abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32269121
quote:
Op maandag 14 november 2005 20:55 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik blijf het vreemd vinden en weer zo'n halfzachte oplossing.

Zonder paspoort kan je ook geld geven aan familie in Marokko.
Ik zeg dan ook dat dit voor Marokko eventueel een argument zou kunnen zijn. Ik weet het ook niet. Vertel jij ze anders even dat het onzin is, misschien passen ze de wet wel aan. .
quote:
En waar heb je meer aan een Marokkaans paspoort dan aan een Nederlands paspoort, in Arabische landen ofzo.
Bijvoorbeeld.
pi_32269125
quote:
Op maandag 14 november 2005 20:29 schreef DionysuZ het volgende:
Waarom zouden mensen die een dubbel paspoort hebben zwaarder gestraft worden bij een misdrijf dan mensen met een enkel paspoort?
Als het over Marokkanen gaat schijnt discrimineren te mogen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_32269164
quote:
Op maandag 14 november 2005 20:52 schreef sizzler het volgende:

[..]
Belachelijk.

Krakers die zich aangetast voelen in hun vrijheid van meningsuiting.
Hebben die gasten dan wel respect voor de mening van anderen of is het weer een staaltje onze mening behoort onder de vrijheid van meningsuiting maar een andere mening niet.
pi_32269172
quote:
Op maandag 14 november 2005 20:54 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Onzin. Gewoon dezelfde behandeling die andere Nederlanders ook genieten. Of dacht je dat al die Nederlanders die bijvoorbeeld voor de EU nog een feit was in Spanje zijn gaan wonen daarmee al hun rechten verspeelden?
Dat hangt van het verdag af wat twee landen heben afgesloten. Net zoals je een verdrag af kan sluiten dat mensen met een dubbel paspoort hun straf uit moeten zitten in het andere moederland. Een soort uitlevering zeg maar. Nederlanders die in -bijvoorbeeld- Equador berecht worden kunnen via een uitleveringsverdrag hier hun straf uitzitten.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_32269216
quote:
Op maandag 14 november 2005 20:56 schreef kLowJow het volgende:
Ik zeg dan ook dat dit voor Marokko eventueel een argument zou kunnen zijn. Ik weet het ook niet. Vertel jij ze anders even dat het onzin is, misschien passen ze de wet wel aan. .
Als ik zoveel macht zou hebben had ik dat allang gedaan
quote:
Bijvoorbeeld.
Handig als je besluit terrorist te worden
pi_32269234
quote:
Op maandag 14 november 2005 20:52 schreef sizzler het volgende:

[..]
Tja zie er niet zo'n bezwaar in. Er is een maatschappelijk debat gaande over het functioneren van Verdonk. Waarom zou die man daar niet aan mee mogen doen?
pi_32269275
quote:
Op maandag 14 november 2005 20:58 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Belachelijk.

Krakers die zich aangetast voelen in hun vrijheid van meningsuiting.
Hebben die gasten dan wel respect voor de mening van anderen of is het weer een staaltje onze mening behoort onder de vrijheid van meningsuiting maar een andere mening niet.
In Groningen werd het weghalen van spandoeken door een aantal hoogleraren wel als zeer creatief met een dubieuze plaatselijke verordening omschreven.
pi_32269326
quote:
Op maandag 14 november 2005 21:00 schreef du_ke het volgende:
Tja zie er niet zo'n bezwaar in. Er is een maatschappelijk debat gaande over het functioneren van Verdonk. Waarom zou die man daar niet aan mee mogen doen?
Je vindt de tekst acceptabel?

Ik ben benieuwd hoe de vrijheid van meningsuiting wordt geïnterpreteerd als ik in Nijmegen een spandoek ophang met de tekst: Milieufascist Femke Halsema. Zelfs in nazi Duitsland was er meer persoonlijke vrijheid.
pi_32269337
quote:
Op maandag 14 november 2005 20:58 schreef sizzler het volgende:

[..]

Dat hangt van het verdag af wat twee landen heben afgesloten. Net zoals je een verdrag af kan sluiten dat mensen met een dubbel paspoort hun straf uit moeten zitten in het andere moederland. Een soort uitlevering zeg maar. Nederlanders die in -bijvoorbeeld- Equador berecht worden kunnen via een uitleveringsverdrag hier hun straf uitzitten.
Wat ik zeg. Mensen selectief als Nederlander behandelen. Briljant. Dat ze daar niet eerder op gekomen zijn. Ik zal aan je denken als ik mijn straf in Marokko uitzit. .

Een soort uitlevering, maar dan anders. Wordt helemaal lachen als je wel zo'n verdrag afsluit met een land om mensen daar hun straf uit te laten zitten, maar weigert mensen uit te leveren omdat ze daar zo slecht behandeld worden.

Hiernaast probeer je de ene Nederlander koste wat koste uit dezelfde gevangenis te halen, waar je de andere Nederlander met de vriendelijke groeten van het koninkrijk der Nederlanden in weg laat rotten. Niks mis mee toch?
pi_32269416
quote:
Op maandag 14 november 2005 21:01 schreef du_ke het volgende:
In Groningen werd het weghalen van spandoeken door een aantal hoogleraren wel als zeer creatief met een dubieuze plaatselijke verordening omschreven.
Krakers doen nietrs anders dan provoceren. Als ze al die moeite zouden steken in werken waren ze een stuk nuttiger.
pi_32269528
quote:
Op maandag 14 november 2005 21:03 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Je vindt de tekst acceptabel?

Ik ben benieuwd hoe de vrijheid van meningsuiting wordt geïnterpreteerd als ik in Nijmegen een spandoek ophang met de tekst: Milieufascist Femke Halsema. Zelfs in nazi Duitsland was er meer persoonlijke vrijheid.
Groenlinks treft in dezen geen enkele blaam, Verdonk wel. ze lijkt bepaald niet met de levende crematie te zitten of heb je een indicatie dat het anders zit?
pi_32269568
quote:
Op maandag 14 november 2005 21:04 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Wat ik zeg. Mensen selectief als Nederlander behandelen. Briljant. Dat ze daar niet eerder op gekomen zijn. Ik zal aan je denken als ik mijn straf in Marokko uitzit. .

Een soort uitlevering, maar dan anders. Wordt helemaal lachen als je wel zo'n verdrag afsluit met een land om mensen daar hun straf uit te laten zitten, maar weigert mensen uit te leveren omdat ze daar zo slecht behandeld worden.

Hiernaast probeer je de ene Nederlander koste wat koste uit dezelfde gevangenis te halen, waar je de andere Nederlander met de vriendelijke groeten van het koninkrijk der Nederlanden in weg laat rotten. Niks mis mee toch?
nieuwe politieke correctheid .
pi_32269618
quote:
Op maandag 14 november 2005 21:04 schreef kLowJow het volgende:

[..]

[...]
We halen toch geen Nederlanders uit Marokkaanse gevangenissen omdat ze daar zo slecht behandeld worden? Waarom zou je ze er dan niet heen kunnen sturen?

Dit is gewoon een speciaal geval. Veel Marokkaanse mensen hebben in beide landen een huis, kunnen in beide landen Nederlandse sociale voorzieningen genieten, betalen in beide landen belasting, sturen veel geld naar hun 'thuisland', wonen er regelmatig een paar maanden per jaar, trouwen er, halen er hun bruid, willen er begraven worden etc. Het probleem met veel marokkanse jeugd is dat de politie in Marokko veel strenger is dan hier in Nederland. Vergeleken de situatie daar zijn we lieverdjes. Nou, als mensen graag twee paspoorten willen zodat ze van beide kanten van de voordelen gebruik kunnen maken, dan vind ik het zo gek nog niet om er ook andere consequenties aan te verbinden.
pi_32269626
quote:
Op maandag 14 november 2005 21:10 schreef du_ke het volgende:
Groenlinks treft in dezen geen enkele blaam, Verdonk wel. ze lijkt bepaald niet met de levende crematie te zitten of heb je een indicatie dat het anders zit?
Ik kan de gedachte van Verdonk niet lezen jij blijkbaar wel.
pi_32269638
quote:
Op maandag 14 november 2005 21:10 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nee, daarom was ze ook op de herdenking.
pi_32269690
Daarnaast heeft Verdonk de brand niet aangestoken.
Waarom hangt die "dappere" van Eck geen spandoek op tegen de daadwerkelijke dader?
pi_32269816
quote:
Op maandag 14 november 2005 21:13 schreef sizzler het volgende:

[..]

We halen toch geen Nederlanders uit Marokkaanse gevangenissen omdat ze daar zo slecht behandeld worden? Waarom zou je ze er dan niet heen kunnen sturen?
Sterker nog, we leveren niet eens mensen uit aan Marokko.
quote:
Dit is gewoon een speciaal geval. Veel Marokkaanse mensen hebben in beide landen een huis, kunnen in beide landen Nederlandse sociale voorzieningen genieten, betalen in beide landen belasting, sturen veel geld naar hun 'thuisland', wonen er regelmatig een paar maanden per jaar, trouwen er, halen er hun bruid, willen er begraven worden etc. Het probleem met veel marokkanse jeugd is dat de politie in Marokko veel strenger is dan hier in Nederland. Vergeleken de situatie daar zijn we lieverdjes. Nou, als mensen graag twee paspoorten willen zodat ze van beide kanten van de voordelen gebruik kunnen maken, dan vind ik het zo gek nog niet om er ook andere consequenties aan te verbinden.
Sommige dingen die je hier stelt zijn gewoon niet waar, maar laten we dit voor de discussie even vergeten. Laten we aannemen dat dit allemaal waar is, wat wil je dan vervolgens doen met mensen die de Marokkaanse nationaliteit hebben - die hebben "we" nu eenmaal allemaal, of we nu in Marokko geboren zijn, een Marokkaanse vader, grootvader overgrootvader of overovergrootvader hebben - maar op wie geen van bovenstaande punten van toepassing is? Het paspoort heeft er geen fuck mee te maken, of je nu een paspoort hebt of niet, je hebt de Marokkaanse nationaliteit.
pi_32269851
quote:
Op maandag 14 november 2005 21:14 schreef sizzler het volgende:

[..]

Nee, daarom was ze ook op de herdenking.
Tja dat is typisch een verplichting waar ze niet weg kan blijven. Je moet blijven proberen een menselijk gezicht te laten zien he?
pi_32269883
quote:
Op maandag 14 november 2005 21:15 schreef MrX1982 het volgende:
Daarnaast heeft Verdonk de brand niet aangestoken.
Waarom hangt die "dappere" van Eck geen spandoek op tegen de daadwerkelijke dader?
Ze als 'deporteur' wel verantwoordelijk voor het op onverantwoorde wijze vullen van de cellen.
pi_32269933
Van Eck waar ken ik die naam ook alweer van.

Oh ja dat is die dappere dodo met zijn SUV parkeerverbod.
pi_32269974
Liever een Van Eck onder mijn SUV dan een in de gemeenteraad.

Nieuw spandoek
pi_32270000
quote:
Op maandag 14 november 2005 21:19 schreef du_ke het volgende:

[..]

Tja dat is typisch een verplichting waar ze niet weg kan blijven. Je moet blijven proberen een menselijk gezicht te laten zien he?
*proest
pi_32270081
quote:
Op maandag 14 november 2005 21:19 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Het paspoort heeft er geen fuck mee te maken, of je nu een paspoort hebt of niet, je hebt de Marokkaanse nationaliteit.
Inderdaad. Het heeft er geen fuck meer mee te maken. Dus waarom hebben ze dat paspoort dan nog? Hup. Weg ermee. En als de verbinding er wel is dan houden ze het paspoort, en dus is er een legitieme reden om te differentiëren.
pi_32270088
quote:
Op maandag 14 november 2005 21:24 schreef sizzler het volgende:

[..]

*proest
Sorry maar ik mevrouw verdonk nog niet op oprecht medeleven kunnen betrappen in haar loopbaan als staatssecretaris. Het is puur op nummer uit proberen uit te zetten (ofwel de illegaliteit intrappen want het uitzetten lukt niet ).
pi_32270137
quote:
Op maandag 14 november 2005 21:26 schreef du_ke het volgende:
Sorry maar ik mevrouw verdonk nog niet op oprecht medeleven kunnen betrappen in haar loopbaan als staatssecretaris. Het is puur op nummer uit proberen uit te zetten (ofwel de illegaliteit intrappen want het uitzetten lukt niet ).
Wat heb jij precies gedaan om je medeleven aan deze illegalen te betuigen?

Kaarsje gebrand?
pi_32270178
quote:
Op maandag 14 november 2005 21:28 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Kaarsje gebrand?
In Gouda branden we elk jaar een kaarsje. Met kaarsjesavond. Dit jaar met de koningin erbij.
pi_32270243
quote:
Op maandag 14 november 2005 21:29 schreef sizzler het volgende:
In Gouda branden we elk jaar een kaarsje. Met kaarsjesavond. Dit jaar met de koningin erbij.
Pas maar op. Als de halve stad afbrandt hangen krakers spandoeken op met 'Bolsius moordenaar'
pi_32270291
quote:
Op maandag 14 november 2005 21:26 schreef sizzler het volgende:

[..]

Inderdaad. Het heeft er geen fuck meer mee te maken. Dus waarom hebben ze dat paspoort dan nog? Hup. Weg ermee. En als de verbinding er wel is dan houden ze het paspoort, en dus is er een legitieme reden om te differentiëren.
Er zijn er genoeg die geen Marokkaans paspoort hebben. Voor de Marokkaanse wet zijn ze echter net zo Marokkaans. Daarnaast heb je geen paspoort nodig om binding met een land te hebben. Zo hebben DrW en MrX waarschijnlijk meer binding met de VS dan ik met Marokko heb. Reden om te differentiëren zeg ik. Laat ze maar in een Amerikaanse cel zitten.
pi_32270312
Death row graag

Hoewel ik denk dat ik minder binding met de VS heb dan jij met Marokko. Ik heb geen familie in de VS wonen.
  maandag 14 november 2005 @ 21:33:16 #230
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_32270338
quote:
Op maandag 14 november 2005 21:32 schreef MrX1982 het volgende:
Death row graag
pi_32270474
quote:
Op maandag 14 november 2005 21:31 schreef kLowJow het volgende:

[..]
Dat is waar. Maar identiteit en verbinding zijn twee losstaande zaken. Ik denk dat het voor de integratie uitmaakt of je naast je 'roots' ook een Marokkaans paspoort hebt. Ik ken helaas genoeg Marokkaanse jongens die zich eerder Marokkaan voelen dan Nederlander, ookal zijn ze hier geboren. (eentje gaat zelfs expres onder de zonnebank om meer op een Marokkaan te lijken (zijn moeder is Nederlands)). Een gemiste kans, al zeg ik het zelf.
pi_32270484
quote:
Death row graag
Doodverwensing!
pi_32270495
quote:
Death row graag

Hoewel ik denk dat ik minder binding met de VS heb dan jij met Marokko. Ik heb geen familie in de VS wonen.
Met mijn familie heb ik binding, maar met een land?. Als ze ineens massaal naar Tjechië zouden verhuizen zou ik nog steeds niets met dat land hebben.
  maandag 14 november 2005 @ 21:37:52 #234
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32270500
ik verveel me
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32270542
quote:
Op maandag 14 november 2005 21:37 schreef George-Butters het volgende:
ik verveel me
Begin een discussie over het anders behandelen van Nederlanders met een dubbele nationaliteit. Ik hou je wel bezig.
pi_32270565
quote:
Op maandag 14 november 2005 21:36 schreef sizzler het volgende:
Dat is waar. Maar identiteit en verbinding zijn twee losstaande zaken. Ik denk dat het voor de integratie uitmaakt of je naast je 'roots' ook een Marokkaans paspoort hebt. Ik ken helaas genoeg Marokkaanse jongens die zich eerder Marokkaan voelen dan Nederlander, ookal zijn ze hier geboren. (eentje gaat zelfs expres onder de zonnebank om meer op een Marokkaan te lijken (zijn moeder is Nederlands)). Een gemiste kans, al zeg ik het zelf.
Gevalletje identiteitscrisis

Maar dat is wel een probleem van een dubbele nationaliteit. Mensen hoeven niet te kiezen en vallen tussen wal en schip en zo blijf je als samenleving door modderen.
pi_32270603
quote:
Op maandag 14 november 2005 21:36 schreef sizzler het volgende:

[..]

sizzler. Het is gewoon een waardeloos idee. Sorry.
pi_32270614
quote:
Op maandag 14 november 2005 21:37 schreef kLowJow het volgende:
Met mijn familie heb ik binding, maar met een land?. Als ze ineens massaal naar Tjechië zouden verhuizen zou ik nog steeds niets met dat land hebben.
Je Marokkaanse familie maakt toch deel uit van Marokko. Ik zou me dan kunnen voorstellen dat je ook binding hebt met het land. Maar dat geldt in jouw geval blijkbaar niet.
pi_32270660
quote:
Op maandag 14 november 2005 21:37 schreef sizzler het volgende:
Doodverwensing!
Zelfmoordverwensing
pi_32270663
quote:
Op maandag 14 november 2005 21:41 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Je Marokkaanse familie maakt toch deel uit van Marokko. Ik zou me dan kunnen voorstellen dat je ook binding hebt met het land. Maar dat geldt in jouw geval blijkbaar niet.
Nou ja, dat is niet helemaal waar. Ik heb er meer binding mee dan bijvoorbeeld met Tjechië. Ik vind het best een aardig vakantieland. .
pi_32270716
quote:
Op maandag 14 november 2005 21:42 schreef kLowJow het volgende:
Nou ja, dat is niet helemaal waar. Ik heb er meer binding mee dan bijvoorbeeld met Tjechië. Ik vind het best een aardig vakantieland. .
Zie je nou wel.

Laat Tsjechië er gewoon buiten. Ze hebben daar overigens wel goed bier maar dat is natuurlijk verboden voor de vrome moslim
pi_32270749
quote:
Op maandag 14 november 2005 21:40 schreef kLowJow het volgende:

[..]

sizzler. Het is gewoon een waardeloos idee. Sorry.
Ik wil gewoon een betere integratie.

Eén land, één volk, één .... ehm, wacht ........ dit klinkt niet goed.
pi_32270800
quote:
Op maandag 14 november 2005 21:42 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Dit I ever mention Poland?
pi_32270811
één forum?
pi_32270848
busty.pl Polen

Gratis filmpjes zijn nog meer
pi_32270851
quote:
Op maandag 14 november 2005 21:44 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Zie je nou wel.

Laat Tsjechië er gewoon buiten. Ze hebben daar overigens wel goed bier maar dat is natuurlijk verboden voor de vrome moslim
Ja hè .

De laatste keer dat ik daar was is al weer wat jaartjes geleden, maar ik zat wel lekker met mijn neef (en een soldaat) met een tafeltje en stoelen in de zee en zon wat te eten voor een strandtentje. Wie denk je dat het bier haalt?
pi_32270891
quote:
Op maandag 14 november 2005 21:49 schreef kLowJow het volgende:
Ja hè .

De laatste keer dat ik daar was is al weer wat jaartjes geleden, maar ik zat wel lekker met mijn neef (en een soldaat) met een tafeltje en stoelen in de zee en zon wat te eten voor een strandtentje. Wie denk je dat het bier haalt?
Je meest vrome familielid?
  maandag 14 november 2005 @ 21:51:52 #248
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32270932
quote:
Op maandag 14 november 2005 21:39 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Begin een discussie over het anders behandelen van Nederlanders met een dubbele nationaliteit. Ik hou je wel bezig. [afbeelding]
Je doet het uitstekend overigens. Ik ben het geheel met je eens.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32270975
quote:
Op maandag 14 november 2005 21:48 schreef MrX1982 het volgende:
busty.pl Polen

Gratis filmpjes zijn nog meer
Wachtwoord hebben?
pi_32271006