Sinds wanneer lijkt Connery op een gouden kikker?quote:
welke kikkerquote:Op maandag 14 november 2005 21:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sinds wanneer lijkt Connery op een gouden kikker?![]()
Mooi, de feestdagen smileys staan er dus weer tussenquote:
Het is een beetje warrig allemaal vandaag, de pagina laadt vandaag niet echt goed enzoquote:Op maandag 14 november 2005 21:55 schreef Ambrosius het volgende:
FOK! werkt niet echt mee zeg..
Video looptquote:
Ik wordt door Bluezz gedwongen mee te luisteren, maar ga al over mijn nek van die stemvan haar alleen.quote:
Slechte tv is mijn kazie.quote:Op maandag 14 november 2005 22:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wordt door Bluezz gedwongen mee te luisteren, maar ga al over mijn nek van die stemvan haar alleen.
Goede opmerking inderdaadquote:Op maandag 14 november 2005 22:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sportjournaalaankondiging van Toine van Peperstraten: .. en we hebben tennissers .. die ja, tegen een bal slaan
quote:Op maandag 14 november 2005 22:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sportjournaalaankondiging van Toine van Peperstraten: .. en we hebben tennissers .. die ja, tegen een bal slaan
quote:Op maandag 14 november 2005 22:39 schreef DeTolk het volgende:
CSI was saai trouwens.
Maar wel gelachenquote:Op maandag 14 november 2005 22:38 schreef Bluezz het volgende:
Pfoe Tong en ik hebben Patty ook weer overleeft![]()
Hebben ze de Kuip eindelijk opgeblazen?quote:Op maandag 14 november 2005 22:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens mij is het ergens goed raak in Rotterdam, hoor alleen maar sirenes voorbij komen .. stuk of 3 binnen een halfuur ofzo
Rotterdamse terrorist :quote:Op maandag 14 november 2005 23:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Hebben ze de Kuip eindelijk opgeblazen?![]()
prima hoor !quote:Op maandag 14 november 2005 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bjorooooooooooooooooooo
Alles goed?
die ligt al op één oorquote:
fles staat klaar...daarna gaat pappie ook op 1 oor !quote:Op maandag 14 november 2005 23:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
die ligt al op één oor![]()
hoe is het met Maudje?
Weltrusten pappiequote:Op maandag 14 november 2005 23:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
fles staat klaar...daarna gaat pappie ook op 1 oor !
quote:Op maandag 14 november 2005 23:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zometeen "They think it's all over" op BBC1.
Echt een aanrader
Ook weer eens bekeken. Blijf het matig programma vinden.quote:Op maandag 14 november 2005 23:19 schreef borisz het volgende:
kijk ik naar spuiten en slikken op BNN is weer dj jean te gast :S
prutser, dat kan ik zelfsquote:Op maandag 14 november 2005 20:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Er is maar een uurtje hardcore, maar ja ik zal weer een poging tot doen dat laatste uurtje (echt hakken kan ik niet, ik doe altijd maar wat maar dat doet het halve publiek op Qlimax en Thunderdome enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |