dat doe ik ook maar als ik 'm dan laat liggen dan is ie de volgende dag leeg. hebben jullie dat ook? anders breng ik m terug.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:13 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik doe gewoon altijd play-pauze 1 sec. wachten en dan hold. That's it.
Geen last van, ik zet hem altijd gewoon uit en dan hold. Gaat de batterij niet van achteruit...quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat doe ik ook maar als ik 'm dan laat liggen dan is ie de volgende dag leeg. hebben jullie dat ook? anders breng ik m terug.
welk on-off knopje on de onderkant?quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:16 schreef Manneke_Pils het volgende:
Duw je wel op dat on-off knopje aan de onderkant nadat je op play-pauze hebt geduwt of niet?
moet ie ook op hold? of doe je dat voor de zekerheid?quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:17 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Geen last van, ik zet hem altijd gewoon uit en dan hold. Gaat de batterij niet van achteruit...
heeft iemand btw al ervaring met hoesjes voor de nano? ben wel benieuwd welke wel en niet bevallen.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
welk on-off knopje on de onderkant?
nee, we hebben het wel over de nano he? bedoel je niet stiekem de bovenkant met die 'hold' schuifknop?quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:23 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]Heb je die niet? Die is voor als je hem langer dan een uur uit zet, dat je accu niet helemaal leeg getrokken is als je hem daarna wil gebruiken....
Nope, kheb ook een Nano (2 gb - black) en het hold knopje bedoel ik niet...quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee, we hebben het wel over de nano he? bedoel je niet stiekem de bovenkant met die 'hold' schuifknop?
ik vind het ook echt heel vreemdquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:26 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Nope, kheb ook een Nano (2 gb - black) en het hold knopje bedoel ik niet...
Ik zit op mn werk, dus pics heb ik ff niet, maar vanavond zal ik ff laten zien wat ik bedoel...
Raar dat je niet snapt wat ik bedoel.... Lijkt mij dat die dingen toch hetzelfde zouden moeten zijn
nopequote:Op dinsdag 22 november 2005 15:30 schreef Geqxon het volgende:
En daarnaast, zit daar geen knopje?
Ik heb er gister nog mee gespeeld, dus ik weet het vrij zeker
Niet echt mogelijk.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:10 schreef jimjim1983 het volgende:
ok, kan iemand mij vertellen hoe je je i pod echt helemaal uitzet?
Bij mij ookquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:39 schreef Geqxon het volgende:
Nou zie je die ruimte daar tussen de dock-connector en de koptelefoonaansluiting? Bij degene waar ik mee heb zitten spelen zit er nog een klein drukknopje, maar hier blijkbaar niet
Ik wil natuurlijk niemand eraan naaien maar ik zou dit aankaarten bij een FA.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:24 schreef Manneke_Pils het volgende:
Het grote iPod nano topic [Deel 5]
Help Jimjim even geloven allemaal dat er een on-off knopje aan de onderkant van zn nano moet zitten
Daarna helderen we het wel op, maar hij is nu zo leuk bezig
Bij deze dus Jimjim.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:24 schreef Manneke_Pils het volgende:
Het grote iPod nano topic [Deel 5]
Help Jimjim even geloven allemaal dat er een on-off knopje aan de onderkant van zn nano moet zitten
Daarna helderen we het wel op, maar hij is nu zo leuk bezig
quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:48 schreef tonks het volgende:
jimjim1983, lees ook dit even wat manneke_pils zegt in de GVH slowchat:
[..]
Ik wil natuurlijk niemand eraan naaien maar ik zou dit aankaarten bij een FA.
Je ging wel twijfelenquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:49 schreef jimjim1983 het volgende:
lachen jongens echt leuk! goed ook van het modje dat ie meedoet, daar ben je voor!
Het is dat je het nu zelf verklapt, anders had ik dat zelf wel gedaan. Natuurlijk laat ik dit grapje niet dusdanig ver escaleren dat ik deze user naar een Apple Store stuur. Maar een practical joke moet kunnen, right?quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:45 schreef tonks het volgende:
Geqxon, ik vind het een beetje raar dat jij hier aan mee doet, ik denk dat een moderator wel beter zou moeten weten, straks gaat deze jongen voor niks naar de apple store en is hij voor niks zijn iPod 2 weken kwijt.
Dit valt imo in de zelfde categorie als de format c: grapjes in DIG.
zo gek is dat toch niet? van een baggeruser als jij is het te verwachten maar een mod zou het goede voorbeeld moeten geven.quote:
'quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zo gek is dat toch niet? van een baggeruser als jij is het te verwachten maar een mod zou het goede voorbeeld moeten geven.
nee dat ben je doordat je onzin buiten onzin post.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:53 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
'Omdat jij zo goedgelovig bent, ben ik meteen een baggeruser ?
Dat onderste zal hem doen ja.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee dat ben je doordat je onzin buiten onzin post.
en omdat je pils in je naam hebt
ik heb het al 3x gevraagd in dit topic voordat ik er antwoord op kreeg, als ik er dan wel antwoord op krijg en het is gewoon complete bagger dan ben ik daar niet blij mee nee.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:57 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Dat onderste zal hem doen ja.
Pfff wat een gezeik om niks, 5 minuten een grapje en meteen bla bla bla.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:50 schreef tonks het volgende:
Maar jimjim, als je je iPod niet gebruikt, sowieso op hold zetten hierdoor staat er geen spanning op het clickwheel waardoor hij minder snel leeggaat.
Le-zen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb het al 3x gevraagd in dit topic voordat ik er antwoord op kreeg, als ik er dan wel antwoord op krijg en het is gewoon complete bagger dan ben ik daar niet blij mee nee.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:13 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik doe gewoon altijd play-pauze 1 sec. wachten en dan hold. That's it.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:17 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Geen last van, ik zet hem altijd gewoon uit en dan hold. Gaat de batterij niet van achteruit...
heeft iemand btw al ervaring met hoesjes voor de nano? ben wel benieuwd welke wel en niet bevallen.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:39 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Niet echt mogelijk.
Behalve als je accu helemaal, maar dan ook echt helemaal leeg is.
En deze was later, maar goed:quote:
Als je dan door blijft gaan, kan je zoiets als nu verwachten.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:50 schreef tonks het volgende:
Maar jimjim, als je je iPod niet gebruikt, sowieso op hold zetten hierdoor staat er geen spanning op het clickwheel waardoor hij minder snel leeggaat.
gaf dan ook antwoord op mijn vraag of je dat voor de zekerheid doet of dat t moet.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:04 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Le-zen.
[..]
[..]
[..]
[..]
En deze was later, maar goed:
[..]
Als je dan door blijft gaan, kan je zoiets als nu verwachten.
Laat ze lekker lullen gast, van dit forum kun je toch niet verwachten dat iemand serieus doet. Anyway,om even je vraag te beantwoorden, ik zet hem altijd voor de zekerheid op Hold, niet omdat dat moet ofzo. Maar dan weet ik zeker dat-ie niet ineens aangaat als iemand met z'n jatten aan m'n nano komt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:12 schreef jimjim1983 het volgende:
ik liet 'm altijd liggen en dan ging ie uit, hij ging dus niet per ongeluk aan. vandaar.
en er staat wel een accu reactie bij, maarja dat zal wel een foutje geweest zijn.
maar gaan jullie maar weer lekker terug ontopic.
'ging' ie uit?quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:12 schreef jimjim1983 het volgende:
ik liet 'm altijd liggen en dan ging ie uit, hij ging dus niet per ongeluk aan. vandaar.
en er staat wel een accu reactie bij, maarja dat zal wel een foutje geweest zijn.
maar gaan jullie maar weer lekker terug ontopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |