Echt, als we nou wat aardiger voor de jongens waren zouden ze graag terugkomen. Het is bij Ajax altijd zo'n struggle.quote:Op maandag 14 november 2005 23:04 schreef Houniet het volgende:
ik heb wel deze, die was ook tegen feyenoord

Ze zijn allemaal binnen. Ze zijn (meestal) verzadigd met titels en prijzen, en ik zweer je, als het bij ons 'warmer' was geweest waren er meer teruggekomen om hier te stoppen. En ik weet ook wel, warm is betrekkelijk, maar ik voel echt warmte als men over Kluivert, Seedorf en als die anderen spreekt. Echt, we moeten de jongens wat positiever benaderen. Ik blijf erbij, Rosenberg kàn geen kutvoetballer zijn.quote:Op maandag 14 november 2005 23:08 schreef HeatWave het volgende:
Ze verdienen dan wel redelijk, maar het blijven wel mensen..

Kampioensjaarquote:Op maandag 14 november 2005 23:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
93-94 was dat toch?

Ehm, met gele veters wel!quote:Op maandag 14 november 2005 23:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
93-94 was groen met blauw. Mijn eerste Ajax shirt
Heb hem nu ingelijst aan de muur hangen, maatje 144 ofzo

Alles komt goed, zoals altijdquote:Op maandag 14 november 2005 23:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik word wel heel gelukkig van al die nostalgie
Ik vergat bijna hoe slecht het gesteld is met de club...

quote:Op maandag 14 november 2005 23:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ehm, met gele veters wel!
Ik weet het zeker..
Heeft iemand niet een overzichtje met uitshirts?

Ja, als je weet waar je vandaan komt kan dat je helpen hetzelfde te bereiken.quote:Op maandag 14 november 2005 23:41 schreef Zero2Nine het volgende:
Tja als de prestaties op dit moment onder de maat zijn dan maar teren op het verleden he![]()

quote:'Huntelaar naar AZ; Ajax wil Kluivert'
AZ troeft waarschijnlijk Ajax af in de strijd om Klaas-Jan Huntelaar, zo meldt Johan Derksen vanavond in het programma Voetbal Insite. De sympathie van de aanvaller zou meer uitgaan naar de Alkmaarders.
Als Ajax er niet inslaagt om Huntelaar vast te leggen, verlegt de club haar interesse naar Patrick Kluivert. De aanvaller zit op de bank bij Valencia CF. De Spaanse club zou wel een transferbedrag verlangen voor de ex-international.
Feyenoord is inmiddels afgehaakt in de strijd om Huntelaar. De Rotterdammers kunnen het transferbedrag niet betalen. Wel heeft de club interesse in Dwight Tiendalli (FC Utrecht). De jeugdinternational moet de nieuwe rechtsback worden van de volksclub.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |