2 * 1000 * 1000 / 1024 / 1024 = 1,91GB.quote:Op maandag 21 november 2005 07:52 schreef JeFFJuH het volgende:
Kan iemand mij misschien vertellen wat de beschikbare ruimte is van de iPod Nano 2 GB? Er gaat namelijk altijd wat ruimte verloren door onder andere filesystem enzo..
quote:Op maandag 21 november 2005 12:55 schreef jimjim1983 het volgende:
wat de fok is dit
steeds als ik m'n i pod een dag niet aan de lader heb gehangen en 'm wel heb uitgezet kan ik 'm niet meer aanzetten!!!!!!!!!!!!!! dat is toch niet normaal mag ik hopen?
niemand? misschien zet ik 'm wel verkeerd uit ofzoquote:Op maandag 21 november 2005 12:55 schreef jimjim1983 het volgende:
wat de fok is dit
steeds als ik m'n i pod een dag niet aan de lader heb gehangen en 'm wel heb uitgezet kan ik 'm niet meer aanzetten!!!!!!!!!!!!!! dat is toch niet normaal mag ik hopen?
En?quote:Op maandag 21 november 2005 16:38 schreef EvilWasp het volgende:
Ik heb gisteren trouwens iPodLinux op mijn iPod gezet. Is opzich wel cool.
Ga vandaag proberen om er een videotje op af te spelen![]()
![]()
en op hold zetten?quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
niemand? misschien zet ik 'm wel verkeerd uit ofzo(play ingedrukt houden)
Geen id. Ik heb alleen af en toe, wanneer ik m van de pc probeer af te halen, ik de melding krijg dat hij in gebruik is (als ik externe hardware dus wil loskoppelen) Hold eraf, alle processen met een I ervoor afsluiten en toch blijft het.. Erg irritant..quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
niemand? misschien zet ik 'm wel verkeerd uit ofzo(play ingedrukt houden)
Gelukt.quote:
Je had toch al 2 of 3 hoesjes besteldquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:51 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Gelukt.
Je moet wel op een speciale manier de video's coderen, maar het werkt wel.
Ik heb btw bij www.bestskinsever.com zo'n folie besteld voor mijn iPod Nano. Het is exact hetzelfde als TheInvisibleShield, maar het is veel goedkoper ($ 6.00). Bovendien kost shipping naar Nederland niet eens zo gek veel: $ 2.50 maar.
Ik had dus zondag een folie daar besteld. Maar ik kon maar niet bij mijn order status komen. Even gemaild, bleek dat er een error was geweest in het systeem ofzo. Maar goed, hij zei ik heb je geld terug gestort, als je er nog een wil bestellen kan dat. Goed, heb ik er dus nog een besteld. Kreeg net een mailtje:
Hello,
Your order is shipping today. I have included an extra skin for your troubles.
Thank you.
Vroeg sinterklaas-kadootje dus![]()
![]()
Zodra ik de envelop binnen heb zal ik mijn mening erover geven, maar vanwege de goede afhandeling van dit soort kleine probleempjes kan ik www.bestskinsever.com nu al aanraden![]()
Raar, ik had verwacht dat de processor had totaal niet zou trekkenquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:51 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Gelukt.
De AVI's zijn ook uncompressed, dus de processor hoeft weinig te doen, maar het bestand wordt wel veel groter dan als je hem op de computer zou willen afspelen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:01 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Raar, ik had verwacht dat de processor had totaal niet zou trekken
Dit laat maar eens zien dat het niet hebben van een video-functie mogelijk marketing-technisch is.
Ja, maar ik denk dat ik de hoesjes ga verkopen. Aangezien zo'n folie (bijna) net zo goed beschermd tegen krassen, en je hem bijna niet erop ziet zitten. Ik verander nou eenmaal snel van idee.quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:59 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Je had toch al 2 of 3 hoesjes besteld
Ik heb nu voor 8$, beschermfolie voor mn hele nano én een siliconenhoesje uit Hongkong. Tegen krassen en stuiteren dus beveiligd
Accu eruit trekken?quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:10 schreef jimjim1983 het volgende:
ok, kan iemand mij vertellen hoe je je i pod echt helemaal uitzet?
dat doe ik ook maar als ik 'm dan laat liggen dan is ie de volgende dag leeg. hebben jullie dat ook? anders breng ik m terug.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:13 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik doe gewoon altijd play-pauze 1 sec. wachten en dan hold. That's it.
Geen last van, ik zet hem altijd gewoon uit en dan hold. Gaat de batterij niet van achteruit...quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat doe ik ook maar als ik 'm dan laat liggen dan is ie de volgende dag leeg. hebben jullie dat ook? anders breng ik m terug.
welk on-off knopje on de onderkant?quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:16 schreef Manneke_Pils het volgende:
Duw je wel op dat on-off knopje aan de onderkant nadat je op play-pauze hebt geduwt of niet?
moet ie ook op hold? of doe je dat voor de zekerheid?quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:17 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Geen last van, ik zet hem altijd gewoon uit en dan hold. Gaat de batterij niet van achteruit...
heeft iemand btw al ervaring met hoesjes voor de nano? ben wel benieuwd welke wel en niet bevallen.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
welk on-off knopje on de onderkant?
nee, we hebben het wel over de nano he? bedoel je niet stiekem de bovenkant met die 'hold' schuifknop?quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:23 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]Heb je die niet? Die is voor als je hem langer dan een uur uit zet, dat je accu niet helemaal leeg getrokken is als je hem daarna wil gebruiken....
Nope, kheb ook een Nano (2 gb - black) en het hold knopje bedoel ik niet...quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee, we hebben het wel over de nano he? bedoel je niet stiekem de bovenkant met die 'hold' schuifknop?
ik vind het ook echt heel vreemdquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:26 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Nope, kheb ook een Nano (2 gb - black) en het hold knopje bedoel ik niet...
Ik zit op mn werk, dus pics heb ik ff niet, maar vanavond zal ik ff laten zien wat ik bedoel...
Raar dat je niet snapt wat ik bedoel.... Lijkt mij dat die dingen toch hetzelfde zouden moeten zijn
nopequote:Op dinsdag 22 november 2005 15:30 schreef Geqxon het volgende:
En daarnaast, zit daar geen knopje?
Ik heb er gister nog mee gespeeld, dus ik weet het vrij zeker
Niet echt mogelijk.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:10 schreef jimjim1983 het volgende:
ok, kan iemand mij vertellen hoe je je i pod echt helemaal uitzet?
Bij mij ookquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:39 schreef Geqxon het volgende:
Nou zie je die ruimte daar tussen de dock-connector en de koptelefoonaansluiting? Bij degene waar ik mee heb zitten spelen zit er nog een klein drukknopje, maar hier blijkbaar niet
Ik wil natuurlijk niemand eraan naaien maar ik zou dit aankaarten bij een FA.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:24 schreef Manneke_Pils het volgende:
Het grote iPod nano topic [Deel 5]
Help Jimjim even geloven allemaal dat er een on-off knopje aan de onderkant van zn nano moet zitten
Daarna helderen we het wel op, maar hij is nu zo leuk bezig
Bij deze dus Jimjim.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:24 schreef Manneke_Pils het volgende:
Het grote iPod nano topic [Deel 5]
Help Jimjim even geloven allemaal dat er een on-off knopje aan de onderkant van zn nano moet zitten
Daarna helderen we het wel op, maar hij is nu zo leuk bezig
quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:48 schreef tonks het volgende:
jimjim1983, lees ook dit even wat manneke_pils zegt in de GVH slowchat:
[..]
Ik wil natuurlijk niemand eraan naaien maar ik zou dit aankaarten bij een FA.
Je ging wel twijfelenquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:49 schreef jimjim1983 het volgende:
lachen jongens echt leuk! goed ook van het modje dat ie meedoet, daar ben je voor!
Het is dat je het nu zelf verklapt, anders had ik dat zelf wel gedaan. Natuurlijk laat ik dit grapje niet dusdanig ver escaleren dat ik deze user naar een Apple Store stuur. Maar een practical joke moet kunnen, right?quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:45 schreef tonks het volgende:
Geqxon, ik vind het een beetje raar dat jij hier aan mee doet, ik denk dat een moderator wel beter zou moeten weten, straks gaat deze jongen voor niks naar de apple store en is hij voor niks zijn iPod 2 weken kwijt.
Dit valt imo in de zelfde categorie als de format c: grapjes in DIG.
zo gek is dat toch niet? van een baggeruser als jij is het te verwachten maar een mod zou het goede voorbeeld moeten geven.quote:
'quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zo gek is dat toch niet? van een baggeruser als jij is het te verwachten maar een mod zou het goede voorbeeld moeten geven.
nee dat ben je doordat je onzin buiten onzin post.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:53 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
'Omdat jij zo goedgelovig bent, ben ik meteen een baggeruser ?
Dat onderste zal hem doen ja.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee dat ben je doordat je onzin buiten onzin post.
en omdat je pils in je naam hebt
ik heb het al 3x gevraagd in dit topic voordat ik er antwoord op kreeg, als ik er dan wel antwoord op krijg en het is gewoon complete bagger dan ben ik daar niet blij mee nee.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:57 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Dat onderste zal hem doen ja.
Pfff wat een gezeik om niks, 5 minuten een grapje en meteen bla bla bla.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:50 schreef tonks het volgende:
Maar jimjim, als je je iPod niet gebruikt, sowieso op hold zetten hierdoor staat er geen spanning op het clickwheel waardoor hij minder snel leeggaat.
Le-zen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb het al 3x gevraagd in dit topic voordat ik er antwoord op kreeg, als ik er dan wel antwoord op krijg en het is gewoon complete bagger dan ben ik daar niet blij mee nee.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:13 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik doe gewoon altijd play-pauze 1 sec. wachten en dan hold. That's it.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:17 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Geen last van, ik zet hem altijd gewoon uit en dan hold. Gaat de batterij niet van achteruit...
heeft iemand btw al ervaring met hoesjes voor de nano? ben wel benieuwd welke wel en niet bevallen.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:39 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Niet echt mogelijk.
Behalve als je accu helemaal, maar dan ook echt helemaal leeg is.
En deze was later, maar goed:quote:
Als je dan door blijft gaan, kan je zoiets als nu verwachten.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:50 schreef tonks het volgende:
Maar jimjim, als je je iPod niet gebruikt, sowieso op hold zetten hierdoor staat er geen spanning op het clickwheel waardoor hij minder snel leeggaat.
gaf dan ook antwoord op mijn vraag of je dat voor de zekerheid doet of dat t moet.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:04 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Le-zen.
[..]
[..]
[..]
[..]
En deze was later, maar goed:
[..]
Als je dan door blijft gaan, kan je zoiets als nu verwachten.
Laat ze lekker lullen gast, van dit forum kun je toch niet verwachten dat iemand serieus doet. Anyway,om even je vraag te beantwoorden, ik zet hem altijd voor de zekerheid op Hold, niet omdat dat moet ofzo. Maar dan weet ik zeker dat-ie niet ineens aangaat als iemand met z'n jatten aan m'n nano komt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:12 schreef jimjim1983 het volgende:
ik liet 'm altijd liggen en dan ging ie uit, hij ging dus niet per ongeluk aan. vandaar.
en er staat wel een accu reactie bij, maarja dat zal wel een foutje geweest zijn.
maar gaan jullie maar weer lekker terug ontopic.
'ging' ie uit?quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:12 schreef jimjim1983 het volgende:
ik liet 'm altijd liggen en dan ging ie uit, hij ging dus niet per ongeluk aan. vandaar.
en er staat wel een accu reactie bij, maarja dat zal wel een foutje geweest zijn.
maar gaan jullie maar weer lekker terug ontopic.
Ephpodquote:Op woensdag 23 november 2005 13:10 schreef JeFFJuH het volgende:
Is er heel toevallig een 'programmatje' waarmee je bestanden op je iPod kunt zetten zonder dat je daar iTunes voor hoeft te gebruiken?
- Winamp iPod pluginquote:Op woensdag 23 november 2005 13:10 schreef JeFFJuH het volgende:
Is er heel toevallig een 'programmatje' waarmee je bestanden op je iPod kunt zetten zonder dat je daar iTunes voor hoeft te gebruiken?
op de plaatjes van de site zie je hem idd nouwelijksquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:51 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Gelukt.
Ik heb btw bij www.bestskinsever.com zo'n folie besteld voor mijn iPod Nano. Het is exact hetzelfde als TheInvisibleShield, maar het is veel goedkoper ($ 6.00). Bovendien kost shipping naar Nederland niet eens zo gek veel: $ 2.50 maar.
Ik had dus zondag een folie daar besteld. Maar ik kon maar niet bij mijn order status komen. Even gemaild, bleek dat er een error was geweest in het systeem ofzo. Maar goed, hij zei ik heb je geld terug gestort, als je er nog een wil bestellen kan dat. Goed, heb ik er dus nog een besteld. Kreeg net een mailtje:
Hello,
Your order is shipping today. I have included an extra skin for your troubles.
Thank you.
Vroeg sinterklaas-kadootje dus![]()
![]()
Zodra ik de envelop binnen heb zal ik mijn mening erover geven, maar vanwege de goede afhandeling van dit soort kleine probleempjes kan ik www.bestskinsever.com nu al aanraden![]()
Het is trouwens precies hetzelfde als TheInvisibleShield, en daar zijn wél veel plaatjes van te vinden.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:49 schreef Bob. het volgende:
[..]
op de plaatjes van de site zie je hem idd nouwelijksveel mooier dan die tubes die ik voor 29 e heb gekocht
misschien ga ik deze dan ook nog maar bestellen.
Nee, hij zit helemaal rondom. Achterkant en voorkant, beide zijkanten, en gedeeltelijke bovenkant (hold knop is niet bedekt). Onderkant is niet bedekt.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:07 schreef Bob. het volgende:
ziet er goed uit, maar hij zit dus alleen op de voorkant? want aan de achterkant krast het ding toch ook?
Maar zo'n hoesje is dus niet gewoon bij V&D ofzo te koop?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:31 schreef EvilWasp het volgende:
edit: Hier trouwens een test met een grotere iPod waar TheInvisibleShield op geplakt is. Zoals ik al zei, www.bestskinsever.com levert dus exact dezelfde producten.
Nee, daar kun je hooguit boeklon krijgen. Zoals je op de vorige pagina kunt lezen krijg ik gratis 1 skin extra. Wellicht gaat die in de verkoop.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:45 schreef girllover het volgende:
[..]
Maar zo'n hoesje is dus niet gewoon bij V&D ofzo te koop?
Ik vind het trouwens erg jammer dat je met een nano niet kunt shufflen op afspeellijstniveau. Dan krijg je alles door elkaar als je shufflet (bijvoorbeeld klassiek en dance). En daar zit ik niet zo heel erg op te wachten.
Als je je iPod bij instellingen op Shuffle zet en daarna een playlist selecteert, dan gaat hij gewoon shuffelen binnen die playlist.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:45 schreef girllover het volgende:
[..]
Maar zo'n hoesje is dus niet gewoon bij V&D ofzo te koop?
Ik vind het trouwens erg jammer dat je met een nano niet kunt shufflen op afspeellijstniveau. Dan krijg je alles door elkaar als je shufflet (bijvoorbeeld klassiek en dance). En daar zit ik niet zo heel erg op te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |