Waarom eigenlijk niet? Is het niet zo een kat die altijd zijn weg terug vindt naar huis?quote:Op maandag 14 november 2005 20:02 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ben bang dat ik die niet meer terugvind.
Dat is zon beetje de juiste omschrijving ja, alleen dan engelse klopt niet helemaal.quote:Op maandag 14 november 2005 20:02 schreef Tomasso het volgende:
peristietelus, je ziet eruit als een stonede halfgare engelse prutsvoetballer...
Mijn katten zijn bijna nooit zolang weg, tenzij ze zijn aangereden.quote:Op maandag 14 november 2005 20:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet? Is het niet zo een kat die altijd zijn weg terug vindt naar huis?
Hoooi mordraquote:
*proest*quote:Op maandag 14 november 2005 19:34 schreef pkwarts het volgende:
Hebben jullie geeneens een vriendin met een Xbox?
Dat doet me denken aan GinaG, nostalgiequote:Op maandag 14 november 2005 19:34 schreef pkwarts het volgende:
Hebben jullie geeneens een vriendin met een Xbox?
Wat heb je nou weer gezopenquote:Op maandag 14 november 2005 20:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
Avond.
* Sharkdoggie komt zwaar brak binnen
Lastige clienten.quote:
ja die is ook ineens weggevlucht ofzeau.quote:Op maandag 14 november 2005 20:15 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan GinaG, nostalgie![]()
SC is ook niet bedoeld voor kleine meisjes.quote:Op maandag 14 november 2005 20:19 schreef capibar het volgende:
[..]
ja die is ook ineens weggevlucht ofzeau.
Fotoboek van Laniboekjequote:Op maandag 14 november 2005 20:21 schreef Laniboekje het volgende:
GVD! Krijg ik ook een melding van het feit dat ik een fotoboek aangemaakt heb.. Ja, waar is die dan wel niet!![]()
Hoezo viel GinaG (wie??) ook onder die categorie dan?quote:Op maandag 14 november 2005 20:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
SC is ook niet bedoeld voor kleine meisjes.![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 20:21 schreef Laniboekje het volgende:
GVD! Krijg ik ook een melding van het feit dat ik een fotoboek aangemaakt heb.. Ja, waar is die dan wel niet!![]()
Ja, ach zo'n zwaar fanatieke gamer was, niet langer dan 1 meter 40, zwarte band en 30 jaar oud.quote:Op maandag 14 november 2005 20:23 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Hoezo viel GinaG (wie??) ook onder die categorie dan?
Ja.. doh. Maar ik had hem geupdate. Iedere keer als ik iets wil aanpassen krijg ik de melding dat het gelukt is.. en vervolgens.. niets.quote:
Bij mij hielp het om eerst gewoon een profiel aan te maken en daarna pas foto's toe te voegen.quote:Op maandag 14 november 2005 20:21 schreef Laniboekje het volgende:
Ik niet.quote:Op maandag 14 november 2005 20:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
Altijd al een peristillius avatar willen hebben.![]()
BAN!quote:
Dank uquote:Op maandag 14 november 2005 20:24 schreef peristilius het volgende:
[..]
Bij mij hielp het om eerst gewoon een profiel aan te maken en daarna pas foto's toe te voegen.
quote:Op maandag 14 november 2005 20:24 schreef Gamedemon het volgende:
voor alle peristillius fans!
Peri kerst fotos + avatars!
[afbeelding]
[afbeelding]
en de avatars!
[afbeelding]
[afbeelding]
Your welcome.quote:Op maandag 14 november 2005 20:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dank u![]()
Peristilius als Popeye =![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 20:31 schreef Roi het volgende:
*fap*fap*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |