kokosnoten.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:07 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Als ik twee siliconentieten mag.
Hoezo? Gewoon in de zak stoppen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:36 schreef Silmarwen het volgende:
[afbeelding]
Kan hier iemand een mooie sinterklaassfeer icoontje van maken? Is volgens mij best lastig
Kijk eens damequote:Op donderdag 10 november 2005 12:39 schreef Blumchen het volgende:
Kan iemand misschien een sinterklaas bloem maken
alvast bedankt!
Wat wil je dan Sint of Kerst?quote:Op donderdag 10 november 2005 18:04 schreef snopprinses het volgende:
dan probeer ik het nog een keer
iets leuks met mijn avatar te doen?
Je avatar is veel te groot, hij mag max. 100 kb zijn...quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:12 schreef TiepJoop het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand hier bewegende sneeuw aan toevoegen ?
en eventueel kerst-lampjes aan de tak hangen ?
Alvast bedankt![]()
Sintversiequote:Op vrijdag 11 november 2005 08:27 schreef Kriebbel het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Zijn jullie ook in staat om wat moois van de mijne te maken? Het liefst kerst, maar sinterklaas is ook wel leuk!
Alvast bedankt.
[afbeelding]
Grote versie
[afbeelding]
Kleine versie
Hij is wel iets sneller gaan lopen zegmaarquote:
Damn...laatste frame vergeten.....ff aanpassenquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij is wel iets sneller gaan lopen zegmaar!
Nog geen 2 uur geleden vroeg je precies hetzelfdequote:Op vrijdag 11 november 2005 15:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik zou graag een kersticoon willen!
Veels te veel frames...ff geen tijd voorquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:12 schreef TiepJoop het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand hier bewegende sneeuw aan toevoegen ?
en eventueel kerst-lampjes aan de tak hangen ?
Alvast bedankt![]()
Dat jij alvast op wachtlijst staat voor kersticon kan ik niks aan doenquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nog geen 2 uur geleden vroeg je precies hetzelfde.
+2 Naiefquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat jij alvast op wachtlijst staat voor kersticon kan ik niks aan doen![]()
Waarom zou ik dat niet mogen vragen![]()
![]()
Alsjequote:Op donderdag 10 november 2005 21:01 schreef King_of_cubes het volgende:
Kan iemand die van mij in sinterklaasstemming brengen?
Top! Heel erg bedankt! ik vind 'm super!quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:12 schreef misterDre het volgende:
[..]
Sintversie
[afbeelding]
Zo aangepast![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 21:29 schreef Lois het volgende:
Is het mogelijk om ook bewegende plaatjes te voorzien van sinterklaasstemming?
zoals deze:[afbeelding]
Inderdaad! Ik wacht geduldigquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:18 schreef classpc het volgende:
[..]
Oke dankje.
Btw, kan iemand hier iets van maken dat het sneeuwt en dat er als dat past, onder in de avatar een beetje sneeuw ligt?
Alvast bedankt.
[afbeelding]
Een hoop wensen.....zoietsquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:03 schreef Radyhyn het volgende:
Zou iemand van mijn eenhoorn avatar een (animated?) rudolph kunnen maken? Een rood gloeiende neus, een gewei, wat arreslee belletjes om zijn nek en misschien hier en daar wat twinkelende lichtjes
Ik zou het echt super tof vinden![]()
![]()
Iets grotere versie:
[afbeelding]
Graag gedaanquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:14 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Die is tofBedankt
hoe komen jullie aan die sint mutjes?
Is tie dan eindelijkquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:32 schreef Casparovvv het volgende:
Ook bij wijze van tvp, maar kan mijn icon in een kerstbal komen?
[afbeelding]
Wow, ontzettend bedankt. Dat ziet er echt super uitquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan iemand iets met mijn icoontje? Liefst geen Kerstellende want daar heb ik een hekel aan. Iets in de wintersfeer is wel ok
Yeeeeh!!quote:
Mên! Ik zit dit topic de hele dag al te F5-enquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
k ben zelf niet zo handig met fotoshop enz., wie wil er een sinterklaasmuts op mijn avatar zetten? Je weet wel, zo schuin erop.
Ik dank jullie alvast voor de moeite. Eeuwige warme vriendschap is jullie deel![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mên! Ik zit dit topic de hele dag al te F5-en
Nah, het sneeuwt nu, dus 't komt goedquote:
Best lastig jaquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:36 schreef Silmarwen het volgende:
[afbeelding]
Kan hier iemand een mooie sinterklaassfeer icoontje van maken? Is volgens mij best lastig
Afmetingen kloppen ook niet. Is nu 80x80 .... kan dus naar 60x60. Zal toch wel wat uitmaken qua grootte.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je avatar is veel te groot, hij mag max. 100 kb zijn...
Dan pak je 1 frame en doet daar iets met sneeuw en lampjes of zoquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:38 schreef misterDre het volgende:
[..]
Veels te veel frames...ff geen tijd voor![]()
65 frames is echt een berg werkquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:26 schreef TiepJoop het volgende:
[..]
Afmetingen kloppen ook niet. Is nu 80x80 .... kan dus naar 60x60. Zal toch wel wat uitmaken qua grootte.
[..]
Dan pak je 1 frame en doet daar iets met sneeuw en lampjes of zo
hulde aan behulpzame medefokkersquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:17 schreef misterDre het volgende:
[..]
Is tie dan eindelijk
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |