Niet zeker, soms kun je zelf wel merken als hij iets meer belanstelling voor je heeft doordat er vlak daarna weer door hem gespyd wordt, de eerste keer heeft hij misschien maar 1 sonde gestuurd waardoor hij alleen je grondstoffen kon zien, de 2e keer wat meer om ook je verdediging/vloten te bekijken. (alleen geldig als jij al een paar niveaus spionagetechniek hebt onderzocht)quote:Op woensdag 23 november 2005 19:55 schreef -CRASH- het volgende:
MMm..... is er gedonder op komst ???
[..]
Voor de zekerheid wat afweergeschut neergeplant.
quote:Metaal: 102104 Kristal: 28023
Deuterium: 7108 Energie: 2121
Vloten
Verdediging
Gebouwen
Metaal Mijn 18 Kristal Mijn 13
Deuterium fabriek 10 Zonne-energie centrale 17
En geen waakhonden !!!quote:Op woensdag 23 november 2005 22:50 schreef zeromaniac het volgende:
weet je wat pasis
een planeet vinden die gewoon 300k metaal bevatte en 200k kristal en nog is rond de 140k deut
das pas![]()
![]()
![]()
quote:Game.nl Forum » Error » Hello Guest [Login|Register]
Error
The forums are currently offline for the following reason(s):
Daar alle onderwerpen worden vol gespammed met reclameklachten evenals teaminboxen is het niet mogelijk voor teamleden om hun taak uit te voeren nog mensen te helpen met vragen of klachten etc.
Het forum is gesloten voor een grote schoonmaakbeurt.
Bij heropening zal een Zero-tolerance beleid worden uitgevoerd aangaande spam ivm ingame reclame.
Het team heeft geen zin om voor een tweede maal uren te verspillen aan het schoonmaken van het forum.
Het Ogame Team
Ik zie nietsquote:Op donderdag 24 november 2005 14:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat jullie nog spelen met die zieke hoeveelheid reclames welke ze er neer getieft hebben.
Ik ben direkt gestopt.
Als ik al allerlei truken moet gaan uithalen heb ik er al geen zin in.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:48 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ik zie niets![]()
Firefox en Adblock
Hoppa, en nog een keer (veel te laat gezien)quote:Op donderdag 24 november 2005 14:47 schreef DJKoster het volgende:
Net 1 seconde te laat met een Fleetsave voor een naderende spionagesonde..
Fysm van de alliantie .P.G., heeft me al eerder bekeken, we zullen zien..
Je bedoelt zeker dat 80% van de pubertjes daarzo niet eens 1 zin zonder spelfouten kan typen, met als resultaat dat deze jongen er geen jota van snapt wat ze nou bedoelenquote:Op donderdag 24 november 2005 14:35 schreef DJKoster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sowieso al een forum met lachwekkende gedeelten..
Deze is voor mijquote:Grondstoffen op XXX [X:XX:X] op 11-24 16:59:13
Metaal: 206141 Kristal: 126436
Deuterium: 28408 Energie: 1470
Jep...speel alleen maar actief in uni3quote:
Valt OP ZICH nog wel mee toch.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:33 schreef Sautor het volgende:
[..]
Jep...speel alleen maar actief in uni3
Maar t probleem is dat ik eerst voorbij een paar (34) raketlanceerders moet zien te komen..ff wat schepen bouwen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |