Is dat een tvp, of een postopkrikpost?quote:Op donderdag 10 november 2005 22:02 schreef Svensational het volgende:
Oh, een nieuw topic.
Beide eigenlijk.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:16 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Is dat een tvp, of een postopkrikpost?
Tsss, mijn schaapje gejatquote:Op donderdag 10 november 2005 21:40 schreef Lois het volgende:
Dan krijg je het icoontje van 1-of-6Billion Rewimo![]()
Hijs best goed gelukt. Mooi kerstigquote:Op donderdag 10 november 2005 22:36 schreef MissBliss het volgende:
Als iemand iets kerst-achtigs wil doen met mijn icoon, graag
quote:Op donderdag 10 november 2005 22:40 schreef HomerJ het volgende:
<- Mag de mijne met kerstemming? Heb 't niet zo op Sinterklaas.
En mag deze ook met wat sneeuw en een kerstmutsje?
[afbeelding]
Oja das waar ookquote:Op donderdag 10 november 2005 23:56 schreef Svensational het volgende:
Je zou pas kersticoontjes maken na Sinterklaas!
Als ik twee siliconentieten mag.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:43 schreef MaRySe het volgende:
mag ik paaseieren?
Meteen maar even Dirk-Jan upgegrade.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:02 schreef NT-T.BartMan het volgende:
*herhalingsoproep*
In het vorige topic had ik nederig om een einde-jaars icon verzocht. Ik begrijp dat de wachttijd lang is, maar bij wijze van TVP vraag ik het hier nogmaals!
Niet specifiek Sint of Santa, meer iets Winterigs!
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:12 schreef dndiek het volgende:
Kan iemand aan mijn icoontje een sinterklaas toevoegen, die dus zeg maar extra langskomt...
en ook alvast een met de kerstman
Gaaaaaaf! Dank jequote:Op donderdag 10 november 2005 23:54 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hijs best goed gelukt. Mooi kerstig.
[afbeelding]
Mijn dank is groot!quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:40 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
[afbeelding] en [afbeelding]
En nu ben ik slapen.
Oud en nieuw?quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:13 schreef classpc het volgende:
Goeiemorgen, wat is O&N eigenlijk?
Oke dankje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |