quote:Een afleidingsmanouvre, zogezegd. Een die uiteraard gefaald is.
Wie probeert hier nu zo links mogelijk te zijn?quote:De slachtofferrol past hem blijkbaar goed, van Pim afgekeken
Ik hoor de haan al kraaien, terwijl het later licht wordt.quote:Op maandag 14 november 2005 15:17 schreef Monidique het volgende:
Ik ken dat bovenste citaat niet.
Die gooit wel hoge ogen, ja. Toch vind ik de uiteengereten bruiloftsmeisjes stukken erger, net als het verduisterde geld.quote:Op maandag 14 november 2005 15:22 schreef zakjapannertje het volgende:
walging van de maand?![]()
![]()
: Domino-recordpoging kost mus het leven
doe dat maar 14.gifquote:Op maandag 14 november 2005 15:20 schreef Monidique het volgende:
Ik moest morgen werken, maar het hoeft niet meer. Helaas. Dan ga ik maar een macro maken zodat je vanuit Word direct op Fok! kunt posten. Of niet.
Dat kan toch nog steeds. Misschien helpt het als je je tanden ook niet poetstquote:Op maandag 14 november 2005 17:24 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]
Sodeju! Leven krakers in zo'n pand?
Fuck. Als ik dat geweten had dan had ik ook een Ché-shirt gekocht, mijn haar een maand niet gewassen en kisten gekocht voor de jaren dat ik in Amsterdam heb gestudeerd!
quote:Op maandag 14 november 2005 17:28 schreef Tafkahs het volgende:
[afbeelding]
Denk hier ook even een spandoek voor met de tekst: Verdonk, nog steeds geen bloed aan je handen?
Die ja. Mooi pandje he? gekraakt.quote:
Dit is ironisch.quote:Op maandag 14 november 2005 17:28 schreef Tafkahs het volgende:
Het is een boekwinkel dat alleen maar linkse literatuur verkoopt.
gelukkig maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |