Ephpodquote:Op woensdag 23 november 2005 13:10 schreef JeFFJuH het volgende:
Is er heel toevallig een 'programmatje' waarmee je bestanden op je iPod kunt zetten zonder dat je daar iTunes voor hoeft te gebruiken?
- Winamp iPod pluginquote:Op woensdag 23 november 2005 13:10 schreef JeFFJuH het volgende:
Is er heel toevallig een 'programmatje' waarmee je bestanden op je iPod kunt zetten zonder dat je daar iTunes voor hoeft te gebruiken?
op de plaatjes van de site zie je hem idd nouwelijksquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:51 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Gelukt.
Je moet wel op een speciale manier de video's coderen, maar het werkt wel.
Ik heb btw bij www.bestskinsever.com zo'n folie besteld voor mijn iPod Nano. Het is exact hetzelfde als TheInvisibleShield, maar het is veel goedkoper ($ 6.00). Bovendien kost shipping naar Nederland niet eens zo gek veel: $ 2.50 maar.
Ik had dus zondag een folie daar besteld. Maar ik kon maar niet bij mijn order status komen. Even gemaild, bleek dat er een error was geweest in het systeem ofzo. Maar goed, hij zei ik heb je geld terug gestort, als je er nog een wil bestellen kan dat. Goed, heb ik er dus nog een besteld. Kreeg net een mailtje:
Hello,
Your order is shipping today. I have included an extra skin for your troubles.
Thank you.
Vroeg sinterklaas-kadootje dus![]()
![]()
Zodra ik de envelop binnen heb zal ik mijn mening erover geven, maar vanwege de goede afhandeling van dit soort kleine probleempjes kan ik www.bestskinsever.com nu al aanraden![]()
Het is trouwens precies hetzelfde als TheInvisibleShield, en daar zijn wél veel plaatjes van te vinden.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:49 schreef Bob. het volgende:
[..]
op de plaatjes van de site zie je hem idd nouwelijksveel mooier dan die tubes die ik voor 29 e heb gekocht
misschien ga ik deze dan ook nog maar bestellen.
Nee, hij zit helemaal rondom. Achterkant en voorkant, beide zijkanten, en gedeeltelijke bovenkant (hold knop is niet bedekt). Onderkant is niet bedekt.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:07 schreef Bob. het volgende:
ziet er goed uit, maar hij zit dus alleen op de voorkant? want aan de achterkant krast het ding toch ook?
Maar zo'n hoesje is dus niet gewoon bij V&D ofzo te koop?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:31 schreef EvilWasp het volgende:
edit: Hier trouwens een test met een grotere iPod waar TheInvisibleShield op geplakt is. Zoals ik al zei, www.bestskinsever.com levert dus exact dezelfde producten.
Nee, daar kun je hooguit boeklon krijgen. Zoals je op de vorige pagina kunt lezen krijg ik gratis 1 skin extra. Wellicht gaat die in de verkoop.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:45 schreef girllover het volgende:
[..]
Maar zo'n hoesje is dus niet gewoon bij V&D ofzo te koop?
Ik vind het trouwens erg jammer dat je met een nano niet kunt shufflen op afspeellijstniveau. Dan krijg je alles door elkaar als je shufflet (bijvoorbeeld klassiek en dance). En daar zit ik niet zo heel erg op te wachten.
Als je je iPod bij instellingen op Shuffle zet en daarna een playlist selecteert, dan gaat hij gewoon shuffelen binnen die playlist.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:45 schreef girllover het volgende:
[..]
Maar zo'n hoesje is dus niet gewoon bij V&D ofzo te koop?
Ik vind het trouwens erg jammer dat je met een nano niet kunt shufflen op afspeellijstniveau. Dan krijg je alles door elkaar als je shufflet (bijvoorbeeld klassiek en dance). En daar zit ik niet zo heel erg op te wachten.
Nee, het werkt met alle muziek.quote:Op donderdag 24 november 2005 08:24 schreef JeFFJuH het volgende:
Weet iemand heel toevallig hoe je ervoor kunt zorgen dat de album hoezen op het schermpje van je iPod Nano komen te staan?
Ik had begrepen dat je dan iets met "Artwork" moest instellen in iTunes, maar kan hier verder niets over vinden. Werkt dit heel toevallig alleen met muziek die je hebt gedownload van de iTunes Store?
Instellingen --> Shufflequote:Op woensdag 23 november 2005 21:45 schreef girllover het volgende:
[..]
per stuk of per tig?quote:Op donderdag 24 november 2005 12:49 schreef Remzz het volgende:
De tubes zijn trouwens te koop bij de Mediamarkt
Je kunt ze kopen en de andere 4 hier op het forum verkopen, ik denk dat er genoeg users zijn die er ook maar 1 willenquote:Op donderdag 24 november 2005 13:07 schreef moussy het volgende:
hmm jammer, ik hoef er geen 5
Ik heb mn nano al gratisquote:Op donderdag 24 november 2005 13:22 schreef Geqxon het volgende:
En als je ze op marktplaats met een lichte winst verkoopt, dan heb je zelfs een volledig gratis tube
4,99 en 5,99 verzendskostenquote:Op donderdag 24 november 2005 13:22 schreef Manneke_Pils het volgende:
www.Ebay.nl zoek op Nano covers of protectors en voor 8 euro inclusief heb je een hoesje in iedere denkbare kleur inclusief screen en back protector vanuit Hong Kong..
ik heb 1 ct voor mn hoesje en 6,99 verzendkosten...quote:Op donderdag 24 november 2005 13:30 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb mn nano al gratis
[..]
4,99 en 5,99 verzendskosten
Bedankt, hij doet 't.quote:Op donderdag 24 november 2005 09:32 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Instellingen --> Shuffle
Muziek --> Afspeellijst --> Open
Klaar
Verrot mp3-tje ?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:18 schreef girllover het volgende:
[..]
Bedankt, hij doet 't.![]()
Een ander probleem. Ik probeer de cd 'E.C. Was Here', van Eric Clapton op mijn nano te zetten. Maar van 3 van de 6 liedjes komen er maar een paar seconden tot iets meer dan een minuut op mijn nano (terwijl ze meer dan 6 minuten horen te duren) en dan worden ze afgebroken. Weet iemand waar dat aan kan liggen?
Ik weet het niet. Ik zet hem rechtstreeks van de cd in iTunes. De tijd die van zo'n liedje 'overblijft', varieert. De ene keer staat er 16 seconden op nano en de andere keer 1 minuut en 27 seconden.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:27 schreef Sportguy het volgende:
[..]
Verrot mp3-tje ?
Spelers zoals winamp (op de pc) zijn zeer tolerant tov. elk mp3-formaat wat er aangeleverd wordt.
Deze codecs / formaten ondersteunt de nano:quote:Op donderdag 24 november 2005 23:33 schreef girllover het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik zet hem rechtstreeks van de cd in iTunes. De tijd die van zo'n liedje 'overblijft', varieert. De ene keer staat er 16 seconden op nano en de andere keer 1 minuut en 27 seconden.
Nee, voor dat type batterij maakt het (vrijwel) niks uit om dat te doen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:56 schreef JeFFJuH het volgende:
Even een snel vraagje. Als je de kabel in de iPod doet, dan gaat de batterij natuurlijk meteen opladen. Maar wat nou als je gewoon even je iPod aansluit om deze even te syncen met je iTunes database, dan gaat de iPod ook opladen, maar is dat niet slecht voor je batterij?
Nou ik hou me aanbevolenquote:Op woensdag 23 november 2005 21:47 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Nee, daar kun je hooguit boeklon krijgen. Zoals je op de vorige pagina kunt lezen krijg ik gratis 1 skin extra. Wellicht gaat die in de verkoop.
Tja, hij is nog steeds niet binnen.quote:
En Apple's eigen format dan? Apple Losless Encoder oid? Of is AAC ook van Applequote:Op zaterdag 26 november 2005 22:57 schreef EvilWasp het volgende:
AAC @ 128 kb/s. Is te vergelijken met MP3 192 kb/s.
MP3 @ 128 kb/s is echt bagger als je een beetje fatsoenlijke oordopjes hebt.
AAC is van Applequote:Op maandag 28 november 2005 22:30 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
En Apple's eigen format dan? Apple Losless Encoder oid? Of is AAC ook van Apple?
Die optie die standaard inhet hoofdmenu staat is alles shuffelen. Als je alleen een album of artiest wil laten horen stel dan shuffle in via settings>shuffle>songs. Als je u gewoon een album of artiest hebt geselecteerd, shuffled hij deze dir. Wil je meerdere albums shuffle, voeg ze dan toe aanje on-the-go playlist en speel die af:)quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:49 schreef EvilWasp het volgende:
Iets over shuffelen van ene lijst
[..]
Nee. Niet mogelijk.
Vaak kan je ook via Paypal betalen (eBay sowieso..) en daar heb je die niet voor nodigquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:37 schreef Henkmanz het volgende:
Gaar dat al die hoesjes alleen fatsoenlijk te krijgen zijn via internet: ik wil wel zo'n invisibleshield hebben maar heb geen creditcard
Ik zag dat inderdaad, is dat goed te doen? Kun je dan gewoon een betalingsopdracht via internetbankieren versturen naar paypal om zo krediet op te bouwen daar? De site is compleet in engels, nou heb ik daar niet zoveel moeite mee, sommige bank-georienteerde termen in het engels zijn niet echt bekend bij me namelijk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:04 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Vaak kan je ook via Paypal betalen (eBay sowieso..) en daar heb je die niet voor nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |