kokosnoten.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:07 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Als ik twee siliconentieten mag.
Hoezo? Gewoon in de zak stoppen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:36 schreef Silmarwen het volgende:
[afbeelding]
Kan hier iemand een mooie sinterklaassfeer icoontje van maken? Is volgens mij best lastig
Kijk eens damequote:Op donderdag 10 november 2005 12:39 schreef Blumchen het volgende:
Kan iemand misschien een sinterklaas bloem maken
alvast bedankt!
Wat wil je dan Sint of Kerst?quote:Op donderdag 10 november 2005 18:04 schreef snopprinses het volgende:
dan probeer ik het nog een keer
iets leuks met mijn avatar te doen?
Je avatar is veel te groot, hij mag max. 100 kb zijn...quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:12 schreef TiepJoop het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand hier bewegende sneeuw aan toevoegen ?
en eventueel kerst-lampjes aan de tak hangen ?
Alvast bedankt![]()
Sintversiequote:Op vrijdag 11 november 2005 08:27 schreef Kriebbel het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Zijn jullie ook in staat om wat moois van de mijne te maken? Het liefst kerst, maar sinterklaas is ook wel leuk!
Alvast bedankt.
[afbeelding]
Grote versie
[afbeelding]
Kleine versie
Hij is wel iets sneller gaan lopen zegmaarquote:
Damn...laatste frame vergeten.....ff aanpassenquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij is wel iets sneller gaan lopen zegmaar!
Nog geen 2 uur geleden vroeg je precies hetzelfdequote:Op vrijdag 11 november 2005 15:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik zou graag een kersticoon willen!
Veels te veel frames...ff geen tijd voorquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:12 schreef TiepJoop het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand hier bewegende sneeuw aan toevoegen ?
en eventueel kerst-lampjes aan de tak hangen ?
Alvast bedankt![]()
Dat jij alvast op wachtlijst staat voor kersticon kan ik niks aan doenquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nog geen 2 uur geleden vroeg je precies hetzelfde.
+2 Naiefquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat jij alvast op wachtlijst staat voor kersticon kan ik niks aan doen![]()
Waarom zou ik dat niet mogen vragen![]()
![]()
Alsjequote:Op donderdag 10 november 2005 21:01 schreef King_of_cubes het volgende:
Kan iemand die van mij in sinterklaasstemming brengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |