Tijd voor samenspelen met allianties lijkt me.quote:
En mijn kolonisatieschip is weg nadat ik mijn kolonie heb gesticht..kan dat? Want hji zou oorspronkelijk wle weer terugkerenquote:7:05:22 Één van je vloten van Planeet Grashnack [2:76:8] bereikt Planeet Kolonie [4:50:4]. De missie is: transport
14:11:32 Één van je vloten keert van Planeet Kolonie [4:50:4] terug naar Planeet Grashnack [2:76:8]. De missie was: transport
http://www.ogame162.de/phpBB2_nl/thread.php?threadid=11782quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:13 schreef Weizz het volgende:
en daarna 200 slagschepen bij Everhard op de muur geknald, hahaha... ik ook 10.000 punten achteruit
Wel zonde van mn 61ste plaats, maarja...![]()
Ik vermaak me in Uni3 wel met mijn slagscheepjes..:quote:
Kolonisatieschip keert niet terug.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:54 schreef Sautor het volgende:
[..]
En mijn kolonisatieschip is weg nadat ik mijn kolonie heb gesticht..kan dat? Want hji zou oorspronkelijk wle weer terugkeren
Ja dat klinkt heel apart. In ieder geval heb je wel een kolonie erbijquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:54 schreef Sautor het volgende:
[..]
En mijn kolonisatieschip is weg nadat ik mijn kolonie heb gesticht..kan dat? Want hji zou oorspronkelijk wle weer terugkeren
Is foutjequote:Op zaterdag 26 november 2005 16:17 schreef Sautor het volgende:
Dat dan weer wel. Maar er stond net als normaal:
een van je vloten keer terug van blabla. de missie was kolonisatie.
Is idd normaalquote:dus ik denken mooi kan ik nog meer stichten..is ie opeens verdwenen...Maar dat blijkt dus normaal te zijn
Maar dan komt er onderin een getal in de min te staanquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:03 schreef Wendigo het volgende:
in het begin wel ja
En let erop dat je bij grondstoffen alles op 100% hebt staan
Thanksquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:37 schreef DeHovenier het volgende:
Bij 'grondstoffen' links, de energie die je energiecentrale gebruikt op 100% zetten, en de energie die je metaalmijn verbruikt ook op 100. Zorg dat je meer energie hebt dan dat je verbruikt.
Hoe hoger het level van je metaalmijn, hoemeer energie je mijn verbruikt maar ook hoe hoger je opbrengst.
Ja hoor.quote:Op zondag 27 november 2005 12:33 schreef MosPos het volgende:
Gaat de grondstof productie gewoon door als je uitgelogd bent![]()
Dus ook als ik een gebouw wil maken dat 16 uur duurt?quote:Op zondag 27 november 2005 12:34 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja hoor.
Gebouwen opwaarderen, onderzoeken e.d. kan je ook gewoon aanzetten en het gaat vanzelf door als je uitlogt.
Oehhhhhhhhhhhhhh. Vet handig, je gaat gewoon een week niet totdat je genoeg grondstoffen hebt en dan bouw je zo'n gebouw dat 16 uur duurt en 2 dagen later is hij klaar. Das wel Über vetquote:Op zondag 27 november 2005 12:44 schreef DaFan het volgende:
Jep.
Na ruim een maand heeft nog steeds niemand mij aangevallen, terwijl ik lang niet altijd een superverdediging hadquote:Op zondag 27 november 2005 13:27 schreef smurfzilla het volgende:
Ja, maaaaaaarrrrrrrrr, andere spelers kunnen je dus aanvallen en je grondstoffen jatten. Oftewel je hebt verdediging nodig om je planeet veilig te stellen als je dus niet ingelogd bent (ook als je wel ingelogd bent trouwens maar goed).
Het wordt een soort kat en muis spel later in het spel als de gebouwen en onderzoek bijv. meer dan 50k van een resource nodig heeft om te kunnen upgraden. Zulke hoeveelheden trekt natuurlijk mensen aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |