Niet zeker, soms kun je zelf wel merken als hij iets meer belanstelling voor je heeft doordat er vlak daarna weer door hem gespyd wordt, de eerste keer heeft hij misschien maar 1 sonde gestuurd waardoor hij alleen je grondstoffen kon zien, de 2e keer wat meer om ook je verdediging/vloten te bekijken. (alleen geldig als jij al een paar niveaus spionagetechniek hebt onderzocht)quote:Op woensdag 23 november 2005 19:55 schreef -CRASH- het volgende:
MMm..... is er gedonder op komst ???
[..]
Voor de zekerheid wat afweergeschut neergeplant.
quote:Metaal: 102104 Kristal: 28023
Deuterium: 7108 Energie: 2121
Vloten
Verdediging
Gebouwen
Metaal Mijn 18 Kristal Mijn 13
Deuterium fabriek 10 Zonne-energie centrale 17
En geen waakhonden !!!quote:Op woensdag 23 november 2005 22:50 schreef zeromaniac het volgende:
weet je wat pasis
een planeet vinden die gewoon 300k metaal bevatte en 200k kristal en nog is rond de 140k deut
das pas![]()
![]()
![]()
quote:Game.nl Forum » Error » Hello Guest [Login|Register]
Error
The forums are currently offline for the following reason(s):
Daar alle onderwerpen worden vol gespammed met reclameklachten evenals teaminboxen is het niet mogelijk voor teamleden om hun taak uit te voeren nog mensen te helpen met vragen of klachten etc.
Het forum is gesloten voor een grote schoonmaakbeurt.
Bij heropening zal een Zero-tolerance beleid worden uitgevoerd aangaande spam ivm ingame reclame.
Het team heeft geen zin om voor een tweede maal uren te verspillen aan het schoonmaken van het forum.
Het Ogame Team
Ik zie nietsquote:Op donderdag 24 november 2005 14:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat jullie nog spelen met die zieke hoeveelheid reclames welke ze er neer getieft hebben.
Ik ben direkt gestopt.
Als ik al allerlei truken moet gaan uithalen heb ik er al geen zin in.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:48 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ik zie niets![]()
Firefox en Adblock
Hoppa, en nog een keer (veel te laat gezien)quote:Op donderdag 24 november 2005 14:47 schreef DJKoster het volgende:
Net 1 seconde te laat met een Fleetsave voor een naderende spionagesonde..
Fysm van de alliantie .P.G., heeft me al eerder bekeken, we zullen zien..
Je bedoelt zeker dat 80% van de pubertjes daarzo niet eens 1 zin zonder spelfouten kan typen, met als resultaat dat deze jongen er geen jota van snapt wat ze nou bedoelenquote:Op donderdag 24 november 2005 14:35 schreef DJKoster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sowieso al een forum met lachwekkende gedeelten..
Deze is voor mijquote:Grondstoffen op XXX [X:XX:X] op 11-24 16:59:13
Metaal: 206141 Kristal: 126436
Deuterium: 28408 Energie: 1470
Jep...speel alleen maar actief in uni3quote:
Valt OP ZICH nog wel mee toch.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:33 schreef Sautor het volgende:
[..]
Jep...speel alleen maar actief in uni3
Maar t probleem is dat ik eerst voorbij een paar (34) raketlanceerders moet zien te komen..ff wat schepen bouwen..
We zijn nog bezig met te kijken hoe we de alliantie inrichten. Er komt oko een forum enzo maar dat hoor je wel via de rondgaande post dan!quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:22 schreef p-etr-a het volgende:
Leuk, ik meld me aan.
Ihre Bewerbungquote:
Zal vanmiddag ff de rangen enzo aanpassen als er nog meer gejoined hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:33 schreef shilizous_88 het volgende:
Hey dafan, mag ik ook inzage in de ledenlijst, of ben ik nog te noobish?
Zonde toch!quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:37 schreef shilizous_88 het volgende:
ik sta nr 54 in UNI 2, maar daar stop ik, nu alleen nog maar gamen in UNI 4
Dat klopt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:34 schreef Rnnz het volgende:
Als ik het goed begrijp mag je gewoon een account hebben in Uni 2 & 4? Want ik wil wel overnieuw beginnen..
Maak maarquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:52 schreef smurfzilla het volgende:
Ja, een lijstje met wie speelt in welke uni zou wel handig zijn in de OP van een nieuw topic.
Uni 3 hier, blijf schommelen tussen plek 600-700.
Right...quote:Verdediging
Raket lanceerder 4 Kleine laser 8
Anti-ballistische raket 4
Gebouwen
Metaal Mijn 15 Kristal Mijn 15
Deuterium fabriek 7 Zonne-energie centrale 16
Robot fabriek 5 Werf 5
Onderzoeks lab 4 Alliantie hangar 1
Raket silo 2
Die worden gebruikt als je een interplanetaire raket op m afvuurt om bv zn verdediging te slopen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:20 schreef DJKoster het volgende:
Een deel van een spionage rapport van iemand anders: (alliantie-loze)
[..]
Right...![]()
(Anti-ballistische raketten zijn toch geen probleem als ik er aanval he?)
Welke uni..quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:34 schreef zeromaniac het volgende:
Echt wordt die gasten van de GoT alliantie beetje spuugzat constant bespieden
Ben nu in 2 dagen 11 keer bespied door verscheidene gasten 1 ding scheelt 10 van hun naar de knoppe geschotenen de laatste me vloot ff weg gestuurd
Wie heeft zin om mee te helpen
Ik hoef vast niet te vertellen dat mijn hele vloot naar gort is?quote:Metaal: 10488 Kristal: 5137
Deuterium: 1678 Energie: 2820
Vloten
Zonne-energie satelliet 11
Verdediging
Raket lanceerder 180 Kleine laser 134
Grote laser 61 Ion kanon 26
Kleine planetaire schildkoepel 1
Gebouwen
Metaal Mijn 18 Kristal Mijn 16
Deuterium fabriek 14 Zonne-energie centrale 17
Fusie centrale 8 Robot fabriek 7
Werf 8 Metaal opslag 5
Kristal opslag 5 Deuterium tank 4
Onderzoeks lab 7 Raket silo 1
Onderzoek
Spionage techniek 5 Computer techniek 6
Wapen techniek 7 Schild techniek 6
Pantser techniek 6 Energie techniek 5
Hyperruimte techniek 3 Verbrandings motor 6
Impuls motor 3 Hyperruimte motor 1
Laser techniek 8 Ion techniek 6
Kans op contraspionage:94%
Fleetsaven 's nachts, je vloot en grondstoffen op een missie sturen met zo'n snelheid dat ze 's ochtends weer mooi op tijd terug zijn..quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:57 schreef DaFan het volgende:
Fleetsave naar die planeet? Het idee achter fleetsaven is toch dat je m op tijd weer terugtrekt?
das dan een oude melding van berichten die je al gehad hebt... Die laat vaak op zich w88quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:38 schreef Sautor het volgende:
Ook wel kut..log ik vandaag weer in..Staat er je hebt 5 nieuwe berichten..
Klik ik op berichten, staan er helemaak geen berichten, hoe moet ik nu weten wat er allemaal gebeurt is dan?
Voor de rest gaat t wel goed
Tijd voor samenspelen met allianties lijkt me.quote:
En mijn kolonisatieschip is weg nadat ik mijn kolonie heb gesticht..kan dat? Want hji zou oorspronkelijk wle weer terugkerenquote:7:05:22 Één van je vloten van Planeet Grashnack [2:76:8] bereikt Planeet Kolonie [4:50:4]. De missie is: transport
14:11:32 Één van je vloten keert van Planeet Kolonie [4:50:4] terug naar Planeet Grashnack [2:76:8]. De missie was: transport
http://www.ogame162.de/phpBB2_nl/thread.php?threadid=11782quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:13 schreef Weizz het volgende:
en daarna 200 slagschepen bij Everhard op de muur geknald, hahaha... ik ook 10.000 punten achteruit
Wel zonde van mn 61ste plaats, maarja...![]()
Ik vermaak me in Uni3 wel met mijn slagscheepjes..:quote:
Kolonisatieschip keert niet terug.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:54 schreef Sautor het volgende:
[..]
En mijn kolonisatieschip is weg nadat ik mijn kolonie heb gesticht..kan dat? Want hji zou oorspronkelijk wle weer terugkeren
Ja dat klinkt heel apart. In ieder geval heb je wel een kolonie erbijquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:54 schreef Sautor het volgende:
[..]
En mijn kolonisatieschip is weg nadat ik mijn kolonie heb gesticht..kan dat? Want hji zou oorspronkelijk wle weer terugkeren
Is foutjequote:Op zaterdag 26 november 2005 16:17 schreef Sautor het volgende:
Dat dan weer wel. Maar er stond net als normaal:
een van je vloten keer terug van blabla. de missie was kolonisatie.
Is idd normaalquote:dus ik denken mooi kan ik nog meer stichten..is ie opeens verdwenen...Maar dat blijkt dus normaal te zijn
Maar dan komt er onderin een getal in de min te staanquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:03 schreef Wendigo het volgende:
in het begin wel ja
En let erop dat je bij grondstoffen alles op 100% hebt staan
Thanksquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:37 schreef DeHovenier het volgende:
Bij 'grondstoffen' links, de energie die je energiecentrale gebruikt op 100% zetten, en de energie die je metaalmijn verbruikt ook op 100. Zorg dat je meer energie hebt dan dat je verbruikt.
Hoe hoger het level van je metaalmijn, hoemeer energie je mijn verbruikt maar ook hoe hoger je opbrengst.
Ja hoor.quote:Op zondag 27 november 2005 12:33 schreef MosPos het volgende:
Gaat de grondstof productie gewoon door als je uitgelogd bent![]()
Dus ook als ik een gebouw wil maken dat 16 uur duurt?quote:Op zondag 27 november 2005 12:34 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja hoor.
Gebouwen opwaarderen, onderzoeken e.d. kan je ook gewoon aanzetten en het gaat vanzelf door als je uitlogt.
Oehhhhhhhhhhhhhh. Vet handig, je gaat gewoon een week niet totdat je genoeg grondstoffen hebt en dan bouw je zo'n gebouw dat 16 uur duurt en 2 dagen later is hij klaar. Das wel Über vetquote:Op zondag 27 november 2005 12:44 schreef DaFan het volgende:
Jep.
Na ruim een maand heeft nog steeds niemand mij aangevallen, terwijl ik lang niet altijd een superverdediging hadquote:Op zondag 27 november 2005 13:27 schreef smurfzilla het volgende:
Ja, maaaaaaarrrrrrrrr, andere spelers kunnen je dus aanvallen en je grondstoffen jatten. Oftewel je hebt verdediging nodig om je planeet veilig te stellen als je dus niet ingelogd bent (ook als je wel ingelogd bent trouwens maar goed).
Het wordt een soort kat en muis spel later in het spel als de gebouwen en onderzoek bijv. meer dan 50k van een resource nodig heeft om te kunnen upgraden. Zulke hoeveelheden trekt natuurlijk mensen aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |