die smilie als avatarquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:01 schreef misterDre het volgende:
[..]
De 1e met plaatjes is voor kerst in het 2e verzoek geen plaatjes. Wat wil precies dan???
Eventjes opnieuw inloggen mtm.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:03 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
die smilie als avatar
maar met 2chocoladeletters en een muts.
Mocht dat niet lukken dan alleen een mijter op zijn hoofd![]()
Oeps dat moest ik zijnquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:03 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
die smilie als avatar
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:12 schreef pc-fr34k het volgende:
Jullie staan allemaal in de lijst ik zal hem zo voor een deel ook weer af gaan werken.
Ow..ok doe ik morgenochtend voor je makenquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:03 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
die smilie als avatar
Kun je in zo'n geval als dit niet beter gewoon het plaatje wat naar beneden schuiven?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:54 schreef misterDre het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:54 schreef misterDre het volgende:
[..]
Ow..ok doe ik morgenochtend voor je maken
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:07 schreef T1andonly het volgende:
Ik had graag een
sinterklaas
kerst en oud en nieuw versie als het kanvan m'n eigen icoon als iemand daar zin in heeft
6 dagen later.quote:Op zondag 6 november 2005 00:49 schreef Yeahinho het volgende:
M'n eerste van dit jaar. Er zullen er ongetwijfeld nog veel volgen:
[..]
[afbeelding] >> [afbeelding]
Oeh wat ben ik goed.
Ik doe het tegenwoordig anders... pik gewoon de mooie/leuke icons eruitquote:
De sneeuw die ik in het T1-icoontje hierboven heb gebruikt is gemaakt door een Fok-oldbie waar ik nu even de naam niet van kan noemenquote:Op zondag 6 november 2005 00:51 schreef Svensational het volgende:
Hoe doen jullie die sneeuw trouwens?
http://home.planet.nl/~tijss235/FEE/mtmsint2.gifquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:12 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]dat is nog eens service!
Dankje!
Super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 6 november 2005 17:56 schreef misterDre het volgende:
[..]
http://home.planet.nl/~tijss235/FEE/mtmsint2.gif
Met saven is er iets fout gegaan....als je hem verder leuk vind dan poets ik hem van de week weer even op![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:23 schreef Janetje het volgende:
Ik wil ook graag een te gek gaaf tof superleuk feestdagenicoontje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |