hier trouwens nog een andere avatar met andere sneeuwquote:Op zondag 13 november 2005 20:56 schreef mrsj het volgende:
Nog een keertje..
Zou iemand vallende sneeuwvlokjes in mijn icoontje kunnen stoppen?
Bvd!
Hij is mooiquote:
quote:Op zondag 13 november 2005 20:58 schreef Svensational het volgende:
Yeahinho, doe je al aan kersticoontjes? Of doe je die pas na 5 december?
quote:Op zondag 13 november 2005 21:30 schreef Svensational het volgende:
Ik vind mijn icon wel leuk, maar nogal simpel. Van Edward een zwarte piet laten maken is zeker te veel werk?
Mooi op tijdquote:Op zondag 13 november 2005 21:52 schreef melanie_the_miss het volgende:
verkapte tvp
Danku!quote:Op zondag 13 november 2005 22:00 schreef misterDre het volgende:
[..]
Mooi op tijdhoef ik je post niet terug te zoeken
![]()
[afbeelding]
Alstuquote:Op zondag 13 november 2005 21:51 schreef misterDre het volgende:
[..]
Als je dan toch niets doet...haal dan maar even koffie![]()
Tuurlijkquote:Op zondag 13 november 2005 21:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Zou Rex ook een sinterklaas-icoon krijgen !
Alvast bedankt![]()
Wat valt er nog te doen dan?quote:Op zondag 13 november 2005 22:15 schreef misterDre het volgende:
[..]
Tnx...ff koffie pauze![]()
Neem jij het over![]()
Volgens mij moet je hier zijn: Icons klaar terwijl u wacht #50quote:Op zondag 13 november 2005 22:23 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
Zou iemand voor mij iets kunnen maken waar in ieder geval deze 4 plaatjes in voorkomen?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En als het enigzins kan ook even die zwarte (of wat leuk staat) achtergrond met BHD erin er tussen door...
Alvast bedankt.
Dat kun je niet maken... dan is het al bijna kerst man!!quote:Op zondag 13 november 2005 22:25 schreef misterDre het volgende:
[..]
Alles wat komt is voor jou![]()
Ik ben er woensdag pas weer![]()
![]()
Ach..je bent een goede medewerker. Ik kan de zaak wel even aan jou overlatenquote:Op zondag 13 november 2005 22:28 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat kun je niet maken... dan is het al bijna kerst man!!
nee ik wilde wel graag een icoon met de kerstman of sint...quote:Op zondag 13 november 2005 22:27 schreef misterDre het volgende:
[..]
Volgens mij moet je hier zijn: Icons klaar terwijl u wacht #50![]()
Mooiquote:Op zondag 13 november 2005 22:42 schreef DjDev het volgende:
Hey people
Ik kan ook avatars maken op mijn manier
Ze zullen er dan ongeveer zo uit zien
[afbeelding]
Ik vind het een leuk kerst sfeertje hebbenquote:Op zondag 13 november 2005 22:51 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Mooi. Maar wat heeft het met sint/kerst te maken
.
Sorry en bedanktquote:Op maandag 14 november 2005 01:12 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Oké commandant. Ik vind het maar een lelijk icoontje trouwens
.
[afbeelding]
Die heeft misterDre al gedaan geloof ik.quote:Op maandag 14 november 2005 01:14 schreef Roi het volgende:
[..]
Sorry en bedankt![]()
!
Je bent er zo goed in, kan je deze ook nog aanpassen?
[afbeelding]
Oehhh dat vind ik er ook wel erg mooi uitzien.quote:Op zondag 13 november 2005 22:42 schreef DjDev het volgende:
Hey people
Ik kan ook avatars maken op mijn manier
Ze zullen er dan ongeveer zo uit zien
[afbeelding]
Wat een vervelend plaatje....quote:Op maandag 14 november 2005 01:14 schreef Roi het volgende:
[..]
Sorry en bedankt![]()
!
Je bent er zo goed in, kan je deze ook nog aanpassen?
[afbeelding]
En een besneeuwd paardje...quote:Op maandag 14 november 2005 11:40 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Oehhh dat vind ik er ook wel erg mooi uitzien.
Zou je die "twinkeltjes" op mijn originele avatar kunnen doen? Het lijkt me wel cool voor na de kerst ook
http://home.rune.nl/~rianne/albums/album37/skullunismall.jpg
* Trance-Force omhelst Yeahinho!!quote:Op maandag 14 november 2005 12:45 schreef Yeahinho het volgende:
Ha, weer een iconenmaker terug van weggeweest.
lol dat is een sneeuwstorm.. geen twinkeltjesquote:Op maandag 14 november 2005 12:49 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
En een besneeuwd paardje...
[afbeelding]
geweldig, bedankt!quote:Op zondag 13 november 2005 22:40 schreef misterDre het volgende:
[..]
De laatste voor vandaag
[afbeelding]
Hier dan een 'lichtere'... misschien wel wat leuker voor het paardje...quote:Op maandag 14 november 2005 13:12 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
lol dat is een sneeuwstorm.. geen twinkeltjes
Wel cool btw tnx![]()
decembergevoelquote:Op maandag 14 november 2005 21:50 schreef Svensational het volgende:
Definieer: "iets leuks"
Ok, thanks!!quote:Op maandag 14 november 2005 14:27 schreef djenneke het volgende:
[afbeelding]
Zo, een snel in elkaar geflanst. Wel mijn allerallereerste animatiedingetje. Ik had nog even geen zin om de muts mee te laten animeren.![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 13:57 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
Hier dan een 'lichtere'... misschien wel wat leuker voor het paardje...
[afbeelding]
Wat een ADHD-icoontjequote:Op maandag 14 november 2005 21:20 schreef Talietje het volgende:
kan iemand wat sinterklazigs met mijn avatar doen
quote:Op maandag 14 november 2005 21:49 schreef 2Mini het volgende:
iemand die wat leuks met de mijne kan?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:38 schreef Lionheaad het volgende:
Kan iemand iets met kerst maken met mijn icoon??
Wat een gepriegel, maar het is me geluktquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:17 schreef ThomasBerge het volgende:
Lieve icon-makers
Kan iemand mijn icon wat kerst-achtig maken. Ik dacht zelf aan een rode strik + een kerstmuts voor Jan.
Het Ajax-logo mag blijven zoals hij is.
Alvast hartelijk dank!
quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:03 schreef Sheridana het volgende:
Hallo
Zou iemand van mijn icoontje een mini-pietje kunnen maken? Met zo'n leuk mutsje op? Alvast bedankt!
quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:31 schreef Mennosson het volgende:
Hallo, ik zou ook graag een Kerst/Sinterklaas versie van mijn icoontje gebruiken.
Is er iemand die dat vooor mij zou willen maken?
Alvast bedankt.
3quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:15 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wat een ADHD-icoontje. Icoontje even wat helderder/scherper gemaakt:
>> [afbeelding] >> [afbeelding] >> [afbeelding]
Kies eerst maar welke snelheid je wilt, dan gooi ik er pietmutsen/mijtertjes op.
Dat was ook de bedoeling, maar geef dan eerst even antwoord op mijn vraag aubquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:16 schreef Talietje het volgende:
[..]
3![]()
en oeh misschien kan je die stok waarmee ze slaat wel veranderen in de staf van sinterklaas?![]()
als het leuk/mogelijk is
![]()
Logo?? Na avatar en zelfs avator hebben we nu weer een nieuwe benaming voor een iconquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:57 schreef timmeeeh het volgende:
hallo
wie maakt er voor mij een meui logo met een leuke hoofddeksel en een staf erin?
<- op die baby uiteraard
quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:40 schreef Yeahinho het volgende:
[..]>> [afbeelding] >> [afbeelding]
watquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:22 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling, maar geef dan eerst even antwoord op mijn vraag aub.
[afbeelding]
Ah, dát bedoel jequote:Op dinsdag 15 november 2005 19:46 schreef Talietje het volgende:
[..]
watsnelheid bedoel je
ik zei plaatje 3
... anders begrijp ik niet wat je bedoelt
![]()
![]()
![]()
Wat moet je in hemelsnaam met 2 sint-icoontjes als je er maar 1 tegelijk kunt gebruiken?quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:52 schreef HuHu het volgende:
Kan iemand wat met mijn icoontje doen? Ik zou er graag 4 willen, als het kan. Eentje met een pietenmuts en een zak erbij. Eentje met een sinterklaasmuts en eventueel een staf. Eentje met een kerstmuts. En als laatste zo'n animatie met vallende sneeuwvlokjes.
Mijn dank is eeuwig
[afbeelding]
dankjequote:Op dinsdag 15 november 2005 20:06 schreef Yeahinho het volgende:
Toch nog tijd gevonden! Hijs best gaaf geworden![]()
.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja... nou... dan kan ik gewoon afwisselen weet je. Elke dag een andere.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:07 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wat moet je in hemelsnaam met 2 sint-icoontjes als je er maar 1 tegelijk kunt gebruiken?![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:07 schreef Yeahinho het volgende:
[..]>> [afbeelding] >> [afbeelding] >> [afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 november 2005 00:39 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Beste mensen zou iemand de oplichtende letters op het shirt van mijn Sint avatar uit kunnen zetten?
Ik wil ze graag hebben zoals op het origineel.
[afbeelding]
Normaal lichten de letters op:
[afbeelding]
Hier het origineel:
[afbeelding]
Ik hou me ook nog aanbevolen voor een prachtige kerst/oud en nieuw avatar.
Alvast bedankt mensen! *schouderklopje geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |