quote:Op maandag 14 november 2005 20:05 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Tromgeroffel......
De kogel is door de kerk:Kady komt vrijdag naar huis!!!!
Inmiddels goed drinkend, 5 en een halve pond wegend en dus vanaf vrijdag lekker warm thuis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HQ was idd behoorlijk bruut naar het schijnt!quote:Op maandag 14 november 2005 19:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
Als ik zie wat Q-dance van HouseQlassics dit weekend heeft gemaakt dan weet ik zeker dat Qlimax heel vet gaat worden, iig qua show
quote:
Er is maar een uurtje hardcore, maar ja ik zal weer een poging tot doen dat laatste uurtje (echt hakken kan ik niet, ik doe altijd maar wat maar dat doet het halve publiek op Qlimax en Thunderdome enzoquote:Op maandag 14 november 2005 20:05 schreef methodmich het volgende:
Wat ga je doen bij Qlimax Doegewoon? Hakken?
De foto's zien er vet uit iig, hopelijk gaat Vince lekker old school draaien op Qlimax, en 2 weken erna Thunderdome met zowel nieuwe als oude shit, als het net zoals op Decibel gaat ben ik meer in de "memories" zaal te vinden, publiek van de nieuwere hardcore begint flink vervuild te rakenquote:Op maandag 14 november 2005 20:09 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
HQ was idd behoorlijk bruut naar het schijnt!
Kon helaas niet, anders was ik zeker gegaan...
De nieuwe hardcore is al enkele jaren verrot!quote:Op maandag 14 november 2005 20:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
De foto's zien er vet uit iig, hopelijk gaat Vince lekker old school draaien op Qlimax, en 2 weken erna Thunderdome met zowel nieuwe als oude shit, als het net zoals op Decibel gaat ben ik meer in de "memories" zaal te vinden, publiek van de nieuwere hardcore begint flink vervuild te raken
Mwah op Thunderdome vorig jaar was het goed te doen, alleen op Outblast en Decibel en ook een beetje op Defqon had je veel van die pogo mongolen, gasten van 16 die denken het mannetje te zijn de zaal/tent. Het valt me ook op dat Promo steeds minder draait onder die naam en meer Techno doet, geloof dat ie ook wat kritiek had op het publiek. Maar het is wel jammer dat zo iemand als hem niet op Thunderdome staat dit jaar, een paar namen moeten er gewoon altijd staan. Maar die namen hebben juist het beste voor met de scene en zullen ook niet blij zijn hoe de boel nu weer verneukt gaat wordenquote:Op maandag 14 november 2005 20:18 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
De nieuwe hardcore is al enkele jaren verrot!
In de oldskool/early rave zaal is de sfeer altijd goed en als van ouds. Veel gabbers van vroeger die nog voor de muziek komen maar in hun verdere leven en uitzien allemaal hun eigen weg zijn gegaan.quote:Op maandag 14 november 2005 20:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
Mwah op Thunderdome vorig jaar was het goed te doen, alleen op Outblast en Decibel en ook een beetje op Defqon had je veel van die pogo mongolen, gasten van 16 die denken het mannetje te zijn de zaal/tent. Het valt me ook op dat Promo steeds minder draait onder die naam en meer Techno doet, geloof dat ie ook wat kritiek had op het publiek. Maar het is wel jammer dat zo iemand als hem niet op Thunderdome staat dit jaar, een paar namen moeten er gewoon altijd staan. Maar die namen hebben juist het beste voor met de scene en zullen ook niet blij zijn hoe de boel nu weer verneukt gaat worden![]()
Bij Outblast stonden ze met neo nazi vlaggen en liepen ze door Eindhoven 's middags en zijn ze opgepakt (leuk om te zien hoe die gasten massaal op Paryflock zijn uitgekotst). Maar die neo-nazi debielen zie je meer en meer. En idd in de early rave zalen is de sfeer aanmerkelijk beter, staat ook niemand stoer te doen enzo.quote:Op maandag 14 november 2005 20:31 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
In de oldskool/early rave zaal is de sfeer altijd goed en als van ouds. Veel gabbers van vroeger die nog voor de muziek komen maar in hun verdere leven en uitzien allemaal hun eigen weg zijn gegaan.
De hardcore zaal loopt meer en meer vol met neo nazi scum en pogoënde debielen die boel flink verzieken. Toppunt voor mij was enkele jaren geleden doen circa 300 Vlaams Blok gasten door de zaal marcheerden Antwerpen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |