeft een pc spywarenest bomvol spyware/rootkits/virussen voor reparatie gebracht.
Meneer vindt dat wij niks kunnen aangezien wij dat niet 1/2/3 eraf krijgen en een format hebben voorgesteld, de huidige Windows moet erop blijven staan van hem...
Verder was het onze schuld dat dit allemaal erop zat, wij hebben deze pc immers toch geassambleerd...
Dat hij geen sex heeft is mijn probleem niet!
2 dagen? Daar kan ik 2 weken goed van levenquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:10 schreef Gollemrulez het volgende:
mooi is dat, net een boek gekocht geschreven door de lesgevende docent voor 63E. 63E!!! is ie nou helemaal gek geworden.... daar kan ik 2 dagen van eten
Misschien neukt hij wel gewoon te weinigquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:38 schreef DarkShine het volgende:
Net een lekkere discussie met een klant. Meneer heeft een pc spywarenest bomvol spyware/rootkits/virussen voor reparatie gebracht.
Meneer vindt dat wij niks kunnen aangezien wij dat niet 1/2/3 eraf krijgen en een format hebben voorgesteld, de huidige Windows moet erop blijven staan van hem...
Verder was het onze schuld dat dit allemaal erop zat, wij hebben deze pc immers toch geassambleerd...
Dat hij geen sex heeft is mijn probleem niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |