Aaah, wat schattig.quote:Op maandag 14 november 2005 18:24 schreef Laniboekje het volgende:
Ik eet geen spinazie, ik ben anders.. Ik wil niet groot en sterk zijn. Maar klein en naief..
Spinazie is wel lekker!
Neequote:Op maandag 14 november 2005 18:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Vinden jullie ook dat paaldansen een olympische sport moet worden?
Ik ben mijn kat kwijt.quote:Op maandag 14 november 2005 18:34 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
![]()
Ik ben mijn lieve ratje kwijt.. ze loopt ergens in mijn kamer.. of ze vlucht gewoon voor me en heeft zich ergens verstopt
quote:Op maandag 14 november 2005 18:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik ben mijn kat kwijt.
Al bijna een week nu.
Roy zit ook in Delft, hij doet alleen de TU variant ervanquote:Op maandag 14 november 2005 18:53 schreef mordradead het volgende:
daar zitten alleen pauperfeyenoorders op
ja, ik weet het, ik heb ook liever zuurkool.quote:Op maandag 14 november 2005 19:07 schreef mordradead het volgende:
belachelijk he
Gespierde dames niet nee, maar die turn dametjes zien er altijd wel leuk uit.quote:Op maandag 14 november 2005 18:38 schreef mordradead het volgende:
die gespierde dames hoeven van mij in ieder geval niet topless
Gewoon je arm uitsteken en graaien, beetje pijnlijk, maar het werkt wel.quote:Op maandag 14 november 2005 19:18 schreef Laniboekje het volgende:
Ondertussen heb ik ook al gegeten.. en ben ik nog steeds bezig om die rat van me te vangen. Wat een rat is het ook zeg!
Enne MMarsu.. nee, ik heb geen fotoboek. Express, dan laten de mannen me enigszins nog met rust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |