Lastige clienten.quote:
ja die is ook ineens weggevlucht ofzeau.quote:Op maandag 14 november 2005 20:15 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan GinaG, nostalgie![]()
SC is ook niet bedoeld voor kleine meisjes.quote:Op maandag 14 november 2005 20:19 schreef capibar het volgende:
[..]
ja die is ook ineens weggevlucht ofzeau.
Fotoboek van Laniboekjequote:Op maandag 14 november 2005 20:21 schreef Laniboekje het volgende:
GVD! Krijg ik ook een melding van het feit dat ik een fotoboek aangemaakt heb.. Ja, waar is die dan wel niet!![]()
Hoezo viel GinaG (wie??) ook onder die categorie dan?quote:Op maandag 14 november 2005 20:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
SC is ook niet bedoeld voor kleine meisjes.![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 20:21 schreef Laniboekje het volgende:
GVD! Krijg ik ook een melding van het feit dat ik een fotoboek aangemaakt heb.. Ja, waar is die dan wel niet!![]()
Ja, ach zo'n zwaar fanatieke gamer was, niet langer dan 1 meter 40, zwarte band en 30 jaar oud.quote:Op maandag 14 november 2005 20:23 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Hoezo viel GinaG (wie??) ook onder die categorie dan?
Ja.. doh. Maar ik had hem geupdate. Iedere keer als ik iets wil aanpassen krijg ik de melding dat het gelukt is.. en vervolgens.. niets.quote:
Bij mij hielp het om eerst gewoon een profiel aan te maken en daarna pas foto's toe te voegen.quote:Op maandag 14 november 2005 20:21 schreef Laniboekje het volgende:
Ik niet.quote:Op maandag 14 november 2005 20:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
Altijd al een peristillius avatar willen hebben.![]()
BAN!quote:
Dank uquote:Op maandag 14 november 2005 20:24 schreef peristilius het volgende:
[..]
Bij mij hielp het om eerst gewoon een profiel aan te maken en daarna pas foto's toe te voegen.
quote:Op maandag 14 november 2005 20:24 schreef Gamedemon het volgende:
voor alle peristillius fans!
Peri kerst fotos + avatars!
[afbeelding]
[afbeelding]
en de avatars!
[afbeelding]
[afbeelding]
Your welcome.quote:Op maandag 14 november 2005 20:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dank u![]()
Peristilius als Popeye =![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 20:31 schreef Roi het volgende:
*fap*fap*
Ja, en we vonden elkaar net zo lievquote:Op maandag 14 november 2005 20:19 schreef capibar het volgende:
[..]
ja die is ook ineens weggevlucht ofzeau.
Richt anders meteen een fanclub op..quote:Op maandag 14 november 2005 20:24 schreef Gamedemon het volgende:
voor alle peristillius fans!
Peri kerst fotos + avatars!
[afbeelding]
[afbeelding]
en de avatars!
[afbeelding]
[afbeelding]
Het topic zal wel weer vol zijn als ik terug benquote:Op maandag 14 november 2005 20:35 schreef RaymanNL het volgende:
Naja, ik ga maar WEER eens gezellig doen bij mijn ouders![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 20:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ben op zoek naar meer foto's... Er zijn maar weinig foto's van mij, is maar goed ook![]()
Ik mis haar ook.quote:Op maandag 14 november 2005 20:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, en we vonden elkaar net zo liev![]()
ik vind je er lief uitzienquote:Op maandag 14 november 2005 20:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ben op zoek naar meer foto's... Er zijn maar weinig foto's van mij, is maar goed ook![]()
quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:22 schreef GinaG het volgende:Een beetje GinaG voor de liefhebber.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na een paar bakken sterke koffiega ik de film nog een keer kijken...
![]()
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
Ja, en ze kon geen fuck van Halo. Mis ook de Halo potjes online.quote:Op maandag 14 november 2005 20:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
[..]
Een beetje GinaG voor de liefhebber.![]()
Ze leeft nogquote:Op maandag 14 november 2005 20:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
[..]
Een beetje GinaG voor de liefhebber.![]()
Ik vind jou ookquote:Op maandag 14 november 2005 20:53 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ze leeft nog![]()
Naja, ik vind Laniboek ook liev![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 20:53 schreef RaymanNL het volgende:
Ik denk dat ik ook nog eensch een keer een lekkere high res Bernie close up foto ga posten in mijn fotoboek![]()
Ok niet op bureaublad resolutie zodat iedereen hem in kan stellen als backgroundquote:Op maandag 14 november 2005 20:54 schreef Gamedemon het volgende:
doe maar niet...
Koekjes zijn lekkerquote:Op maandag 14 november 2005 20:55 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik vind jou ookLaniKoekje, hehe
![]()
neequote:Op maandag 14 november 2005 20:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ok niet op bureaublad resolutie zodat iedereen hem in kan stellen als background![]()
Wat heb jij trouwens met Insomaniac te maken, Inso is coolquote:Op maandag 14 november 2005 20:56 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
We hebben Sinterklaas + Kerst smileys!![]()
Doe mij maar Laniboekjequote:Op maandag 14 november 2005 20:53 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ze leeft nog![]()
Naja, ik vind Laniboek ook liev![]()
Insomaniac als in.. Insomnia.. als in.. slapeloosheid.. als ik: Ik kan nooit slapenquote:Op maandag 14 november 2005 20:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat heb jij trouwens met Insomaniac te maken, Inso is cool![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |