abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32505524
quote:
Op woensdag 23 november 2005 13:10 schreef JeFFJuH het volgende:
Is er heel toevallig een 'programmatje' waarmee je bestanden op je iPod kunt zetten zonder dat je daar iTunes voor hoeft te gebruiken?
Ephpod
  woensdag 23 november 2005 @ 18:47:47 #152
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_32514818
quote:
Op woensdag 23 november 2005 13:10 schreef JeFFJuH het volgende:
Is er heel toevallig een 'programmatje' waarmee je bestanden op je iPod kunt zetten zonder dat je daar iTunes voor hoeft te gebruiken?
- Winamp iPod plugin
- http://www.ephpod.com/
- www.anapod.com (gebruik ik zelf, maar dan wel de gekochte versie)

Voordeel van al deze programma's is dat je ook bestanden kunt terugzetten. Anapod nestelt zich in je Internet Verkenner en je kunt dus met de rechtermuisknop bestanden naar je iPod kopieren. Ideaal!
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_32518487
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 14:51 schreef EvilWasp het volgende:

[..]

Gelukt.

Je moet wel op een speciale manier de video's coderen, maar het werkt wel.

Ik heb btw bij www.bestskinsever.com zo'n folie besteld voor mijn iPod Nano. Het is exact hetzelfde als TheInvisibleShield, maar het is veel goedkoper ($ 6.00). Bovendien kost shipping naar Nederland niet eens zo gek veel: $ 2.50 maar.

Ik had dus zondag een folie daar besteld. Maar ik kon maar niet bij mijn order status komen. Even gemaild, bleek dat er een error was geweest in het systeem ofzo. Maar goed, hij zei ik heb je geld terug gestort, als je er nog een wil bestellen kan dat. Goed, heb ik er dus nog een besteld. Kreeg net een mailtje:

Hello,

Your order is shipping today. I have included an extra skin for your troubles.

Thank you.

Vroeg sinterklaas-kadootje dus

Zodra ik de envelop binnen heb zal ik mijn mening erover geven, maar vanwege de goede afhandeling van dit soort kleine probleempjes kan ik www.bestskinsever.com nu al aanraden
op de plaatjes van de site zie je hem idd nouwelijks veel mooier dan die tubes die ik voor 29 e heb gekocht misschien ga ik deze dan ook nog maar bestellen.
pi_32518746
quote:
Op woensdag 23 november 2005 20:49 schreef Bob. het volgende:

[..]

op de plaatjes van de site zie je hem idd nouwelijks veel mooier dan die tubes die ik voor 29 e heb gekocht misschien ga ik deze dan ook nog maar bestellen.
Het is trouwens precies hetzelfde als TheInvisibleShield, en daar zijn wél veel plaatjes van te vinden.

Bijv. hier

Op die site staat ook een review van de versie met clickwheel bescherming, samen met meer info etc...
pi_32519162
ziet er goed uit, maar hij zit dus alleen op de voorkant? want aan de achterkant krast het ding toch ook?
pi_32520006
quote:
Op woensdag 23 november 2005 21:07 schreef Bob. het volgende:
ziet er goed uit, maar hij zit dus alleen op de voorkant? want aan de achterkant krast het ding toch ook?
Nee, hij zit helemaal rondom. Achterkant en voorkant, beide zijkanten, en gedeeltelijke bovenkant (hold knop is niet bedekt). Onderkant is niet bedekt.

Plaatje:

Even gejat van TheInvisibleShield. Beetje oplichting vind ik het eigenlijk van TheInvisibleShield, daar kost deze folie namelijk $20.00 terwijl hij bij www.bestskinsever.com $5.99 kost. Scheelt een paar centen

edit: Hier trouwens een test met een grotere iPod waar TheInvisibleShield op geplakt is. Zoals ik al zei, www.bestskinsever.com levert dus exact dezelfde producten.
  woensdag 23 november 2005 @ 21:45:38 #157
84009 girllover
You had me at hello
pi_32520486
quote:
Op woensdag 23 november 2005 21:31 schreef EvilWasp het volgende:

edit: Hier trouwens een test met een grotere iPod waar TheInvisibleShield op geplakt is. Zoals ik al zei, www.bestskinsever.com levert dus exact dezelfde producten.
Maar zo'n hoesje is dus niet gewoon bij V&D ofzo te koop?

Ik vind het trouwens erg jammer dat je met een nano niet kunt shufflen op afspeellijstniveau. Dan krijg je alles door elkaar als je shufflet (bijvoorbeeld klassiek en dance). En daar zit ik niet zo heel erg op te wachten.
pi_32520538
quote:
Op woensdag 23 november 2005 21:45 schreef girllover het volgende:

[..]

Ik vind het trouwens erg jammer dat je met een nano niet kunt shufflen op afspeellijstniveau. Dan krijg je alles door elkaar als je shufflet (bijvoorbeeld klassiek en dance). En daar zit ik niet zo heel erg op te wachten.
Nee, daar kun je hooguit boeklon krijgen. Zoals je op de vorige pagina kunt lezen krijg ik gratis 1 skin extra. Wellicht gaat die in de verkoop.
  woensdag 23 november 2005 @ 22:01:24 #159
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_32521048
quote:

[..]

Als je je iPod bij instellingen op Shuffle zet en daarna een playlist selecteert, dan gaat hij gewoon shuffelen binnen die playlist.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_32529156
Weet iemand heel toevallig hoe je ervoor kunt zorgen dat de album hoezen op het schermpje van je iPod Nano komen te staan?

Ik had begrepen dat je dan iets met "Artwork" moest instellen in iTunes, maar kan hier verder niets over vinden. Werkt dit heel toevallig alleen met muziek die je hebt gedownload van de iTunes Store?
pi_32529265
quote:
Op donderdag 24 november 2005 08:24 schreef JeFFJuH het volgende:
Weet iemand heel toevallig hoe je ervoor kunt zorgen dat de album hoezen op het schermpje van je iPod Nano komen te staan?

Ik had begrepen dat je dan iets met "Artwork" moest instellen in iTunes, maar kan hier verder niets over vinden. Werkt dit heel toevallig alleen met muziek die je hebt gedownload van de iTunes Store?
Nee, het werkt met alle muziek.

Selecteer een nummer, rechtermuisknop, info, illustratie. Daar kun je een plaatje toevoegen.

Ondere andere tabbladen kun je ook songtekst etc. toevoegen.

iArt is een handig programma dat dat automatisch doet.
pi_32529830
quote:

[..]
Instellingen --> Shuffle
Muziek --> Afspeellijst --> Open

Klaar

Owja --> Waar kon je nieuwe oortjes bestellen als je huidige gaar zijn ?
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_32529921
tvp
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_32529968
Wordt echt een compleet topic zeg.

Mijn vermoedens over software probs waren (helaas) terecht, ik denk dat ik de kinderziektes / nukken en grillen van de ipods even afwacht en hier ff blijf meelezen.
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
  † In Memoriam † donderdag 24 november 2005 @ 12:32:52 #165
7074 moussy
kuttekop
pi_32533845
oke, ff een tvp, ik heb sinds gister een nano en nu al een uur lopen stoeien wat dat stopteken er op was, moest en deed
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_32534179
De tubes zijn trouwens te koop bij de Mediamarkt
  † In Memoriam † donderdag 24 november 2005 @ 13:00:12 #167
7074 moussy
kuttekop
pi_32534435
quote:
Op donderdag 24 november 2005 12:49 schreef Remzz het volgende:
De tubes zijn trouwens te koop bij de Mediamarkt
per stuk of per tig?
pi_32534452
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:00 schreef moussy het volgende:

[..]

per stuk of per tig?
Per 5, ¤29,95
  † In Memoriam † donderdag 24 november 2005 @ 13:07:15 #169
7074 moussy
kuttekop
pi_32534612
hmm jammer, ik hoef er geen 5
pi_32534683
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:07 schreef moussy het volgende:
hmm jammer, ik hoef er geen 5
Je kunt ze kopen en de andere 4 hier op het forum verkopen, ik denk dat er genoeg users zijn die er ook maar 1 willen
pi_32534997
Bij de Apple Store in de Bakkerstraat in Utrecht kun je de tubes los kopen voor ¤7 per stuk.
pi_32534999
En als je ze op marktplaats met een lichte winst verkoopt, dan heb je zelfs een volledig gratis tube
pi_32535007
www.Ebay.nl zoek op Nano covers of protectors en voor 8 euro inclusief heb je een hoesje in iedere denkbare kleur inclusief screen en back protector vanuit Hong Kong..

Kan iemand me nog helpen aan het adres waar ik nieuwe oortjes kan bestellen omdat deze gaar zijn?
  † In Memoriam † donderdag 24 november 2005 @ 13:30:13 #174
7074 moussy
kuttekop
pi_32535206
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:22 schreef Geqxon het volgende:
En als je ze op marktplaats met een lichte winst verkoopt, dan heb je zelfs een volledig gratis tube
Ik heb mn nano al gratis
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:22 schreef Manneke_Pils het volgende:
www.Ebay.nl zoek op Nano covers of protectors en voor 8 euro inclusief heb je een hoesje in iedere denkbare kleur inclusief screen en back protector vanuit Hong Kong..
4,99 en 5,99 verzendskosten
pi_32535577
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:30 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik heb mn nano al gratis
[..]

4,99 en 5,99 verzendskosten
ik heb 1 ct voor mn hoesje en 6,99 verzendkosten...

7 euru dus.. Maar als ze ze nu ook al los verkopen bij de Apple store vor 7 euro..
  donderdag 24 november 2005 @ 23:18:35 #176
84009 girllover
You had me at hello
pi_32552181
quote:
Op donderdag 24 november 2005 09:32 schreef Manneke_Pils het volgende:

[..]

Instellingen --> Shuffle
Muziek --> Afspeellijst --> Open

Klaar
Bedankt, hij doet 't.

Een ander probleem. Ik probeer de cd 'E.C. Was Here', van Eric Clapton op mijn nano te zetten. Maar van 3 van de 6 liedjes komen er maar een paar seconden tot iets meer dan een minuut op mijn nano (terwijl ze meer dan 6 minuten horen te duren) en dan worden ze afgebroken. Weet iemand waar dat aan kan liggen?
pi_32552543
quote:
Op donderdag 24 november 2005 23:18 schreef girllover het volgende:

[..]

Bedankt, hij doet 't.

Een ander probleem. Ik probeer de cd 'E.C. Was Here', van Eric Clapton op mijn nano te zetten. Maar van 3 van de 6 liedjes komen er maar een paar seconden tot iets meer dan een minuut op mijn nano (terwijl ze meer dan 6 minuten horen te duren) en dan worden ze afgebroken. Weet iemand waar dat aan kan liggen?
Verrot mp3-tje ?

Spelers zoals winamp (op de pc) zijn zeer tolerant tov. elk mp3-formaat wat er aangeleverd wordt.
  donderdag 24 november 2005 @ 23:33:17 #178
84009 girllover
You had me at hello
pi_32552725
quote:
Op donderdag 24 november 2005 23:27 schreef Sportguy het volgende:

[..]

Verrot mp3-tje ?

Spelers zoals winamp (op de pc) zijn zeer tolerant tov. elk mp3-formaat wat er aangeleverd wordt.
Ik weet het niet. Ik zet hem rechtstreeks van de cd in iTunes. De tijd die van zo'n liedje 'overblijft', varieert. De ene keer staat er 16 seconden op nano en de andere keer 1 minuut en 27 seconden.
pi_32553096
quote:
Op donderdag 24 november 2005 23:33 schreef girllover het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Ik zet hem rechtstreeks van de cd in iTunes. De tijd die van zo'n liedje 'overblijft', varieert. De ene keer staat er 16 seconden op nano en de andere keer 1 minuut en 27 seconden.
Deze codecs / formaten ondersteunt de nano:
AAC (16 to 320 Kbps), Protected AAC (from iTunes Music Store), MP3 (16 to 320 Kbps), MP3 VBR, Audible (formats 2, 3 and 4), Apple Lossless, WAV, AIFF

Nu weet ik zelf van me autoradio met mp3 dat daar de tijdweergave niet klopt als ik VBR mp3's d'r inflikker. Helaas geen .ogg ondersteuning maar da's ook wel logisch.

Edit:

Ik lees net de ipod-lanyard-headphones review op apple.com.
See for yourself : http://store.apple.com/1-(...)ctLearnMore=MA093G/A
pi_32558414
Lekker positief
pi_32563316
Ik denk er toch aan om m'n nano in te ruilen, je kan dat ding geen dag laten liggen zonder dat ie leeggaat (met hold aan) echt debiel.
pi_32563433
Dat is dan puur die van jou, ik doe er nu al 4 dagen mee namelijk...

Ff naar 'n Apple store gaan of zo'n formulier op internet invullen!
pi_32578849
Even een snel vraagje. Als je de kabel in de iPod doet, dan gaat de batterij natuurlijk meteen opladen. Maar wat nou als je gewoon even je iPod aansluit om deze even te syncen met je iTunes database, dan gaat de iPod ook opladen, maar is dat niet slecht voor je batterij?
pi_32579958
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 20:56 schreef JeFFJuH het volgende:
Even een snel vraagje. Als je de kabel in de iPod doet, dan gaat de batterij natuurlijk meteen opladen. Maar wat nou als je gewoon even je iPod aansluit om deze even te syncen met je iTunes database, dan gaat de iPod ook opladen, maar is dat niet slecht voor je batterij?
Nee, voor dat type batterij maakt het (vrijwel) niks uit om dat te doen.
  † In Memoriam † zaterdag 26 november 2005 @ 16:57:09 #185
7074 moussy
kuttekop
pi_32597855
ah, ik heb ook mn eerste ruzie met mn nano.

Ik heb hem net aangedaan, stond niet op hold, maar ik heb nu een slotje in beeld, de muziek staat op pauze en het scherm blijft ook gewoon aan. Als ik hem aan mn pc hang gebeur er ook niks. Oftewel, hij staat aan, maar ik kan er niks mee doen iemand enig idee?
  † In Memoriam † zaterdag 26 november 2005 @ 17:07:09 #186
7074 moussy
kuttekop
pi_32598118
doet het weer na een resetje
pi_32602834
Welke codec gebruiken jullie voor je muziek? Ik vraag me namelijk af ofdat ik gewoon zou moeten sticken met Mp3 @ 128 Kbps ofdat ik anders zou kunnen overstappen naar AAC @ 128 Kbps. Welke van deze 2 klinkt eigenlijk zo'n beetje het beste?
pi_32606619
AAC @ 128 kb/s. Is te vergelijken met MP3 192 kb/s.

MP3 @ 128 kb/s is echt bagger als je een beetje fatsoenlijke oordopjes hebt.
pi_32655801
quote:
Op woensdag 23 november 2005 21:47 schreef EvilWasp het volgende:

[..]

Nee, daar kun je hooguit boeklon krijgen. Zoals je op de vorige pagina kunt lezen krijg ik gratis 1 skin extra. Wellicht gaat die in de verkoop.
Nou ik hou me aanbevolen
pi_32656115
quote:
Op maandag 28 november 2005 21:33 schreef Bob. het volgende:

[..]

Nou ik hou me aanbevolen
Tja, hij is nog steeds niet binnen.

Morgen hopelijk (en waarschijnlijk) .

Ik post dan ook wel pics van het eindresultaat en ervaringen etc.
pi_32657443
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 22:57 schreef EvilWasp het volgende:
AAC @ 128 kb/s. Is te vergelijken met MP3 192 kb/s.

MP3 @ 128 kb/s is echt bagger als je een beetje fatsoenlijke oordopjes hebt.
En Apple's eigen format dan? Apple Losless Encoder oid? Of is AAC ook van Apple ?
pi_32663602
quote:
Op maandag 28 november 2005 22:30 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

En Apple's eigen format dan? Apple Losless Encoder oid? Of is AAC ook van Apple ?
AAC is van Apple
pi_32664888
Siliconenhoesje via eBay is binnen Er zitten alleen van die lompe 'oortjes' aan, waar je een koordje doorheen kan doen, zodat hij om je nek kan
pi_32666143
Is afknippen geen optie dan?
pi_32666214
Ik ga zoiets wel doen ja, of vijlen ofzo, maar ik ben bang dat het gigantisch lelijk gaat worden, die zijkant..
pi_32667047
Gaar dat al die hoesjes alleen fatsoenlijk te krijgen zijn via internet: ik wil wel zo'n invisibleshield hebben maar heb geen creditcard
pi_32671894
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 21:49 schreef EvilWasp het volgende:

Iets over shuffelen van ene lijst

[..]

Nee. Niet mogelijk.
Die optie die standaard inhet hoofdmenu staat is alles shuffelen. Als je alleen een album of artiest wil laten horen stel dan shuffle in via settings>shuffle>songs. Als je u gewoon een album of artiest hebt geselecteerd, shuffled hij deze dir. Wil je meerdere albums shuffle, voeg ze dan toe aanje on-the-go playlist en speel die af:)

Volgens mij moet het zo dan werken.
pi_32672047
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 11:37 schreef Henkmanz het volgende:
Gaar dat al die hoesjes alleen fatsoenlijk te krijgen zijn via internet: ik wil wel zo'n invisibleshield hebben maar heb geen creditcard
Vaak kan je ook via Paypal betalen (eBay sowieso..) en daar heb je die niet voor nodig
pi_32673796
M'n skin van www.bestskinsever.com is binnen!

Ben nu nog bezig aan het installeren enzo.

Ik post morgen pics.
pi_32674063
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:04 schreef Manneke_Pils het volgende:

[..]

Vaak kan je ook via Paypal betalen (eBay sowieso..) en daar heb je die niet voor nodig
Ik zag dat inderdaad, is dat goed te doen? Kun je dan gewoon een betalingsopdracht via internetbankieren versturen naar paypal om zo krediet op te bouwen daar? De site is compleet in engels, nou heb ik daar niet zoveel moeite mee, sommige bank-georienteerde termen in het engels zijn niet echt bekend bij me namelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')