Ik vind de laatste het scherpst! En dat is goed te zien op mijn 19" tft monitorquote:Op zondag 13 november 2005 15:01 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
Die heb je toch al gekregenquote:Op zondag 13 november 2005 16:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
[afbeelding]
dit is dus het origineel
Die laatste is van mij, we zijn het dus eens P.quote:Op zondag 13 november 2005 16:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind de laatste het scherpst! En dat is goed te zien op mijn 19" tft monitor
quote:Op zondag 13 november 2005 17:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die laatste is van mij, we zijn het dus eens P.
Moet je wel even het origineel postenquote:Op zondag 13 november 2005 18:23 schreef Raissa het volgende:
Wie wil er van mij roe'tje een sinterklaasroe maken?
Vorig jaar heeft iemand er ook één voor me gemaakt, maar ben `m kwijt
Bijna.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:37 schreef misterDre het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we alle achterstand weggewerkt![]()
Helemaal top!!!!quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:51 schreef misterDre het volgende:
[..]
Een hoop wensen.....zoiets![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 13 november 2005 15:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoi
ik zoek een kerst/en/of oud en nieuw uitvoering van de mijne
zou dat mogelijk zijn?
Sint icoon toch... volgens mij heeft Yeahinho die voor jou gemaakt.quote:
Niet?quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:11 schreef misterDre het volgende:
Wat jij wil gaat niet met je huidige icoon![]()
Nog steeds heeft niemand de mijne gedaanquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:16 schreef -Delta- het volgende:
Kan iemand mijn avatar een Kerst tintje geven?![]()
Met bv dwarrelende sneeuwvlokjes...of iets anders...
O dan ga ik nog eens kijken, had het al doorgebladerd, maar zag het niet.quote:Op zondag 13 november 2005 19:20 schreef misterDre het volgende:
[..]
Sint icoon toch... volgens mij heeft Yeahinho die voor jou gemaakt.
Staat er in dit of einde vorige topic
Je gebruikt nu 8 frames met een ongunstige snelheid voor een tevoorschijn komend kerstmannetje. De snelheid verhogen van je frames maakt je knettergek..dus daarom niet!quote:Op zondag 13 november 2005 19:20 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Niet?
Hoe dat zo? En sneeuw toevoegen kan wel?
quote:Op zondag 13 november 2005 18:28 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Bijna.
Maar ik ben geduldig hoor, het is voor oud & nieuw. Laat alle mijters en kerstmutsen maar eerst voorgaan.![]()
En als we nu 1 van de twee frames pakken en deze langer stil laten staan? Dus dat die animatie dan plaatsvindt? Goede frame komt in beeld (zeg, die chick), kerstman schuift rustig uit en weer in, animatie gaat weer verder?quote:Op zondag 13 november 2005 19:24 schreef misterDre het volgende:
Je gebruikt nu 8 frames met een ongunstige snelheid voor een tevoorschijn komend kerstmannetje. De snelheid verhogen van je frames maakt je knettergek..dus daarom niet!
Sneeuw kan wel...dat maar doen dan??
Over het hoofd gezienquote:Op zondag 13 november 2005 19:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nog steeds heeft niemand de mijne gedaan![]()
Anyone please?![]()
Namens mij en mijn medewerkerquote:Op zondag 13 november 2005 19:41 schreef Haaibaaike het volgende:
MisterDre en Medewerker Fantastisch hoe jullie dit doen !
En zo leuk.
Hulde voor jullie![]()
Wowwwwwww, vlokjes én boomquote:Op zondag 13 november 2005 19:38 schreef misterDre het volgende:
[..]
Over het hoofd gezien...goedmaakt
![]()
[afbeelding]
Ja kan...ga ik voor je fixenquote:Op zondag 13 november 2005 19:38 schreef livEliveD het volgende:
[..]
En als we nu 1 van de twee frames pakken en deze langer stil laten staan? Dus dat die animatie dan plaatsvindt? Goede frame komt in beeld (zeg, die chick), kerstman schuift rustig uit en weer in, animatie gaat weer verder?
En anders: Sneeuw is tof!![]()
Hier is ie, voor als je em nog niet gevonden had:quote:Op zondag 13 november 2005 19:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O dan ga ik nog eens kijken, had het al doorgebladerd, maar zag het niet.![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 16:14 schreef gieling het volgende:
Heeft iemand een transperant vallend sneeuw gifje voor me?
Thnxquote:
quote:Op zondag 13 november 2005 19:38 schreef livEliveD het volgende:
[..]
En als we nu 1 van de twee frames pakken en deze langer stil laten staan? Dus dat die animatie dan plaatsvindt? Goede frame komt in beeld (zeg, die chick), kerstman schuift rustig uit en weer in, animatie gaat weer verder?
En anders: Sneeuw is tof!![]()
Fantastisch. Das ook idd hoe ik het bedoeldequote:
Alsjequote:Op zondag 13 november 2005 16:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zou iemand mijn avatar kunnen bewerken? Zou graag het groen vervangen zien worden met blauw en vallende sneeuw (alleen achtergrond met vallende sneeuw).
Danke. (heeft de hele op F5 geramt)quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 20:45 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Danke. (heeft de hele op F5 geramt)![]()
![]()
kan je die ook naar mij mailen?quote:Op zondag 13 november 2005 20:29 schreef misterDre het volgende:
[..]
Ik gebruik geen gif daarvoor...ik heb wel een psd die ik kan mailen
Nog beter natuurlijkquote:Op zondag 13 november 2005 20:29 schreef misterDre het volgende:
[..]
Ik gebruik geen gif daarvoor...ik heb wel een psd die ik kan mailen
Doe ook maar iets met sneeuwvlokjes aubquote:Op zondag 13 november 2005 20:16 schreef junkiexp het volgende:
Kan iemand van de mijne nog wat leuks maken,bvd.
quote:Op zondag 13 november 2005 19:11 schreef MrBadGuy het volgende:
Valt er van die van mij ook iets Sinterklaasachtigs te maken?![]()
En een beetje sneeuw voor mevrouwquote:Op zondag 13 november 2005 20:56 schreef mrsj het volgende:
Nog een keertje..
Zou iemand vallende sneeuwvlokjes in mijn icoontje kunnen stoppen?
Bvd!
Alsjequote:Op zondag 13 november 2005 21:17 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Doe ook maar iets met sneeuwvlokjes aub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |