ja, ik weet het, ik heb ook liever zuurkool.quote:Op maandag 14 november 2005 19:07 schreef mordradead het volgende:
belachelijk he
Gespierde dames niet nee, maar die turn dametjes zien er altijd wel leuk uit.quote:Op maandag 14 november 2005 18:38 schreef mordradead het volgende:
die gespierde dames hoeven van mij in ieder geval niet topless
Gewoon je arm uitsteken en graaien, beetje pijnlijk, maar het werkt wel.quote:Op maandag 14 november 2005 19:18 schreef Laniboekje het volgende:
Ondertussen heb ik ook al gegeten.. en ben ik nog steeds bezig om die rat van me te vangen. Wat een rat is het ook zeg!
Enne MMarsu.. nee, ik heb geen fotoboek. Express, dan laten de mannen me enigszins nog met rust.
Straks probeer je 3 ratten te vangen.quote:Op maandag 14 november 2005 19:23 schreef Laniboekje het volgende:
Wil je foto's zien van de manier waarop ik mijn arm uitsteek en ga graaien![]()
Ik heb nu mijn ultieme wapen ingezet.. de andere 2 ratsels losgelaten in de kamer. Hopelijk gaat ze met 1 van die 2 rondhuppelen. Tot nu toe nog geen succes.. Ik houd jullie op de hoogte![]()
Weet ik, wilde er wel een keer een aanmaken, maar toen liep hij te flippen. Nog maar een keer proberen dan.quote:Op maandag 14 november 2005 19:21 schreef mordradead het volgende:
jij hebt ook geen fotoboek peristillus
Mijn 8-jarig buurjongetje vindt van welquote:Op maandag 14 november 2005 19:24 schreef mordradead het volgende:
ben jij een heks?
quote:Op maandag 14 november 2005 17:18 schreef Laniboekje het volgende:
Na eindeloze weken van 'lurken' en bang zijn om me tussen de jongens te wringen, ben ik er toch..
Hallo![]()
Om natuurlijk Chanty ook een beetje bij te staan..![]()
Ja wel, maar ik vind de XBox niet zo leuk..quote:Op maandag 14 november 2005 19:34 schreef pkwarts het volgende:
Hebben jullie geeneens een vriendin met een Xbox?
hoi chantyquote:Op maandag 14 november 2005 19:33 schreef Chanty87 het volgende:
Oh mordra weer. Nee laat dan maar.
Toch wel?! Ik heb de 2 pagina's ons vrouw-zijn vertegenwoordigd!quote:Op maandag 14 november 2005 19:32 schreef Chanty87 het volgende:
ZEG! Beetje 2 pagina's zonder mij beginnen!Ik ben zwaar teleurgesteld.
[..]![]()
Dat maakt het weer goed
quote:Op maandag 14 november 2005 19:21 schreef mordradead het volgende:
jij hebt ook geen fotoboek peristillus
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 14 november 2005 19:50 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb net mijn rat gevangen, was op zich ook wel een sport.. Krijsen dat het beest deed.. meteen in de kooi gemieterd en het deurtje dicht. Zo!
stakkerquote:Op maandag 14 november 2005 19:50 schreef peristilius het volgende:
Dat Fotoboek zuigt! Ik een beetje fotoboek aanmaken, zegt hij okee het is gewijzigd, kijk ik..... niks.![]()
Ik ga morgen sportenquote:Op maandag 14 november 2005 19:57 schreef mordradead het volgende:
ik ga sporten mensen... tabee enzo
Nu jij je kat nog vinden!quote:Op maandag 14 november 2005 19:51 schreef peristilius het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Werd tijd ook.![]()
Ben bang dat ik die niet meer terugvind.quote:
Waarom eigenlijk niet? Is het niet zo een kat die altijd zijn weg terug vindt naar huis?quote:Op maandag 14 november 2005 20:02 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ben bang dat ik die niet meer terugvind.
Dat is zon beetje de juiste omschrijving ja, alleen dan engelse klopt niet helemaal.quote:Op maandag 14 november 2005 20:02 schreef Tomasso het volgende:
peristietelus, je ziet eruit als een stonede halfgare engelse prutsvoetballer...
Mijn katten zijn bijna nooit zolang weg, tenzij ze zijn aangereden.quote:Op maandag 14 november 2005 20:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet? Is het niet zo een kat die altijd zijn weg terug vindt naar huis?
Hoooi mordraquote:
*proest*quote:Op maandag 14 november 2005 19:34 schreef pkwarts het volgende:
Dat doet me denken aan GinaG, nostalgiequote:Op maandag 14 november 2005 19:34 schreef pkwarts het volgende:
Wat heb je nou weer gezopenquote:Op maandag 14 november 2005 20:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
Avond.
* Sharkdoggie komt zwaar brak binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |